Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
پس من اشتب کردم با گروهم خوب حد اقل بگید چطور از گروهم درام و کجا باس برم که بتونم عضو گروهStormCloakها بشم چون تا الان دنبالش نگشتم نمیدونم کجاس
تنها فقط یک موقع میشه جناحت رو عوض کنی!
موقعی که طی یک ماموریت تاج Jagged Crown روگرفتی (یک تاج عاج دار) اون رو به آلفریک بدی با اون ها میشی اگر به ژنرال تالیوس بدی با امپراطوری میشی (مهم نیست تا قبلش با کی بودی فقط تاج رو درست تحویل بده) بعد از این دیگه تغییر جناه امکان پذیر نیست
آلفریک پادشاه شهر Windhelm هستش و توی قصر اصلی شهر زندگی میکنه.
ژنرال تالیوس هم توی شهر Solitude توی Castle Dours قرار داره.
برای عضو شدن در StormCloak با آلفریک و برای عضو شدن در لژیونر های امپراطوری با ژنرال تالیوس صحبت کن.
 
آقایون پس با این تفاسیر بهتره بریم جزو گروه آلفریک بشیم؟
آلفریک هدفش فقط رسوندن مردم به عقایدش نیست!میخواد اونها رو آزاد کنه از دست امپراطوری
به سلیقه هست.یک عده از گیمرها طرفدار نژاد الف هستند و توی انجمن های خارجی دیدم (جدی میگم) نوردها رو وحشی و کثیف میدونند و لایق آزادی نیستند!پس باید امپراطوری سرکوبشون کنه و نظم بیاره :))
 
یک عده از گیمرها طرفدار نژاد الف هستند و توی انجمن های خارجی دیدم (جدی میگم) نوردها رو وحشی و کثیف میدونند و لایق آزادی نیستند!پس باید امپراطوری سرکوبشون کنه و نظم بیاره :))

این وسط مثل اینکه کسی نگران آرگون‌ها نیست. بیچاره های بامزه با اون چشای خوشگلشون! بی شوخی من اول عاشق دارک الف‌هام و دوم هم آرگون‌ها!
ای کاش اون روزی برسه که بشه بلک مارش رو دید. البته جدا از بازیه آنلاین!
 
آلفریک هدفش فقط رسوندن مردم به عقایدش نیست!میخواد اونها رو آزاد کنه از دست امپراطوری
به سلیقه هست.یک عده از گیمرها طرفدار نژاد الف هستند و توی انجمن های خارجی دیدم (جدی میگم) نوردها رو وحشی و کثیف میدونند و لایق آزادی نیستند!پس باید امپراطوری سرکوبشون کنه و نظم بیاره :))
براچی؟ یعنی فقط برای اینکه مردم افسانه ای کشور های شمالی هستند و قبلا کشور های شمالی وحشی و وایکینگ بودند این طوریه . حالا انگار این مساله تو دنیای واقعیه خیلی دیگه بزرگش کردن .
 
نورد‌ها نژاد پرست و وحشی هستن,Deal with it
نه اتفاقا.اونا میخواند فقط راحت باشند.که این وسط هرچی Dark elf میاد توی سرزمینشون میشه Black mage و vampire ، خاجیت ها و آرگون ها هم که میشند دزد، Red gaurd ها هم که مزدورند و ....
من کمی بهشون حق میدم :d
این وسط مثل اینکه کسی نگران آرگون‌ها نیست.
آرگون ها و خاجیت ها مردم جالبی هستند.با Ysolda توی Whiterun صحبت کنید حرف قشنگی میزنه.میگه خاجیت ها تاجرند،اما یک عده شون دزدهای بدی از آب در اومدند و نظر همه نوردها نسبت به بقیه گربه عوض شده!
آرگون ها اتفاقا اوضاع بهتری نسبت به دارک الف ها و خاجیت ها توی اسکایریم دارند.مردم اسکایریم عاشق Mead هستند و این وسط آرگون ها بهترین Mead ها رو میسازند و کارکاسبی بهتری دارند.جدا از این کلا خوش برخوردتر هم هستند وقتی میرید پیششون.اما فراموش نشه که جادوگر ها اکثر کمپهای راهزن ها آرگون هستند! :d
 
فقط نژاد کاژید
اصل نژاد
همینه
دزد و قاتل:))
آلفریک هم یه عوضی و حیون بیشتر نیست:d
فقط امپراطوری!!!!!
با آرگون ها هم موافقم اونها باحال اند

- - -ویرایش - - -

بهترین نژاد برای بازی آزادانه و مخفی
فقط
کاژید
 
کدوم نژاد ازهمه بهتره؟
تو چه سبکی میخوای؟که راهنمایی کنم (مبارز،دزد کمان دار،جادوگر و ... )

- - -ویرایش - - -

یک داسنتی اسکایریمی : :d
آیا میدانستید بلند قدترین نژاد High Elf و کوتاه ترین Breton میباشد و هر نژاد با قد بلندتر سریعتر میدود!
 
:))
آلفریک هم یه عوضی و حیون بیشتر نیست:d

رفیق ولش کن فقط یک بازیه جدی نگیر!!!!

- - -ویرایش - - -

کدوم نژاد ازهمه بهتره؟

بهتره به معنای کلمه در این بازی موجود نیست شاید قابلیت هر نژاد اوایل بازی بدرد بخوره ولی با بالارفتن مهارت ها تو هر رشته ای که خواستی میتونی پیشرفت کنی
همه نژادها به کنار غرور و جنگ آوری نورد ها به کنار
 
با بالارفتن مهارت ها تو هر رشته ای که خواستی میتونی پیشرفت کنی
البته درسته کاملا.اسکایریم خوشبختانه با این سیستم به هرنژادی میذاره تقریبا هرمهارتی دوست داشت به دست بیاره.البته قابلیت های Passive مانند و Power های منحصر به فرد هر نژاد هم باید در نظر گرفت!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or