Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
دیگه کشتن حال نمیده
اژدها با 2 تا ضربه می میره:(
تو جنگ هم هر چی می زنن عمرم کم نمیشه:|

خوب چیت نزن تا یه ضربه میخوری بمیر ببین چه حالی میده.
یا درجه ی سختی بازی رو زیاد کن نزده بمیری که اون خیلی بیشتر حال میده
:))
 
خوب چیت نزن تا یه ضربه میخوری بمیر ببین چه حالی میده.
یا درجه ی سختی بازی رو زیاد کن نزده بمیری که اون خیلی بیشتر حال میده
:))

چیت نمیزنم من خیلی هم بدم میاد از چیت با این حال مهارت هام رو بالا بردم زره و سلاحم هم روش آهنگری کردم
 
Shadowmere جزو ماموریت‌های آخر هست، به این زودی‌ها نمی‌گیری،:d باید چند روز به وقت بازی صبر کنی‌ بعدا بخوابی.
الن بالاخره چکار کنم:-/وقتی چند روز بگذره از کجا بفهمم که باید چکار کنم:dراستی اسبه بعدش میشه مال خودم؟هیچ قابلیتیم داره؟راستی یه چیتم برای اینکه skillهام مثل on-hand,two-hand,و...100 بشنم اگه دارین بذارین ممنون میشم:x
 
الن بالاخره چکار کنم:-/وقتی چند روز بگذره از کجا بفهمم که باید چکار کنم:dراستی اسبه بعدش میشه مال خودم؟هیچ قابلیتیم داره؟راستی یه چیتم برای اینکه skillهام مثل on-hand,two-hand,و...100 بشنم اگه دارین بذارین ممنون میشم:x
بعد چند روز اگه تو یه شهر بزرگ باشین یه نامه میرسه دستتون (یکی‌ میاره که نوشتهWe know ) بعدا بخوابی خود به خود انجام می‌شه :دی

‌اسب هم نامیرا هست :دی (خیلی‌ سخت میمیره)
در مورد چیت هم فقط عددی بالا می‌برن و در واقع هیچ تاثیر دیگه‌ای ندران ،همینطوری دونه دونه برین خیلی‌ بهتره.
 
سلام چرا این بازی اینقدر سخته . خیلی زود میمیره ؟ من اونی رو انتخاب کردم که درست شبیه آدمیزاد هست . فکر کنم nord بود .
من که اصلا خوشم نیومد ازش ، فقط همون یک اول بازی میکردم اونم به عنوان یه گیم مکمل که از بازی های دیگه خسته میشدم میوودم روی این .
ولی اصلا حال نکردم . نمیدونم چرا اینقدر حلوا حلواش میکنن ! الانم که حذفش کردم و dvd رو هم انداختم دور .
این witcher 2 یه خیلی باحال تر و توپ تره ! هم گرافیکش بهتره هم داستانش و هم گیم پلی رونی داره .
والا چی بگم .

برای اینکه این بازی برات اینطوری که میگی نباشه باید از اول سری elder scrolls رو دنبال میکردی منم خودم اون قدیما morrowind رو که اولین سری این بازی بود 7 ماه بهد از این که خریدمش کشفش کردم
 
برای اینکه این بازی برات اینطوری که میگی نباشه باید از اول سری elder scrolls رو دنبال میکردی منم خودم اون قدیما morrowind رو که اولین سری این بازی بود 7 ماه بهد از این که خریدمش کشفش کردم

Arena و daggerfall قبلش اومدن.
ماموریت The Taste of Death رو از کجا پیدا کنم؟
یک خلاصه هم از اوایلش بگید تا اگه پیداش کردم یادم بیاد
:d
 
آخرین ویرایش:
برای اینکه این بازی برات اینطوری که میگی نباشه باید از اول سری elder scrolls رو دنبال میکردی منم خودم اون قدیما morrowind رو که اولین سری این بازی بود 7 ماه بهد از این که خریدمش کشفش کردم

خب من آخه خوشم نمیاد زیاد از این سبکها و فقط بکش و برو جلو دوست دارم ولی چون بچه ها تعریف میکردن و بهترین بازی سال شناخته شد گفتم شاید خوشم بیاد . تازه این سری elder scroll گرافیکش خیلی داغونه و فقط این نسخه گرافیکش خوب از آب در اومد !
خودت witcher 2 رو که حتما بازی کردی ؟
بهتر نیست از این ؟
 
خب من آخه خوشم نمیاد زیاد از این سبکها و فقط بکش و برو جلو دوست دارم ولی چون بچه ها تعریف میکردن و بهترین بازی سال شناخته شد گفتم شاید خوشم بیاد . تازه این سری elder scroll گرافیکش خیلی داغونه و فقط این نسخه گرافیکش خوب از آب در اومد !
خودت witcher 2 رو که حتما بازی کردی ؟
بهتر نیست از این ؟
اتفاقا شماره‌های قبل رو بازی کنی‌ زده میشی‌ و از این اصلا خوشت نمیاد، چون اونا نسبتا کلاسیک هستن و بسیار سخت.(شماره‌های اولیه)
بعدا همه چیز گرافیک نیست، گرافیک همین اسکایریم هم خیلی‌ خوبه. سلیقه‌ای هست کلا :دی
 
اتفاقا شماره‌های قبل رو بازی کنی‌ زده میشی‌ و از این اصلا خوشت نمیاد، چون اونا نسبتا کلاسیک هستن و بسیار سخت.(شماره‌های اولیه)
بعدا همه چیز گرافیک نیست، گرافیک همین اسکایریم هم خیلی‌ خوبه. سلیقه‌ای هست کلا :دی

نه من گرافیک witcher2 منظورم نبود . گیم پلی و داستان و... . به طور کلی میگم .
به نظر من که witcher خیلی سرتره از این
 
اقایون سهند رحمان صفت عزیز خودش گفت:
خب من آخه خوشم نمیاد زیاد از این سبکها و فقط بکش و برو جلو دوست دارم
شما چه گیری دادید که "نه تو باید خوشت بیاد اگه خوشت نیاد میکشیمت" ؟:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or