Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
من تو وايت رانه خونه خریدم ولی نمیدونم کجاس میشه راهنمایی کنین

از در وایت ران که میای تو سمت راست اولین خونه نه دومی اسمش breez home هست فک کنم ;;)

بابا یکی جواب بده دیگه اصلا کسی اینجا مود thum'mic رو استفاده کرده؟:|
 
آخرین ویرایش:
من اینجا گیر کردم. وسط جلسه از یه جایی به بعد هیچکس حرف نمیزنه همه نشستن همدیگه رو نگاه میکنن.موضوع چیه؟ از کرکه؟
Download Untitled2.jpg
68761307167496326409.jpg

من به این مرحله نرسیدم. ؟؟ آقا لولت چنده؟

---------- نوشته در 01:55 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:49 AM ارسال شده بود ----------

آقا یکی بگه این مرحله رو چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

33791553485020364968.jpg
 
من به این مرحله نرسیدم. ؟؟ آقا لولت چنده؟

---------- نوشته در 01:55 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 01:49 AM ارسال شده بود ----------

آقا یکی بگه این مرحله رو چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینجا فقط باید واسشون یه شاوت بزنین که بهشون ثابت بشه اژدها زاده این!!

دوستان یه سوال از رو کنجکاوی,چجوری میشه این همه شخصیتهای مهم رو کنار هم تو یه میزگرد جمع کرد؟؟
ما که بازیمون تموم شد و همیچین صحنه جالبی ندیدیم!!:(
 
اینجا فقط باید واسشون یه شاوت بزنین که بهشون ثابت بشه اژدها زاده این!!

دوستان یه سوال از رو کنجکاوی,چجوری میشه این همه شخصیتهای مهم رو کنار هم تو یه میزگرد جمع کرد؟؟
ما که بازیمون تموم شد و همیچین صحنه جالبی ندیدیم!!:(
احتمالا قبل ماموریتSeason unending، جنگ داخلی‌ رو تموم کردین.

اگه تا اون مرحله جنگ داخلی‌ تموم نشه اون ماموریت خود به خود اتفاق میافته.
 
اینجا فقط باید واسشون یه شاوت بزنین که بهشون ثابت بشه اژدها زاده این!!

دوستان یه سوال از رو کنجکاوی,چجوری میشه این همه شخصیتهای مهم رو کنار هم تو یه میزگرد جمع کرد؟؟
ما که بازیمون تموم شد و همیچین صحنه جالبی ندیدیم!!:(
آقا فارسی بگو منم حالیم بشه شاوت چیه؟
 
بیشترین اسلحه ای که با اون تو بازی پیشروی کردم on.hand بوده که حدود 110 فقط با این اسلحه بازی رو رفتم.... رتبه ی دوم مربوط به تیر کمانه که حدود 30 ساعت فقط با تیر کمون رفتم جلو و باید بگم بهترین نوع اسلحه بازیه...کاری که همیشه با تیر کمان انجان میدم اینکه عقابهای دور پرواز رو بدون صحنه آهسته کردن و بدون زوم کردن میزنم.(به یاد read dead :d) دیروز داشتم بازی میکردم که گفتم بذار یه فیلم بردارم بذارم دوستان هم ببینند :(اونایی که نشونشون قویه توصیه میشه حتما دانلود کنن:)
لینک دانلود ویدیو : [video]uplod.ir/qiy1j244nul0/TESV_2012-05-11_23-06-09-03.mp4.htm[/video]

83beaea4aa57.jpg
 
بازیو چند ماه پیش تموم کردم البته تمومی که نداشت بهتره بگم چند ماه پیش تصمیم گرفتم بیخیالش بشم بعد از اینکه بیش از یه ماه باهاش زندگی کردم
امروز که بعد چند ماه چند ماه به این تاپیک سر زدم داغ دلم تازه شد یاد جاهایی که هنوز نرفتم افتادم و هوس کردم دوباره مشغول کشف مکانهای جدید بشم ولی حیف که وقت ندارم هنوز کلی بازی مونده که نرفتم مثل the witcher 2, Reckoning ,Alan wake|-)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or