Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
از کد ممنون
ولی این داستان...
خوب وقتی alduin رو میبینه باهاش حرف میزنه و یا مثلا توی اون کوست به دام میندازتش و روش سوار میشه میره.
این قضیش چیه؟؟؟
مگه نمیخواد بکشتش؟؟
پس چرا سوارش میشه و باهاش حرف میزنه و یا اون به این حمله نمیکنه؟!؟!؟
Misunderstandingشد :دی منظورم اینه که با کمک یک اژدها دیگه به اسمOdahving که به قدرت Alduin شک کرده که بتونه با انسان‌ها بجنگه, میریSovengarde
 
سلام دوستان برای باز کردن یک پراک دقیقا باید چیکار کرد .. البته با کد..

player.addperk ########

فکر کنم باید کد بالا بزنم ولی نمیدنم بجای ####### چی بزنم میشه کمکم کنید؟

یکی کمک کنه فوری...
 
آخرین ویرایش:
دوستان من تازه امروز بازی رو داونلود کردم ...:D

می خواستم ببینم پچ رسمی تا حالا برای بازی چی اومده ؟

بعد اینکه نسخه ای که من داونلود کردم razor191 هست ...
 
سلام دوستان برای باز کردن یک پراک دقیقا باید چیکار کرد .. البته با کد..

player.addperk ########

فکر کنم باید کد بالا بزنم ولی نمیدنم بجای ####### چی بزنم میشه کمکم کنید؟

یکی کمک کنه فوری...
باید ID پرک مورد نظر رو بزنی .
Skyrim:Skills - UESPWiki
دوستان من تازه امروز بازی رو داونلود کردم ...:D

می خواستم ببینم پچ رسمی تا حالا برای بازی چی اومده ؟

بعد اینکه نسخه ای که من داونلود کردم razor191 هست ...

همون پچی که 3 پست بالا تر هست به احتما زیاد به razor1911 هم میخوره.
 
بچه ها میشه یکی کامل توضیح بده که هر کدوم از پرک های ENCHANTING دقیقا چه قدرتی رو باز میکنه.بد موندم توش.ممنون میشم یکی کمک کنه
Enchantment,:enchanter ها 20% قوی تر هستن. پنج مرحله داره که تو آخری100% قوی تر هستن
Soul gem: Soul squeezer ها بیشتر می‌تونن شارژ نگه دارن
Fire enchanter : افکت‌های آتش25% قوی تر هستن
Soul siphon : موقع کشتن دشمنا اسلحه شارژ می‌شه
Frost enchanter : افکت‌های یخ 25%قوی تر هستن
Insightful enchanter : افکت‌هایی‌ که رو زره می‌شه گذاشت25% قوی تر هستن
Storm enchanter :افکت‌های برق25% قوی تر هستند
Corpus enchanter : افکت‌هایHealth,Magicka,t رو زره25% قوی تر هستن
Extra effect : دو تا افکت می‌شه گذشت رو سلاح یا زره
 
یه سردابی هست زیره College Of Winterhold ، دوجا آیکون Oblivionـو دیدم، یکی رو زمین بود، یکی رو یه دست، قضیه اونا چیه؟
دست رو باید از کتاب خونه کیلید (انگشرا)هاشو کش بری بذاری سر جاش.درست تو کتاب خونه زیر یکی‌ از‌Shelfها هست :دی

اون یکی‌ هم یه Forge هست،میتونی‌ توش وسایلDaedric بسازی که بدبخت می‌کنه،نسازی بهتره :دی
 
دست رو باید از کتاب خونه کیلید (انگشرا)هاشو کش بری بذاری سر جاش.درست تو کتاب خونه زیر یکی‌ از‌Shelfها هست :دی

اون یکی‌ هم یه Forge هست،میتونی‌ توش وسایلDaedric بسازی که بدبخت می‌کنه،نسازی بهتره :دی

نه، جالب شد قضیه باید بسازمش :دی
بعد الان اومدم تو این Dungeonـه Dwarfـا، خودشون کجان؟ چرا اینجا خالیه؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or