ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
TGS 2019
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Soheil" data-source="post: 4627917" data-attributes="member: 3189"><p>این Ghost Of Tushima اگه مکانیزم گیم پلی اش در حد اون چند دقیقه ای که نشون دادن بخاد باشه به شخصه خیلی بعید میدونم موفق بشه. سبک بازی جدیه این سری و باید هسته بازی هم خیلی محکم تر باشه تا موفق بشه. به خصوص که الان مثلا عناوینی مثل Sekiro هم عرضه شده (حتی Nioh). چیزی که تا الان نشون دادن بیشتر به قرض گرفتن مکانیزم از یک سری بازی مثل بتمن و غیره شبیه هست.</p><p></p><p>من فقط از ساکرپانچ ISS را بازی کردم و علارغم اینکه به شدت علاقه داشتم به تجربه بازی، از بازی های این نسل سونی یکی از ناامیدکننده ترین بازی ها برام بود (البته من 2016 بازی کردم). بازی درسته فان بود ولی در عین حال برای من خیلی حس شلو و سطحی داشت. نمیتونم دقیق بیان کنم ولی حس میکردم هیچ مکانیزمی از بازی خوب پرداخته نشده.انگار خود بازی هم خودش را جدی نمیگرفت. از داستان بگیر تا قابلیت های کاراکتر بازی تا مثلا دنیای خود بازی. تنها چیزی که از این بازی هنوز توی ذهنمه گرافیک فنی و هنری خیلی خوبش بود که با اینکه 2016 بازی کردم ولی بازم برام خیلی خفن می اومد.</p><p></p><p>خلاصه با اون یک تجربه ای که داشتم اصلا Sucker Punch حتی نزدیک ناتی داگ به نظر من نمیتونه باشه. حالا نمیدونم عناوین قبلی چجوری بوده.</p><p></p><p>مدت زمان ساخت بازی هم فکر کنم دیگه الان داره به 5 سال نزدیک میشه و تقریبا زمان کافی را داشتن. از نمایش های GOT هم تا حالا مشخص بوده که گرافیک هنری و فنی بازی خیلی خفنه. ولی گیم پلی را باید بیشتر نشون بدن و امیدوارم که خیلی بهتر باشه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soheil, post: 4627917, member: 3189"] این Ghost Of Tushima اگه مکانیزم گیم پلی اش در حد اون چند دقیقه ای که نشون دادن بخاد باشه به شخصه خیلی بعید میدونم موفق بشه. سبک بازی جدیه این سری و باید هسته بازی هم خیلی محکم تر باشه تا موفق بشه. به خصوص که الان مثلا عناوینی مثل Sekiro هم عرضه شده (حتی Nioh). چیزی که تا الان نشون دادن بیشتر به قرض گرفتن مکانیزم از یک سری بازی مثل بتمن و غیره شبیه هست. من فقط از ساکرپانچ ISS را بازی کردم و علارغم اینکه به شدت علاقه داشتم به تجربه بازی، از بازی های این نسل سونی یکی از ناامیدکننده ترین بازی ها برام بود (البته من 2016 بازی کردم). بازی درسته فان بود ولی در عین حال برای من خیلی حس شلو و سطحی داشت. نمیتونم دقیق بیان کنم ولی حس میکردم هیچ مکانیزمی از بازی خوب پرداخته نشده.انگار خود بازی هم خودش را جدی نمیگرفت. از داستان بگیر تا قابلیت های کاراکتر بازی تا مثلا دنیای خود بازی. تنها چیزی که از این بازی هنوز توی ذهنمه گرافیک فنی و هنری خیلی خوبش بود که با اینکه 2016 بازی کردم ولی بازم برام خیلی خفن می اومد. خلاصه با اون یک تجربه ای که داشتم اصلا Sucker Punch حتی نزدیک ناتی داگ به نظر من نمیتونه باشه. حالا نمیدونم عناوین قبلی چجوری بوده. مدت زمان ساخت بازی هم فکر کنم دیگه الان داره به 5 سال نزدیک میشه و تقریبا زمان کافی را داشتن. از نمایش های GOT هم تا حالا مشخص بوده که گرافیک هنری و فنی بازی خیلی خفنه. ولی گیم پلی را باید بیشتر نشون بدن و امیدوارم که خیلی بهتر باشه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
TGS 2019
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft