Telltale Games علاقه زیادی برای ساختن Star Wars دارد

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
The-Walking-Dead.jpg




استدیو بازی سازی Telltale بعد از موفقیت های بسیاری که در بازی The Walking Dead کسب کرد، اینبار قصد دارند با بازی دیگری پا به میدان دنیای بازی های کامپیوتری بگذارد. علاقه این استدیو به ساخت فرانچایزهایی همچون Halo، Half Life و Star Wars می باشد.

در مصاحبه ای که Dan Connors از Telltale با Red Bull UK داشت، در مورد منابع در دست توسعه شرکت صحبت شد. او می گوید: "من فکر می کنم این بازی هایی که ما در مورد آنها بیشتر در طول توسعه صحبت کردیم، Heavy Rain و Uncharted بودند که از یک نقطه نظر سینمایی هستند و Mass Effect هم از نقطه نظر انتخاب." او همچنین افزود: "در سایر رسانه ها، ما بهترین TV Show ها را برای خودمان به عنوان معیار انتخاب می کنیم؛ بدیهی است سریال تلویزیونی The Walking Dead معیار اصلی ما برای ساخت بازی اش بوده اما، سریال هایی هم نظیر Game of Thrones و Made Man از عناوینی هستند که هرکدام از کاراکترهای آنها به زیبایی در عمق نقش خود فرو می روند و به نحوه عالی آن را ایفا می کنند."

Telltale Games در حال حاضر مشغول کار بر روی فصل دوم از بازی The Walking Dead است ولی این به تنهایی برای سازندگان این استدیو کافی نیست و آنها تنها به ساخت این بازی در آینده راغب نیستند. به گفته Connors: " ما احساس می کنیم که می توانیم به زیبایی بازی Star Wars را به وجود بیاوریم. ما هم دوست دارم که این ایده ای را که در سر داریم در قالب ساخت یک داستان عمیق تر به یک بازی بزرگ مثل سری بازی های Halo و Half-Life تبدیل کنیم.

 

zers

کاربر سایت
Aug 28, 2008
311
نام
Z.E.R.S
فکر نکنم بازیای دیگه این شرکت به خوبی WD در بیان. چرا که قبل از این ها بازیهایی تو این سبک داشته که مثل WD طرفدار پیدا نکردند.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
آقا توروخدا بیخیال سری Star Wars بشید. به گند نکشید خواهشن. یکم زیادی تحویل گرفتن بازیتونو زود خودگاه نشید.
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
البته Telltale Games منهای TWD , بازهم کارنامه بسیار پرباری داره. میشه گفت پایه گذار ادونچرهای سریالی هستن.

SAM & MAX
Back to the Future
Tales of Monkey Island
و ..................
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر