Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:
این پائول و چقدر ضایعه درست کردن :d تو تمام نسخه ها کلا تمام موهای بدنش طلایی بود اینجا ابرو هاش با ریشو سبیلش سیاه شده:| مثلا خیر سرش شخصیت بلونده
 
آخرین ویرایش:
این تریلر اخریه نه تنها نظر منو نسبت به تیکن ۷ برگردوند ...بلکه مورد انتظار نرین بازیم شد .. همه چی پرفکت و تر و تمیز و واقعا مهیج .. سرعت بازی چند برابر شده
 
یکی هست اینجا به من بگه چرا گرافیک بازی اینقدر ضعیفه تو این نسخه

من و برادرم از طرفدار های این بازی بودیم و هستیم و منتظر نسخه جدید روی پلی 4 بودیم که با دیدن این عکس ها واقعا ادم میمونه اینو چطوری باید بازی کنه چون واقعا بازی گرافیک نداشته باشه ادم حال نمیکنه
 
اول از همه اینکه که برای زدن این حرکت باید توی حالت Rage باشین و در صورت زدن، حالت Rage از بین میره. حالا چیکار میکنه؟ یه حرکت رو کنسل میکنه و در نتیجه حرکت دوم رو شروع میکنین. فرض کنین کمبو رو میزنین و وقتی میرسین به اون Ender، کنسلش میکنین و دوباره کمبو را تا یه حدی ادامه میدین:d یه چیزی شبیه به FADC توی SF IV. بزرگ شدن کمبوها یه چیزی بین کمبوهای معمولی T7 و کمبوهای TTT2 میشه. نه اونقدر کم و نه اونقدر زیاد. افکتش هم آبی رنگه.

گرافیک بازی فوق العاده شده. افکت اکتیو شدن حالت Rage بینهایت خوشگله و با یه حالت مخوفی اکتیو میشه.

Akuma دقیقا FADC رو از SF IV داره:bighug: یکی از بخش های Ex رو مصرف میکنه و حرکت رو با دش رفتن، کنسل میکنه و کمبو رو ادامه میده.

یه سری Rage Art ها کاملا جدید و قشنگ تر شدن.

در کل راضی بودم از تریلر. خصوصا این قابلیت Rage Attack:d
یادمه چند هفته پیش با حمید صحبت میکردیم که این تکن دیگه خیلی یکنواخت شده و باید دستی به سرو روی گیم پلی ش بکشن. من گفته بودم یه کنسل لازم داره این بازی و حمید گفت خوب جواب نمیده و واسه کنسل یه Bar هم باید واسه بازی بذارن.:d ظاهرا از یه جایی مکالمه مونو دیدن:))

البته مشکل حمید بیشتر سر اینه که اینا حتی به خودشون زحمت ندادن واسه کرکترا از نو انیمیشن طراحی کنن (برعکس 6)
 
اول از همه اینکه که برای زدن این حرکت باید توی حالت Rage باشین و در صورت زدن، حالت Rage از بین میره. حالا چیکار میکنه؟ یه حرکت رو کنسل میکنه و در نتیجه حرکت دوم رو شروع میکنین. فرض کنین کمبو رو میزنین و وقتی میرسین به اون Ender، کنسلش میکنین و دوباره کمبو را تا یه حدی ادامه میدین:d یه چیزی شبیه به FADC توی SF IV. بزرگ شدن کمبوها یه چیزی بین کمبوهای معمولی T7 و کمبوهای TTT2 میشه. نه اونقدر کم و نه اونقدر زیاد. افکتش هم آبی رنگه.

گرافیک بازی فوق العاده شده. افکت اکتیو شدن حالت Rage بینهایت خوشگله و با یه حالت مخوفی اکتیو میشه.

Akuma دقیقا FADC رو از SF IV داره:bighug: یکی از بخش های Ex رو مصرف میکنه و حرکت رو با دش رفتن، کنسل میکنه و کمبو رو ادامه میده.

یه سری Rage Art ها کاملا جدید و قشنگ تر شدن.

در کل راضی بودم از تریلر. خصوصا این قابلیت Rage Attack:d

علی مطمئن نیستم ولی طبق اسکن هایی که اومده و دیدم ظاهراً این Rage Attack با FA فرق داره :دی Rage Attack در واقع حرکت اول رو به یه حرکت پیش فرض دوم کنسل میکنه که حرکت خوف و در عین حال Safe ـیی هست و برای هر کرکتر هم فرق میکنه :دی توی عکس پائول نوشته حتی اگه حریف گارد هم گرفته باشه باز می تونید حرکتتون رو ادامه بدین ، توی عکس گیگاس نوشته که ریج اتک برای گیگاس باعث تولید زمین لرزه میشه که روی کرکتر حریف تاثیرگذاره ، برای نینا هم زده یه ضربه ی خیلی گولاخه :دی
آکوما هم تنها کرکتری هست که Rage Attack نداره ، حرکت FADC آکوما هم توسط Power Crush انجام میشه :دی



زرد ها Rage Attack ـه ، قرمز ها Rage Art ـه ، آبی ها Power Crush
 
آره احسان. ظاهرا اون چیزی که من نوشتم خیلی کلیه. به قول حمید، بیشتر شبیه Roman Cancel هست تا FADC (چون Dash نداره) برای هر کرکتر هم به کل فرق میکنه این Rage Attack:biggrin1:

پ.ن: Rage Art در صورتی که آخر خط سلامتی طرف باشه و به عنوان ضربه آخر زده بشه، متفاوت هست ظاهرا
biggrin1.gif
به قسمتی که مال دراگونوف هست نگاه کنین.
 
آخرین ویرایش:
یه تریلر که Rage Attack ها رو نشون میده.
با این اتفاقاتی که توی این تریلر دیده می‌شه، فکر کنم توی مسابقات T7:FR دیگه هیچ‌وقت Rage Art نخواهیم دید!
فکر کنم هدف خودِ سازنده هم این باشه که همه از Rage Attack استفاده کنن به جای Rage Art (که کمتر استفاده می‌شد).
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or