Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:
اینکه بازیای شرقی طراحی بهتری دارن یه چیز خیلی واضح و طبیعیه :دی ربطی هم به طراحی شرقی و غربی و چمیدونم این چیزا نداره ، همش مسائل زیبایی شناختیه که یه سری استودیو ها ندارنش :دی چپ و راستی حداقل 1 سال تا عرضه فاصله دارن :دی

تکن رو که خودم طراحیاش رو خیلی دوست دارم ( به جز TTT2 ) ولی واقعا هیچ زیبایی تو طراحی SF نمی بینم :d
یه چیزی هم بگم SF سبک گرافیکش تقریبا کارتونی ( کلمه ی دیگه ای به ذهنم نرسید :d) و Unrealistic هست و طبیعتا مدلینگ کارکترهاش هم فکر نکنم به سختی MK یا Tekken باشه. حالا اگه اشتباه می کنم بهم بگید. :d
 
ببخشید پابرهنه میپرم وسط بحث:d
خداییش مورتال کمبت تو طراحی افتضاح رودست نداشت. مثلا فقط کافیه برید یه نگاه به کاور MK Shaolin Monks و صورت بسیار زیبای لیو کنگ و کونگ لائو با اون دماغای خوشگلشون بندازید یا به قیافه کوان چی و شانگ تسونگ تو نسخه های PS2 فکرکنید. البته اگه به کمک بیشتری نیاز داشتید، میتونید به گاردهای فوق العاده مسخره و افتضاح رِیدن، ارمک، کنشی و... تو نسخه های PS2 (هرچند گارد نسخه سگا هم بامزه بود و حتی الان هم سوژه س) هم فکر کنید=)) اما همه اینا گذشت و MK2011 اومد. گاردها بهتر شد. طراحی شخصیت ها هم به نظرم خیلی بهتر شد. شاید دوستان زیاد سخت میگیرن ولی به نظرم تو این دوتا نسخه آخر طراحی ها خیلی هم بد نبوده. به شخصه با قیافه اسکورپیون و ساب زیرو مشکلی ندارم و به نظرم خوبن هرچند اگر صورت اسکورپیون مثل تو سریالش میشد، خیلی خوب میشد ولی در کل خیلی بهتر از اون قیافه مضخرف ساب زیرو تو اولین تریلر CG بود که یه آهنگ مسخره رپ هم گذاشته بودن رو مبارزه و آخرش سر ساب زیرو چسبیده میشه به دیوار. (مردشور سلیقه شون رو ببرن. تو تکن واسه مبارزه کازویا و هیهاچی چه آهنگی پخش میشه، تو کمبات هم واسه دو تا شخصیت اسطوره ای چه چیزی پخش میشه!)

خب من به شخصه دوس دارم وقتی میخوام یه نفر رو بردارم و باهاش مبارزه کنم، یه قیافه درست حسابی هم داشته باشه! حالا اهمیتی نمیدم که تو واقعیت همچین مبارزای خوش قیافه وجود نداشته باشن. به نظرم یکی از بهترین طراحی ها تو این سبک بدون شک واسه تکنه. شخصیت های خوش قیافه ای مثل جین، هوارانگ، استیو و... نه تنها تو خود ژاپن، بلکه همه جا طرفدار دارن. اصلا همین آمار بالا جین بیشترین رای رو داره. نمیتونیم بگیم فقط بخاطر فنونش بوده که همه انتخابش کردن (اصلا بازی کردن هم با جین سخته یخورده) یا پائول و هوارانگ که یکی از محبوب ترین فایترها تو ایرانن، فقط که به خاطر سبکشون محبوب نیستن. به خاطر تریپ باحال و جوون پسندشون هم محبوبن. حالا طراحی اینا رو با یکی مثل ermac تو MKX مقایسه کنید. (واقعا از طراحیش حالم بهم خورد. اون چه قیافه ایه آخه)
 
آخرین ویرایش:
اینکه بازیای شرقی طراحی بهتری دارن یه چیز خیلی واضح و طبیعیه :دی ربطی هم به طراحی شرقی و غربی و چمیدونم این چیزا نداره ، همش مسائل زیبایی شناختیه که یه سری استودیو ها ندارنش :دی چپ و راستی حداقل 1 سال تا عرضه فاصله دارن :دی

زیبایی شناختی چیه دیگه :|
در مورد این عکسی که گذاشتی، اون سمت راستشه به نظرم علاوه بر اینکه اندام خیلی نا میزون ــی داره، از نظر چهره هم تعریفی نیست (البته هر کس نظری داره)!
در مورد سمت چپیه یه سوال دارم، واقعا به نظرت طراحی چنین چیزی چقدر سخت تر از طراحی وسطیه هست؟ از این شخصیت ها خیلی زیاد هستند، کارشونم یه چیز دیگه هست و کلا واسه مبارزه ساخته نشدند، برای استدیویی مثل NetherRealm هم فکر نکنم طراحی ــشون کار سختی باشه ولی مشکل اینه که چنین چیزی به استیل MK نمی خوره! یعنی اگر باشه، خود من اولین نفری هستیم که ایراد میگیره ....
 
زیبایی شناختی چیه دیگه :|
در مورد این عکسی که گذاشتی، اون سمت راستشه به نظرم علاوه بر اینکه اندام خیلی نا میزون ــی داره، از نظر چهره هم تعریفی نیست (البته هر کس نظری داره)!
در مورد سمت چپیه یه سوال دارم، واقعا به نظرت طراحی چنین چیزی چقدر سخت تر از طراحی وسطیه هست؟ از این شخصیت ها خیلی زیاد هستند، کارشونم یه چیز دیگه هست و کلا واسه مبارزه ساخته نشدند، برای استدیویی مثل NetherRealm هم فکر نکنم طراحی ــشون کار سختی باشه ولی مشکل اینه که چنین چیزی به استیل MK نمی خوره! یعنی اگر باشه، خود من اولین نفری هستیم که ایراد میگیره ....
سوال دارم ازت،
اگه طراحی آلیسا شبیه پ**ن استارها هست، طراحی سیندل، جید و کیتانا و میلینا توی MK9 مال چی بود؟ مشکل شما و امثال شما اینه که کلا فکر میکنید همه مبارز ها مرد هستن و هیچ زنی نمیتونه مبارز باشه (یه طرز تفکر منسوخ). مشکل دیگه-تون هم اینه که یا انتظارات کاملا بیجا دارین یا واقعا توی اینجور مسائل نبودین و صرفا همینجوری یه چیزی میگین.

بعد در مورد Josie و اینکه چرا لباسش اینجوریه، احیانا میدونی طرفای فیلیپین و تایلند، چجوری لباس میپوشن؟ نکته اینجاست توی SF و TK، شخصیت ها همه از یه ملتِ واقعی توی جهان هستن و طراحا ابتدا میرن با فرهنگ اون کشور آشنا میشن (همین Shaheen که هارادا به خاطرش چندین بار رفت عربستان و کلی وقت گذاشت تا با فرهنگشون آشنا بشه و حتی خودش هم لباس عربی میپوشید) و بعد سعی میکنن ببینن کدوم سبک توی اون کشور وجود داره (مثل تکواندو توی کره) و بعد متناسب با اون، طراحی ها رو انجام میدن (Chun Li از چین، Baek از کره، Ryu از ژاپن). طراحی ها کاملا اصولی هست و پشت هر کدوم کلی وقت و کار صرف شده. طراحی های هر شخصیت توسط یه نفر صورت گرفته و به خاطر همین تنوع بالایی رو شاهد هستیم.

اما MK چی؟ وقتی کسی مثل اد بون کارگردان بازی هست و بویی از طراحی نبرده و کاملا دیکتاتورانه عمل میکنه، نباید انتظار دیگه ای داشت. کافیه به کانسپت آرت های اولیه همین MK X نگاه کنی و ببینی چه طرح های فوق العاده ای رو دور انداخته و بدترینشون رو انتخاب کرده. کارگردانی که برای یه شخصیت بیشتر از همه ارزش قائل میشه (اسکورپین) و به خاطرش حاضره بقیه شخصیت ها رو نابود کنه، نمیتونه کارگردان خوبی باشه.
بله مسلما طراحی آلیسا سخت تر از کیسی کیج هست. کیسی کیج دقیقا صورت یه عروسک مومی رو داره که تا حدودی سوزوندنش. چشمای کاملا بی روح و نامتناسب که سفیدیش از قرنیه-ش قابل تمیز دادن نیست.

اینا همه به بحثای زیبا شناختی مربوط میشه. موقع انتخاب یه شخصیت توی یه بازی فایتینگ، یکی از ملاک ها اینه که طراحی خوبی داشته باشه و بتونی باهاش ارتباط برقرار کنی (شایدم اولین ملاک برای خیلیا باشه به خصوص اونایی که زیاد بازی نمیکنن یا هر از چندگاهی برای تفنن فایتینگ میزنن).

پ.ن: منم مثل امیر احساس میکنم بیلد اولیه کیسی کیج قابل تحمل تر و آدمیزادی تر بوده.
 
آخرین ویرایش:
زیبایی شناختی چیه دیگه :|
در مورد این عکسی که گذاشتی، اون سمت راستشه به نظرم علاوه بر اینکه اندام خیلی نا میزون ــی داره، از نظر چهره هم تعریفی نیست (البته هر کس نظری داره)!
در مورد سمت چپیه یه سوال دارم، واقعا به نظرت طراحی چنین چیزی چقدر سخت تر از طراحی وسطیه هست؟ از این شخصیت ها خیلی زیاد هستند، کارشونم یه چیز دیگه هست و کلا واسه مبارزه ساخته نشدند، برای استدیویی مثل NetherRealm هم فکر نکنم طراحی ــشون کار سختی باشه ولی مشکل اینه که چنین چیزی به استیل MK نمی خوره! یعنی اگر باشه، خود من اولین نفری هستیم که ایراد میگیره ....

اول از همه دوباره همونایی که خودم گفتم و علی گفت :دی دوماً طراح چون لی استاد دایگو ایکنو هستن کسی که طراحی کرکتر هایی مثل دانته و ورجیل DMC 3 و کلی از کرکتر های دیگه ی بازیهای کپکام از جمله اونیموشا یا Darkstalker و ... بر عهده ی ایشون بوده :دی اگه استاد ایکنو طراحی بلد نیست که من برم سر به بیابون بذارم :دی (این مقاله ـم چرا تموم نمیشه ! مثل اینکه خیلی برای سایت واجبه :دی)
 
اما MK چی؟ وقتی کسی مثل اد بون کارگردان بازی هست و بویی از طراحی نبرده و کاملا دیکتاتورانه عمل میکنه، نباید انتظار دیگه ای داشت. کافیه به کانسپت آرت های اولیه همین MK X نگاه کنی و ببینی چه طرح های فوق العاده ای رو دور انداخته و بدترینشون رو انتخاب کرده. کارگردانی که برای یه شخصیت بیشتر از همه ارزش قائل میشه (اسکورپین) و به خاطرش حاضره بقیه شخصیت ها رو نابود کنه، نمیتونه کارگردان خوبی باشه.
بله مسلما طراحی آلیسا سخت تر از کیسی کیج هست. کیسی کیج دقیقا صورت یه عروسک مومی رو داره که تا حدودی سوزوندنش. چشمای کاملا بی روح و نامتناسب که سفیدیش از قرنیه-ش قابل تمیز دادن نیست.

اینا همه به بحثای زیبا شناختی مربوط میشه. موقع انتخاب یه شخصیت توی یه بازی فایتینگ، یکی از ملاک ها اینه که طراحی خوبی داشته باشه و بتونی باهاش ارتباط برقرار کنی (شایدم اولین ملاک برای خیلیا باشه به خصوص اونایی که زیاد بازی نمیکنن یا هر از چندگاهی برای تفنن فایتینگ میزنن).

پ.ن: منم مثل امیر احساس میکنم بیلد اولیه کیسی کیج قابل تحمل تر و آدمیزادی تر بوده.
این دیگه از اون حرفا بودا :d
کجا گقته شده طراحی نهایی شخصیت ها رو اد بون انتخاب میکنه؟ اگه اینجوری باشه که کلا تیم طراحی و کارگردان هنری و... همه کشک.
MK تنها مشکلش، مدلینگ صورت شخصیت هاست وگرنه از نظر طراحی لباس همیشه یکی از بهترین ها بوده و هست. اد بون هم خودش یکی از خالقای بازی هست و تو این 15-16 سال در نبود John Tobias مشکلی برای بازی پیش نیومده. اون فن بودنش هم بیش برای شوخی کردن و دست انداختن طرفدار هاست. توی همون چپتر اول بازی دیدیم که اسکورپی چطور کتلت شد :d
خلاصه اینکه انقدر به این ادبون بیچاره گیر ندید. :d
 
این دیگه از اون حرفا بودا :d
کجا گقته شده طراحی نهایی شخصیت ها رو اد بون انتخاب میکنه؟ اگه اینجوری باشه که کلا تیم طراحی و کارگردان هنری و... همه کشک.
MK تنها مشکلش، مدلینگ صورت شخصیت هاست وگرنه از نظر طراحی لباس همیشه یکی از بهترین ها بوده و هست. اد بون هم خودش یکی از خالقای بازی هست و تو این 15-16 سال در نبود John Tobias مشکلی برای بازی پیش نیومده. اون فن بودنش هم بیش برای شوخی کردن و دست انداختن طرفدار هاست. توی همون چپتر اول بازی دیدیم که اسکورپی چطور کتلت شد :d
خلاصه اینکه انقدر به این ادبون بیچاره گیر ندید. :d
کارگردان عزیز من کارگردان!:d حرف اول و آخر رو همیشه کارگردان میزنه. تیم طراحی وظیفه داره چند مدل طراحی و کانسپت ارائه کنه تا کارگردان طرح نهایی رو از توشون انتخاب کنه و اگه جایی تغییری لازم هست، بگه تا توی اون طرح اعمال کنن. تازه اد بون نه تنها کارگردان، بلکه خالق سری MK هم هست:d این دیگه اهمیت این موضوع رو دوچندان میکنه. تا کارگردان راضی نباشه، چیزی به جلو نمیره.

از نظر طراحی لباس هم MK9 در مورد شخصیت های مونث افتضاح کار کرده بودن. اما توی MK X تا اینجای کار من راضی بودم ازشون و چیزی که باید میبودن، شدن.

هممون میدونیم اون دست انداختن طرفدارها از اون حرفاست:d توی MK9 جدا از اینکه ساب زیرو رو قشنگ له کرد (:d) حتی از نظر قدرت هم به شدت UP بود:d

خلاصه اینکه اد بون توی غیابِ John Tobias کاری نکرده، جز اینکه MK Vs. DC Universe رو ساخت و به غیر از اون هم کمک شایانی به ورشکسته شدن Midway کرد:d

پ.ن: بحث رو ببریم به سمت طراحی یا کلا بریم یه جا دیگه:d اگه بشه، یه Fighting Community راه میندازیم و اونجا ادامه میدیم:d
خواهشا جو نده، حرف هم تو دهن من نزار
biggrin1.gif

یکی اومده یه تعداد عکس گذاشته واسه مقایسه، من هم نظرم رو در مورد ــشون گفتم، شدیدا هم به چیزی که گفتم اعتقاد دارم! بازم میگم، خیلی از شخصیت هایی که تصاویرشون رو برای مقایسه گذاشتید، به مورتال کمبت نمی خورند!
حداقل به نظرم تو طراحی سیندل، جید، کیتانا و میلینا مبارز بودنشون در نظر گرفته شده، ولی خداوکیلی تو همون عکسی که دوستمون قرار داد اون شخصیت سمت راست هدف طراحی ــیش چی بوده؟

آخر هم بگم که نظر هر کس متفاوت هست، من قبول دارم طراحی صورت کیسی کیج زشت هست، ولی تو MK با این بیشتر میتونم ارتباط برقرار کنم تا شخصیتی که طراحی ــیش مثل Josie باشه!
OK
biggrin1.gif

صدباز از طرفدارا عذرخواهی کرده بابت این موضوع
yahoo_4.gif
دیگه چیکار باید بکنه؟
مهم اینه که درسش رو گرفت و MK رو به راه راست داره هدایت می کنه الان
yahoo_4.gif
که در نهایت به این موضوع میرسیم که یه کارگردان دقیقا میتونه یه چیز رو هم نابود کنه و هم دوباره بسازتش و همه چیز به کارگردان بر میگرده
yahoo_4.gif
دیگه نظرش در مورد تیم طراحی و ... جای خود داره
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:
سوال دارم ازت،
اگه طراحی آلیسا شبیه پ**ن استارها هست، طراحی سیندل، جید و کیتانا و میلینا توی MK9 مال چی بود؟ مشکل شما و امثال شما اینه که کلا فکر میکنید همه مبارز ها مرد هستن و هیچ زنی نمیتونه مبارز باشه (یه طرز تفکر منسوخ). مشکل دیگه-تون هم اینه که یا انتظارات کاملا بیجا دارین یا واقعا توی اینجور مسائل نبودین و صرفا همینجوری یه چیزی میگین.

بعد در مورد Josie و اینکه چرا لباسش اینجوریه، احیانا میدونی طرفای فیلیپین و تایلند، چجوری لباس میپوشن؟ نکته اینجاست توی SF و TK، شخصیت ها همه از یه ملتِ واقعی توی جهان هستن و طراحا ابتدا میرن با فرهنگ اون کشور آشنا میشن (همین Shaheen که هارادا به خاطرش چندین بار رفت عربستان و کلی وقت گذاشت تا با فرهنگشون آشنا بشه و حتی خودش هم لباس عربی میپوشید) و بعد سعی میکنن ببینن کدوم سبک توی اون کشور وجود داره (مثل تکواندو توی کره) و بعد متناسب با اون، طراحی ها رو انجام میدن (Chun Li از چین، Baek از کره، Ryu از ژاپن). طراحی ها کاملا اصولی هست و پشت هر کدوم کلی وقت و کار صرف شده. طراحی های هر شخصیت توسط یه نفر صورت گرفته و به خاطر همین تنوع بالایی رو شاهد هستیم.

اما MK چی؟ وقتی کسی مثل اد بون کارگردان بازی هست و بویی از طراحی نبرده و کاملا دیکتاتورانه عمل میکنه، نباید انتظار دیگه ای داشت. کافیه به کانسپت آرت های اولیه همین MK X نگاه کنی و ببینی چه طرح های فوق العاده ای رو دور انداخته و بدترینشون رو انتخاب کرده. کارگردانی که برای یه شخصیت بیشتر از همه ارزش قائل میشه (اسکورپین) و به خاطرش حاضره بقیه شخصیت ها رو نابود کنه، نمیتونه کارگردان خوبی باشه.
بله مسلما طراحی آلیسا سخت تر از کیسی کیج هست. کیسی کیج دقیقا صورت یه عروسک مومی رو داره که تا حدودی سوزوندنش. چشمای کاملا بی روح و نامتناسب که سفیدیش از قرنیه-ش قابل تمیز دادن نیست.

اینا همه به بحثای زیبا شناختی مربوط میشه. موقع انتخاب یه شخصیت توی یه بازی فایتینگ، یکی از ملاک ها اینه که طراحی خوبی داشته باشه و بتونی باهاش ارتباط برقرار کنی (شایدم اولین ملاک برای خیلیا باشه به خصوص اونایی که زیاد بازی نمیکنن یا هر از چندگاهی برای تفنن فایتینگ میزنن).

پ.ن: منم مثل امیر احساس میکنم بیلد اولیه کیسی کیج قابل تحمل تر و آدمیزادی تر بوده.
خواهشا جو نده، حرف هم تو دهن من نزار :دی
یکی اومده یه تعداد عکس گذاشته واسه مقایسه، من هم نظرم رو در مورد ــشون گفتم، شدیدا هم به چیزی که گفتم اعتقاد دارم! بازم میگم، خیلی از شخصیت هایی که تصاویرشون رو برای مقایسه گذاشتید، به مورتال کمبت نمی خورند!
حداقل به نظرم تو طراحی سیندل، جید، کیتانا و میلینا مبارز بودنشون در نظر گرفته شده، ولی خداوکیلی تو همون عکسی که دوستمون قرار داد اون شخصیت سمت راست هدف طراحی ــیش چی بوده؟

آخر هم بگم که نظر هر کس متفاوت هست، من قبول دارم طراحی صورت کیسی کیج زشت هست، ولی تو MK با این بیشتر میتونم ارتباط برقرار کنم تا شخصیتی که طراحی ــیش مثل Josie باشه!
 
کارگردان عزیز من کارگردان!:d حرف اول و آخر رو همیشه کارگردان میزنه. تیم طراحی وظیفه داره چند مدل طراحی و کانسپت ارائه کنه تا کارگردان طرح نهایی رو از توشون انتخاب کنه و اگه جایی تغییری لازم هست، بگه تا توی اون طرح اعمال کنن. تازه اد بون نه تنها کارگردان، بلکه خالق سری MK هم هست:d این دیگه اهمیت این موضوع رو دوچندان میکنه. تا کارگردان راضی نباشه، چیزی به جلو نمیره.

از نظر طراحی لباس هم MK9 در مورد شخصیت های مونث افتضاح کار کرده بودن. اما توی MK X تا اینجای کار من راضی بودم ازشون و چیزی که باید میبودن، شدن.

هممون میدونیم اون دست انداختن طرفدارها از اون حرفاست:d توی MK9 جدا از اینکه ساب زیرو رو قشنگ له کرد (:d) حتی از نظر قدرت هم به شدت UP بود:d

خلاصه اینکه اد بون توی غیابِ John Tobias کاری نکرده، جز اینکه MK Vs. DC Universe رو ساخت و به غیر از اون، Midway رو هم ورشکسته کرد:d

پ.ن: بحث رو ببریم به سمت طراحی یا کلا بریم یه جا دیگه:d اگه بشه، یه Fighting Community راه میندازیم و اونجا ادامه میدیم:d
صدباز از طرفدارا عذرخواهی کرده بابت این موضوع :d دیگه چیکار باید بکنه؟
مهم اینه که درسش رو گرفت و MK رو به راه راست داره هدایت می کنه الان :d
 
MK تنها مشکلش، مدلینگ صورت شخصیت هاست
هممم... where to begin؟
اسپم/کمبو های بی نهایت؟
بالانس افتضاح بازی بین شخصیت ها؟
سرورهای همیشه داغون مثل 9 یا حتی Injustice؟
collision detection؟


بیخیال عامو :دی
 
اصلا کل بحث هاتون رو بزارید کنار! بهترین فایتینگ Naruto میباشد و خلاص:-"
هم طراحی خوب، هم مبارزات جذاب :p
 
هممم... where to begin؟
اسپم/کمبو های بی نهایت؟
بالانس افتضاح بازی بین شخصیت ها؟
سرورهای همیشه داغون مثل 9 یا حتی Injustice؟
collision detection؟


بیخیال عامو :دی
من منظورم طراحی و بخش ویژوال بازی بود :d
وگرنه بقیه مشکلات مثل عدم بالانس و... توی همه ی فایتینگ ها هست، حالا یکی کمتر یکی بیشتر
داغون بودن سرورهای MK9 رو قبول دارم ولی مشکل خاصی با سرور های Injustice نداشتم تا حالا :d
 
من منظورم طراحی و بخش ویژوال بازی بود :d
وگرنه بقیه مشکلات مثل عدم بالانس و... توی همه ی فایتینگ ها هست، حالا یکی کمتر یکی بیشتر
داغون بودن سرورهای MK9 رو قبول دارم ولی مشکل خاصی با سرور های Injustice نداشتم تا حالا :d
بالانس هست ولی توی MK به یه حد توهین آمیزی نامساوی هستش.

سرورهای Injustice هم یه روز کامل من داشتم سعی میکردم وصل شم منتها نشدش. ویدئوشم هست :دی
 
Japanese Fighting:d

طراحی و استایل بازی های ژاپنی همیشه همینطوریه. یه جورایی انیمه مانند هستن که اغراق توش میشه. اتفاقا توی بازی های فایتینگ من عقیده دارم تکن کلا بازی با کلاسیه و طراحی شخصیت های منحصر به فردی داره:d


با حرفت موافقم
نمیدونم چرا این ژاپنیا انقدر تلاش میکنن گند بزنن به بازیا!!؟؟ کرکترهای جک و جونور اضافه میکنن, باسهای تخیلی میسازن.....
ولی بازهم بنظرم نسبت به بقیه فایتنگها, سری تکن رئال تره و پرستیژه خاصی داره b-)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or