Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:
اکه زدن و پیاده کردنش این اولترا به سختی زدن بعضی از ترکیبی های تیکن تک باشه خیلی هم خوب ... ولی اگه قرار باشه انرژی اولترات پر شد یه دکمه بزنی و تمام ... بهتره تیکن 7 رو بندازی تو سطل اشغال ...

با این حال امیدوارم این موارد قابل کاستومایز باشه ...
 
اکه زدن و پیاده کردنش این اولترا به سختی زدن بعضی از ترکیبی های تیکن تک باشه خیلی هم خوب ... ولی اگه قرار باشه انرژی اولترات پر شد یه دکمه بزنی و تمام ... بهتره تیکن 7 رو بندازی تو سطل اشغال ...

با این حال امیدوارم این موارد قابل کاستومایز باشه ...

یه توضیح کلی بهت بدم در مورد این اولترا و این حرفها که انقدر نگران این مورد نشی :دی
در وهله ی اول زدن این تیپ ضربات چه توی SF چه توی BB چه توی UMVsC و ... جزء پیچیده ترین ضربه های هر کرکتر هست :دی یعنی چینش دکمه جوریه که نمیشه خیلی ساده زدش (اگه حرفه ای نباشی و عادت نداشته باشی) ... :دی
ولی مورد مهم تر اینه که این تیپ ضربات باید حتماً لابه لای کمبو گنجونده بشن :دی چون اگه همینجوری یه جا وایسی و بخوای بی مقدمه یه اولترا بزنی طرف مقابلت راحت بلاکش میکنه و میره پی کارش :دی

و اینکه توی تکن هیچ Bar و Gauge ـی مخصوص این حرکت وجود نداره :دی همون طور که علی صلح و صفا گفت وقتی حالت Rage فعال بشه میشه زد :دی که اونم برای خون زیر 5% ـه توی اون حالت دور Health Bar قرمز چشمک زن میشه :دی این وسط نه Bar یا Gauge ـیی پر میشه نه چیزی :دی به همین سادگی به همین بالانسی :دی
 
گرافیک شون توی نسخه 6 و TTT 2 اصلا دلچسب نبود و یه جورایی با آبروی سری تکن که همیشه یکی از بهترین گرافیک ها رو توی هر زمانی بین گیم ها داشته بازی کرده بودند.
آره گرافیک اون دو نسخه بالا نبود، اما مهم اینه که انیمیشن خود کاراکترها خیلی خوب بود. الان ویدیوهایی که صلح و صفا آپلود کرد رو دیدم؛ به نظر میاد برای کاراکترها، همون انیمیشن‌های Tekken 6 رو (که بسیار هم رَوون و چشم‌نواز بودن) استفاده کردن.
یعنی مثلاً: درسته که کازویا قیافه و لباسش خیلی خوشگل‌تر و پرجزئیات‌تر شده و... «گرافیکش» بهتر شده، اما انیمیشن Wing Godfist ـــش یا انیمیشن راه رفتنش همون انیمیشنیه که توی T6 و TTT2 بود. همون فریم‌هاست. Law هم دقیقاً به همین ترتیب.

یعنی: برای ساختن Tekken 6، همه‌ کاراکترها رو دوباره از اول Animate کردن و از انیمیشن‌های Tekken 5 استفاده نکردن. اما از همون انیمیشن‌های Tekken 6، برای TTT2 و Tekken Revolution و حالا هم (به نظر میاد) برای Tekken 7 استفاده کردن.
 
خوندم دوست عزیز ... ولی خب حتی اگهه این بتا باشه اصولا باید شخصیت های پایه ای سری رو بزارن نه یکی مثل استیو و پسر المانیه ...

در مورد اون اولترا رو هیچ جورش برام قابل قبول نیست ... کسی که از این چیزا دوست داره میره استریت فایتر بازی میکنه ... فرصت دوباره چیه ... کسی اگه خوب بازی کنه کارش به اونجا نمیکشه ... از طرفی حتی میتونه با چند تا فن سنگین یا چند ضرب ترکیبی بازی رو برگردونه ... نه کسی که بهتر بازی کرده یهو با یه چیز عجیب غریب روبرو شه ...بازی رو ببازه ...
بتا 3 روز هست. فردا و پس فردا هم استریم های رسمی هستن. امکانش هست کامل تر باشه.
حالا احسان توضیحات رو داد. ولی این سیستم جدید اسمش "Rage Art" هست. منتها توی حالت Rage فقط قابل استفاده هست ولی مثل T6 یا TTT 2 دیگه با افزایش سرعت و قدرت ضربات روبرو نیستیم. فقط یه Rage Art داریم که میتونی توی کمبو پیاده-ش کنی. در حالت عادی حریفت خیلی راحت یا بلاکش میکنه یا توی صحنه جا به جا میشه. بهترین کاری که کردن این بود Bound رو کمش کردن و این مهمه. دیگه لازم نیست وقتی یه کمبو روت اجرا میشه، دسته رو بذاری زمین و نیم ساعت فقط نگاه کنی داری کتک میخوری.
 
آخرین ویرایش:
هارادا گفته حتی توی بتا، گیم پلی بازی کامل هم نیست و فقط 50% هست!:d خدا میدونه چی مکانیزم های دیگه ای قراره توی بازی چپونده بشه:d

ویدئو: Xiaoyu / Katarina / Leo

واکنش یارو نسبت به مبارزه با Leo عالیه:d آخرش 2تا Rage Art میخوره و سریع بر میگرده توی دوربین نگاه میکنه و بند و بساطش رو جمع میکنه از آرکید سنتر میره بیرون:))

ویدئو: Kazuya Vs. Katarina
 
به نظرم انیمیشن ها خیلی فرق نکرده شاید چون بازی کامل نیست ولی گرافیک بهتر شده
یک نکته منفی که من اصلا تو تکن باهاش حال نمیکنم اینه که طرف رو که بار اول میزنی وقتی رو هواست 10 بار دیگه هم تو وضعیت معلق تو هوا میتونی بهش ضربه بزنی :d
 
یک نکته منفی که من اصلا تو تکن باهاش حال نمیکنم اینه که طرف رو که بار اول میزنی وقتی رو هواست 10 بار دیگه هم تو وضعیت معلق تو هوا میتونی بهش ضربه بزنی :d
نکته منفی نیست که:d Street Fighter و Mortal Kombat هم همینجوری هستن:d کلا فلسه کمبو همینه. یه سری حرکات با تایمینگ مناسب پشت سر هم اجرا بشن به صورتی که فاصله بینشون نباشه. این 3تا بازی معقول ترین نوع کمبو زدن رو دارن که خیلی هم نمیتونی کشش بدی و خود سیستم بازی جلوت رو میگیره:d
اگه میخوای نوع ماوراییش رو ببینی بهتره یه سر به BlazBlue و Killer Instinct و Skull Girls بزنی که کمترین کمبوهاشون نزدیک 200 ضربه هست:)) اصلا یه چیزی به اسم Infinite Combo توشون هست که اگر یه نفر بلد باشه، فاجعه بار میشه:d
 
یک نکته منفی که من اصلا تو تکن باهاش حال نمیکنم اینه که طرف رو که بار اول میزنی وقتی رو هواست 10 بار دیگه هم تو وضعیت معلق تو هوا میتونی بهش ضربه بزنی :d
اگه می‌خوای فایتینگ ژاپنی بازی کنی، یه جورایی مجبوری با این سیستم (Juggle کردن) حال کنی. چون یه جورایی همه فایتینگ‌های ژاپنی همین‌جوری هستن.
دیگه حتی Virtua Fighter هم که کلی واقعیه، این سیستم رو داره.
 
نکته منفی نیست که:d Street Fighter و Mortal Kombat هم همینجوری هستن:d کلا فلسه کمبو همینه. یه سری حرکات با تایمینگ مناسب پشت سر هم اجرا بشن به صورتی که فاصله بینشون نباشه. این 3تا بازی معقول ترین نوع کمبو زدن رو دارن که خیلی هم نمیتونی کشش بدی و خود سیستم بازی جلوت رو میگیره:d
اگه میخوای نوع ماوراییش رو ببینی بهتره یه سر به BlazBlue و Killer Instinct و Skull Girls بزنی که کمترین کمبوهاشون نزدیک 200 ضربه هست:)) اصلا یه چیزی به اسم Infinite Combo توشون هست که اگر یه نفر بلد باشه، فاجعه بار میشه:d

لا به لای بحث اینم اضافه کنم که البته BB نسبت به بقیه بسی بالانس بید از این لحاظ :دی مثلاً همین کمبو های شونصد ضربش تا مادامی که عدد نوشته شده قرمزه قابل قطع شدن توسط حریف (اونی که داره کتک میخوره) هست :دی ولی اون عدد آبی بشه تا پایان کمبو نمیشه قطعش کرد که کار ساده ای هم نیست زدنش :دی کلاً BB از بعضی لحاظ از مثلاً SF و T و ... هم بالانس تره :دی

البته خود همین TTT 2 هم دست کمی از اینا نداشت :دی توی همون evo توی تگ ها ملت ول کن نبودن :دی
 
لا به لای بحث اینم اضافه کنم که البته BB نسبت به بقیه بسی بالانس بید از این لحاظ :دی مثلاً همین کمبو های شونصد ضربش تا مادامی که عدد نوشته شده قرمزه قابل قطع شدن توسط حریف (اونی که داره کتک میخوره) هست :دی ولی اون عدد آبی بشه تا پایان کمبو نمیشه قطعش کرد که کار ساده ای هم نیست زدنش :دی کلاً BB از بعضی لحاظ از مثلاً SF و T و ... هم بالانس تره :دی

البته خود همین TTT 2 هم دست کمی از اینا نداشت :دی توی همون evo توی تگ ها ملت ول کن نبودن :دی
آره خب احسان بالاخره نمیشه 600 ضربه به یارو بزنی و اونم بشینه نگاه کنه فقط:biggrin1: یه Combo Breaker -ی چیزی باید باشه که حریف رو به میدون بازگردونه. این چیزی که در مورد BB گفتی خیلی خوبه و به بالانس شدنش کمک کرده:biggrin1: منظور من توی اون پستم این بود که اگر قرار بود 200 ضربه بخوری دیگه چکار میکردی:biggrin1: اینکه بخوای همون کمبو رو Break کنی، همچین کار آسونی هم نیست:biggrin1: (همینجوری: توی T هم میشه از سالتو های کینگ فرار کرد:|:biggrin1:)
اگر چیزی غیر از این باشه، پیکره بازی آسیب میبینه. مثل همین TTT 2. که به خاطر سیستم Bound خیلی رو اعصاب بقیه راه رفته بود (البته نمیشه زیاد بهشون خورده گرفت. کلا بازیایی که بر مبنای تگ کردن هستن اینجورین. بیشتر مشکل TTT 2 این بود که Combo Scale نداشت یا اگرم داشت، زیاد مشهود نبود (من ندیدم). یعنی وقتی کمبو بیش از حد زیاد میشه، قدرت ضربات خیلی کم میشه و تا جایی که اصلا خون طرف رو کم نمیکنه:biggrin1: SFxTK اینجوری بود. SF کلا بر همین اساس ساخته شده. MK هم همینجوریه. SG هم اگر توی یه کمبو حرکات تکراری بزنی طرف قرمز میشه و یه دفعه شوت میشی اونطرف:biggrin1:)
 
آره خب احسان بالاخره نمیشه 600 ضربه به یارو بزنی و اونم بشینه نگاه کنه فقط:biggrin1: یه Combo Breaker -ی چیزی باید باشه که حریف رو به میدون بازگردونه. این چیزی که در مورد BB گفتی خیلی خوبه و به بالانس شدنش کمک کرده:biggrin1: منظور من توی اون پستم این بود که اگر قرار بود 200 ضربه بخوری دیگه چکار میکردی:biggrin1: اینکه بخوای همون کمبو رو Break کنی، همچین کار آسونی هم نیست:biggrin1: (همینجوری: توی T هم میشه از سالتو های کینگ فرار کرد:|:biggrin1:)
اگر چیزی غیر از این باشه، پیکره بازی آسیب میبینه. مثل همین TTT 2. که به خاطر سیستم Bound خیلی رو اعصاب بقیه راه رفته بود (البته نمیشه زیاد بهشون خورده گرفت. کلا بازیایی که بر مبنای تگ کردن هستن اینجورین. بیشتر مشکل TTT 2 این بود که Combo Scale نداشت یا اگرم داشت، زیاد مشهود نبود (من ندیدم). یعنی وقتی کمبو بیش از حد زیاد میشه، قدرت ضربات خیلی کم میشه و تا جایی که اصلا خون طرف رو کم نمیکنه:biggrin1: SFxTK اینجوری بود. SF کلا بر همین اساس ساخته شده. MK هم همینجوریه. SG هم اگر توی یه کمبو حرکات تکراری بزنی طرف قرمز میشه و یه دفعه شوت میشی اونطرف:biggrin1:)
به قول حمید کسی که میاد طرف فایتینگ ژاپنی باید به این چیزاشم عشق بورزه :دی
پ.ن : دقیقاً همینی که میگی :دی بعضی از بازیا هم کمبو زیاد بشه خودش اتومات طرفی که داره کتک می خوره و میندازه زمین و نمیذاره کمبو رو از یه حدی بیشتر ادامه بدی :دی مثل DOA :دی
 
یعنی این موهای Paul رسما تو کیسه صفرام


Leo هم درست تشخیص دادن که تو TT2 زیادی خانوم شده بود برا همین فک کنم یکم بیشتر شبیه نسخه 6 بازی کردنش


این عکسا در واقع برا معرفی چندتا از جنگولک بازیای Customize هست

http://www.siliconera.com/2014/10/03/tekken-7-shows-bunch-character-customization-items/
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or