Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:
به نظر من، فایتینگی خوبه که ماندگار باشه. معیارم هم برای ماندگار بودن، برگزاری تورنومنت‌ برای اون گیمه.

- بعد از گذشت این همه سال، هنوز هم KoF98 (و KoF97) نسخه‌هایی هستن که توی چین، در کنار KoF XIII تورنومنت دارن (یا شاید بهتره بگم XIII در کنار اونا تورنومنت داره).
- Super Street Fighter II Turbo هم همچنان بازی می‌شه و حتی توی EVO 2012 هم مسابقاتی براش گذاشتن. از SF III: 3rd Strike هم که لازم نیست چیزی بگم؟ دلیل این قضیه هم اینه که کپکام توی هر نسخه از SF، چیزایی گذاشته که توی گیم بعدی وجود نداره. پس هنوز هم دلیلی وجود داره که نسخه قبلی رو بازی کنی.

از اونجایی که تکن هر شماره‌ش نسبت به شماره قبلی، «کاملتر» شده، وقتی یه شماره جدید میاد کسی دیگه نسخه قبلی رو بازی نمی‌کنه. الان دیگه اصلاً دلیلی نداره کسی Tekken 3 بازی کنه. پس عملاً یه گیم فراموش‌شده است (با توجه به معیار شخصی من برای «ماندگاری»).
اما TTT2 به نظرم می‌تونه یه گیم ماندگار بشه. البته حالا الان زوده گفتن این حرف. باید یه چند سال بگذره ببینیم هنوزم تورنومنت واسه‌ش برگزار می‌شه یا نه.
 
هارادا گفته Kazumi آخرین شخصیت Time Release بود که معرفی شد.
با توجه به نزدیگ شدن E3، من فکر میکنم اونجا تمام Returning Character ها رو معرفی میکنن و Roster نهایی رو میبینیم + نسخه کنسولی و تاریخ عرضه بازی.
 
هارادا گفته Kazumi آخرین شخصیت Time Release بود که معرفی شد.
با توجه به نزدیگ شدن E3، من فکر میکنم اونجا تمام Returning Character ها رو معرفی میکنن و Roster نهایی رو میبینیم + نسخه کنسولی و تاریخ عرضه بازی.

بهتر اینجوری یهو تکلیفمون روشن میشه و هی نمیخاد صبر کنیم تا یکیشونو نشون بده :دی
 
جا داره از جناب صلح و صفا تشکر ویژه ای کنیم بابت پوشش اخبار و این حرفا. :dواقعا یه سری کاربرای بازیسنتر میترکونن سایتو, از اون DMC گرفته تا این تکن, زیر وبم بازی دست ادم میاد وقتی وارد تاپیک میشه:d

اقا خسته نباشین فقط یکم به بازیهای غربی هم حال بدید اونا هم دل دارن خب:d
 
هارادا گفته Kazumi آخرین شخصیت Time Release بود که معرفی شد.
با توجه به نزدیگ شدن E3، من فکر میکنم اونجا تمام Returning Character ها رو معرفی میکنن و Roster نهایی رو میبینیم + نسخه کنسولی و تاریخ عرضه بازی.

یه نکته مهم.

توجه کردید کرکترهایی که با بازی اومدن، تقریبا همشون چه از ظاهری چه گیم پلی ـشون دقیقا کپی بازی های قبلی بود، در عوض شخصیت های جدید همشون از نظر ظاهری فرق داشتن و گیم پلیشون پیشرفت کرده؟ احساس میکنم هارادا سره عرضه راش کردش.
 
یه نکته مهم.

توجه کردید کرکترهایی که با بازی اومدن، تقریبا همشون چه از ظاهری چه گیم پلی ـشون دقیقا کپی بازی های قبلی بود، در عوض شخصیت های جدید همشون از نظر ظاهری فرق داشتن و گیم پلیشون پیشرفت کرده؟ احساس میکنم هارادا سره عرضه راش کردش.
شهاب هارادا نمیتونه بزنه گیم پلی شخصیت ها رو از ریشه عوض کنه. باید همون باشن. اون اولیا هم هر کدومشون یه سری حرکات جدید هم داشتن (مثل کینگ که بعضی از حرکات آرمور کینگ رو میزنه). ولی متوجه منظورت شدم و میدونم چی میگی. حرفت اینه که اولیا احساس کهنه و تکراری بودن بهت میدن (دقیقا همین چیزی که گفتی رو منم حس میکنم). خیلیاشون از نظر ظاهری واقعا تغییرات کمی داشتن (که البته من به شخصه مشکلی با این قضیه ندارم چون هویت شخصیت به ظاهر همیشگیش هست:d) و مهم تر از همه اینکه با توه به گیم پلیش، انگار داری Tekken 6.5 بازی میکنی و بازی یه جهش بزرگ نداشته:d
ولی خب فایتینگ رو باید خودت بازی کنی تا در موردش نظر بدی. شاید موقع بازی کردن واقعا با تگ فرق داشته باشه.
 
شهاب هارادا نمیتونه بزنه گیم پلی شخصیت ها رو از ریشه عوض کنه. باید همون باشن. اون اولیا هم هر کدومشون یه سری حرکات جدید هم داشتن (مثل کینگ که بعضی از حرکات آرمور کینگ رو میزنه). ولی متوجه منظورت شدم و میدونم چی میگی. حرفت اینه که اولیا احساس کهنه و تکراری بودن بهت میدن (دقیقا همین چیزی که گفتی رو منم حس میکنم). خیلیاشون از نظر ظاهری واقعا تغییرات کمی داشتن (که البته من به شخصه مشکلی با این قضیه ندارم چون هویت شخصیت به ظاهر همیشگیش هست:d) و مهم تر از همه اینکه با توه به گیم پلیش، انگار داری Tekken 6.5 بازی میکنی و بازی یه جهش بزرگ نداشته:d
ولی خب فایتینگ رو باید خودت بازی کنی تا در موردش نظر بدی. شاید موقع بازی کردن واقعا با تگ فرق داشته باشه.

مثلا گیم پلی جین موهای جدیدی داره. در حالتی که هورانگ تقریبا هیچ فرقی نمیکنه. نمیدونم. کرکترهای اولیه بازی بشدت شبیه یه پورت میمومن در مقابل شخصیت های جدیدتر. چه ظاهری، چه گیم پلی.
 
عکس ها و اطلاعات جدید از کازومی هم اومد :دی اول از همه رنگ اول و دوم لباسش :دی



جای بانو توی روستر بازی :دی



(قبلاً اون علامت سوال سر تاسری بود که الان نصف شده)

کاستومایز:
کیمونوی کازومی رو به این شکل هم می تونید استفاده کنید :دی (چشم ها درویش :دی)



اینم یه عکس دیگه از کاستومایزش :



و بالاخره پیکسل آرت کازومی :دی

mfs1_kazumi-mishima-tekken7-pixel-art.png


===
Move List ـشم هست اگه کسی خواست :دی ولی زیاد بدردتون نمی خوره چون ژاپنیه :دی

http://www.tekken-official.jp/tk7ac/pdf/kazumi.pdf
 
جای بانو توی روستر بازی :دی



(قبلاً اون علامت سوال سر تاسری بود که الان نصف شده)
یادش بخیر تو T5 اونجا جای هیهاچی بود. (چه ذوقی کرده بودم وقتی آزادش کردم)
کاستومایز:
کیمونوی کازومی رو به این شکل هم می تونید استفاده کنید :دی (چشم ها درویش :دی)



اینم یه عکس دیگه از کاستومایزش :


PERVY SAGE:))
 
جدیدترین آپدیت تکن 7 به اسم G15 برای دستگاههای ارکید عرضه شد :دی این آپدیت علاوه بر اضافه کردن کاستوم جدید برای یه سری از کرکترها ، شامل بهبود گرافیکی افکت های شکستن زمین و دیوار ، افکت های درون بازی و بالانس جدید برای کرکتر ها میشه :دی جزییات کامل آپدیت G15 :

GENERAL CHANGES


  • Official website added new Team feature to Tekken-net
  • Increased Online Matching stability
  • Added extra floor and wall breaking graphical effects to some stages
  • Several balance changes to some characters moves
CHARACTER CHANGES

  • Some moves Gigas had that didn't work in certain situations were changed
  • Shaheen's ws+3,3 move changed behavior on hit when the opponent is on the wall
  • Asuka's b+4 on Bryan changed behavior on hit
  • Law's Rage Art changed behavior on hit
  • Small game system bugs fixed

گفته شده با آپدیت بعدی باز هم شاهد بهبود گرافیکی بازی خواهیم بود ، همچنین یک استیج جدید مطابق با گرافیکِ بهبود یافته هم عرضه میشه :دی
کاستوم جدید کرکترها :

lef0_tekken7-june2015-custom4.png
gwa3_tekken7-june2015-custom3.png
3jwq_tekken7-june2015-custom2.png
2l3y_tekken7-june2015-custom.png


u44e_tekken7-june2015-custom8.png
9soo_tekken7-june2015-custom7.png
bw4p_tekken7-june2015-custom6.png
5x7u_tekken7-june2015-custom5.png

xfb5_tekken7-june2015-custom11.png
9oj3_tekken7-june2015-custom12.png
y84j_tekken7-june2015-custom10.png
k75_tekken7-june2015-custom9.png

m2v_tekken7-june2015-custom17.png
is59_tekken7-june2015-custom16.png
1yv3_tekken7-june2015-custom14.png
lme_tekken7-june2015-custom13.png

pwop_tekken7-june2015-custom21.png
7j4q_tekken7-june2015-custom20.png
2l21_tekken7-june2015-custom19.png
6m0w_tekken7-june2015-custom18.png



پ.ن : کاستوم جوزی طرح لباس چون لی ـه :دی من حس میکنم یه سری از این شباهت هایی که توی T7 با SF دیده میشه Hint هاییه از طرف هارادا که یعنی T X SF بزودی رویت میشه :دی
 
مثل Shoryuken یــی که کازومی می‌زنه؟ ;)

بلی :دی این استیج Devil's Pit (همین آتشفشانیه) هم قبلاً توی سری تکن نبوده ، ولی به شدت یاد آور استیج رویارویی ریو و آکوما توی SF IV :دی

پ.ن : استیج Inferno یه زمین بایر بود که توی آتش می سوخت ، توی آتشفشان نبود :دی
 
احسان این کاستوم های جدید عکس بزرگتر نداشت؟ :دی

متاسفانه خیر :دی چون واسه کاستوم ها رندر نمیدن ، احتمالاً اینا رو از داخل خود بازی عکس گرفتن و بریدن :دی برای سایز بزرگتر باید عکس از داخل گیم پلی یا منوی کاستومایز بیاد :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or