Team Ninja از مد Hero در Ninja Gaiden 3 می گوید

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
ss_preview_NINJAGAIDEN3_logo_rgb_110516.jpg




Fumihiko Yasuda کارگردان عنوان NG3 طی مصاحبه ای که در TGS داشت اطلاعاتی را در مورد این بازی در اختیار رسانه ها قرار داد.ایشان در بخشی از صحبت هایش توضیح داد که علت وجود مد Hero که نسبت به درجه ی سختی ابتدایی عناوین قبلی،چالش برانگیزی کمتری دارد و شامل کمک های نظیر دفاع و جا خالی دادن های خودکار می شود این است که افراد تازه کاری که برای اولین بار با سری NG آشنا می شوند هم بتوانند بدون اینکه مدام در حال مُردن باشند بازی را تجربه کنند.
البته طبق گفته ی یاسودا،این مد کاملا اختیاری است و افرادی که می خواهند یک مبارزه ی چالش برانگیز در پیش روی خود داشته باشند،نیاز نیست که نگران باشند چون یک درجه ی سختی بسیار مشکل برای آن ها در نظر گرفته شده است.
ایشان ادامه داد:"ما جنبه های هاردکور بازی خود را فراموش نکرده ایم بلکه فقط می خواهیم به آن هایی که تا به حال تجربه ی بازی کردن این عنوان را نداشتند شانسی برای تجربه ی آن بدهیم.این بار ما بیشتر به داستان اهمیت داده ایم و می خواهیم مردم از این داستان لذت ببرند.در گذشته NG خیلی هاردکور بود و ما افراد زیادی را نمی توانستیم پیدا کنیم که بازی را تمام کرده باشند"
بخشی از داستان این قسمت در مورد جنبه های انسانی ریو خواهد بود،ولی بخش اصلی آن به قابلیت های تقریبا فرا بشری و نینجایی او بر میگردد.
یاسودا در این باره گفت:"وقتی ریو ماسکش را به صورت دارد، یک نینجاست.وقتی ماسکش را بر می دارد،دیگر یک نینجا نیست.او نیز مثل همه ی ما یک انسان است.ما قصد داریم آن انسان زیر ماسک را به تصویر بکشیم؛که این شخص کیست و چرا این کارها را انجام می دهد."
Ninja Gaiden 3 در سال 2012 برای PS3،Wii U و X360 عرضه خواهد شد.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اگه واقعاً یه درجه سختی خفن داشته باشه همه چی حله :D بویژه که قبلاً هم گفتم داستان توی این شماره خیلی پر ملات تر از قبل به نظر میاد :D
بویژه که برای اولین بار بازی همزمان بروی x360 و ps3 میاد دیگه ... نه ؟ اینطور نیست ؟ . همینطوره چون یادمه قبلا از این حرفا نمیزدی .
...
 
آخرین ویرایش:

$Dante$

کاربر سایت
Dec 3, 2010
667
ما که کلا این بازی رو بی خیال شدیم.وقتی سازنده بازی به صحنه ای که ریو از زیر یک کامیون رد میشه میگه صحنه حماسی :-o دیگه چی میشه گفت....
 
  • Like
Reactions: Farh@d

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
به درجه ی سختی ابتدایی عناوین قبلی،چالش برانگیزی کمتری دارد و شامل کمک های نظیر دفاع و جا خالی دادن های خودکار می شود این است که افراد تازه کاری که برای اولین بار با سری NG آشنا می شوند هم بتوانند بدون اینکه مدام در حال مُردن باشند بازی را تجربه کنند.
که اگر بازیباز بالای 5 دفعه بمیره، ادامه بازی رو هوش مصنوعی میره و یه اچیومنت 100 امتیازی نیز در اخر کار داده خواهد شد.
=))
 

Mohammad®eza

کاربر سایت
Oct 15, 2006
1,244
در گذشته NG خیلی هاردکور بود و ما افراد زیادی را نمی توانستیم پیدا کنیم که بازی را تمام کرده باشند"

اینجا رو خوب اومد هر غول رو 10 دفعه از اول تا آخر بازی میکشتیم تموم نمیشد بازم میومد مخصوصا غول های آخر بازی من که کم مونده بود گریه کنم
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
HERO الان مود اسون هست؟

آخه برادر این چه اسمی هس میذارین، فکر کردم یه چیزی گذاشتن با یه ضربه میمیری. نگو مود خیلی‌ اسون گذاشتن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر