Tales Of Arise

E3jG7JTXoAAYZQ1.jpg

این عنوان که در ادامه سری 24 ساله ی tales of که در سال 1995 اغاز شد می باشد،نام tales of arise را یدک میکشد با شعار " برخیز " تبلیغات میشود و از ان به یک action rpg dynamic یاد میشود، و به نظر می رسد که قدمی محکم در مسیری جدید برای اینده این سری خواهد بود.در حالی که عناوین پیشین سری سیستم مبارزه ای به سبک Action rpg داشتند،به نظر میرسد این نسخه بیش از پیش در ان سبک فرو رفته و شبیه عناوینی چون Monster Hunter World or God Eater شده؛با سیستم مبارزه ای یک پارچه و سیال،به گونه ای که مبارزات جداگانه در ان جایی نخواهند داشت.تمرکز بازی همچنین بیشتر از قبل بر روی کاوش و گشت و گذار در محیط قرار گرفته که به مدد وجود نقشه ای بزرگ،این امکان و برنامه فراهم شده و تجربه ای تازه برای دوستداران سری خواهد بود.



داستان
داستان بازی در در سیاره Dahna اتفاق می افتد،" ساکنان سرزمین Dahna همیشه به Rena سیاره ای در اسمان به عنوان سرزمین نیکوکاران و الهی احترام می گذارند , این داستانی که نسل به نسل و سینه به سینه انتقال می یافت،به واقعیت تبدیل شده بود حقیقت اصلی را پنهان کرده بود. در واقع Rena برای 300 سال بر مردم Dahna حکمرانی میکرد و به استثمار منابع ان ها و حتک حرمت و ازادی این مردم میپرداخت.داستان ما با دو نفر شروع میشود که در دو دنیای گوناگون به دنیا امده اند،اما در هدفشان که تغییر سرنوشت و ساخت اینده ای جدید می باشد مشترک هستند..."

انرژی اختری (星 霊 力 Seireiryoku ؟، "Star Spirit Power") در همه موجودات زنده زندگی می کند. با این حال فقط رنان ها می توانند از این قدرت در قالب artral astral استفاده کنند (星 霊 術 Seireijutsu ؟، "Star Spirit Artes") و در صورت استفاده چشم کاربر مدت کوتاهی به رنگ آبی می درخشد. شمشیر مشعل (炎 の 剣 Homura no Tsurugi؟) جلوه ای از انرژی اختری شیون است.





اطلاعات
فامیتسو اولین مصاحبه با عوامل ساخت tales of arise را منتشر کرده و در این مصاحبه تهیه کننده بازی Yuusuke Tomizawa در مورد دمیدن خون تازه ای به سری و اطلاعات مهم دیگری سخن گفته.


toa سال ها پیش اغاز شد حتی پیش تر از ساخت Tales of Vesperia: Definitive که یک سال پیش اعلام شده بود.

همان گونه که ممکن است از دیدن این ویدیو ( تریلر بازی )بگویید،این عنوان قطعا عنوانی است که شما را به چالش میکشد و زمانی که میخواستیم ان را بسازیم،ابتدا زمان زیادی فکر کردیم که هویت این بازی چه بوده و در اینده چگونه باید باشد.
هدف ما هم ادامه میراث قبلی بود و هم تکامل سری بیش از پیش و صد البته سنت های سری به عنوان یک چالش برای ما مطرح بودند.

با انالیز دقیق بازی و جذابیت های ان،بخش های زیادی بود که برای اینده میبایست تکامل می یافت.برای حفظ بازی و گسترش اوازه ان نیاز داریم که توجه بازیکنان جوان را جذب کنیم.با این وجود،چالش تغییرات گسترده بازی و قدم پس گذاشتن از سنت های بازی برای جذب بازیکنان جدید،برای ما بسیار دشوار بوده.

قطعا بازیکنانی خواهند بود که با مشاهده تریلر احساس ناراحتی کنند،با این وجود ما زمان زیادی را صرف کردیم تا ان چه هویت بخش بازی است و ان را جذاب میکند بشناسیم و هر ان چه را باید از سابقه سری حفظ کنیم،در کنار خود نگه داریم؛برنامه تکامل بازی که پیش تر از ان سخن گفتیم هم بر این زمینه استوار است.ما نکات و اطلاعات بیشتری از هر جز بازی را بعدا بیشتر بازگو خواهیم کرد.

در ساخت بازی toa ما موتور بازی سازی که مدت ها از ان استفاده میکردیم را کنار گذاشتیم.برای به وجود اوردن نورپردازی غنی و و فضایی که به همراه گرافیک ابرنگی و طراحی شخصیت های باور پذیر،باید باشد،ما بازی را بر اساس ue4 ساختیم اما همزمان سایه زن shader خودمان را هم توسعه دادیم.

فضای theme بازی یک تجربه بسیار فراگیر را عرضه میکند؛به عنوان نمونه ای از ان ما بیش از پیش به بهبود مواردی همچون عملکرد شخصیت های بازی پرداختیم تا بازی کنان باور کنند که شخصیت های بازی واقعی هستند و در این دنیا زندگی می کنند.با این رویکرد،ما به ترکیب عرصه ها و شخصیت های ابرنگی بازی پرداختیم و سایز بدنی هر شخصیت را هم افزایش دادیم تا بیشتر شبیه انسان ها باشد.ما برای بوجود اوردن حرکات واقعی زحمت زیادی کشیدیم.برای مثال اگر شما بخواهید در بازی بدن شخصیت را برگردانید به عقب،بالافاصله بدن شخصیت شما نمی چرخد بلکه ابتدا تا حدی خم میشود و سپس دور کامل را میزند و این رویکردی است که می گوییم به واقع سازی حرکات بازی پرداخته ایم.

Minoru Iwamoto که در Bandai Namco Studios فعالیت میکند،طراح اصلی شخصیت های بازی و رئیس جهت دهی هنری به بازی است.این اولین بار است که در یک عنوان اصلی در سری ،هر دو شغل ذکر شده توسط یک نفر مدیریت میشود.این پدیده باعث شده که یک حس یگانگی در وجوه هنری بازی در وجود داشته باشد.برای مثال با کار همزمان بر روی دنیای بازی و طراحی لباس شخصیت ها،ما یک حس فرهنگی مشترک در بازی داریم.این البته بخشی از برنامه برای تجربه بسیار فراگیر ذکر شده بازی میباشد که البته درونمایه اصلی بازی نیز است.

برای وجوهی از بازی که به مسایل فنی بستگی دارند،همانند انیمیشن های صورت شخصیت ها یا کار و فعالیت دوربین بازی،ما به دنبال سطحی از 3d هستیم که مطابق با تلویزیون و تئاتر باشد.

اگر چه به نظر میرسید ابدیت از 2d به 3d دیگر لزوم وجود 2d را از بین برده باشد،با این حال همچنان 2d بخش مهمی از بازی است ودر تحقق شعار میراث داری و تکاملی که قبلا گفتیم نقش بزرگی ایفا میکند.اگر چه به دنبال کاربردی تر کردن منابع بازی هستیم ما درام بازی را به گونه ای طراحی کرده ایم که در تمام طول بازی جذاب و هیجان انگیز باشد.

توسعه بازی تماما توسط Bandai Namco Studios انجام میشود.در میان گروهی که به ساخت بازی مشغول هستند،برخی بر روی ales of Berseria و حتی Tales of Phantasia کار کرده اند. ما اعضایی داریمکه هم قدیمی و هم جدید هستند و این سری را دوست دارند و بر روی ان مشغول به کارند و همچنان بر روی شعار " میراث داری و تکامل سنت ها " بحث و تبادل نظر میان انان در جریان است.

اهنگساز بازی همچنان یک راز است،اما بعدا معرفی خواهد شد.ما قطعا موسیقی منحصر به فضای بازی themesong خواهیم داشت.

سیاره ای که شخصیت اصلی بازی بر روی ان زندگی میکند Dahna است و سیاره ای که در بالای این سیاره،در کهکشان معلق است سیاره Rena است.داهنا به صورت طبیعی سیاره ای بسیار غنی و ثروتمند است اما به لحاظ فرهنگی همانند قرون میانه مسیحی است.با این وجود رنا در ان سوی شرایط،در علم و هنر های جادویی بسیار پیشرفته است وسیاره داهنا را سیصد سال پیش از شروع بازی اشغال کرده.با داشتن فاصله بسیار زیاد در قدرت میان دو سیاره،رنا داهنا را اشغال کرده و مردمانش را به بردگی کشانده.این جریان برای سیصد سال ادامه داشته تا به شروع بازی.

شخصیت اصلی بازی از سیاره داهنا است و این که چگونه خفقان و سرکوبی که بر مردمش رواست یا نابود کند،یک جهتی است که داستان بازی طی خواهد کرد.زره و کلاهخود شخصیت اصلی بازی به تناسب وضعیت فیزیکی وی طراحی شده .بایستی توجه داشت که اون تنها یک لباس زره ای ندارد و با پیشرفت وتغییر شرایط،لباس های وی هم عوض میشوند.

قهرمان زن بازی از سیاره رنا است و شخصی با اعتماد به نفس و جذاب است.با وجود رابطه قدرتی که میان دو سیاره وجود دارد،این شخصیت و قهرمان اصلی بازی از ابتدای بازی رابطه خوبی با هم ندارند.رابطه ان ها از نقطه ای اغاز میشود که مردم رنا نسبت به مردم داهنا تنفر و تبعیض میورزند و در نتیجه این اعمال،حادثه بسیار احساسی رخ خواهد داد.

مبارزات بازی،به شدت روح مبارزات مخصوص به سری را همراه با خود دارند.هدف اصلی این است که این رویارویی و جنگ با دشمنان،به بازیکنان جدید یک حس سیالی و احساسی قوی و پیش بینی ناپذیری بدهد.ما به دنبال مبارزاتی هستیم که بیشتر از قبل نیازمند سرعت و غریزه ناشی از مهارت شما در بازی باشد،به گونه ای که زمانی که تنها به ان نگاه میکنید با خود بگویید جالب به نظر میرسد.

در جنگ شما میتوانید اعمال و قدرت های گوناگونی را به تناسب شرایط به کار ببرید.عناصری هم خواهند بود که سطح مهارت شما را از طریق استفاده طولانی مدت بالا خواهند برد.

ما بر روی طراحی دشمنان بازی و به خصوص دمیدن روح منفی به انان تلاش زیادی کرده ایم،این عمل از ایده ای می اید که میگوید " شما باید از هر بار شکست دادن دشمنان بازی حس پیروزمندی بیابید."اگرچه به نظر میرسد بازیکنان خانم ما از این که دشمنان را بسیار ترسناک درست کنیم،چندان خوششان نیاید،برای بازیکنان rpg مهم است که با شکست دادن هر دشمن،به صورت یگانه ای هر بار احساس پیروزی کنند تا عنصر نقش افرینی حقیقتا وجود داشته باشد.

این سخن ما به این معنی نیست که دشمنانی با طرح های زیبا و دوست داشتنی وجود نخواهند داشت،این همچنان یک راز است،با این وجود عناصر شبیه mascot که بسیاری ان را دوست دارند، در بازی وجود خواهد داشت.

این سری بازی،عناصر سنتی بسیار زیادی دارند،و میتوان برای نبرد های اکشن بازی هم این را گفت،برای صحنه های دیالوگ بازی که skit and chat خوانده میشود هم همینطور.همچنان که ما هر عنصر را میسازیم بحث های طولانی از قبیل این که " چرا بازیکنان این را دوست دارند " و یا این که " این بخش چگونه باید در اینده سری برای طرفداران تکامل یابد " بین ما در می گیرد.

ما فکر میکردیم که نیاز است که حتما گزارش اعمال و پیشرفت های انجام شده را به گوش طرفداران برسانیم بنابر این یک وبلاگ درست کردیم که از اکنون به بعد از طریق ان با طرفداران ارتباط برقرار میکنیم.

من هیچ قولی نمی توانم بدهم ،اما دوست دارم فرصت های بیشتری برای تعامل میان طرفداران و بازی،بیش از گذشته در اختیار طرفداران بگذارم.

تهیه کننده بازی در پاسخ به این سوال که چرا نام tales of arise را برای بازی انتخاب کردید زمانی که مخفف toa برای عنوان Tales of the Abyss وجود دارد پاسخ داد : رمز ما برای این عنوان " arise " بود که این عنوان ناشی از اشتیاق زیاد ما برای زنده کردن دوباره سری در حین توسعه ان بوده است.پس از ان ما ایده هایمان را با عناصر جهانی توسعه شرکت و و اعضای گروه بازاریابی شرکت به هم افزایی قرار دادیم و همه در این موضوع به توافق رسیدیم که رمزنام " arise برخیز " که نشان دهنده ایمان و فکر ما بود، بهترین عنوان برای نام گذاری بازی است.پس ما به این نتیجه رسیدیم که این نام را حفظ کنیم تا نشان گر اشتیاق ما به تولد دوباره این سری بازی باشد،حتی اگر ما ناچار به تغییر قوانین نانوشته در خصوص خلاصه کردن نام بازی ها باشیم.قطعا این نام به مضامین و اهدافی که در داستان بازی وجود دارد،پیوندی عمیق دارد و این واژه " arise " بر بار احساسی و دوستانش که برای از بین بردن محیط سرکوبگر اطرافشان بر می خیزند می افزاید.
ما می خواهیم خلاصه نام این بازی "arise خیزش " یا " to arise برخواستن " باشد.

من نمی توانم هیچ نکته ای در خصوص تاریخ انتشار بازی بگویم.اگر چه بسیاری از المان ها بازی تا حد زیادی تکمیل شده اند،هنوز هم عناصری وجود دارند که نیازمند بهبود بیشتر هستند و بخش های زیادی از نبرد ها و روابط شخصیت ها - درام بازی - وجود دارند که باید همچنان ساخته شوند.

داستان toa ارتباطی به عناوین پیشین سری ندارد.

با وجود برخی شباهت ها،داستان تازه ای است که ارتباطی به اعضای سابق خانواده tos ندارد.

به مدت کوتاهی پس از رونمایی از بازی در جریان e32019 تهیه کننده بازی یوسوکه تومی وازا اشاره کرد که اخبار توسعه بازی را هر از گاهی از طریق کانال ارتباطی ان ها که وب سایتشان می باشد به گوش علاقه مندان و طرفداران خواهد رسانید.
در جدید ترین ابدیت بلاگ،ابتدا راجب نام بازی جدید توضیحات بیشتری ارائه کرد.وی با تکرار و افزودن به سخنان خود که پیشتر در مصاحبه با فامیتسو ابراز کرده بود نکاتی مطرح کرد.اجمالا arise به معنی برخواستن می باشد و نشانگر خیزش شخصیت اصلی بازی برای ازادن کردن مردم داهنا از چنگ برده بودن است.arise همچنین رمزنام توسعه بازی بوده و نشانگر این که بازی چه قدمی در تکامل سری برخواهد داشت و و چه چالش بلندپروازانه ای برای تیم سازنده خواهد بود.وی در رابطه با این که قوانین نام گذاری سری را زیر پا گذاشته و با وجود tales of abyss کوته نوشت toa را برای بازی جدید انتخاب کرده،توضیح داد این گونه نخواهد بود که به دلیل اتمام حروف الفبا،ان ها پیشرفت و توسعه سری را متوقف کنند!ان چه پیش تر جریان داشته رسمی غلط است و ممکن است در عناوین بعدی نیز از نام های مشابه انتخاب کنند!

دوبلور های این دو شخصیت هم معرفی شده اند که Takuya Sato برای آلفن و Shino Shimoji برای شخصیت شیونه می باشند.

عناوین بسیاری از این سری با مفاهیم نژادی و نژادپرستی مرتبط بودند و به این خاطر طرفداران از خود می پرسند ایا این بازی به عناوین قبلی سری مرتبط است یا خیر.تومی وازا نشان داد که بازی کاملا داستانی تازه دارد که به سلف خود مرتبط نیست.
تهیه کننده بازی تومی وازا همچنین نشان داد دلایل گوناگونی پشت این انتخاب بوده.این به این خاطر است که بازی را برای همه در دسترس و قابل ارتباط کنند؛برای افرادی که هیچ دانش پیشینی برای درک کامل داستان و بازی ندارند.
انیمیشن های 2d بازی توسط Studio Ufotable ساخته می شوند.

داستان جدیدی در دنیای جدید کاملا سازگار با هدف سازندگان است که بازی را به قدم بعدی در تاریخچه این سری مبدل کنند.

تصاویر
img_sc_03.jpg img_sc_02.jpg

img_sc_06.jpg img_sc_08.jpg img_sc_07.jpg

img_sc_05.jpg


تریلر ها
191216

191217

13.PNG


 
آخرین ویرایش:

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
باید از شما تشکر کرد که یک تنه اخبار این بازی رو پوشش میدید.
انتظارات من به شخصه از این عنوان بالاست. امیدوارم برآورده بشند.
خیلی ممنون از شما واقعا خوشحالم کردی کامنت دادی.
 
آخرین ویرایش:

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
10 بازی که باید تا امدن tales of arise ان ها بیازمایید.

129013

toa هفدهمین عضوگروهی خواهد بود که سومین سری بزرگ بازی های rpg ژاپنی در جهان خوانده میشود و برای امسال و برای سه کنسول pc,ps4,x1 تاریخ امدن دارد.از دیدگاه هنری و ان چه کی میبینیم،بازی تیره تر شده،همانند پیش امد خود،Tales of Berseria.نقطه مقابل عناوین سرحال و شاد ماجراجویی دیگر سری.
همچنین ارایز،دیگر از موتور بازی سازی داخلی Bandai Namco ،با انتخاب4 unreal engine توسط خود شرکت،استفاده نخواهد کرد.با این حال هنوز هم سبک انیمه ای سری را خواهد داشت و البته تمامی ان چه هسته هویت بخش این سری بوده،در این نسخه نیز ادامه خواهد یافت.
در حالی که دوستداران منتظر عرضه نسخه جدید هستند،بگذارید نگاهی به ده بازی داشته باشیم که میتوانند جای خالی ان را تا زمان عرضه پر کنند.لیست با این پیش انگاره نوشته شده که خوانندگان،دیگر عناوین سری را بازی کرده و دنبال چیز های دیگری هستند.

10-DRAGON QUEST XI: ECHOES OF AN ELUSIVE AGE
129018

Dqxi بر روی پلی استیشن 4 و کامپیوتر به ترتیب در 2017و18 عرضه شد.اگر چه کامل ترین نسخه بازی در سال 2019 و برای نینتندو سوییچ امد که درونمایه داستانی جدید،موزیک ارکسترال(ارکسترسازه) و همچنین یک مد 16 بیتی گرافیکی به سبک گذشته داشت.اگر چه این بازی در سیستم مبارزه خود،یک عنوان خالص و سنتی jrpg است،اما طرفداران تیلز او،قطعا با وجود دنیای رنگی و شنگول منگول ان احساس در خانه بودن میکنند.داستان اگر چه به راحتی دنبال میشود اما دارای توییست و غافلگیری و چرخش های بسیار جذابی خواهد بود که تا اخر کار جذابیت ان را حفظ میکند.

9-FINAL FANTASY XV: ROYAL EDITION
129017

FINAL FANTASY XV: ROYAL EDITION شرکت Square Enix' در سال 2016 برای پلی استیشن و ایکس باکس این نسل و در 2018 برای کامپیوتر و 2019 برای Google Stadia امد.اگر چه بازی در اغاز به کار در نقد و برسی ها مقبولید،بزرگ ترین مشکل بازی این بود که گویی ناتمام و ناقص است.با این حال،افزوده شدن محتوای اپیزودیک و شماره ای و همچنین پچ های رایگان برای تکمیل بازی،xv اکنون از زمان عرضه بازی بسیار بهتری است.طرفداران همچنین باید سیستم مبارزات بازی را بستایند،چون بسیار بیشتر در قیاس با پیشینیان خود،سمت و سوی اکشن و کنایشی(عملی) دارد.همچنین تمرکز بازی بر روی نزدیکی و رفاقت کاراکتر ها باهم،در تمام اعمال بازی به خصوص گفت و گو هایی که در ماشین های بازی و همچنین در اطراف کمپ های اتش بِینی ( Campfire ) دارد؛بسیار زیاد است به گونه ای که یاد و خاطره مکانیک Skits سری تیلز را برای دوستداران سری زنده میکند.

8-THE STAR OCEAN SERIES
129016

برای دوستدارانی که به دنبال تجربه ای همسان با سری تیلز به خصوص از دیدگاه داشتن ویژگی اکشن پایه بودن گیمپلی و کاراکتر های شاد و شنگول هستند،سری استار اوشن دقیقا همان چیزی است که به دنبال ان هستند.استودیویی که پشت این سری قرار دارد،tri ace ، از کسانی تشکیلیده که در ساخت اولین عنوان سری تیلز،Tales of Phantasia مباشر بودند.پنج بازی در این سری وجود دارد که همگی در فروشگاه پلی استیشن قابل خرید اند.دو عنوان اول این سری بر روی psp عرضه شدند،اما Star Ocean: First Departure در سال 2019 و برای ps4 بازسازی شد.اگر چه داستان های این سری،چندان درگیرنده نیستند،اما این واقعیت چیزی از لذت بخش بودن و تاثیرگذاری همزمان ان ها کم نمیکند.

7-RADIANT HISTORIA: PERFECT CHRONOLOGY
129015

Radiant Historia: Perfect Chronology در سال 2017 و برای نینتندو3ds عرضه شد.این بازی،ریمستر ( بازسازی) از عنوانی است که در سال 2010 و برای نینتندو ds تنها در ژاپن و امریکا به بازار امد.عرضه محدود بازی،ان را به عنوانی بسیار دل خواه دوستداران طرفدار کرد و این امر،باعث افزایش قیمت بازی در بازار نیز شد.
این علاقه به این خاطر بود که اگر چه rh در صورت خود یک rpg سنتی بود،اما در باطن یک عنوان بسیار نوآور بود که در عین وفادار به فرمول اصلی بازی،از ریسکیدن نیز گریزی نداشت؛دقیقا همان علتی که باعث محبوبیت سری تیلز در چشم طرفداران خود هم شده بود.در کنار همه این ها،هیستوریا بستر داستانی بسیار شگفت انگیز ؛ با داشتن سفر های گوناگون در زمان،داستان هایی که به مانند زنجیر به یکدیگر وصل بودند و همچنین کاراکتر اصلی سر سخت و جنگ دیده شده بود.

6-lost odyssey
129019

lost odyssey در سال 2008 و تنها برای xbox 360؛توسط تیمstudio Mistwalker که از ان کارگردان و سازنده سری فاینال فانتزی ،Hironobu Sakaguchi است ساخته شد.علاوه برا ساکاگوچی که داستان بازی را نوشت،اعضای پیشین تیم سازنده بازی shadow of hearts- استودیوی Nautilus- در کنار تیمی که بر روی بازی legend of dragon کار کردند در ساخت بازی حضوریدند.برای بسیاری ادیسه گم شده در همه چیز فاینال فانتزی بود به جز اسم.اگر چه ادیسه یک rpg بسیار تاریک تر در نسبت با تیلز است،اما با هم بودگی کاراکتر ها و در کنار هم بودن ان ها،عنصری بسیاری اشنا برای تیلز دوستان است.پروتاگونیست ( شخصیت اصلی ) بازی Kaim نیز اگر چه بسیار پیچیده است،همزمان جذاب نیز است.سیستم مبارزات بازی نیز یاد اور سیستم judgment Ring از سری بازی soh است.

5-THE XENOBLADE CHRONICLES SERIES
129025

سری Xenoblade Chronicles شرکت نینتندو، توسط Monolith Soft ساخته شده که سه گانه Xenogears و the Xenosaga را در کارنامه دارد.نسخه اول سری بر روی نینتندو wii و در سال 2010 در کنار دو عنوان The Last Story و Pandora’s Tower و پس از ان که طرفداران در همه جا جز ژاپن برای عرضه شدن ان دست به کمپینیدن زدند و کمپین مشهور Operation Rainfall را بوجود اوردند؛عرضه شد.
عنوان بی شماره Xenoblade Chronicles X بر روی نینتندو wiiu در سال 2015 و Xenoblade Chronicles 2 در سال 2017 بر روی Nintendo Switch عرضه شد.طرفداران همه نسخه ها را دوست دارند به خصوص عناوین شماره دار را.این سری بازی دنیای بسیار بزرگی را برای کشف پیش روی ما میگذارد،اما مهم تر از این ها،کاراکتر ها و داستان هستند که در نوع خود در این نسل از بهترین ها به شمار می ایند.

4- RESONANCE OF FATE
129024

RESONANCE OF FATE که اولین بار در سال 2010 و برای ps3 , xbox 360 عرضه شد،یک اکشن Rpg ساخته Tri-ace ،سازنده سری استار اوشن است.بازی در سال 2018 یک بازی سازی 4K/HD بر روی ps4,pc داشت که جلوه های دیدنی و framerates را بهتر کرد.rof بر روی زمین و در زمینه ای steampunk در اینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد که در ان انسانیت مجبور به زندگی در اطراف یک برج پاکسازی هوا موسوم به basel است.مجموعه بسیار خوبی از کاراکتر ها با صدا پیشگی خوب نولان نورث از سری انچارتد و Chris Edgerly از apex legened در بازی حضور دارند.سیستم مبارزه ای اکشن پایه بازی که شباهت حیرت انگیزی به سری ماتریکس در مبارزه و هدف گیری و شلیک ها دارد،یکی از بهترین و هنری ترین کار های tri ace است.

3-THE LAST STORY
129023

The Last Story در سال 2012 و بر روی نینتندو وی عرضه شد ساخته شرکت Mistwalker است.داستان بازی نوشته و خود بازی کارگردانی شده توسط کارگردان سری فاینال فانتزی
Hironobu Sakaguchi است و موسیقی بازی نیز توسط مرد افسانه ای سری فاینال فانتزی Nobuo Uematsu ساخته شده است.
سیستم مبارزه ای la اکشن پایه است و در عین حال مخفی کاری و کاور گیری را هم در خود جای داده و گیمر را مجبور به کار و پیشروی تاکتیکی میکند.همانند سری تیلز،رایان ساخته ( AI ) اعضای پارتی یا گروه بازیکن ها را کنترل میکند اما بازیکن خود نیز میتواند تصمیم سازی و بی اجراید ( اجرا کند) . بازی با این حال بسیار صمیمی و گشاده رو است و حتی گیمر هایی که دوستدار و طرفدار JRPG نباشند نیز می توانند از یکی از بهترین و در دسترس ترین سیستم های مبارزه ای که در بازی های RPG دیده شده کام شیرین کنند.

2-THE TRAILS SERIES
129022

سری The Legend of Heroes: Trails از سال 2011 در امریکا و اروپا نیز فروخته و عرضه میشود.دو شماره اول سری Trails in the Sky و نسخه بعدی،Trails in the Sky SC -second chapter- بر روی PSP نسخه سوم،Trails in the Sky: The 3rd بر روی استیم عرضه شده.
سری Trail در غرب بر روی PlayStation 3, Vita و PlayStation 4 با امدن سه نسخه اول سری Trails of Cold Steel ادامه پیدا کرد.اگر چه شاید بزرگ و بیش اندازه نمایانی ( اغراق) باشد،اما همه JRPG فن ها تجربه و کند و کاو در این سری را به خود مدیون هستند و باید ان را زیر و رو کنند.داستان،جهان سازی بازی و ساخت و گسترش شخصیت ها در این بازی،در تمام ژانر بی رقیب است.

1-YS VIII: LACRIMOSA OF DANA
129021

PlayStation 4, Vita و the Nintendo Switch بستر و خانه عنوان Ys VIII: Lacrimosa of Dana هستند که جدید ترین عضو این خانواده کهن سال اکشن RPG است.Falcom که سازنده سری Legend of Heroes: Trails بوده،این بازی ها را نیز به ما هدیه داده.اگرچه ژرفای بازی در قیاس با سری TRAIL چندان برجسته نیست،داستان سری بسیار شاد و سرگرم کننده و شبیه سری TALES OF است و با داشتن سیستم مبارزه اکشن،طرفداران سری تیلز اف احساس قرابت و نزدیکی با ان خواهند داشت.همچنین یک روشکاره(مکانیک) بسیار جالب دهکده سازی در بازی،بر اساس این که شخصیت اصلی بازی Adol چند نفر را توانسته در یک جزیره بی اب و علف و خالی از سکنه نجات دهد،در بازی خود می نماید.

بن پایه : 10 Games To Play While You're Waiting For Tales Of Arise
 

Attachments

  • 1581279092839.png
    1581279092839.png
    158.5 KB · مشاهده: 3
آخرین ویرایش:

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,357
نام
مــاکــان
خبری از تاریخ بازی نشد.بد تو کف بازیم.خدا کنه چیز درست در مونی از اب در بیاد
همین شنبه (7-6 مارچ) Tales of Festival 2020 بصورت لایو استریم و بلیت فروشی برگذار میشه.
هیچ جا تایید نشده ولی احتمال داره که خبرهایی از این بازی بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر