Street Fighter X Mega Man تایید شد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی


کپکام به مناسبت 25 سالگرد Street Fighter و Mega Man یک بازی 8 بیتی جدید برای Mega Man که مخصوص PC در 17 دسامبر منتشر می شود که نام آن Street Fighter X Mega Man است.

Street Fighter X Mega Man به مناسبت 25 سالگرد این دو بازی امروز رسما تایید شد که مگامن به مبارزه با 8 شخصیت سری Street Fighter از جمله Blanka, Ryu, Chun Li, Rose, Dhalsim و Rolento می پردازد.

Mega Man در این بازی 6 سلاج جدید خواهد داشت که در تریلر منبع اصلی قابل رویت است. و قابلیت های ویژه برای Mega Man . بازی Street Fighter X Mega Man به صورت free دانلودی برای PC در تاریخ 17 دسامبر در دسترس خواهد بود. و می شود از طریق Capcom-Unity بازی را دانلود کرد.

 

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
Apr 13, 2011
1,831
نام
کیوان
مطمئناً اگه با همان هسته اصلی گیم پلی SF ساخته بشه، می تونه بازی خوبی باشه. مخصوصاً این که Mega Man قراره با شخصیت های SF مبارزه کنه:D البته فری بودن هم مهمه
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
چه خاطره هایی باهاش برگرده:x گرافیک 8 بیتی (اصلا خود مگامن) یکدفعه حس شدید و زیبای نوستالوژیک بازی های خارق العاده (بخونین Anti-CoD) رو دوباره توی آدم جریان میده! بازی هایی که گیمر شدن خیلی ها (مثل من) رو شکل دادن. بازی هایی که نه به خاطر فروش میلیون دلاری شون بلکه به خاطر عشق بازی ساز ها و تلاش بی وقفه شون برای ساخت یه بازی تبدیل به یم اثر هنری و با ارزش ترین های این صنعت شدن. با اینکه از کپکام متنفرم ولی:
[LTR]Thank You Capcom (Still I Hate You:d)[/LTR]
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,338
نام
Majid
آخ یادش بخیر مگا من
چه حالی میداد اون زمانا هم انیمیشنش میدیدم هم بازیشو میکردیم

بازی هایی که گیمر شدن خیلی ها (مثل من) رو شکل دادن.(2)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر