PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
Street Fighter 5 Is Just 6.4GB On the PS4

تو فاز بازیهای مبارزه ای نیستم(البته به جز تکن واسه دیدن داستانش) اما SFV چرا اینقدر کم حجمه!! نگید بخاطر فن آوریشه که میام براتون:dنکنه یه نیمچه بازی دادن بیرون و بعدش میخوان DLC فروشی راه بندازن!؟

نه خبری از DLC فروشی نیست ، احتمالاً بیشتر به خاطر اینه که ویدئو و دم و تشکیلات از پیش ضبط شده نداره :دی بیشتر بازیهای فایتینگ این نسل حجم خیلی کمتری نسبت به بقیه بازیا داشتن و دارن :دی گیلتی گیر هم 6.6 گیگ بود یا مثلاً اون UFC که توش پر از ویدئوهای ضبط شده 1080 با بیت ریت های وحشتناک بالا بود فک کنم کلاً 17 گیگ بود (که اون 10 گیگش فک کنم فقط ویدئو بوده) ، باقی فایت ها هم به همین ترتیب :دی چون عموم محتواشون ریل تایمه کم حجم درمیاد :دی
 
خوب منم که کلا هیچی نیستم :d
فقط هم با Ryu بازی میکنم (بیشتر از هر مبارز دیگه ای بهش علاقه مندم و همین که خیلی راحت تر میتونم روش سوار بشم :d).
دارم منفجر میشم اپنینگ رو ندیدم بازی هم که 6 روز دیگه میادفقط خدا صبر بده و یه عمر طولانی تا این نسخه رو هم تجربه کنم
 
ها... پس که اینطور جریان از این قراره:-?من که فازم با اینجور سبکها به هیچ عنوان جور در نمیاد مخصوصا Street Fighter:dنمیدونم رژیم غذاییتون چیه که با این سبک ها حال میکنید:dبه هر حال امیدوارم نمراتش خوب در بیاد تا فایتینگ بازها هم جنسشون حسابی جور بشه:wink:

SF اصن نیازی به نمره و متا نداره :shrewd: SF یه تریلر معرفی گیم پلی که میده اتومات میره توی لیست دروس پیش نیاز بقیه فایتینگ سازها :دی
 
دستتو بوسیدم دمت گرم ! :x
===
اقایون باید یه رده بندی بکنیم مثلا حرفه ای ها : مثل صفا ، حمید و سیف علی ! :d
رو به پشرفت : مثل خودم :d
تازه کارها : برا کسایی که کلا این سری را بازی نکردن :d
احسان ، علی دانته مرتضی و ... بیاید سطح بازی تون را مشخص کنید :d

دو تا کمبو بهت میزنم
And No More ;;) :>
 
احسان@ کلا SF و T اصلا نیازی به متا ندارن. اصن مهم نی این منتقدا چی در موردشون میگن . سالیان ساله به همه ثابت شده که این ذوتا بازی کیفیت کارشون بشدت بالاست و خیلی وقت صرف ساختنشون میکنن از بالانس بین شخصیتها گرفته تا جزئیات داخل بازی و بخش آنلاین. مثلا یادمه اوایل TTT2 اومده بود چون متاش یمقدار کم بود خیلی ها فکر میکردن جالب نیست ولی بعدا بهشون ثابت شد که بهترین فایتینگ نسل قبل بود:d الانم 100% بهترین فایتینگ نسل 8 هم یکی بین این دو تا هست SFV یا T7 :d همیشه رقابت بین این دوتا بوده و هست. پرچمدار دو بعدی SF و پرچمدار 3بعدی T:d
 
خوب دیدم اینجا دارید سطح خودتونو اعلام میکنید گفتم منم بیام وسط:d
تا حالا با بچه ها بازی نکردم ولی میشه گفت سطحم متوسط به بالا هستش:d
شخصیت هم که از بچگی با KEN بزرگ شدم و میشه گفت بازیم خوبه(البته تعریف از خودم نباشه);;)
و دوستان کسی لینک دانلود تریلر اول بازی رو نداره؟:-/
 
خوب دیدم اینجا دارید سطح خودتونو اعلام میکنید گفتم منم بیام وسط:d
تا حالا با بچه ها بازی نکردم ولی میشه گفت سطحم متوسط به بالا هستش:d
شخصیت هم که از بچگی با KEN بزرگ شدم و میشه گفت بازیم خوبه(البته تعریف از خودم نباشه);;)
و دوستان کسی لینک دانلود تریلر اول بازی رو نداره؟:-/
قصد جسارت ندارم ولی اگه تا حالا SF رو تنهایی بازی کردی و با کسی جز AI بازی نکردی جزو دسته نووب و شروع کننده حساب میشی:D
 
کاپکام سردسته 40 دزده بغداد ـه بعد شما میخواید با پول توی بازی کرکتر ازاد کنید؟ ارزوی موفقیت میکنم براتون :دی

ببین پیشرفت که همه میکنن. لازمه-ش اینه که واقعا بخوای پیشرفت کنی و مثل یه ورزش رزمی، همیشه باید تمرین داشته باشی. یکی از پلیرهای حرفه ای SF میگفت که برای اینکه بتونین توی یه فایتینگ پیشرفت کنین، نباید سمت بازی های دیگه (به خصوص فایتینگ های دیگه) برین. تمرین مداوم، دیدن بازی های پلیرهای حرفه ای و بیرون کشیدن نکاتشون، مطالعه هر کرکتر و خوندن فریم حرکاتشون برای اینکه بدونی چی داره و چه کارهایی میتونی بکنی، جز اصلی ترین موارد یادگیری یه فایتینگ درست و حسابی هستن.
مواقعی هم هست که واقعا ناامید میشین. مواقعی پیش میاد که میگین این بازی برای من ساخته نشده و من نمیتونم توش پیشرفت کنم. مواقعی هم هست که میگین برم سراغ یه بازی دیگه و الکی وقتمو توی بازی که نمیتونم توش پیشرفت کنم هدر ندم ولی باید بدونین که محدودیت توی ذهن شماست. این چیزا خصوصا اوایل که با افراد سطح بالا بازی میکنین براتون پیش میاد (همونطور که برای خودم پیش اومد) ولی باید سمج باشین و به خودتون بگین دفعه بعد فلان اشتباه رو نمیکنم. دفعه بعد هم مطمئنا بازم میخورین و میبازین ولی از عملکردتون راضی هستین چون SF فقط در مورد بردن نیست. در مورد اینه که لحظه به لحظه بازی رو زیر ذره بین داشته باشین و از عملکردتون راضی باشین حتی اگه این عملکرد توی دفاع یه ضربه خلاصه بشه که دفعه قبل نمیتونستین دفاعش کنین.
با خوندن این پست نه تنها اشک تو چشمام حلقه زد (مثل بابا خدا بیامرزم نصیحت کردی :دی) بلکه تصمیم جدی گرفتم روی SFV وقت بزارم :دی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or