PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
Ono San :

In previous titles we'd say 'we're having a tournament' and it's like 'which version? Is it PC, Xbox, PlayStation? Which joystick should I bring? Which frame rate should I practice in?' It was all over the place

We wanted to have it be one place to play Street Fighter

These were just some of reasons why Capcom made the decision to have SF5 only available on the PS4 and PC, and Ono elaborated further

He said that Sony provided them with community building support, in addition to technological support and advice

Ono noted that Sony helped them achieve their goals, giving them an all in one place where the community and everyone else can play together

:دی
 
کاراکتر آخری کِی معرفی میشه؟
اونو حرفی نزده؟
پ.ن: نمیدونم اینو گفتم قبلا یا نه ولی در کل خیلی حیفه که تا 2017 آکوما نداریم:-s اصلا SF بدون آکوما نمیچسبه:((
 
اخیراً GameBlog فرانسه در طی PGW مصاحبه ای کلی در مورد SF V با اونو داشته که متن کامل مصاحبه رو می تونید همین پایین بخونید (تاخیرش به دلیل فرانسوی بودن مصاحبه و ترجمه شدنش بوده) :


01248xgz5vt0hvin5863.jpg




GameBlog : نظرتون درباره ی اطلاعات لیک شده از SF V چیه ؟

Ono : منم دیروز وقتی خبر لیک ها رو شنیدم شوکه شدم ! واسه همین اینو سرم کردم. این پرنده ها نشون دهنده ی Stun شدنه ، فکر میکنم افرادی که باعث لیک شدن متوجه وضعیت الان من بشن.
mvqf545tngisvplnitp9.gif



GameBlog : نظرتون در مورد واکنش های منفی نسبت به طراحی جدید کن چیه ؟

Ono : ما هم واکنش های منفی مردم در مورد ظاهر جدید کن رو دیدیم ، ولی بهتون اطمینان میدم این تغییرات به خاطر تنفر ما از این کرکتر نیست. فکر میکنم همه بعد از بازی کردن بخش Story Mode این تغییرات رو راحت تر درک میکنن. در واقع می خواستم نشون بدم چی تو سر کن میگذره ، البته اون چیز قطعاً موز نیست :دی




GameBlog : در مورد همکاریتون با هارادا بیشتر برامون توضیح بدید. اینکار ایده ی هارادا بود یا شما ؟

Ono : وقتی اطلاعات بازی لیک شد ، کل تیم Stun شدن ! واسه همین منم گفتم یه چیزی رو توی کنفرانس نشون بدیم که کسی تا حالا ندیده باشه و لیک نشده باشه. واسه همین به بچه های تیم گفتم هارادا رو بذارن جزو کرکترهای بازی ، مثل چیزی که یک ساعت پیش توی کنفرانس دیدید.



GameBlog : شما و هارادا دوستای خوبی برای هم هستین ؟

Ono : بله ، ما مدت خیلی زیادیه که همدیگه رو می شناسیم. هارادا 3 سال پیش ازدواج کرد و این من بودم که عروس رو تا محل مراسم همراهی کردم. همسرم هم دنباله ی لباس عروس رو نگه داشته بود. رابطه ی بین ما مثل یه خانواده ـس.



GameBlog : به نظرتون Paris Game Week چطور بود ؟

Ono : من تا قبل از اینم توی چندتا از Event های گیمینگ توی فرانسه بودم و خب این خیلی امیدوار کنندس که می بینم این کامیونیتی هر سال داره بزرگتر میشه. تا قبل از این توی سایر مراسمی که توی فرانسه برگزار میشد عموماً افرادی رو می دیدم که یه مقدار سنشون بالا بود ولی از اینکه می بینم توی Paris Game Week تعداد زیادی از حضار گیمرهای جوونتر هستن خیلی خوشحالم. همچنین متوجه شدیم که مردم فرانسه به بازیهای ژاپنی ، مانگا و ... علاقه نشون میدن. به همین خاطر امیدواریم که ساپورت خوبی هم از SF V بکنن.




GameBlog : از فرانسه خوشتون میاد ؟

Ono : بله من عاشق فرانسه ام. ما سال پیش به عنوان یه سفر خانوادگی به پاریس اومدیم و 10 روز کنار اپرای پاریس اقامت داشتیم. خیلی به ما خوش گذشت ، پاریس یکی از شهرهای مورد علاقه ی منه.



پ.ن : شرمنده همش دارین پست های منو توی این تاپیک میبینین :دی
 
در مورد 6 تا کرکتر DLC و نگرانی هایی که بابت On Disc بودنشون بود ، کپکام توضیح داده که کار ساخت و توسعه ی این کرکترها تموم نشده هر وقت کار اینا 100% بشه عرضه میشن :دی برنامه ای هم که براشون در نظر دارن هر 2 ماه 1 کرکتر هست و هر کرکتر بعد از تکمیل شدن فرآیندش عرضه میشه و تیم کار بر روی کرکتر بعدی رو شروع میکنه :دی

و اینکه Ono آب پاکی رو ریخت روو دست همه و گفت هیچ برنامه ای برای عرضه ی کرکترهای نسخه ی EX داخل سری SF ندارن :دی همچنین اشاره کرده که یه سری مشکلاتی این وسط هست و خیلی سخته که کرکترهای یه بازی دیگه رو (کرکترهای سری EX متعلق به Arika ـس) وارد یه بازی دیگه بکنی ! :دی
معاون Arika هم اخیراً گفته بود که برنامه ای برای عرضه ی کرکترهای نسخه ی EX توی سری Street Fighter ندارن ، اونو هم گفته :
Hold on to the hope you have, but be ready for disappointment
 
در ادامه پست احسان اضافه کنم که Ono گفته برای Fight Money و باز کردن شخصیت های DLC برنامه و ایده شون این بوده که پلیرها رو مجبور نکنند ساعت ها Grind انجام بدن برای همین از راه Level up کردن شخصیتا (که فقط نشون دهنده میزان بازی کردن شما با اون شخصیته و تاثیری روی بالانس بازی نمیزاره) و انجام Daily Challenge های ساده (مثلا انجام 5 تا Rank Match در یک روز و اینجور چیزا) قراره به بازیکن ها Fight Money بدن :دی در کل هدف اینه که تقریبا همه بتونند به راحتی با بازی کردن SF V فایت مانی به دست بیارن و شخصیتایی که میخوان رو بخرن :دی

خداییش با هر خبری که از بازی میاد من بیشتر مجاب میشم که باید Day 1 برم تو کارش :x:bighug:

البته درستِ اون بخش قرمز میشه اینکه با اومدن خبر حضور یه بابایی که موهاش رو بلوند رنگ میکنه ، مجاب شدی بازی رو Day 1 بخری
biggrin1.gif
Damn. You know me too well :-" :shrewd::d
 
آخرین ویرایش:
در ادامه پست احسان اضافه کنم که Ono گفته برای Fight Money و باز کردن شخصیت های DLC برنامه و ایده شون این بوده که پلیرها رو مجبور نکنند ساعت ها Grind انجام بدن برای همین از راه Level up کردن شخصیتا (که فقط نشون دهنده میزان بازی کردن شما با اون شخصیته و تاثیری روی بالانس بازی نمیزاره) و انجام Daily Challenge های ساده (مثلا انجام 5 تا Rank Match در یک روز و اینجور چیزا) قراره به بازیکن ها Fight Money بدن :دی در کل هدف اینه که تقریبا همه بتونند به راحتی با بازی کردن SF V فایت مانی به دست بیارن و شخصیتایی که میخوان رو بخرن :دی

خداییش با هر خبری که از بازی میاد من بیشتر مجاب میشم که باید Day 1 برم تو کارش :x:bighug:

البته درستِ اون بخش قرمز میشه اینکه با اومدن خبر حضور یه بابایی که موهاش رو بلوند رنگ میکنه ، مجاب شدی بازی رو Day 1 بخری :دی
 
دومین DLC شخصیت ها هم تایید شد:-bd
خوشم میاد تو نظراتش یکی درمیون Q و Akuma تو لیست دلخواه همه هست:دی
تو نظرسنجی همین سایت هم Q بین شخصیت هایی که ملت دوست داشتن تو بازی باشه، دوم بود. اونموقع فکر کنم هنوز کارین و میکا و... معرفی نشده بودن.:دی
پ.ن: Everybody love me:bighug:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or