PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
gan8_shadaloo-cobra-sf-x-gijoe.png


سری Novel شش قسمته ی STREET FIGHTER X G.I.JOE برای 2016 تایید شد :دی توی این ناول هم ظاهراً شادولو و کبری با هم متحد شدن و هیرو های هر دو سری میرن که جلوشونو بگیرن :دی
 
اتفاقا احسان تمام ابهتش توی همین تیشرت چسبون تر و تمیزش هست:d

دقیقاً نکته اینجاست که این تیشرته با یه سری شلوار و دم و دستگاه دیگه خیلی هم خوب و Cool ـه :دی ولی با Gi قدیمی کِن خیلی ضایعس :دی می دونی هر کدوم از دو تا فاز مختلفن و خیلی به هم نمیان ، از یه طرف Gi سنتی از یه طرف یه لباس مدرن و این حرفها :دی مثلاً الان که Gi رو وا کرده انداخته دورش باید لخت میبود :دی این تیشرته به یه شلوار لی ای ، شورتکی چیزی میاد ، کلاً تریپ اسپورت :دی
 
دقیقاً نکته اینجاست که این تیشرته با یه سری شلوار و دم و دستگاه دیگه خیلی هم خوب و Cool ـه :دی ولی با Gi قدیمی کِن خیلی ضایعس :دی می دونی هر کدوم از دو تا فاز مختلفن و خیلی به هم نمیان ، از یه طرف Gi سنتی از یه طرف یه لباس مدرن و این حرفها :دی مثلاً الان که Gi رو وا کرده انداخته دورش باید لخت میبود :دی این تیشرته به یه شلوار لی ای ، شورتکی چیزی میاد ، کلاً تریپ اسپورت :دی
میدونم چی میگی احسان ولی کن برخلاف ریو توی فاز سنتی نیست:biggrin1: یه خورده متمدن تره (البته لوزر بودن فراموش نشه:biggrin1:) ولی با این حال من ترکیبش جدید و قدیم رو دوست دارم:biggrin1: انصافا این یه دونه طراحی دهن منو کاملا بسته:biggrin1: استایل رقص پاها و حرکت دستاش هم یه چیزی از فوق العاده هم اونورتر در اومده:biggrin1:
 
میدونم چی میگی احسان ولی کن برخلاف ریو توی فاز سنتی نیست:biggrin1: یه خورده متمدن تره (البته لوزر بودن فراموش نشه:biggrin1:) ولی با این حال من ترکیبش جدید و قدیم رو دوست دارم:biggrin1: انصافا این یه دونه طراحی دهن منو کاملا بسته:biggrin1: استایل رقص پاها و حرکت دستاش هم یه چیزی از فوق العاده هم اونورتر در اومده:biggrin1:

دهاتیه دیگه :دی عین اینایی که با شلوار کُردی کروات می بندن :دی
ولی طراحیش انصافاً خیلی خوبه ، تنها ایرادش اینه که توی عکس ها صورتش یه کم زیادی آفتاب سوخته و تیره ـس و گرنه هیچ موشکلی نداره :دی موهاش عین Beckham ـه :دی
 
امروز SF IV هفت ساله شد:(( واقعا دنیای فایتینگ رو تکون داد این بازی:bighug:

اگه نگیم همه ، بیشتر فایت هایی که توی این چند سال اخیر نوپا ساخته شدن یا از شون سال پیش دوباره زنده شدن همگیشون یه جورایی از شونه های SF IV رفتن بالا :دی
 
یک سری اطلاعات جدید اومده که خیلی خوب و جالبه! :d یاد بگیرن بقیه ی بازی :-"


  1. The initial release is the only disc you will ever need to own
  2. All balance and system adjustments will be available for free
  3. All post-launch gameplay related content will be earnable for free by playing the game


Street Fighter V will launch with a core roster of 16 playable characters, with 4 of them being brand new fighters to the Street Fighter universe.
به نظرم برای بازی کمه :-" ولی خوب اینکه میشه DLC کاراکترها رو مجانی گرفت بازم خوبه:-" (ولی به طور کلی کمه:-" البته من که بازی نمیکنم :p )

اینم سیستم جالبشون! :d

[h=4]Fight Money :[/h]
  • This is basic currency that players earn through playing the game. Once players accumulate enough Fight Money, they can use it to earn new post-launch gameplay content, such as characters, for free!
[h=4]Zenny :[/h]
  • This is premium currency that players can purchase with real money to immediately gain access to post-launch content.

این ایده ی در دسترس بودن همه چیز بازی، با بازی کردن مثل اون زمانی که خبری از تیکه پاره کردن بازی ها نبود:-" چیزیه که همیشه آرزوش رو داشتم! :d و اینجاست که یک فرقی هم بین اونایی که واقعا طرفدار بازی هستن و وقت میزارن پای بازی با بقیه هست! :d
امیدوارم این سیستم موفق بشه و یه تقی به توقی بخوره و بقیه ی ناشرها به چنین سیستمی روی بیارن! :d
 
اطلاعات جدید از پنل SF V هم که اومد :دی امیر اصلشو گذاشت اینم باقی مخلفاتش :دی



این جمله خیلی ذوب کنندس !!!! :دی

Every Post-Launch Character is earnable for FREE via Gameplay

چقدرم تاکید کردن :دی (از بس نسل پیش سابقشون خراب بوده :دی)

Capcom will continue to add characters to the game post-launch. To reiterate, dedicated players will not necessarily have to buy new characters or content, but unlock it via in-game currency.

بعد سر این پرسیدن که چه مدت زمان لازمه که بازی رو انجام بدیم تا این کانتنت ها انلاک بشه که جوابیدن :

We're optimizing that, and figuring out the correct time frame, but that's part of the reason why we're doing these beta tests

و باقی برنامه :

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or