PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
ee730pc8aoqolnzm0zss.png

امروز سالگرد 29 سالگی سری Street Fighter ـه :D تبریک به تمامی SF فن ها :D
29 سال پیش در چنین روزی (تقویم تاریخ :D) SF پا به عرصه ی وجود گذاشت :







پ.ن: Ken از همون اولشم توی آرتا لوزر بوده :D
پ.ن: به امید Street Fighter V 30th Anniversary Edition برای سال بعد :D
 
آخرین ویرایش:
ee730pc8aoqolnzm0zss.png

امروز سالگرد 29 سالگی سری Street Fighter ـه :D تبریک به تمامی SF فن ها :D
29 سال پیش در چنین روزی (تقویم تاریخ :D) SF پا به عرصه ی وجود گذاشت :







پ.ن: Ken از همون اولشم توی آرتا لوزر بوده :D
پ.ن: به امید Street Fighter V 30th Anniversary Edition برای سال بعد :D
آقا شما SFV بازی میکنی؟ فایتر آیدی اگر بدی باهم بازی کنیم :)
 
در مورد کنترلر PS4 Slim ـه، که کنترلر مناسب تری چه برای SFV چه برای باقی فایت هاست :دی

What is perhaps more interesting about the new controller model is that, when connected to a PS4 Slim or a regular model PS4, it transfers data entirely over wired connection rather than wireless

While this may seem minor, this allows a more frame-precise reaction time than wireless play, which will be incredibly useful for games like Street Fighter 5. It’s a minor difference, but it’s a slightly tighter response which may make a difference to some players.

The D-Pad also feels a little different, sloping down in the center to give a central dip to rest your finger in a way that makes rolling between directions more comfortable
 
همینجوری :دی

Critical art damage comparison

Zangief 400

R. Mika 360

Alex 350
Birdie 350
Ibuki 350
Laura 350

Chun-Li 340
Karin 340
Ken 340
M. Bison 340
Nash 340
Necalli 340
Rashid 340

Balrog 330
Cammy 330
Juri 330
Vega 330

Dhalsim 320
Guile 320
Ryu 320

F.A.N.G 292 + poisons opponent

V-Tigger critical art damage comparison


Birdie 420
Necalli 380
Laura 370
Guile 360
Ryu 350​
 
  • Like
Reactions: feroozGT
در مورد کنترلر PS4 Slim ـه، که کنترلر مناسب تری چه برای SFV چه برای باقی فایت هاست :D

What is perhaps more interesting about the new controller model is that, when connected to a PS4 Slim or a regular model PS4, it transfers data entirely over wired connection rather than wireless

While this may seem minor, this allows a more frame-precise reaction time than wireless play, which will be incredibly useful for games like Street Fighter 5. It’s a minor difference, but it’s a slightly tighter response which may make a difference to some players.

The D-Pad also feels a little different, sloping down in the center to give a central dip to rest your finger in a way that makes rolling between directions more comfortable
جالبه! البته زیاد به کنترلر ربط نداره ها، بازیکن اگه بازیکن باشه، با همه چی میتونه بازی کنه. همین آرمان (Phenom) با دسته اکس باکس که به عقیده خیلیا مزخرف ترین دست برای فایته، بازی میکنه، خودم با کیبورد تمام فنون و کومبوهای نکالی رو میتونم بزنم. این رفیقمون kizaru با کیبورد کل trialهای KOFXIII رو رفته، علی آرتمیس خودمون هم (AKA Ashkhor) هم که با دسته پلی2 SFIV رو قورت داد.
کلا مهم خود فرد و میزان زحمتی که میکشه مهمه. اگه طرف وقت نذاره با بهترین استیک هم چیزی نمیشه
 
آخرین ویرایش:
جالبه! البته زیاد به کنترلر ربط نداره ها، بازیکن اگه بازیکن باشه، با همه چی میتونه بازی کنه. همین آرمان (Phenom) با دسته اکس باکس که به عقیده خیلیا مزخرف ترین دست برای فایته، بازی میکنه، خودم با کیبورد تمام فنون و کومبوهای نکالی رو میتونم بزنم. این رفیقمون kizaru با کیبورد کل trialهای KOFXIII رو رفته، علی آرتمیس خودمون هم (AKA Ashkhor) هم که با دسته پلی2 SFIV رو قورت داد.
کلا مهم خود فرد و میزان زحمتی که میکشه مهمه. اگه طرف وقت نذاره با بهترین استیکرهم چیزی نمیشه

اینکه خود فرد و نحوه ی عملکردش مهمه که اصن توش شکی نیست نه تنها پلیرهای اینجا بلکه توی EVO هم آدم داشتیم با کنترلر زده ملتو پکونده :D
البته اینجا خود طرف هم گفته تفاوت خیلی چشمگیر و آنچنان نیست ولی خب همه یه جور نیستن ، خود SFV همینجوریش 7.3 فریم اینپوت لگ داره کنترلر هم بخوره تنگش ممکنه بعضیا نتونن باهاش کنار بیان :D به هر حال لگ و تاخیر چه از طرف بازی چه از طرف نمایشگر چه از طرف کنترلر می تونه اجرای یه کار سخت رو سخت تر هم بکنه :D
 
  • Like
Reactions: feroozGT
خ
اینکه خود فرد و نحوه ی عملکردش مهمه که اصن توش شکی نیست نه تنها پلیرهای اینجا بلکه توی EVO هم آدم داشتیم با کنترلر زده ملتو پکونده :D
البته اینجا خود طرف هم گفته تفاوت خیلی چشمگیر و آنچنان نیست ولی خب همه یه جور نیستن ، خود SFV همینجوریش 7.3 فریم اینپوت لگ داره کنترلر هم بخوره تنگش ممکنه بعضیا نتونن باهاش کنار بیان :D به هر حال لگ و تاخیر چه از طرف بازی چه از طرف نمایشگر چه از طرف کنترلر می تونه اجرای یه کار سخت رو سخت تر هم بکنه :D
نه احسان اونجوریا که فکر میکنی اصلا به چشم نمیاد حالا نمیدونم چقدر بازی کردی و با کی بازی کردی (به ما که افتخار نمیدی:D) ولی کومبو زدن از اونجایی که راحت تر شده و دیگه حرکات 1فریم هم نداریم، حتی با همین لگی هم که میگی، مشکلی پیش نمیاد. خودم به شخصه هیچ مشکلی نداشتم و بچه ها هم ندیدم تا حالا گله کنن از این مسئله، درد ما ساپورت داغون کپکام و مشکلات فراوان نت کد و آنلاین و مچ میکینگ و فایت مانیه. ما PCبازهای بدبخت هم که چیت زده بودیم، فایت مانی هامون پرید:(( رنک و کژوال هم که فقط پنجاه تا فایت مانی میده. تو خدت حساب کن چجوری میخوایم یورین بخریم.
جدا از اون نسخه pc از نظر ساپورت دسته افتضاح به تمام معنا و بی سابقه س. بازی های زمان نسل6 هم همچین ساپورت ناجوری نداشتن، هیچ دسته ای رو جز دسته های چرت باکس که نمیشناسه. باید با برنامه بهش شناسوند که در اینصورت نمیشه آفلاین دونفره بازی کرد~X( بعد از اینهمه ماه، هنوزم کپکام هیچکاری نکرده و درستش نکرده. میمرد یه آپدت خشک و خالی میداد؟
بدبختی ما با SFv ایناس نه اون اینپوت دیلِی
پ.ن: حالا تو فکر کن من چجوری با نکالی بازی میکنم رو کیبورد:D تو گروه فقط من با کیبورد بازی میکنم تازه در کنار نکالی دارم با چونلی هم کار میکنم:))
 
  • Like
Reactions: feroozGT
خ

نه احسان اونجوریا که فکر میکنی اصلا به چشم نمیاد حالا نمیدونم چقدر بازی کردی و با کی بازی کردی (به ما که افتخار نمیدی:D) ولی کومبو زدن از اونجایی که راحت تر شده و دیگه حرکات 1فریم هم نداریم، حتی با همین لگی هم که میگی، مشکلی پیش نمیاد. خودم به شخصه هیچ مشکلی نداشتم و بچه ها هم ندیدم تا حالا گله کنن از این مسئله، درد ما ساپورت داغون کپکام و مشکلات فراوان نت کد و آنلاین و مچ میکینگ و فایت مانیه. ما PCبازهای بدبخت هم که چیت زده بودیم، فایت مانی هامون پرید:(( رنک و کژوال هم که فقط پنجاه تا فایت مانی میده. تو خدت حساب کن چجوری میخوایم یورین بخریم.
جدا از اون نسخه pc از نظر ساپورت دسته افتضاح به تمام معنا و بی سابقه س. بازی های زمان نسل6 هم همچین ساپورت ناجوری نداشتن، هیچ دسته ای رو جز دسته های چرت باکس که نمیشناسه. باید با برنامه بهش شناسوند که در اینصورت نمیشه آفلاین دونفره بازی کرد~X( بعد از اینهمه ماه، هنوزم کپکام هیچکاری نکرده و درستش نکرده. میمرد یه آپدت خشک و خالی میداد؟
بدبختی ما با SFv ایناس نه اون اینپوت دیلِی
پ.ن: حالا تو فکر کن من چجوری با نکالی بازی میکنم رو کیبورد:D تو گروه فقط من با کیبورد بازی میکنم تازه در کنار نکالی دارم با چونلی هم کار میکنم:))
حالا شانس آوردی بن نشدی واسه اون چیت کد بعضی بازیا هستن تقلب کنی بن میکنن!
منظورتون از دیلی تو بازیه چیه و فقط واسه ما هست یا کلا واسه همه هست ؟ کنجکاو شدم بدونم:D
 
  • Like
Reactions: Kainé
حالا شانس آوردی بن نشدی واسه اون چیت کد بعضی بازیا هستن تقلب کنی بن میکنن!
منظورتون از دیلی تو بازیه چیه و فقط واسه ما هست یا کلا واسه همه هست ؟ کنجکاو شدم بدونم:D
آره واقعا:دی خداروشکر باز چیزایی که خریده بودیم رو کپکام نگرفت ازمون:دی
منم خوشبختانه بخش داستانی بازی (A shadow falls) نرفتم هنوز و فایت مانیشو میتونم بگیرم. (از بس بخش داستانیش چرت و مضخرف بود، نتونستم تحملش کنم :دی) trialها هم یه چندتاش رو نرفته بودم:دی

درباره اون دیلی، والا منکه اصلا تاحالا چیزی حس نکردم ولی میگن انگار از لحظه ای که دکمه رو فشار میدی، تا لحظه ای که کرکتر اون حرکت رو اعمال میکنه، 8فریم تاخیر هستش یعنی دقیقا درجا و درلحظه نیست ولی خو بازم میگم که کسی تاحالا مشکلی نداشته باهاش
 
  • Like
Reactions: Kainé and feroozGT
خ

نه احسان اونجوریا که فکر میکنی اصلا به چشم نمیاد حالا نمیدونم چقدر بازی کردی و با کی بازی کردی (به ما که افتخار نمیدی:D) ولی کومبو زدن از اونجایی که راحت تر شده و دیگه حرکات 1فریم هم نداریم، حتی با همین لگی هم که میگی، مشکلی پیش نمیاد. خودم به شخصه هیچ مشکلی نداشتم و بچه ها هم ندیدم تا حالا گله کنن از این مسئله، درد ما ساپورت داغون کپکام و مشکلات فراوان نت کد و آنلاین و مچ میکینگ و فایت مانیه. ما PCبازهای بدبخت هم که چیت زده بودیم، فایت مانی هامون پرید:(( رنک و کژوال هم که فقط پنجاه تا فایت مانی میده. تو خدت حساب کن چجوری میخوایم یورین بخریم.
جدا از اون نسخه pc از نظر ساپورت دسته افتضاح به تمام معنا و بی سابقه س. بازی های زمان نسل6 هم همچین ساپورت ناجوری نداشتن، هیچ دسته ای رو جز دسته های چرت باکس که نمیشناسه. باید با برنامه بهش شناسوند که در اینصورت نمیشه آفلاین دونفره بازی کرد~X( بعد از اینهمه ماه، هنوزم کپکام هیچکاری نکرده و درستش نکرده. میمرد یه آپدت خشک و خالی میداد؟
بدبختی ما با SFv ایناس نه اون اینپوت دیلِی
پ.ن: حالا تو فکر کن من چجوری با نکالی بازی میکنم رو کیبورد:D تو گروه فقط من با کیبورد بازی میکنم تازه در کنار نکالی دارم با چونلی هم کار میکنم:))

توی سطح معمولی خب شاید اونقدر به چشم نیاد ولی توی سطح حرفه ای خیلی تاثیر داره :D دقت کری مثلاً توی مسابقات چرا از مانیتور به جای تلویزیون استفاده میشه (به خاطر لگ بیشتری که تلویزیون داره و مانیتورهای حرفه ای عموماً دیلی خیلی کمتری دارن) یا چرا فایت استیک ها با سیم وصل میشن و وایرلس استفاده نمیشن :D تمام اینا به خاطر همین لگ هست ، یه لگ نمایشگر داره ، یه لگ کنترلر داره ، یه لگ هم خود بازی که اگه اینا هر کدوم زیاد باشن و کنترل نشن می تونه تاخیر زیادی توی بازی درست کنه :D هر کدوم اینا در حد میلی ثانیه لگ دارن ولی خب توی سطح های بالاتر و حرفه ای برای کسی که خیلی تمرین داره قابل دید و ملموسه :D

اوضاع کپکام هم که فعلاً داغونه ! معلوم نیست دارن ورشکست میشن ، یا جریان چیه ! قبلاً هم یکی دو جایی واسه خریدش جلو اومده بودن که فعلاً معلوم نیست شرایط چه جوریه ! خلاصه اوضاع کپکام زیاد جالب به نظر نمیاد و از اونور وسط همچین وضعیتی مدیریت درستی هم نمیکنن ... خلاصه تا همینجاشم باید خدا رو شکر کرد که هنوز SF زندس و میشه بازیش کرد تا ببینیم بعداً چی میشه :D

منظورتون از دیلی تو بازیه چیه و فقط واسه ما هست یا کلا واسه همه هست ؟ کنجکاو شدم بدونم:D
Input Lag توی همه ی بازیا هست ولی کم و زیاد داره :D در حال حاضر Input Lag توی SFV حدود 7.3 فریم معادل 122 میلی ثانیه ـس :D به عنوان مقایسه USF IV لگش 6.4 فریم بود ، KOF XIV هم لگش 6.4 فریمه و ... :D حالا یه سری مثلاً به این لگ SFV اعتراض دارن و میخوان کمتر بشه یه سری عین دایگو هم میگن این لگ بودنش بد نیست و آفلاین و آنلاین رو از لحاظ لگ مشابه هم میکنه :دی
علاوه بر این هم کنترلر هم نمایشگری (تلویزیون یا مانیتور) که ازش استفاده میکنی هم یه لگی داره که روی سرعت بازیت تاثیر گذاره :D این لگ ها هم روی کمبو زدن و اینا تاثیر داره و هر چی لگ بیشتر باشه تاخیر بیشتره و ممکنه تایمینگ زدن یه کمبوی سخت و طولانی رو سخت تر کنه :دی
 
آخرین ویرایش:
دوستان سلام من تازه واردم :D
من بازي رو ٢ هفته اي هست شروع كردم الان هم traning ميرم كه ياد بگيرم

يه سوال داشتم امروز واسه اولين بار خواستم انلاين بازي كنم ،
يكي اينكه كه خيلي دير پيدا ميكنه بكي هم اينگه شديددددد لگ ميزنه داخل بازي هاي ديگه مشكل ندارم ( فايتينگ تا حالا امتحان نكردم)
واسه همه اينجوره؟ يا مشكل از منه؟
 
دوستان سلام من تازه واردم :D
من بازي رو ٢ هفته اي هست شروع كردم الان هم traning ميرم كه ياد بگيرم

يه سوال داشتم امروز واسه اولين بار خواستم انلاين بازي كنم ،
يكي اينكه كه خيلي دير پيدا ميكنه بكي هم اينگه شديددددد لگ ميزنه داخل بازي هاي ديگه مشكل ندارم ( فايتينگ تا حالا امتحان نكردم)
واسه همه اينجوره؟ يا مشكل از منه؟
سلام برتو ای بانوی پاکدا... (عه ببخشید، از تاثیرات یوزارسیف دیدن زیادیه:دی)
خوش اومدی برادر، شما پاشو بیا تو این گروه تلگرام، بچه هایی که آنلاین بازی میکنن اینجان همیشه.
کلا آنلاین بازی یه سری مشکلاتی داره ولی خب با ایرانیا میشه زد و زیاد بد نیست
اینم لینک گروه تلگرام:
Join group chat on Telegram
هر سوالی درباره بهتر شدن بازیت و یادگرفتن و حرفه ای تر شدن داشتی، از بچه های اونجا بپرس بهت جواب میدن;)
 
  • Like
Reactions: esm nadaram

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or