Steep | PC

vasowcvm9hcehj5tkxby.jpg

Title: Steep
Developer:
Ubisoft Annecy
Publisher: Ubisoft
Release Date: December 2016
در زمانی که همه منتظر سورپرایز انتهایی کنفرانس طولانی E3 2016 شرکت یوبی سافت بودند، عنوانی در سبک Extreme Sport معرفی شد که از عنوان های پر سر و صدای سال های گذشته فاصله بسیاری داشت. بازی که توسط شعبه Annecy ساخته می شد که تا به حال در اکثر موارد به عنوان تیم کمکی برای بازی های بزرگ شرکت کار کرده و تخصص در تجربه چند نفره نیز دارد.
اما این بار آن ها نیز یک بازی مستقل در استودیو خود می سازند که از المان های چند نفره نیز بهره می برد و به ورزش های کوهستانی می پردازد. بر خلاف نظر اکثر بازیکن ها که واکنش خاصی نسبت به معرفی این عنوان نداشتند، سایت ها از این عنوان تعریف کرده اند و آن را بازگشت به سبکی دانسته اند که مدت زیادی در دنیای بازی های کامپیوتری غایب بوده است.

اطلاعات بازی:
  • بازی در دسامبر سال جاری میلادی یعنی 2016 عرضه می شود
  • بازی به ورزش های کوهستانی می پردازد که شامل 4 بخش Ski, Snowboard, Wingsuit, Paraglide است که می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب کنید.
  • بازی به صورت Open World می باشد که محیط آن الهام گرفته از کوه های آلپ و آلاسکا می باشد.
  • زاویه دوربین در بازی می تواند هم در حالت اول شخص و هم در حالت سوم شخص قرار گیرد.
  • نقشه بازی از قابلیتی به نام Mountain View استفاده می کند که در این حالت کل نقشه را به صورت سه بعدی می توانید مشاهده کنید و به انتخاب مرحله مورد نظر خود بپردازید.
  • مراحل شامل مسابقات، مهارت و .... می باشد که همه آن ها قابلیت انجام تک نفره و یا چند نفره را خواهند داشت.
  • در ابتدای هر مرحله می توانید از بین 4 گزینه موجود که در بالا گفته شد استفاده کنید و به طی کردن مسیر بپردازید.
  • در بازی حرکات نمایشی نیز وجود دارند. همچنین قابلیتی در بازی وجود دارد که تمامی حرکات شما را با تمام جزییات دخیره می کند که می توانید از آن برای ثبت رکورد های بهتر و یا نیز به چالش کشیدن رفقای خود استفاده کنید.
  • در بازی از مدل سازی فیزیک برف به صورت دقیقی استفاده شده است که بتواند حس خوبی را به بازیکن القا کند و تجربه ی بهتری را برای او رقم بزند.
  • همچنین می توانید از لینک مقابل برای بتایی که در نظر گرفته شده ثبت نام کنید : Steep Beta Registration | Ubisoft® (US)


با تشکر از @slipkboy عزیز بابت تاپیک :x


94912274500304288032.jpg

[Steep Trailer: Announcement – E3 2016 [US
720p || 1080p
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نقشه بازی کوه های آلپ رو به صورت کامل در بر نمی گیره، بلکه از جاهایی که از دید سازنده ها جذابیت بیشتری رو داشتند تشکیل شده و توی بازی هم با اسم واقعی قرار گرفته اند.
نقشه Alaska هم مدت کمی بعد از انتشار بازی در دسترس همه به صورت مجانی قرار می گیره و گفته شده که تفاوت های زیادی با آلپ داره، حالا این تفاوت ها به چه مواردی ختم می شه معلوم نیست و گفته شده که در آینده ازش صحبت می شه!
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
2,940
نام
احمد
نمایش این بازی برای من از WD 2 هم جالب تر و هیجان انگیز تر بود...>:D< گیم پلی بازی به جرئت میگم هیچ نقضی توش نبود... و از اون طرف هم بازی کاملا معلومه یک بازی پر محتوا هست...از هر طرف به این بازی نگاه میکنم یک بازی سطح بالا و بشدت با کیفیت بود... کیفیت برف و حال و هوای بازی بشدت بالا بود ;;) برای منی که عاشق این نوع رشته های ورزشی هستم... مورد انتظارترین بازی من هست... فقط یک چیز از این بازی من میخوام این که تو رقابت های انلاین و سطح چلنج و اینها کامل باشه...:x:D
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
خوب توی Gamescom 2016 مشخص شد که می توان زمان شب هم برای بازی انتخاب کرد، که باید خیلی هیجان انگیز باشه!

اما گفته شده موارد آب و هوایی تاثیر خاصی بر گیم پلی ندارن، یه سری چیزهای محدود مثل تغییر در میزان دید، اما وجودشون بیشتر به خاطر تنوع و ایجاد موقعیت های متنوع برای ثبت هست.
مورد دیگه هم اینکه بازی بخشی به اسم Mountain Stories داره، که در واقع به نوعی بخش داستانی یا کمپین بازی هست، ماموریت هایی مثل ضبط کلیپ و شاید هم فرار از دست غول برفی :D
بخش از بازی هم به صورت گشت و گذار باز می شه، مثلا یه سری چلنج هارو شما باید پیدا کنید، پیاده روی هم توی بازی هست، اما چیزی در مورد صخره نوردی گفته نشده که خیلی دوست دارم و امیدوارم باشه!

در ضمن بازی جایزه Best Sport Game هم در Gamescom 2016 برده!
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
بازی یه فاز Close Beta داره که از Nov 10 شروع می شه تا 14 و می تونید از سایت زیر ثبت نام کنید، البته چند روز بعد، یعنی 18 نوامبر هم بازی وارد فاز Open Beta می شه و هر کسی دلش خواست می تونه اون رو تا 21 نوامبر تجربه کنه! با این شرایط فکر نمی کنم خبری از تاخیر هم باشه! فقط مونده رونمایی از مپ آلاسکا بازی!

Steep Beta Registration | Ubisoft® (US)
 
  • Like
Reactions: Henry Tomasino

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر