Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
برید ویدیوی مصاحبه اخیر هاوارد رو ببینید، اطلاعات جالبی از زیر زبونش کشیدن بیرون :D

- مپ بازی قراره بزرگتر از Fallout 76 باشه که خودش 4 برابر Fallout 4 بود! این قضیه رو ملت دست کم میگیرن ولی اگه F76 رو بازی کرده باشید متوجه می‌شید که مقیاس بازی قراره چقدر وحشتناک باشه...شخصا بعد از اینهمه F76 بازی کردن هنوز یه سری لوکیشن‌ها رو فرصت نکردم برم ببینم! البته بیشتر از بزرگی مپ، مشتاقم ببینم طراحی مپ و لوکیشن‌ها قراره چطور باشه.
- بزرگترین تغییر اساسی روی انجین از زمان تغییرات Morrowind به Oblivion داره رخ میده...دیگه خودتون میدونید چقدر Oblivion ارتقای بزرگی محسوب میشد. این تغییرات اساسی مربوط میشه به هوش مصنوعی، انیمیشن، محیط‌های وسیع‌تر، رندرینگ، مسیریابی و غیره. الان 5 برابر افراد بیشتری دارن روی انجین کار می‌کنن نسبت به پروژه‌های قبلی! البته اینم گفتش که قرار نیست به میراث خودشون و چیزایی که همیشه توی بازیاشون بوده پشت کنن و مواردی مثل ساپورت مادسازی و غیره قراره توی پروژه‌های آینده هم باشه.
- بازی در مراحل توسعه داره از Procedural Generation بهره می‌بره...اینو مطمئنم یه سری سایت‌ها قراره به اشتباه خبرش رو منتشر کنن که مثلا قراره توی خود بازی PG داشته باشیم و مثل No Man's Sky در حین بازی بصورت ریل تایم دنیاش ایجاد بشه که درست نیست. محیط‌های بازی قراره برای همه یکسان باشه ولی از PG استفاده شده برای ساخت محیط‌های وسیع و لوکیشن‌های مختلف به طور اختصاصی طراحی شدن. این قبلا توی اطلاعات لیک شده هم بود.
- دوباره تاکید شد که بازی کاملا سینگل پلیر هستش و هیچ بخش مولتی پلیری نداره <:-P
- NPCها نقش بزرگی توی بازیهای آینده‌ی BGS دارن و شهر‌ها قراره وسیع‌تر از بازیهای قبلی باشن...
- در نهایت هم مثل همیشه گفت باید صبر پیشه کنید و تا زمانی که بازی نزدیک به تکمیل شدن نشده، قرار نیست نمایش داشته باشه :D
کلا مصاحبه باحالی بود...بیشتر در مورد بازیهای قبلی استدیو صحبت میشه که اگه علاقه‌ دارید پیشنهاد میکنم برید ببینید...

 
آخرین ویرایش:

GGK

کاربر سایت
Sep 21, 2020
467
نام
وحید
برید ویدیوی مصاحبه اخیر هاوارد رو ببینید، اطلاعات جالبی از زیر زبونش کشیدن بیرون :D

- مپ بازی قراره بزرگتر از Fallout 76 باشه که خودش 4 برابر Fallout 4 بود! این قضیه رو ملت دست کم میگیرن ولی اگه F76 رو بازی کرده باشید متوجه می‌شید که مقیاس بازی قراره چقدر وحشتناک باشه...شخصا بعد از اینهمه F76 بازی کردن هنوز یه سری لوکیشن‌ها رو فرصت نکردم برم ببینم! البته بیشتر از بزرگی مپ، مشتاقم ببینم طراحی مپ و لوکیشن‌ها قراره چطور باشه.
- بزرگترین تغییر اساسی روی انجین از زمان تغییرات Morrowind به Oblivion داره رخ میده...دیگه خودتون میدونید چقدر Oblivion ارتقای بزرگی محسوب میشد. این تغییرات اساسی مربوط میشه به هوش مصنوعی، انیمیشن، محیط‌های وسیع‌تر، رندرینگ، مسیریابی و غیره. الان 5 برابر افراد بیشتری دارن روی انجین کار می‌کنن نسبت به پروژه‌های قبلی! البته اینم گفتش که قرار نیست به میراث خودشون و چیزایی که همیشه توی بازیاشون بوده پشت کنن و مواردی مثل ساپورت مادسازی و غیره قراره توی پروژه‌های آینده هم باشه.
- بازی در مراحل توسعه داره از Procedural Generation بهره می‌بره...اینو مطمئنم یه سری سایت‌ها قراره به اشتباه خبرش رو منتشر کنن که مثلا قراره توی خود بازی PG داشته باشیم و مثل No Man's Sky در حین بازی بصورت ریل تایم دنیاش ایجاد بشه که درست نیست. محیط‌های بازی قراره برای همه یکسان باشه ولی از PG استفاده شده برای ساخت محیط‌های وسیع و لوکیشن‌های مختلف به طور اختصاصی طراحی شدن. این قبلا توی اطلاعات لیک شده هم بود.
- دوباره تاکید شد که بازی کاملا سینگل پلیر هستش و هیچ بخش مولتی پلیری نداره <:-P
- NPCها نقش بزرگی توی بازیهای آینده‌ی BGS دارن و شهر‌ها قراره وسیع‌تر از بازیهای قبلی باشن...
- در نهایت هم مثل همیشه گفت باید صبر پیشه کنید و تا زمانی که بازی نزدیک به تکمیل شدن نشده، قرار نیست نمایش داشته باشه :D
کلا مصاحبه باحالی بود...بیشتر در مورد بازیهای قبلی استدیو صحبت میشه که اگه علاقه‌ دارید پیشنهاد میکنم برید ببینید...

معلومه میخواد گوتی رو مال خودش کنه دوباره و به انتقادات این چند وقته یه جواب محکم بده
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
View attachment 196096

بعد از سه سال که از معرفی بازی میگذره این اولین اشاره اکانت رسمی BGS به بازی ـه خلاصه یـ خبرایی داره میشه
آره منم تو توییتر چند تا از این استریمر های معروف و ژورنالیست هارو دیدم یه هینت های میدادن یکیش این Paris بود فکر کنم??
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر