برید ویدیوی مصاحبه اخیر هاوارد رو ببینید، اطلاعات جالبی از زیر زبونش کشیدن بیرون
- مپ بازی قراره بزرگتر از Fallout 76 باشه که خودش 4 برابر Fallout 4 بود! این قضیه رو ملت دست کم میگیرن ولی اگه F76 رو بازی کرده باشید متوجه میشید که مقیاس بازی قراره چقدر وحشتناک باشه...شخصا بعد از اینهمه F76 بازی کردن هنوز یه سری لوکیشنها رو فرصت نکردم برم ببینم! البته بیشتر از بزرگی مپ، مشتاقم ببینم طراحی مپ و لوکیشنها قراره چطور باشه.
- بزرگترین تغییر اساسی روی انجین از زمان تغییرات Morrowind به Oblivion داره رخ میده...دیگه خودتون میدونید چقدر Oblivion ارتقای بزرگی محسوب میشد. این تغییرات اساسی مربوط میشه به هوش مصنوعی، انیمیشن، محیطهای وسیعتر، رندرینگ، مسیریابی و غیره. الان 5 برابر افراد بیشتری دارن روی انجین کار میکنن نسبت به پروژههای قبلی! البته اینم گفتش که قرار نیست به میراث خودشون و چیزایی که همیشه توی بازیاشون بوده پشت کنن و مواردی مثل ساپورت مادسازی و غیره قراره توی پروژههای آینده هم باشه.
- بازی در مراحل توسعه داره از Procedural Generation بهره میبره...اینو مطمئنم یه سری سایتها قراره به اشتباه خبرش رو منتشر کنن که مثلا قراره توی خود بازی PG داشته باشیم و مثل No Man's Sky در حین بازی بصورت ریل تایم دنیاش ایجاد بشه که درست نیست. محیطهای بازی قراره برای همه یکسان باشه ولی از PG استفاده شده برای ساخت محیطهای وسیع و لوکیشنهای مختلف به طور اختصاصی طراحی شدن. این قبلا توی اطلاعات لیک شده هم بود.
- دوباره تاکید شد که بازی کاملا سینگل پلیر هستش و هیچ بخش مولتی پلیری نداره
- NPCها نقش بزرگی توی بازیهای آیندهی BGS دارن و شهرها قراره وسیعتر از بازیهای قبلی باشن...
- در نهایت هم مثل همیشه گفت باید صبر پیشه کنید و تا زمانی که بازی نزدیک به تکمیل شدن نشده، قرار نیست نمایش داشته باشه
کلا مصاحبه باحالی بود...بیشتر در مورد بازیهای قبلی استدیو صحبت میشه که اگه علاقه دارید پیشنهاد میکنم برید ببینید...