Star Fox

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
ناشر :
نینتندو

سازنده :
نینتندو

ژانر :
اکشن , شوتر

تاریخ انتشار :
نامشخص



بعد از مدت ها بالاخره نسخه جدیدی از سری محبوب بازی های Star Fox برای Wii U تایید شد که مستقیما توسط شیگرو میاموتو , بازیساز بزرگ ژاپنی , ساخته می شود .
-گیم پلی این قسمت از Star Fox تمرکز بر روی گیم پد و حرکت دادن آن برای کنترل سفینه فضایی دارد .
-ازحرکت دادن گیم پد برای نشانه گیری استفاده می شود و از کنترل های فیزیکی دسته برای افزایش و کاهش سرعت و همچنین انجام حرکاتی مانند barrel rolls استفاده می شود .
-کنترل بالگرد برای بخش دو نفره در نظر گرفته شده است که شامل کنترل بالگرد و کنترل یک روبات کوچک است .
-امکان بازی کردن در غالب تانک هم در این نسخه وجود دارد .

آقای میاموتو در باره پیچیدگی های کنترل بازی می گوید :
" ما در اصل ساخت Star Fox را بر روی Wii آغاز کردیم . ما در آن زمان گروه کوچکی از کسانی داشتیم که در حال آزمایش آن بازی بودن , شاید حدود شش سال , اما ما ایده ای پیدا نکردیم که با آن بازی را رو ی Wii بیاوریم . پس در مقابل ما با همان گروه آزمایش را بر روی Wii U بردیم . تقریبا 6 تا 10 ماه است که ما درحال آزمایش آن بودیم .
وقتی ما داشتیم یک بازی را می ساختیم , من شروع به بازی کردن آن برای صدها ساعت می کردم و بخاطر آن من تمایل می یافتم که تجربه ای کمی بیشتر از تجربه ای که مردم با بار اول بازی کردن به دست می آورند , به دست آورم .
ولی آن چیزی هست که ما همیشه در حال ساخت بازی به آن توجه می کنیم و در این مورد من فکر می کنم Star Fox بازی ای خواهد بود که شما زمان نسبتا بیشتری را صرف این خواهید کرد که کنترل آن را کاملا یاد بگیرید و به آن عادت کنید , اما وقتی که آن کار را انجام دادید , تازه می فهمید که چه تجربه لذت بخشی داشتید .
من فکر نمیکنم زمان زیادی برای عادت کردن به آن نیاز باشد . برای بیشتر مردم 30 دقیقه تا یک ساعت . به همین دلیل این بازی برای نمایش دادن در نمایشگاهی مثل این مناسب نیست . بخاطر اینکه اینجا مکانی است که فقط زمان اندکی برای بازی کردن پیدا می شود و به همین دلیل نیز هست که ما رویداد یکشنبه را برگزار کردیم تا همه بتوانند زمان بیشتری را بازی کنند .
همچنین من فکر میکنم که برای بسیاری از مردم , آن هایی که تجربه بازی در دو صفحه را ندارند , جایی که شما با کنترل حرکتی نشانه گیری مکنید و میان دو صفحه در یک لحظه بازی می کنید , پس ممکن است که باعث شود مردم زمان بیشتری را نیز صرف عادت کردن به آن کنند . ولی وقتی بازی کردن مردم توجه می کنم , یکی از چیزهایی که مردم از ان لذت می برند یادگیری کنترل کردن بازی هاست , یادگیری آن تا جایی که در آن بازی کاملا حرفه ای شوند . وقتی که شروع به اینکار کنند با خوشان فکر می کنند که " اوه , این دیگه چجور بازی کردنیه ؟ " و بعد از آن سعی می کنند تا بیشتر و بیشتر در عمق بازی فرو بروند تا بتوانند در آن بهتر شوند و آنها این حس رو بدست می آورند که کاملا در بازی حرفه ای شده اند .
و وقتی شما به حالت بازی کردن عادت کردید می توانید که یک دکمه را فشار دهید و نما را از یک صفحه با صفحه دیگر تعویض کنید . پس شما می توانید نمای صفحه تلویزیون را به نمای اتاق خلبان تغییر دهید و نمای جنگده را در صفحه گیم پد قرار دهید .
... با Star Fox , یک کار که ما هم اکنون در حال انجام آن هستیم این است که بازی طوری به نظر بیاید که شما احساس کنید در حال خلبانی کردن سفینه خودتان هستید . پس بنابر آن حس , احتمالا یکی از بهترین راه ها برای بازی کردن داشتن آن در مقابلتان است , در خط دید شما از تصویر تلویزیون . ولی همچنین من Star Fox را بیشتر و بیشتر بازی کردم و فهمیدم آسانتر است هنگام بازی کردن که به تلویزیون نگاه کنید در حالی که گیم پد را پایین گرفته اید . و وقتی که شما بهتر شدید به تدریج می توانید از بالا گرفتن گیم پد دست بردارید .
... در بخش هلیکوپتر ما درباره گیم پلی دو صفحه ای فکر می کردیم , و آن یک ایده اولیه بود . چیزی که ما الان درباره اش فکر می کنیم این است که هلیکوپتر را طوری بسازیم که بتواند دو خلبان داشته باشد , دو نفر با هم بازی کنند , و چیزی که ان اجازه میدهد این است که شما می توانید یکی از بازیکنان را داشته باشید که در حال کنترل هلیکوپتر است و فرد دیگر که از کنترلر دیگر استفاده می کند در حال کنترل روبات است .
... چیزی که من دارم بهش فکر می کنم این است که ما با این Star Fox می توانیم روشی دیگر انتخاب کنیم , به جای یک عنوان بزرگ که ما در نسخه های متعدد عرضه می کنیم که از طریق مراحل مختلف به هم متصل هستند . اگر من می خواستم سری Star Fox تا الان را به عنوان فیلمی چند قسمتی توصیف کنم , حدس میزنم من باید این روش جدید را مانند چیزی که بیشتر شبیه به یک سریال تلوبزیونی برای Star Fox است توصیف کنم .



 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر