Square Enix: منتظر چیز جدیدی در رابطه با Agni’s Philosophy در سال آینده باشید

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بنا بر گفته های Julien Merceron، رئیس بخش تکنولوژی شرکت Square Enix، در ماه June سال آینده (که نزدیک به نمایشگاه E3 نیز است) "چیز متفاوت" ـی از موتور نسل آینده ی این شرکت و دموی تکنیکی آن یعنی Agni’s Philosophy، بر روی پلتفرم های مختلف خواهیم دید.

Agni-E3-2013-Different.jpg

وی در مصاحبه با FFDream، گفت: "سال آینده، حدود ماه June، چیزی متفاوت از Agni’s Philosophy به نمایش خواهد در آمد که احتمالا روی پلتفرم های مختلف اجرا خواهد شد."

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظور از پلتفرم های مختلف، X360 و PS3 هستند، گفت: "نمی توانم بگویم روی چه پلتفرم هایی، اما قطعا تنها روی PC نخواهد بود."

احتمال می رود سونی و مایکروسافت نسل بعدی از کنسول هایشان را در نمایشگاه E3 سال آینده رونمایی کنند.


Merceron اندکی در مورد Final Fantasy Versus XIII نیز سخن گفت. به گفته ی وی، تیم سازنده ی بازی به شدت مشتاق رونمایی از بازی هستند و هنگامی که بازی معرفی شود، مردم از اینکه منتظر بودند، خوشحال خواهند شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,084
پارادوکس داره. موتورشون اگر به همین اندازه که دیدیم و میگن قوی هست پس چرا رفتن Unreal Engine 4 رو لایسنس کردن (طولانی مدت!).
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
شاید این موتور برای بازی های داخلی باشه و آنریل برای بازی ای خارج از اسکوئر! مثل بازی های بعدی Eidios! یا استودیو های دیگه ای که اسکوئر خواهد خرید! :D
 

r.t.1.n

کاربر سایت
Dec 4, 2008
2,946
نام
آرتین
پارادوکس داره. موتورشون اگر به همین اندازه که دیدیم و میگن قوی هست پس چرا رفتن Unreal Engine 4 رو لایسنس کردن (طولانی مدت!).
لابد دیدن سخت افزارا نسل جدید کشش این موتور رو ندارن ترجیح دادن با همون UE 4 کار کنن :|
 

AMG

کاربر سایت
Jun 13, 2012
175
الکی میگه بابا توی سایت انریل بزرگ زده که انریل 4 رو خریده دیگه موتور ساخت خودشو میخواد جه کار
تازه اومدی فردا یوبی هم فارسابل 3 معرفی کرد با اون بازی مدال شون
بلوف زیاد میزنند اینا
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یه نگاه به پای باکس شات های امثال SD , H :A و TR بندازین لایسنس کردن آنریل 4 براتون مسجل میشه :D
موتور اختصاصی برای فاینال است و بس :D
اونا که همه با موتور های خانگی ساخته شدن. ساخت و توسعه‌ی یه موتور هم هزینه زیادی داره و معمولا برای یه عنوان اینکارو نمیکنند
biggrin1.gif
افرادی هم که تجربه کار با موتور های UE رو دارن زیادن به خاطر همین ریسکش پایینه. البته هنوز معلوم نیست هدف و انگیزه SE برای ساختن اون موتور چیه.
biggrin1.gif
داریم از لایسنس برای نسل بعد حرف میزنیم نه بازیهایی که این نسل ساختشون هم تموم شده یا در مرحله ی نهاییه :D
من از همینجا قول میدم روزی که فاینال بخواد با آنریل ساخته بشه اون روز , روز مرگ فایناله :D
 
آخرین ویرایش:

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
یه نگاه به پای باکس شات های امثال SD , H :A و TR بندازین لایسنس کردن آنریل 4 براتون مسجل میشه :D
موتور اختصاصی برای فاینال است و بس :D

اونا که همه با موتور های خانگی ساخته شدن. ساخت و توسعه‌ی یه موتور هم هزینه زیادی داره و معمولا برای یه عنوان اینکارو نمیکنند:biggrin1: افرادی هم که تجربه کار با موتور های UE رو دارن زیادن به خاطر همین ریسکش پایینه. البته هنوز معلوم نیست هدف و انگیزه SE برای ساختن اون موتور چیه.:biggrin1:
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,039
نام
مازیار
یه نگاه به پای باکس شات های امثال SD , H :A و TR بندازین لایسنس کردن آنریل 4 براتون مسجل میشه :D
موتور اختصاصی برای فاینال است و بس :D

داریم از لایسنس برای نسل بعد حرف میزنیم نه بازیهایی که این نسل ساختشون هم تموم شده یا در مرحله ی نهاییه :D
من از همینجا قول میدم روزی که فاینال بخواد با آنریل ساخته بشه اون روز , روز مرگ فایناله :D

الحق که فاینال فنی ...

فایتال فانتزی جدا از اینکه در هر نسل بالاترین گرافیک رو داشته ... گرافیک و فضای فانتزی بازی ... حال و هوای مختص به خودش رو داره.

و از طرفی هم se شروع کرده به ساخت ip های جدید و ژانر های متداول و چیزهایی که در غرب طرفدار و متقاضی دارن ... برای همین به موتوری نیاز داشته که جوابگوی اون بازی ها هم باشه ...

تصور کنید تو فضا و حال و هوای ff یه شوتر مثل mw و bf بازی کنید ... خب خنده دار میشه ... مثلا لایتینگ گرینیت بندازه ... بازوکا دستش بگیره و با m4 کاور بگیره ///

---------- نوشته در 12:44 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:35 AM ارسال شده بود ----------

اونا که همه با موتور های خانگی ساخته شدن. ساخت و توسعه‌ی یه موتور هم هزینه زیادی داره و معمولا برای یه عنوان اینکارو نمیکنند:biggrin1: افرادی هم که تجربه کار با موتور های UE رو دارن زیادن به خاطر همین ریسکش پایینه. البته هنوز معلوم نیست هدف و انگیزه SE برای ساختن اون موتور چیه.:biggrin1:

یه عنوان؟؟؟

se یعنی فاینال فانتزی ... بهتر بگم se یعنی jprg ...... کلا به تازگیه تمرکز کرده رو ژانر های دیگه گیم ... توجه کنید تمرکز کرده ... نه اینکه در گذشته عنوانی نداشته ...
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
یه عنوان؟؟؟

se یعنی فاینال فانتزی ... بهتر بگم se یعنی jprg ...... کلا به تازگیه تمرکز کرده رو ژانر های دیگه گیم ... توجه کنید تمرکز کرده ... نه اینکه در گذشته عنوانی نداشته ...

JRPG های Square و Enix رو میشناسم. منظورم از یه عنوان FF بعدی بود. این بازی ها هم که توسط استودیوهای غربی SE ساخته میشه که قبل از خرید Eidos مال اون نبود. میتونه نیروهای بخش ژاپنش رو بذاره برای ساخت یه Jrpg ...
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,039
نام
مازیار
JRPG های Square و Enix رو میشناسم. منظورم از یه عنوان FF بعدی بود. این بازی ها هم که توسط استودیوهای غربی SE ساخته میشه که قبل از خرید Eidos مال اون نبود. میتونه نیروهای بخش ژاپنش رو بذاره برای ساخت یه Jrpg ...

خوب برای ساخت این بازی ها برای نسل بعد احتیاج به یه موتور فوق العاده قوی احتیاج داشت که خودش داشت ... به نظر من که با ue نمیشه ff خوبی ساخت
 

r.t.1.n

کاربر سایت
Dec 4, 2008
2,946
نام
آرتین
به نظر من که با ue نمیشه ff خوبی ساخت
FF خوب ساختن یا به عبارتی JRPG اصیل ساختن هیچ ربطی به موتور نداره
بازی بسیار خوب Lost odyssey با UE 3 ساخته شد
بازی ضعیف The Last Remnant رو هم با UE 3 ساختن
مهم سازنده بازیه و بس
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,039
نام
مازیار
FF خوب ساختن یا به عبارتی JRPG اصیل ساختن هیچ ربطی به موتور نداره
بازی بسیار خوب Lost odyssey با UE 3 ساخته شد
بازی ضعیف The Last Remnant رو هم با UE 3 ساختن
مهم سازنده بازیه و بس

ذوست من خوب اگه اینطور بود که یه موتور میساختن و همه ازش استفاده میکردن ... موتور هایی که شرکت ها طراحی میکنن و میسازن بر پایه نیاز های که برای ساخت بازی ها و فرانچایز هاشونه ... و موتور ساخته هم نیاز هاشون هم بهتر و راحت تر بر طرف میکنه ...
 

r.t.1.n

کاربر سایت
Dec 4, 2008
2,946
نام
آرتین
ذوست من خوب اگه اینطور بود که یه موتور میساختن و همه ازش استفاده میکردن ... موتور هایی که شرکت ها طراحی میکنن و میسازن بر پایه نیاز های که برای ساخت بازی ها و فرانچایز هاشونه ... و موتور ساخته هم نیاز هاشون هم بهتر و راحت تر بر طرف میکنه ...
من منکر این نشدم که موتوری که خودشون میسازن مناسب تر هستش
حرف من این بود که با UE هم میشه JRPG خوب ساخت.
در وقتشون هم صرفه جویی میکنن.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,413
نام
ماکان
پارادوکس داره. موتورشون اگر به همین اندازه که دیدیم و میگن قوی هست پس چرا رفتن Unreal Engine 4 رو لایسنس کردن (طولانی مدت!).

فریدون چه ربطی داره؟:D

همیشه انجین های اختصاصی SE برای ساخت FF انم توسط استدیو شماره 1 ژاپن (همون Team FF که البته شامل چند تا تیم هست) بکار گرفته میشه. مگه این نسل With Engine نبود؟ ولی فقط FFXIII و FFXIII-2 رو باهاش ساختن!

اینجوری که تو میگی بخوای حساب کنیم SE با Unity هم خیلی خوب داره کار میکنه و چند تا پروژه باهاش داره! الانم خیلی واضح هست که UE رو برای استدیوهای غربیش میخواد!

اینطور که اینا دارن در مورد Versus صحبت میکنن بعید نیست این بازی مثلا تحت عنوان FFXV رفته باشه برای نسل بعد!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر