Square Enix می گوید انحصاری کردن نسخه جدید Tomb Raider برای پلتفرم های XBOX تصمیم بسیار دشواری بوده است و آن ها با خبر بودند که این تصمیم احتمالا باعث دلخوری بعضی از طرفداران می شود.
Rise of the Tomb Raider به مدت یک سال تحت انحصار XBOX می باشد، سال گذشته که Square Enix این موضوع را در Gamescom 2014 اعلام کرد اشاره کرده بود که این یک قرار داد زمان دار خواهد بود. اما در گام اول دلیل این تصمیم چه بوده است ؟ آیا Square Enix انتظار واکنش شدید طرفداران دیگر پلتفرم ها را داشته است ؟
آقای Phil Rogers، مدیر عامل بخش غربی Square Enix، در گفتگویی که به تازگی داشته است شفاف سازی هایی درمورد این موضوع انجام داده است.
" امیدواریم طرفداران بدانند که این تصمیم آسانی نبوده است. یک موضوع مانند این مدت زیادی زمان می طلبد که تصمیم نهایی درباره آن گرفته شود، به هر حال این تصمیم در استدیو گرفته شد و اطلاع داشتیم که این موضوع باعث نا امیدی طرفداران می شود."
با توجه به صحبت های Rogers، شور و تعهد ماکروسافت نسبت به این فرانچایز یکی از دلایل این تصمیم بوده است. یکی از دلایل دیگر نیز مارکتینگ و تبلیغات بهتر برای عناوین انحصاری بوده است.
" ما می خواهیم این IP را رشد دهیم. این یک تصمیم بلند مدت بوده است و باعث می شود که Tomb Raider به سطح بهتری برسد. با وجود باوری که ماکروسافت به این بازی دارد باعث می شود که این یک بازی فوق العاده بشود که سالیان سال از آن لذت برده خواهد شد."
Rise of the Tomb Raider در نوامبر امسال برای Xbox One و Xbox 360 عرضه خواهد شد.
Source
![ou5qurdxcvaphbcnm05z.png](/proxy.php?image=http%3A%2F%2F8pic.ir%2Fimages%2Fou5qurdxcvaphbcnm05z.png&hash=1a4dfd3286d74915a0e384e9d7f17fac)
Rise of the Tomb Raider به مدت یک سال تحت انحصار XBOX می باشد، سال گذشته که Square Enix این موضوع را در Gamescom 2014 اعلام کرد اشاره کرده بود که این یک قرار داد زمان دار خواهد بود. اما در گام اول دلیل این تصمیم چه بوده است ؟ آیا Square Enix انتظار واکنش شدید طرفداران دیگر پلتفرم ها را داشته است ؟
آقای Phil Rogers، مدیر عامل بخش غربی Square Enix، در گفتگویی که به تازگی داشته است شفاف سازی هایی درمورد این موضوع انجام داده است.
" امیدواریم طرفداران بدانند که این تصمیم آسانی نبوده است. یک موضوع مانند این مدت زیادی زمان می طلبد که تصمیم نهایی درباره آن گرفته شود، به هر حال این تصمیم در استدیو گرفته شد و اطلاع داشتیم که این موضوع باعث نا امیدی طرفداران می شود."
با توجه به صحبت های Rogers، شور و تعهد ماکروسافت نسبت به این فرانچایز یکی از دلایل این تصمیم بوده است. یکی از دلایل دیگر نیز مارکتینگ و تبلیغات بهتر برای عناوین انحصاری بوده است.
" ما می خواهیم این IP را رشد دهیم. این یک تصمیم بلند مدت بوده است و باعث می شود که Tomb Raider به سطح بهتری برسد. با وجود باوری که ماکروسافت به این بازی دارد باعث می شود که این یک بازی فوق العاده بشود که سالیان سال از آن لذت برده خواهد شد."
Rise of the Tomb Raider در نوامبر امسال برای Xbox One و Xbox 360 عرضه خواهد شد.
Source
آخرین ویرایش: