Splinter Cell: Blacklist برای PC تاخیر ندارد.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
czk6pj2i84pue41vi9j3.png



در این چند وقته شرکت یوبی‌سافت برای PC گیمران به Ubidelay معروف گشته است چرا که این شرکت در بیشتر مواقع بازی‌های خود را برای PC با تاخیر از نسخه کنسولی منتشر می‌کند ولی در این چندماه قضیه برعکس شده است Assassin’s Creed III با چندهفته تاخیر نسبت به نسخه کنسولی و Far Cry 3 هم همزمان با نسخه‌های کنسولی عرضه گردید اما Ubisoft چند وقت پیش اعلام کرد Splinter Cell: Blacklist به دلیل مسائل پرداخت و پولیش بیشتر بازی با تاخیر مواجه شده است و بازی در 20 آگوست برای 3 پلتفرم منتشر خواهد شد.

یوبی سافت:" 20 آگوست تاریخ عرضه بازی است و شامل نسخه PC نیز می‌باشد."

یوبی‌سافت قبلا نیز این صحبت‌ها را انجام داده بود و گفته بود Assassin’s Creed III نسخه PC تاخیری نخواهد داشت در‌حالی که بازی 30 اکتبر منتشر شد و با یک ماه تاخیر عرضه گردید. برای اینکه بدانیم یوبی‌سافت چقدر به قول خود اهمیت می‌دهد سوالی از Ubisoft پرسیده شد:" آیا نسخه PC بازی با تاخیر مواجه خواهد شد؟
یوبی سافت در پاسخ گفت:" جای هیچ‌گونه نگرانی نیست بازی همزمان با نسخه کنسولی عرضه می‌گردد."

فقط 20 آگوست را به یاد داشته باشد تا بداینم یوبی‌سافت به قول خود عمل میکند یا خیر.

 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,603
نام
حمیدرضا
نسخه ی قبلی که سال 2010 عرضه شد فقط با 10 روز تاخیر نسبت به 360 عرضه شد . تازه تو اون گیر و داد drm و AC2 که تاخیرهای بیش از 3 ماه نسبت به نسخه ی کنسولی داشت . کاملا مشخص بود که Black list همزمان و یا نهایتا با دو هفته تاخیر روانه بازار خواهد شد .
 

Letho

کاربر سایت
May 5, 2012
257
ممنون
تیتر خبر رو خوندم یه لحظه فکر کردم که نسخه PC اون تاخییر ثانویه رو هم نداره و قراره زودتر از نسخه کنسولی عرضه بشه :|
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
این سیاست کثیف تاخیر نسخه ی pc همین یوبی اولین بار اجرا کرد بقیه هم بدون اینکه بدونن چیه اجراش کردن حالا اینکه اصلا تاثیری هم این کار داره(در فروش) یا نه هیچ کسی اثباتش نکرده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر