نمایشگاه/رویداد Sony Press Conference | E3 2012

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
درود

87093998628559848696.jpg



کنفرانس شرکت سونی روز 4June ساعت 6 غروب به وقت محلی و ساعت 5:30 صبح سه شنبه 16 خرداد به وقت ایران برگزار میشه . این کنفرانس از چند جهت برای گیمرها ، PS Fan ها ، خبرگزاری ها میتونه مهم باشه ، شاید مهمترین دلیلی که تمام نگاه ها رو متوجه این کنفرانس میکنه به پایان رسیدن عمر تقریبی این نسل و ظهور نسل جدید باشه ، با اینکه شرکت سونی رونمایی از کنسول نسل جدیدش رو در این کنفرانس کاملا رد کرده ولی عده ای هنوز منتظر این هستند که نشانه هایی از PS4 رو در این همایش ببینن ، از طرف دیگه منتظر این هستند که برنامه ی سونی برای سال پایانی ِ حضور قدرتمند PS3 بدونن . به نظر میاد سونی باید به فکر یه پایان با عظمت برای کنسول قدرتمند فعلی خودش ( PS3 ) باشه ، کنسولی که شاید اخرین بازی های ان جزو بهترین بازی های این نسل باشند . از طرفی سونی باید در این کنفرانس قسمتی از برنامه ی خودش رو معطوف به Vita ، کنسول دستی فوق العاده خودش بکنه ، از گوشه و کنار خبر میرسه امسال در E3 بازیهای زیادی برای Vita معرفی میشن و همین الان هم لحظه به لحظه به شمار شایعات ساخت بازی برای Vita افزوده میشه . تعدادی از برنامه های سونی برای E3 امسال رو در ذیل بررسی میکنیم :

ارائه امار و ارقام :

مطمئنا سونی در کنفرانسش به مثابه همیشه زمان اندکی رو صرف ارائه امار و ارقام فروش دو کنسول PS3 و PS Vita خواهد کرد ، کمی هم امار و ارقام مربوط به PSN رو بررسی میکنن ، این کار برای گیمر ها شاید یکی از کسل کننده ترین برنامه های کنفرانس سونی باشه ولی باید بدونید که امسال هم با اون رو به رو میشید .

بازیهایی 3rd پارتی :

امسال هم مثل سالهای گذشته کنفرانس سونی میزبان شرکت هایی خواهد بود که دقایقی از بازیهای خود رو بر روی سن این شرکت به حضار Present میکنند ، شاید امسال از مهمترین بازیهایی که انتظار داریم در این کنفرانس حضور داشته باشند بازیهای زیر باشند :

Need For Speed : Most Wanted

Dead Space 3

Assassins Creed 3

Medal Of Honor : War Fighter

البته هنوز اطلاع دقیقی از چگونگی حضور این بازی ها به بیرون درز نکرده است .

بازی های 1st پارتی :

شاید یکی مهمترین بخشهای این کنفرانس برای گیمر ها معرفی بازی های استدیوهای تحت مالکیت سونی است . این بار نیز سونی با دست پر به E3 قدم گذاشته ، به نظر میاد اگر امسال سال اخر حضور قدرتمند PS3 باشه ، میتونه یکی از بهترین سالهای حضورش باشه . سونی بازی های زیادی رو به نمایشگاه اورده که در ذیل انها رو بررسی میکنیم :

God of War : Ascention

ساتنا مونیکا بعد از 2 سال از عرضه شماره سوم خدای جنگ این بار با یک Spin off به عرصه انحصاری های PS3 بازگشته ، بازیی که یک پریکوئل برای این سری محسوب میشه و به عنوان حسن ختام GoW بر روی PS3 خواهد بود ، این عنوان دارای مُد مالتی پلیر است . به نظر میاد سران سونی و سانتا مونیکا به اولین نمایش این بازی در کنفرانسشون و بازخورد های اون امید زیادی داشته باشند

The Last of Us

تیم ND این بار هم سورپرایز خوبی برای همگان داشت ، در حالی که همه فکر میکردند این تیم در این نسل کار خودش رو با ارائه Uncharted 3 به پایان میبره ، اما به یک باره در Vga 2012 با رونمایی از The Last of Us همه رو شوکه کرد ، بازی Horror ی که از لحاظ سبک و سیاق با دیگر اثار این سبک تفاوت های عمده ای داره ، نمایش بازی که چند وقت پیش برای Press برگزار شده بود بازخورد بسیار عالی داشت و به نظر میرسه باز هم با یک بازی Grade A از طرف ND رو به رو بشیم . باید منتظر نمایش گیم پلی بازی در کنفرانس سونی بود


78937717659398303041.jpg


The Last Guardian

شاید خیلی ها منتظر نمایش اخرین اثر استاد فامیتو ادا در Team ICO باشند ، بازی که خیلی اطلاعات کمی از اون در اختیار عموم قرار گرفته ، روند ساخت بازی به کندی پیش میره و به نظر میرسه شاید کمک های سانتا مونیکا برای به سرانجام رسوندن این پروژه و همکاری 2 غول انحصاری ساز PS عاقبت خوبی برای این بازی رقم بزنه ، به نظر میاد امسال بعد از 3 سال این اخرین شانس PS Fan ها هست که بدونن این بازی بلاخره ساخته خواهد شد یا خیر . همه چیز امسال مشخص میشه .

Playstation All-Stars Battle Royale

امسال سونی یک بازی فایتینگ اختصاصی نیز خواهد داشت ، بازیی که اکثر شخصیت های مهم بازی های PS در ان حضور دارند ، ساخت بازی توسط SuperBot در حال انجام است . از نمایش گیم پلی که تا کنون منتشر شده باید منتظر یک بازی Fun و جالب بود .

Sly Cooper: Thieves in Time

به نظر میاد بازی جدید شرکت ساکر پانچ میتونه جذابیت های نسخه های قبلی رو دوباره به خاطر ما بیاره ، نمایش های بازی عالی بوده و باید منتظر نسخه قابل بازی در نمایشگاه امسال بود .

Untitled Sucker Punch Game

در خبر های ذکر شده که بازی جدید این شرکت یک عنوان اکشن به همراه مالتی پلیر خواهد بود ، باید تاکنفرانس سونی صبر کرد و منتظر اخبار مربوط به این بازی ماند .

Untitled Quantic Dream Game

با اینکه این شرکت جز دارایی های سونی محسوب نمیشود ولی به دلیل حمایت بالای سونی از دیوید کیج و استدیوی او بازی های QD به صورت انحصاری برای سونی ساخته میشود ، همه منتظرند تا بعد از 2 سال بازی جدید دیوید کیج را ببینند .

And ...

PS Vita :

امسال ویتا در E3 بسیار پر نصیب خواهد بود . به نظر میرسد در کنفرانس سونی نیز شاهد ارائه بازیهای زیادی برای این کنسول باشیم ، به برخی از این بازیهای این کنسول در زیر اشاره میکنیم :

Assassin's Creed 3: Liberation

BioShock

Call of Duty

FIFA 13

Zone of the Enders

همچنین قرار است بازیهایی مانند Medal of Honor و بسیاری از بازیهای دیگر به زودی برای این کنسول معرفی شوند .

رونمایی از PS4 :

با اینکه احتمال ان بسیار پایین است ولی هیچ جای تعجبی ندارد اگر سونی حتی با یک تیزر کوتاه هم کنسول نسل بعد خود را معرفی کند ، بی صبرانه منتظر شروع کنفرانس سونی میمانیم تا شاید این اتفاق بیافتد و کنسول جدید شرکت سونی را ببینیم .

سایت رسمی سونی برای E3 2012 :

Sony PlayStation® E3 Expo 2012 - E3 Live Streaming, Press Conference & Coverage, E3 Live Broadcast

Live Streams :

USTREAM - You're On - Broadcast Live Streaming Video, Watch Online Events, Chat Live, send a Tweet, follow on Facebook, MySpace, record your Live Shows

Sony PlayStation® E3 Expo 2012 - E3 Live Streaming, Press Conference & Coverage, E3 Live Broadcast

https://www.facebook.com/PlayStation

Sony E3 2012 Press Conference - GameSpot.com

E3 2012 - Press Conferences - GameTrailers.com

E3 2012 Live Video - Press Conferences, Interviews, Game Demos - IGN

Sony - E3 2012
 
آخرین ویرایش:

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
ببخشید دقیقا چه سوپرایزی چه چیز خفنی داشت ؟!
سونی و مایکروسافت دقیقا یه سری بازی داشتن که از قبل مشخص بود و همه هم نمایش شاخی داشتن همین!

سوني حداقل دوتا ip جديد معرفي كرد ولي ماكروسافت كه همش و هر سال داره هيلو x + گرز x + چرنديات كينكت استفاده ميكنه !!!!
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,796
نام
امین
سوني حداقل دوتا ip جديد معرفي كرد ولي ماكروسافت كه همش و هر سال داره هيلو x + گرز x + چرنديات كينكت استفاده ميكنه !!!!

بعله حق دارین کتاب جادو رو فراموش کرده بودم :x:D
 

MehradCreed

کاربر سایت
Aug 16, 2008
1,706
نام
MehrλÐ
از بس قبل از E3 گفتید عجب E3 میشه و فلان وبسان اینجوری شد :d
99.9 % درصدش تقصیر فریدون بود هیمنطوری گونی گونی هایپ تزریق میکرد مخصوصا کنفرانس ماکرو که اتفاقا از همه لغتی تر از اب درومد :d

تاریخ ریلیز TLOU چی شد ؟ اعلام نکردن؟ مشکوک میزنه این جدی نکنه رو PS4 بود :d
 

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
یعنی تا این موقع بیدار موندی سونی رو ترول کنی ؟ دمت گرم باید افرین گفت به پشتکارت.
 

amirhp

کاربر سایت
Jul 12, 2011
69
نام
amir hossein
ناموسن این دوتا بازی جدیده هرف نداشت ......1 دونش میرزید به تمام بازیهایی که تو کنفرانسایه دیگه نشون دادن
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
من که انتظارم بیشتر بود. برم حداقل اون دموی فیل GoW رو دانلود کنم یه بار بدون قطع و وصل شدن ببینم ! :D
 

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
سونی واقعا از همه بهتر بود مخصوصا آخرش که ته هیجان بود .گاد آف وار خیلی خوب بود و the last of us دیگه فوق العاده بود وخاطرات u2را زنده کرد وE3را ترکوند.
 

Sweet Jesus

کاربر سایت
Oct 11, 2007
3,036
نام
امیر آزاد
دوتا بازی سونی تو توییتر ترند شدند، یعنی ژورنالیستا و مردم بیشتر حال کردن. DEAL WITH IT
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
بیخیال باو ، اصلا میدونی Horror یعنی چی ؟ Horror یعنی وحشت ، یعنی موقعیت وحشتناکی که اینا توش بودن ، نه اون لیان که میدویید شلیک میکرد ، هزارتا هم فشنگ داشت ، کاور میگرفت ، زامبی ها نازش میکردن ! تو هر صحنه ی این ترس و دلهره حس میشد ولی RE تنها چیزی که نداشت ترس و دلهره بود ! حالا بازم به RE مسخره امید داشته باش !

بزار تریلر رزیدنت اویل 6 رو کامل ببینم دیشب بافر داشتم ولی قبول دارم خیلی اکش کردن حتی همون سناریو لیان که انقدر ازش تعریف میکردن که فول هارور هست و به المان های گذشته وفادار بوده اصلا اینطور نبود 4 تا زامبی داشت که تو ORC هم زامبی بود. ولی TLOU کلا سبکش هارور نیست به نظر من. از نظر گرافیک که واقعا شاهکاره. منو اینو قبول دارم. ولی نمیدونم حالا بزار تریلررزیدنت اویل 6 رو ببنیم. بهت PM میدم.;)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
ویتا هم با این حرکت سونی بای بای! یعنی واقعا بای بای :d
تآیید میشه ! حالا کاهش قیمت هیچی ، حداقل دو تا دونه بازی جدید براش معرفی میکرد. البته AC عنوان خیلی بزرگی هست و CoD هم همین طور ، ولی انتظار بیشتری از Vita داشتم.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
بزار تریلر رزیدنت اویل 6 رو کامل ببینم دیشب بافر داشتم ولی قبول دارم خیلی اکش کردن حتی همون سناریو لیان که انقدر ازش تعریف میکردن که فول هارور هست و به المان های گذشته وفادار بوده اصلا اینطور نبود 4 تا زامبی داشت که تو ORC هم زامبی بود. ولی TLOU کلا سبکش هارور نیست به نظر من. از نظر گرافیک که واقعا شاهکاره. منو اینو قبول دارم. ولی نمیدونم حالا بزار تریلررزیدنت اویل 6 رو ببنیم. بهت PM میدم.;)
روز و ترس ؟
دوست عزیز اصل بخش HORROR آخرین ما شب و زامبی هاش هست که برای آخرین ما حکم صحرای U3 رو داره و تا موقع عرضه ی بازی عمراً توی همچین نمایشگاههایی رسمی نشون نمیدن مگه اینکه نزدیک های عرضه یه جورایی از اینور اونور به بیرون درز پیدا کنه یا یه نمایش خیلی کوتاه داشته باشه !
Dead Space 3 چطوری بود کنفرانس EA ؟
3rd person shooter ! تازه نوکرومورف کُشی تو روز روشن با کاور گیری و مخلفات !
با این نمایش های رزیدنت ایول و دد اسپیس الان برای سبک وحشت the last of us حکم the last hope رو داره !
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین
خدایش انتظارنمایش ps4داشتید تو کنفرانس !شک نکنید که اگه قراربود اتفاقی بی افته برای هر 2 تاشون بود نه یکی
 

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
موضوع اینه که سونی برخلاف مایکرو دو انحصاریش رو گذاشت اخر نمایش نشون داد برای همین دوستان رو یکم جو گرفته و قسمت های افتضاح کنفرانس رو یادشون رفته. ایشالا یادشون میاد :d
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر