SONY Paris Games Week 2017

Criminal

کاربر سایت
Nov 13, 2010
1,652
نام
Arshia
huam_sony-teases-big-game-announcement-at-paris-games-week-174981_expanded.jpg


کنفرانس دوشنبه ۸ آبان، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد


 
آخرین ویرایش:

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,499
نام
علی
دوستان ps4 pro نسخه جدید کد ۷۱۰۰ که چند وقت پیش خبرش اومد،امکان داره تو این نمایشگاه معرفی بشه؟


Sent from my iPhone using Tapatalk
بازم قدرتشو بردن بالا؟:| چیه داستانش؟ تغییری داشته نسبت به مدل پایه؟ تشکر.
 

amindead

کاربر سایت
Jul 21, 2010
629
بازم قدرتشو بردن بالا؟:| چیه داستانش؟ تغییری داشته نسبت به مدل پایه؟ تشکر.
PS4 Pro CUH7100
یه عده میگن سونی برای پایین آوردن هزینه ساخت از قطعات ارزونتری استفاده کرده تو این سری جدید اما یه عده دیگه میگن یکسری بهبودی تو سخت افزارش انجام شده
 
  • Like
Reactions: J. Constantine

SAEED_TAJ

کاربر سایت
Sep 30, 2011
759
بازم قدرتشو بردن بالا؟:| چیه داستانش؟ تغییری داشته نسبت به مدل پایه؟ تشکر.
والا چیزی که من تو سایتها خوندم این بود که دستگاه بهینه تر شده و خنک تر کار میکنه..احتمالم داره تا 50 دلار قیمتشو کم کنن تا با ایکس باکس ایکس رقابتش بیشتر بشه..
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
دقیقا جمله "E3 نصفه راه بود" بیشتر نا امید کنندست تا امیدوار کننده :D E3 امسال شدیدا کمتر از پتانسیل سونی بود. ولی با توجه به E3 کم محتوا امسال، سونی قاعدتا باید اون نمایش هایی که باید میبودن نبودن رو تو همین PGW و PSX بیاره. و بنظرم پاریس خیلی خوب خواهد بود. منتظریم :)
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,226
نام
ماکان
شرایط طوری شده که دیگه نمیدونم کدوم مراسم باید منتظره معرفی DMC باشم , ایشالا که سونی یه حرکتی بزنه :(

DMC5 تو PSX معرفی میشه. همینطور که SFV رو سونی تو PSX معرفی کرد.
 

SAEED_TAJ

کاربر سایت
Sep 30, 2011
759
از آن‌جایی که به زودی مایکروسافت جدی جدی یک غول شش ترافلاپسی را به دنیای کنسول‌های بازی اضافه می‌کند و رسیدن این سخت‌افزار قدرتمند به بازارها در فاصله‌ای مابین کنفرانس‌های سونی در هفته‌ی بازی‌های پاریس و PlayStation Experience 2017 رخ می‌دهد، به احتمال زیاد سونی در این کنفرانس نمایش‌ها و حتی شاید خبرهایی به خصوص در رابطه با کنسول میان‌نسلی‌اش را ارائه می‌کند. اول از همه، احتمالا چند بازی با دریافت یک آپدیت توانایی اجرای 4K روی کنسول میان‌نسلی سونی را پیدا می‌کنند و بعد از آن، سونی از تجربه‌ی عالی هدست واقعیت مجازی خود روی پلی‌استیشن 4 پرو حرف می‌زند و در همین رابطه، تریلرهای ترکیبی و کوتاهی را نیز تقدیم مخاطبان می‌کند. این وسط، موقع نمایش چند بازی مولتی‌پلتفرم هم می‌توان به سادگی انتظار اعلام اجرا شدن آن‌ها با رزولوشن 4K روی این کنسول از همان روز اول عرضه‌شان را داشت و شاید سونی یک بازی واقعیت‌مجازی واقعا بزرگ را که توسط یکی از استودیوهای فرست‌پارتی‌اش ساخته شده نیز نشان مخاطبان دهد. اما راستش را بخواهید، بمب خبری این نمایش مطبوعاتی به جای همه‌ی این‌ها می‌تواند به کاهش ۱۰۰ دلاری قیمت پلی‌استیشن 4 پرو مربوط شود. اتفاقی که اگر در این کنفرانس رخ دهد، بعد از آن رسما گیمرها برای به دست آوردن آن 1.9 ترافلاپس قدرت اضافه‌ی ایکس‌باکس وان ایکس در برابر کنسول میان‌نسلی سونی، به ۲۰۰ دلار پول بیشتر احتیاج دارند. البته به هیچ عنوان نمی‌توان اعلام شدن چنین خبری از سوی سونی را پیش‌بینی کرد و برای آن شانس به خصوصی قائل شد، اما شکی نیست که اگر چنین چیزی در کنفرانس گفته شود، این کمپانی ژاپنی به روشی متفاوت، موفق به تقویت قدرت حضورش در بازار سخت‌افزارهای 4K دنیای بازی‌های ویدیویی می‌شود.
 
  • Like
Reactions: Ps42014

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,226
نام
ماکان
کاهش 100 دلاری دیگه خیلی تخیلی هست! نهایت همون 50 تا کم کنه.

ولی کماکان برای من بهترین خبر تاریخ عرضه دیترویت خواهد بود. این رو همینجا معرفی کردن و شاید همینجا هم به رستگاری برسه. هاله لویا
 
  • Like
Reactions: kratos 21

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر