نمایشگاه/رویداد SONY E3 2017 Press Conference

حضور کدام یک از عناوین زیر در کنفرانس سونی برای شما جذاب تر خواهد بود؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    157

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
i_1831582175590ada91d12ca4-32611564.jpg
به مانند هر سال در حال نزدیک شدن به مهم ترین رویداد گیمینگ یعنی Electronic Entertainment Expo هستیم و طبیعتا شور و اشتیاق و انتظارات ما گیمر ها در بالاترین حد قرار داره. یکی از کنفرانس هایی که هر ساله جمع کثیری از گیمرها در انتظار برگزاری اون هستند کنفرانس سونی هست. کنفرانسی که امسال در تاریخ 12 ژوئن در ساعت 6 عصر به وقت لس آنجلس (23 خرداد، ساعت 5:30 صبح به وقت تهران) برگزار میشه.
مطابق با روالی که هر سال هست در اینجا به مباحث مربوط به این کنفرانس می‌پردازیم.


8lm3_1.png
  • 12 ژوئن، ساعت 6 عصر به وقت لس آنجلس
  • 23خرداد، ساعت 5:30 صبح به وقت تهران
fruu_6.png



3qge_conf_sony.png


در کنفرانس سال گذشته بود که قسمت جدیدی از سری بسیار محبوب خدای جنگ معرفی شد. عنوانی که داستان شخصیت محبوب این سری، کریتوس، را این بار در مکانی کاملا متفاوت از عناوین قبلی این سری ادامه می دهد. اگرچه در کنفرانس سال گذشته تریلری از گیمپلی این عنوان به نمایش در آمد اما بعد از آن شاهد نمایش دیگری از این بازی نبودیم و سازندگان تنها به دادن اطلاعات ریز و درشت مختلف از این عنوان بسنده کرده اند. با این حال کنفرانس امسال سونی جاییست که شاهد نمایش و اطلاعات جدیدی از این عنوان خواهیم بود.

0fhu_conf_sony2.png
بر کسی پوشیده نیست که هیدئو کوجیما یکی از نوابغ صنعت گیم است که با هر عنوان تازه ای که خلق می کند همگان را به وجد می آورد. دو سال پیش بود که در پی اختلافات شدید با سران کونامی، پس از سال ها کوجیما از این شرکت جدا شد و بعد از گذشت زمانی نسبتا کوتاه عنوان جدید خود Death Stranding را معرفی کرد. عنوانی که با همکاری سونی و به صورت انحصاری برای PS4 ساخته می شود. تا کنون دو تریلر از این عنوان به نمایش در آمده است که علاوه بر عجیب و جالب بودن، سوالات مختلفی را نیز برانگیخته اند. متاسفانه با وجود اینکه انتظار حضور این عنوان در کنفرانس امسال می رفت، شخص کوجیما در توییتر خود خبر از عدم حضور این عنوان در E3 امسال داد. با این حال هیچ چیز از مرد عجیب صنعت گیم بعید نیست و شاید او سورپرایزی را برایمان تدارک دیده باشد.

gqq7_conf_sony3.png
در مراسم PSX سال گذشته بود که ادامه عنوان بسیار خوش ساخت و فوق محبوب استدیو ناوتی داگ در کمال ناباوری همگان معرفی شد. تریلر معرفی بازی الی را چند سال پس از حوادث قسمت قبل نشان می داد که در مورد انتقام گرفتن از افرادی با جوئل صحبت می کرد. اندکی پس از معرفی بازی بود که سازندگان اعلام کردند که تم قسمت جدید انتقام خواهد بود و بر خلاف قسمت قبل کنترل الی بر عهده مخاطب گذاشته خواهد شد. متاسفانه حضور یا عدم حضور آخرین مای جدید در E3 امسال در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ با این حال نمایش جدیدی از این عنوان مسلما طرفداران را بسیار به وجد خواهد آورد.

dc9h_conf_sony4.png
عنوان جدید استدیو Bend که در کنفرانس سال قبل با دو نمایش معرفی شد و توانست طرفداران متعددی را نیز برا خود دست و پا کند. بازی در دنیایی پساآخرالزمانی و در شرایطی اتفاق می افتد که اکثر انسان ها تبدیل به زامبی شده اند و انسان های سالم باقیمانده می بایست برای بقا و ادامه زندگی با خیل عظیم این زامبی ها رو به رو شوند. اگرچه بازی به طور کلی تفاوت های بسیاری با The Last of Us دارد، با این حال مسلما شاهد الگو گرفتن Days Gone از آن عنوان در بعضی زمینه ها خواهیم بود. به طور حتم در کنفرانس امسال شاهد نمایش دیگری از Days Gone خواهیم بود.

9u2o_conf_sony5.png
جدیدترین ساخته استدیو اینسومنیاک گیمز که در کنفرانس سال قبل سونی معرفی شد و به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می شود . پس از نمایش اولین تریلر بازی و منتشر شدن اطلاعاتی چند از آن، این عنوان تقریبا در سکوت خبری فرو رفت. با این حال طبق اعلام رسمی شاهد حضور دوباره این عنوان در کنفرانس امسال سونی خواهیم بود.

f0at_conf_sony6.png
یک سال است که شاهد انتشار خبر یا نمایش خاصی از جدید ترین عنوان دیوید کیج نبوده ایم. دیترویت عنوانیست در رابطه با تلاش ربات هایی برای درک انسانیت و تقلای آن ها برای برابری با انسان. با این حال این امری نیست که توسط انسان ها به آسانی پذیرفته شود...
با توجه به سکوت خبری طولانی مدت پیرامون بازی، می توان حضور این عنوان در کنفرانس سونی را تقریبا قطعی دانست.

qq05_conf_sony7.png
مدت زمان زیادی تا تاریخ عرضه ریمستر سه قسمت اول از عناوین سری بسیار محبوب کرش در تاریخ 9 تیر امسال باقی نمانده است و در این مدت نیز شاهد نمایش های مختلفی از این عنوان بوده ایم. با این حال نکته ای که درباره این عنوان در هاله ای از ابهام قرار دارد، انحصاری بودن یا نبودن آن است که انتظار می رود در E3 امسال این موضوع به طور دقیق مشخص شود. علاوه بر این مورد معرفی ریمستر Crash Team Racing و یا حتی قسمت کاملا جدیدی از سری کرش، موجب خوشحالی زیاد طرفداران این بندیکوت دوست داشتنی خواهد شد! فارغ از اینکه در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد، مطمئن هستیم که کرش در کنفرانس امسال حضور خواهد داشت.

l4wk_conf_sony8.png
محتوای قابل دانلود چهارمین قسمت از سری بسیار محبوب آنچارتد که به صورت Stand Alone (مستقل از عنوان اصلی) عرضه می‌شود. داستان این DLC درباره کلویی فریز (Chloe Frazer) و نادیا راس (Nadine Ross ) است که به دنبال پیدا کردن یک شی باستانی هندی و محافظت از آن است. به گفته سازندگان مدت زمان این DLC کوتاه تر از آنچارتد 4 ولی بیشتر از DLC های معمولی است. حضور یا عدم حضور این عنوان در کنفرانس امسال سونی مشخص نیست، اما با توجه به دور نبودن تاریخ عرضه این DLC، ارائه نمایشی جدید از این عنوان چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.

v60g_conf_sony9.png
جدیدترین عنوان از سری بسیار محبوب گرن توریزمو، که مدتی طولانیست که در دست ساخت است. بر خلاف نسخه های پیشین تمرکز این عنوان به شدت بر روی بخش آنلاین قرار دارد که البته این امر سبب ایجاد نارضایتی نسبی میان طرفداران این سری پر سابقه شده است. جدا از این مورد شاهد ارتقا بیش از پیش سری گرن توریزمو در این عنوان هستیم. خوشبختانه به صورت رسمی تایید شده است که این عنوان در کنفرانس سونی حضور خواهد داشت.

abbx_conf_sony10.png
وقتی سخن از نک به میان می‌آید، همگان عنوانی متوسط را به یاد می آورند که به عنوان لانچ تایتل PS4 منتشر شد. اگرچه سونی در صورت نرسیدن یک عنوان به نتیجه مطلوب، معمولا آن را کنار می گذارد، اما به نظر می رسد موضوع برای نک متفاوت است. موضوعی که به نظر می رسد چندان بی ربط به دخالت مارک سرنی، طراح ارشد PS4، در ساخت این عنوان نباشد. در هر صورت که باشد، به نظر من رسد نک 2 در کنفرانس امسال حضور داشته باشد، موضوعی که البته تا کنون به صورت رسمی تایید نشده است.

hnaf_conf_sony11.png
دریمز، رویا های دوست داشتنی. عنوانی که استدیو مدیا مولکول از ابتدای نسل در حال کار بر روی آن است و با وجود معدود نمایش هایش مدت مدیدی است که در سکوت خبری فرو رفته. امری که شاید ناشی از حجم عظیم و گستردگی بسیار زیاد این پروژه جاه طلبانه باشد. E3 امسال زمان بسیار مناسبی است تا سونی بیش از پیش طرفدارانش را مجذوب این عنوان کند و با وجود اینکه حضور این عنوان به طور رسمی مورد تایید واقع نشده است، اما انتظار برای مشاهده نمایشی جدید از آن چندان بی راه نیست.




71xn_7.png


6dqx_conf_s4.png
مگر می شود از عناوین فایتینگ مشهور و محبوب صنعت گیم نام برده شود، اما از Marvel vs Capcom اسمی به میان نیاید؟! این خاص ترین عنوان فایتینگ صنعت گیم سال هایی طولانیست که قلب عده زیادی را ربوده است.
مدت چندان زیادی از معرفی قسمت جدید این سری با پسوند Infinite نمی گذرد و در همین مدت نه چندان زیاد شور و اشتیاق طرفداران این سری به بالاترین حد خود رسیده است. اگرچه حضور این عنوان در کنفرانس امسال به صورت رسمی تایید نشده است، اما با توجه به رابطه بسیار خوب کپکام و سونی، می توان انتظار حضور این عنوان در مراسم امسال را داشت.


0i2z_conf_s.png
عنوان دیگری از سری استار وارز که توسط استدیو دایس در حال ساخت است و ادامه ای بر Star Wars: Battlefront که در سال 2015 توسط همین استدیو ساخته شد. بزرگترین تغییر ایجاد شده در این قسمت وجود بخش داستانی کامل و مجزاست که وقایع سال های مختلفی از جهان جنگ های ستاره ای را روایت خواهد کرد و گیمر را در نقش شخصیت های مختلف قرار خواهد داد. انتظار می رود که این عنوان در کنفرانس امسال سونی نمایشی داشته باشد.

396i_conf_s3.png
قسمت دوم از شوتر بسیار محبوب استدیو بانجی که توانست طرفداران بیشماری را برای خود گرد آورد. اکنون سازندگان از اشتباهات گذشته خود درس گرفته اند و بدون شک شاهد شوتری بسیار بزرگتر، متنوع تر و زیبا تر خواهیم بود. اگر اخبار مربوط به Destiney را دنبال کرده باشید حتما می دانید که همکاری فوق العاده ای مابین سونی و اکتیویژن در رابطه با این سری شکل گرفته است و شاهد عرضه محتویات انحصاری مختلفی از این عنوان برای PS4 هستیم. با توجه این موضوع حضور دستنی 2 در کنفرانس امسال سونی را می توان کاملا قطعی دانست.

j60f_conf_s2.png
قسمت جدیدی ازسری محبوب Call of Duty که چندین سال است در ورطه تکرار افتاده است با وعده تغییرات عمده توسط استدیو Sledgehammer در حال ساخت است. با توجه به رابطه بسیار خوب سونی با اکتیویژن به احتمال بسیار زیاد شاهد نمایشی از این عنوان در کنفرانس سونی خواهیم بود.


بسیار بی ادعا تر از سایر عناوینی که در این پست درباره آن ها نوشتیم، شاید Ni Nu Kuni 2 باشد. عنوانی که قسمت اول آن در سال های پایانی عمر PS3 افسانه ای عرضه شد و توانست با کیفیت بالا و زیبایی خود، قلب بسیاری از افراد را تسخیر کند. قسمت دوم آن عنوان زیبا مدت مدیدی است که معرفی شده و بسیاری مشتاقند تا نمایشی دیگر از آن را مشاهده کنند.

mgcq_8.png


dvht_k4.png

پر بی راه نیست اگر سری پر فراز و نشیب کیلزون را محبوب ترین شوتر انحصاری پلتفرم های سونی بدانیم. قسمت اول توسط، دو نسخه بسیار عالی دوم و سوم و سپس عنوان ناامید کننده شدوفال عناوین عرضه شده از این سری برای کنسول های خانگی سونی هستند. پس از عرضه شدوفال در سال ۲۰۱۴ دیگر سخنی از این سری به میان نیامد که شاید دلیل اصلی این امر، درگیری استدیو سازنده این عنوان، گریلا گیمز، به ساخت عنوان بسیار زیبای هورایزن زیرو دان بوده است. با این حال شایعات نسبتا موثقی از ساخت قسمت جدیدی از این سری به گوش می رسد که به احتمال زیاد در E3 امسال می توان به صحت آنها پی برد.


vb2i_r4.png

سه گانه رسیستنس در نسل قبل از عناوین انحصاری خوش ساخت عرضه شده برای پلتفرم های سونی بودند و توانستند به واسطه گیمپلیی جذاب، طرفداران متعددی را برای خود دست و پا کنند. اگرچه پس از عرضه قسمت سوم این سری استدیو اینسومنیاک گیمز اعلام کرد که پرونده این سری بسته شده است، با این حال هستند بسیاری از افراد که منتظر معرفی قسمت جدیدی از این سری توسط سونی باشند.

diz7_bb2.png
آیا در E3 امسال شاهد معرفی بازی جدید استدیو فرام سافت ویر خواهیم بود؟ همه در انتظار بلادبورن 2 هستند. شایعات اما، خبر از عنوانی دیگر می دهند. احتمالا این بازی جدید Phantom Wails نام داشته باشد. عنوانی که بر اساس شایعات مبتنی بر مبارزات تن به تن است و بر خلاف آثار گذشته استدیو تاکید بسیار کمی بر سلاح های سرد دارد. طبق آنچه به گوشمان رسیده این عنوان در سرزمینی مطلق به قوم مایاها به وقوع می پیوندد و منابع مختلف با عنوان دارک سولز مایایی از آن یاد می کنند. آیا در کنفرانس سونی شاهد معرفی این عنوان خواهیم بود؟ یا در اقدامی حیرت انگیز شاهد معرفی بلادبورن 2 خواهیم بود؟ پاسخ این سوال را تنها زمان مشخص خواهد کرد...
امضا مشترک
fd82_e3sony.gif
با تشکر فراوان از هادی ( @HDV 7) و احسان (@Kaine) عزیز
 
آخرین ویرایش:

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,584
نام
حسین
از اونجایی که وظیفه‌ی خودم میدونم هر سال اینو یادآوری کنم :D :

View attachment 76075

یادتون باشه که اصلا تا حالا هیچ حرفی از کنسل شدن رسمی بازی زده نشده و میشه گفت هنوزم امیدی هست :D
هنوزم Coming Soon :D
یکی باید برا اینا بیاد معنی coming soon رو توضیح بده:D
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
از اونجایی که وظیفه‌ی خودم میدونم هر سال اینو یادآوری کنم :D :

View attachment 76075

یادتون باشه که اصلا تا حالا هیچ حرفی از کنسل شدن رسمی بازی زده نشده و میشه گفت هنوزم امیدی هست :D
هنوزم Coming Soon :D
جالبه پیج بازی توی سایت رسمی راکستار به قوت خودش کاملا باقی هست!
Rockstar Games is proud to announce Agent. Developed by the people behind Grand Theft Auto, Rockstar North, Agent will be available exclusively for the PLAYSTATION®3 computer entertainment system. Agent takes players on a paranoid journey into the world of counter-intelligence, espionage and political assassinations during the height of the Cold War at the end of the 1970's.
Agent - Rockstar Games

سال 2005 هم بود که تیک تو نام تجاری بازی رو تمدید کرد دوباره :D! بالاخره یک خبری ازش میشه، ولی شاید اون موقع خبری از ماها نباشه :D!
---------------------
خودتون رو برای یک نمایش شاخ شکن از Spiderman آماده کنید‌:D



will make you thwip yourself8->
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
کی بود Monster Hunter میخواست؟! :D
Monster Hunter: World trademarked in the U.S. - Gematsu
کلا جدیدا شایعات پیرامون MH زیاد شده ولی هنوز معلوم نیست که قضیه‌ی این نشان تجاری که تازه پیدا شده چیه! حتی ممکنه بازی واسه اسمارت فون‌ها باشه :D
ولی با توجه به شایعاتی که قبلا منتشر شده بود و از همکاری سونی و کپکام واسه ساخت یه MH کاملا Open World خبر می‌داد یه جورایی میشه امیدوار بود که این همون پروژه هستش...جالب اینکه که اسم نشان تجاری Monster Hunter: World ثبت شده که با همین OW بودن بازی توی شایعات هم ممکنه همخونی داشته باشه...
یه اشاره‌های دیگه‌ای هم از طرف اعضای NeoGaf به بازی شده که البته اصلا نمیشه بهشون اطمینان کرد. ولی وقتی چند روز مونده به E3 اینهمه شایعه و Trademark و هینت و ... می‌بینیم، کلا نمیشه انکارشون کرد و به نظرم الان احتمالش بالاس که یه چیزی از این سری رو توی E3 ببینیم...
البته این یه جنبه‌ی منفی هم داره: اگه این همون عنوان AAA معرفی نشده‌ای باشه که Capcom توی گزارش سال مالی 2018 اعلام کرده بود که واسه عرضه در اوایل 2018 در نظر گرفته شده، دیگه باید کلا قید DMC5 یا Dragon's Dogma 2 یا ... رو واسه این E3 زد. مگه اینکه Capcom بیاد یه معرفی زودهنگامی از یکی از این بازیا داشته باشه که واسه سال مالی 2019 یا بعدش در نظر گرفته شده...که میشه گفت یکمی بعیده.
مطمئنم Capcom یه عنوان بزرگی واسه E3 داره که احتمالا مثل معرفی پارسال RE7، خیلی‌هارو هیجان‌زده کنه...
من که شخصا ترجیح میدم اولویت کپکام روی RE2 Remake باشه :D و حداقل یه تیزری چیزی ازش توی E3 ببینیم ولی میدونم که احتمالش کمه...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
کم کم شایعات و لیک ها دارن میان! خوبه خوبه! >:)
البته لیک حال کنفرانس رو میبره ها! ولی یکمی لازمه:)) حس نزدیک بودن E3 بهمون دست میده:))
 
  • Like
Reactions: kratos 21

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
البته این یه جنبه‌ی منفی هم داره: اگه این همون عنوان AAA معرفی نشده‌ای باشه که Capcom توی گزارش سال مالی 2018 اعلام کرده بود که واسه عرضه در اوایل 2018 در نظر گرفته شده
اون AAA و فلان و این حرفهاـه مانستر هانتر نیست :D
 
  • Like
Reactions: kratos 21

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
کی بود Monster Hunter میخواست؟! :D
Monster Hunter: World trademarked in the U.S. - Gematsu
کلا جدیدا شایعات پیرامون MH زیاد شده ولی هنوز معلوم نیست که قضیه‌ی این نشان تجاری که تازه پیدا شده چیه! حتی ممکنه بازی واسه اسمارت فون‌ها باشه :D
ولی با توجه به شایعاتی که قبلا منتشر شده بود و از همکاری سونی و کپکام واسه ساخت یه MH کاملا Open World خبر می‌داد یه جورایی میشه امیدوار بود که این همون پروژه هستش...جالب اینکه که اسم نشان تجاری Monster Hunter: World ثبت شده که با همین OW بودن بازی توی شایعات هم ممکنه همخونی داشته باشه...
یه اشاره‌های دیگه‌ای هم از طرف اعضای NeoGaf به بازی شده که البته اصلا نمیشه بهشون اطمینان کرد. ولی وقتی چند روز مونده به E3 اینهمه شایعه و Trademark و هینت و ... می‌بینیم، کلا نمیشه انکارشون کرد و به نظرم الان احتمالش بالاس که یه چیزی از این سری رو توی E3 ببینیم...
البته این یه جنبه‌ی منفی هم داره: اگه این همون عنوان AAA معرفی نشده‌ای باشه که Capcom توی گزارش سال مالی 2018 اعلام کرده بود که واسه عرضه در اوایل 2018 در نظر گرفته شده، دیگه باید کلا قید DMC5 یا Dragon's Dogma 2 یا ... رو واسه این E3 زد. مگه اینکه Capcom بیاد یه معرفی زودهنگامی از یکی از این بازیا داشته باشه که واسه سال مالی 2019 یا بعدش در نظر گرفته شده...که میشه گفت یکمی بعیده.
مطمئنم Capcom یه عنوان بزرگی واسه E3 داره که احتمالا مثل معرفی پارسال RE7، خیلی‌هارو هیجان‌زده کنه...
من که شخصا ترجیح میدم اولویت کپکام روی RE2 Remake باشه :D و حداقل یه تیزری چیزی ازش توی E3 ببینیم ولی میدونم که احتمالش کمه...

Monster Hunter سری اصلی اش در انحصار نینتندو اه، چندان دلتونو صابون نزنید
چیزی بیاد یا Spin-Off هاشه که عمدتا آنلاین ان، یا بازی موبایلیه
 

jhoobin

کاربر سایت
Jul 21, 2016
3,527
نام
ژوبین
Monster Hunter سری اصلی اش در انحصار نینتندو اه، چندان دلتونو صابون نزنید
چیزی بیاد یا Spin-Off هاشه که عمدتا آنلاین ان، یا بازی موبایلیه
این دلیل نمیشه که کپکام دوباره mh برای ps4 نسازه:| مخصوصا با روابتی که بین سونی کپکام هست:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر