نمایشگاه/رویداد SONY E3 2016 Press Conference

  • Thread starter Thread starter sajadkh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

به کنفرانس Sony از 0 تا 10 چه امتیازی می دهید؟!


  • مجموع رای دهنده‌ها
    361

sajadkh

کاربر سایت

درود ملت پلی استیشن | Hello Playstation Nation​

58159637851660200673.jpg

Electronic Entertainment Expo یا به اختصار E3 بزرگترین رویداد گیمینگ و کنفرانس سالانه ای هستش که نام اون یاداور خاطره های خوب فراوانی برای تمامی گیمرهای جهانه و قطعا هیچ گیمری اون حال و هوای روزهای E3 رو فراموش نمیکنه چون همیشه ما شاهد نمایش های جدید، معرفی بازی های جدید و سورپرایزهای زیادی بودیم و امسال هم طبق روال سال های گذشته همینطور خواهد بود.


83622655329489717478.jpg


13807142701421226226.png

کنفرانس در تاریخ 14 جون / 25 خرداد و ساعت 5:30 دقیقه صبح به وقت تهران کنفرانس برگذار خواهد شد.

t1465866000z4.png

35420169545648529145.png

کنفرانس به صورت زنده از Twitch و YT و IGN و .... پخش خواهد شد.لازم به ذکر است که کنفرانس از طریق کنسول PS4 نیز قابل دیدن است.

71857830794525511232.png

08347609386986043819.gif

سال 2013 بود که Cory Barlog به استدیو Santa Monica پیوست و کار خود را برروی پروژه معرفی نشده اغاز کرد.در سال 2013 استدیو در حال نقل مکان بود که بارلاگ در صفحه توییتر خود عکسی از داستان بازی منتشر کرد و اینگونه نوشت "برای همه کسایی که میخوان بدونن من روی چی کار میکنم اینم از این.کل داستان بازی که در 171 کارد جریان داره اوه خیلی تمایل دارم انجام بدم"بعد از این بارلاگ رسما در PSX 2014 کار برروی نسخه جدید God of War را اعلام کرد.
احتمال نمایش یک تیزر در زمان اغازین یا پایان کنفرانس برای معرفی بازی شدیدا زیاده.

42896304517959471009.gif

بعد از یک دهه کار برروی عناوین شوتر استدیو Guerrilla Games رسما از IP جدید خود تحت عنوان Horizon:Zero Dawn در E3 سال گذشته رونمایی کرد.این ای پی جدید شدیدا جاه طلبانه است زیرا ایده ان تاکنون در این صنعت مشاهده نشده است. طی معرفی بازی تریلر گیم پلی نیز از بازی پخش شد که نوید یک عنوان خوش ساخت و بلندپروازانه را داد.بعد از نمایشگاه PGW این عنوان در سکوت خبری کامل فرو رفت بدون شک صبر برای نمایشی از بازی در نمایشگاه سخت و هیجان انگیز است همچنین طبق توییت های کارگردان بازی اقای Mathijs de Jonge به زودی ما شاهد نمایشی جدید از بازی خواهیم بود.چه جایی بهتر از E3 ؟

28719863704010547658.gif
Polyphony Digital استدیو نام اشنای ریسینگ ساز عنوان خود را در نمایشگاه Paris Games Week تحت نام Gran Turismo Sport معرفی کرد.بعد از ان ما شاهد نمایش دیگری از پرفروشترین فرنچایز سونی نبودیم استدیو قول بتای این عنوان محبوب را در امسال داده بود اما یامائوچی است دیگر و بدقولی هایش.بدون شک همگی منتظر نمایش جدیدی از بازی و روی استیج امدن یامائوچی با مترجم خود هستیم!!

14592580771211445638.gif


Dreams نام عنوان به شدت جاه طلبانه استدیو خلاق Media Molecule است عنوانی که در نام خود چیزهای زیادی را جای داده است.تصورش را بکنید کنترلر را بردارید و هرانچه که در ذهن خود دارید را در بازی پیاده سازی کنید جالب است نه؟!به احتمال فراوان بازی با یک نمایش طولانی ظاهر خواهد شد.

47137433138673848760.jpg

The Last Guardian عنوانی که پس از کش و قوس های زیاد در E3 سال گذشته معرفی مجدد شد و ارزو عده ی زیادی از گیمرها را براورده کرد.انتظار برای تریلری جدید از عنوان استادفامیتو اودا شیرین است.​
46437443999042539750.gif
عنوان جدید استدیو Quantic Dream تحت نام Detroit:Become Human در نمایشگاه PGW با یک تریلر زیبا معرفی شد که گرافیک بصری به شدت فوق العاده ای را دارا بود اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر نشده است. شوق دیدن تریلر گیم پلی این عنوان بسیار بالاست و صد البته دیوید کیج دوست داشتنی با صحبت های روی استیجش.

43333992421938821899.jpg


WiLD عنوان جدید میشل انسل است که توسط Wild Sheep Studio ساخته میشود که با گرافیک دیزنی مانند خود و نمایش هایی که داشته است نوید یک بازی فوق العاده را داده است.در این عنوان به جای همه چیز میتوان بازی کرد و همین امر دلیل کافی ست که منتظر نمایش جدیدی از این بازی باشیم.

84345778051878441647.jpg

کار برروی Gravity Rush 2 بعد از نسخه اول Gravity Rush آغاز گردید و Project siren از همان ابتدا تصمیم داشته‌ است تا نسخه دوم را برروی PS4 عرضه کنند.نسخه دوم نیز بار دیگر نوید یک بازی خوش ساخت و متفاوت را با دنیای داینامیک خود میدهد.Raven یار و یاور ما در این نسخه به Kat کمک می‌کند تا دشمنان را شکست بدهد.حضور بازی در E3 تایید شده است همچنین بازی دارای غرفه در نمایشگاه خواهد بود.

71473720432610497770.jpg


اسکات رود مدیر استودیوهای سونی در آمریکای شمالی، در مصاحبه ای با Kinda Funny Games در مورد بازی های دو استدیو سونی یعنی Sucker Punch و Bend Studio اینگونه سخن گفت: "پروژه بند در وضعیتی است که قابل بازی است و همه از بازی رضایت دارند و لبخند میزنند. طبق گفته رود این پروژه لحظه درخشش بند است."
در ادامه او به پروژه درحال کار استودیوی ساکرپانچ اشاره کرد. یوشیدا و رود هردو بازی این استودیو را تجربه کردند و به نظرشان «سرگرم کننده» بوده است. درحال حاضر پروژه درحال ساخت ساکرپانچ در مراحل اولیه خود است و بسیاری از ویژگیهای بازی تغییر خواهند کرد. وقتی درمورد سری inFAMOUS و آینده آن سوال شد، رود اینطور پاسخ داد که سونی هیچوقت یکی از مجموعه های خود را بازنشسته نمیکند. در پایان نیز رود اشاره ای به نام پروژه درحال کار ساکرپانچ نکرد.

احتمال نمایش عناوین HellBlade و No Man's Sky و Shenmue III و...نیز میباشد.به احتمال فراوان بخش زیادی از کنفرانس به هدست واقعیت مجازی سونی و بازی هایش اختصاص خواهد یافت.

86627938149060009839.png

38745682359565376907.png

41432574255191462143.png

Playstation خانه قدیم Tekken
عنوان Tekken یکی از محبوب ترین عناوین در بین بازی های فایتینگ می باشد که بسیاری از گیمرها با ان خاطرات خوش زیادی داشته اند و چه بسا با ان بزرگ نیز شده اند.عنوانی که در زمان گذشته تعدادی از نسخه های ان انحصاری کنسول های پلی استیشن بوده اند و حال نیز به رسم ژاپنی بودن و روابط حسنه ای که میان سونی و نامکو می باشد تنها جایی که احتمال نمایش و مشخص شدن تاریخ عرضه این عنوان است کنفرانس سونی است.به احتمال زیاد شاهد تریلری از این عنوان همراه با مشخص شدن تاریخ عرضه دقیق خواهیم بود.این عنوان فعلا فقط برای PS4 تایید شده است و سرنوشت عرضه بازی برروی بقیه پلتفرم ها هنوز مشخص نیس.
Fated Retribution نسخه بهبود یافته ای از Tekken 7 است که در اصل برای کنسول های آرکید منتشر شده بود. این عنوان شخصیت های بیشتری را نسبت به بازی اصلی همراه خود دارد.
07613117404975028415.png

نبردی سهمگین برای افتخار
For honor عنوانی که در E3 سال گذشته در سبک HnS معرفی شد و با توجه به سیستم مبارزات تن به تنی که دارا است دل عده ی زیادی از گیمرها را بدست اورد.این عنوان علاوه بر بخش چند نفره داری بخش تک نفره نیز می باشد که اعلام شده است به زودی از ان اطلاعاتی منتشر خواهد شد.بخش داستانی این عنوان دارای داستان های متفاوتی خواهد بود که همین مورد علاوه بر بخش مولتی احتمال نمایشی از این عنوان را در کنفرانس سونی میدهد.
89950690746249216711.png

شوالیه باز خواهد گشت
اواخر سال گذشته در مراسم The Game Awards بود که Telltale اعلام کرد مشغول ساخت یک بازی بر اساس Batman ابر قهرمان مشهور کتاب های مصور DC است و تاکنون این عنوان نمایشی نداشته است و با توجه به تاریخ عرضه این عنوان که در تابستان امسال است به احتمال فراوان شاهد نمایشی از این بازی خواهیم بود.این عنوان در دنیای مخصوص به خود ئر جریان است و ارتباطی با وقایع کتاب های مصور DC، کارتون ها، فیلم های سینمایی و یا بازی های Arkham نخواهد داشت. این عنوان تمرکز بسیاری بر روی شخصیت بروس وین دارد و بازیکنان در قالب بتمن یا بروس اتفاقات گوناگونی را تجربه خواهند کرد.
42067791105174253688.png

ندای وظیفه تو را فرا میخواند
طبق رسم هرساله اکتیویژن نسخه جدیدی از سری Call Of Duty را تحت عنوان Infinite warfare را معرفی کرد.
طبق روابط خوب سونی و شرکت سازنده و اعلام اینکه Call Of Duty خانه جدید پلی استیشن است نمایش این عنوان در کنفرانس قطعی می باشد.لازم به ذکر است این عنوان بیشترین تعداد Dislike را در تاریخ ویدیو های یوتیوب را دارا است.
20291219839379866842.png

انتقام،خون،جنایت بر پایه مافیا
بدون شک یکی از محبوب ترین سری بازی های رایانه ای، مجموعه Mafia می‌باشد. سری که محبوبیت خود را به یکباره بدست نیاورده و عمق این موضوع را باید در اولین نسخه سری یعنی ساخته ی استودیوی Illusion Softworks جست و جو کرد.عنوانی که با توجه به اطلاعات منتشر شده نوید یک مافیا باشکوه را میدهد.با توجه به نزدیک بودن تاریخ انتشار این عنوان احتمال نمایشی از بازی در کنفرانس وجود دارد.
42661666816986295931.png

سگ ها شیکاگو با دنیایی جدید کار خود را شروع میکنند
نسخه اول این سری عنوانی سرگرم کننده بود اما نتوانست به وعده هایی که داده شده بود عمل کند.قسمت بعدی این عنوان توسط یوبی سافت تایید و قول داده شد که با تغییراتی فراوانی باز خواهد گشت.مکانیزم هایی که گیمرها در نسخه قبلی دوست داشته اند دست نخورده باقی خواهد ماند.با توجه به برنامه یوبس سافت برای انتشار این عنوان در سال اینده شاهد نمایشی از این عنوان خواهیم بود هرچند که احتمال ان کم می باشد اما با توجه به پربازدید بودن کنفرانس سونی بعید نیست.
09643326941929830122.png

دشمن را دیدی؟تبریک راه را درست امدی!
Adam Jensen قهرمان دوست داشتنی با صدای دوست داشتنی تر این بار با نسخه جدید این سری شمارا محکوم به تجربه این عنوان کرده است قهرمان این عنوان تغییرات ماشینی فراوانی در بدن خود دیده است.تاریخ عرضه این عنوان فقط چند روز بعد از رویداد E3 یعنی 2 شهریور می باشد.به همین دلیل انتظار نمایش های جدیدی از این عنوان را می توان داشت.
92008404536237299523.png

قاتل خاموش در حال تماشا است
Dishonored 2 عنوانی که ادامه ای بر نسخه اول و موفق این عنوان ساخته شده است عنوانی که نسل قبل چه از نظر گیمرها و منتقدها یکی از بهترین عناوین سال به شمار می اید.یک بار دیگر ماسک معروف Corvo را بزنید و در شهر افتابی Karnaca به راه خود ادامه دهید.این عنوان یک نمایش کوتاه اما کامل داشته است و نمایش گیم پلی ان نیز در E3 2016 تایید شده است اما احتمال اینکه در کنفرانس سونی نمایشی نیز داشته باشد کم نیست.

85178226857490994438.png


  • [*]PS4 اپگرید شده یا همان PS4 NEO توسط Andrew House تایید شد.

    [*]شایعات خبر از ساخت یک بازی از عنوان "مرد عنکبوتی" توسط استدیو Sucker Punch در سبک اکشن جهان باز از این سوپر هیرو میدهد.
    [*]سونی برای چندمین بار تایید کرد که عنوان Crash Bandicoot همچنان در اختیار شرکت Activision قرار دارد.
    [*]عنوان Persona 5 در E3 حضور پررنگ خواهد داشت این مورد توسط استدیو Atlus تایید شده است.
    [*]Dead Don't Ride نام عنوان جدید استدیو Bend با توجه به شایعات میباشد که با موتور Unreal Engine 4 در سبک جهان باز و ترسناک در حال ساخت میباشد اما با توجه به حرف های یوشیدا عنوان جدید بند قابل بازی میباشد و منتظر زمان مناسب برای معرفی میباشند.
    [*]نمایش عنوان انحصاری Wild Guns در کنفرانس تایید شد.

25526278481506082752.png


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
با تشکر ویژه از هادی عزیز و گل بابت تمام زحماتش @HDV 7
امضا کنفرانس برای کسایی که میخوان استفاده کنن:

04736942175662081474.gif

E3 پر از گیمی داشته باشید.
 
آخرین ویرایش:
تیم LSD بهتره تمرکز رو روی بازی‌های دیگه بزارید :(

Sony confirms Crash Bandicoot rights still with Activision
ای بابا. :(
حالا هی به شوخی میگیم، ولی آخرش جدی جدی Activision میاد میگه ما از علاقه زیاد شما به Crash با خبر بودیم و این هم نسخه جدید بازی، تولید استودیوی رحیمی و پسران! الآن هم که روابط خوبی با سونی دارن و بازی رو وسط کنفرانس سونی معرفی میکنن که قشنگ حال کنیم! :| :دی
 
خب مثل اینکه هورایزن هنوزم 2016 عرضه میشه احتمالا

50938428413114781360.jpg


?TeamShinobi or #TeamGoodbyeShinobi #
از کارگردان بازی پرسیدن چه کاریو تموم کردین؟گفته کار تیمی بعد پرسیدن منتظر نمایش بازی به شدت هستیم پاسخ داده برای نشون دادن اون نمیتونم صبر کنم.قطعا بازی نمایش داره و احتمالا تاریخ عرضه بازی اواخر 2016 باشه
 
ای بابا. :(
حالا هی به شوخی میگیم، ولی آخرش جدی جدی Activision میاد میگه ما از علاقه زیاد شما به Crash با خبر بودیم و این هم نسخه جدید بازی، تولید استودیوی رحیمی و پسران! الآن هم که روابط خوبی با سونی دارن و بازی رو وسط کنفرانس سونی معرفی میکنن که قشنگ حال کنیم! :| :D
از این کرش و امیر آکیبا چیزی به خودمون نمیماسه آریا. به نظرم بهتره تمرکزمون رو بزاریم روی همون مورد همیشگی که باز احتمال معرفیش بیشتره :>

PlayStation Vs Capcom
:>:sweatsmile:
 
حالا از بندیکوت عزیزمون که بگذریم یه سری مطالب هست که گفتنش ضرر نداره :
  1. طبق معمول یه بخشی از کنفرانس به VR اختصاص پیدا میکنه که احتمالا خسته کننده باشه
  2. کنسول جدید معرفی میشه که فقط امیدوارم ضد حال نباشه
  3. دوباره یه نمایش از TLG نشون میدن و میگن فعلا تو کف بونید ما هنوز داریم این بازی رو میسازیم. نمیدونم اینا میخوان شاه غول بشکنن که یه بازی رو اینقدر کشش میدن. من یکی که دیگه اصلا برای این بازی هایپ نیستم. گندش رو در آوردن دیگه
  4. از Horizon باز هم نمایش خواهیم دید و هرچی بیشتر میبینیم بیشتر پی میبریم که این بازی از معمولی بودن خیلی معمولی تر هست و اصلا هایپ نداره
  5. شاید یه نمایش از گیم پلی Detroit هم باشه تو کنفرانس. هرچند از نظر بصری فوق العاده است ولی امیدوارم که گیم پلی خوبی داشته باشه
  6. به احتمال زیاد (امیدوارم) یه نمایش هرچند کوتاه از GOW خواهیم داشت که هرچی تو قسمتهای قبلی حالمون گرفته شده رو جبران کنه و حالمون رو جا بیاره :دی
  7. به شخصه منتظر Dreams هستم و امیدوارم یه نمایش خوب ازش تو کنفرانس ببینیم
  8. امیدوارم ND توی کنفرانس یه سری خبر برامون داشته باشه که سر کیف بشیم
 
حالا از بندیکوت عزیزمون که بگذریم یه سری مطالب هست که گفتنش ضرر نداره :
  1. طبق معمول یه بخشی از کنفرانس به VR اختصاص پیدا میکنه که احتمالا خسته کننده باشه
  2. کنسول جدید معرفی میشه که فقط امیدوارم ضد حال نباشه
  3. دوباره یه نمایش از TLG نشون میدن و میگن فعلا تو کف بونید ما هنوز داریم این بازی رو میسازیم. نمیدونم اینا میخوان شاه غول بشکنن که یه بازی رو اینقدر کشش میدن. من یکی که دیگه اصلا برای این بازی هایپ نیستم. گندش رو در آوردن دیگه
  4. از Horizon باز هم نمایش خواهیم دید و هرچی بیشتر میبینیم بیشتر پی میبریم که این بازی از معمولی بودن خیلی معمولی تر هست و اصلا هایپ نداره
  5. شاید یه نمایش از گیم پلی Detroit هم باشه تو کنفرانس. هرچند از نظر بصری فوق العاده است ولی امیدوارم که گیم پلی خوبی داشته باشه
  6. به احتمال زیاد (امیدوارم) یه نمایش هرچند کوتاه از GOW خواهیم داشت که هرچی تو قسمتهای قبلی حالمون گرفته شده رو جبران کنه و حالمون رو جا بیاره :D
  7. به شخصه منتظر Dreams هستم و امیدوارم یه نمایش خوب ازش تو کنفرانس ببینیم
  8. امیدوارم ND توی کنفرانس یه سری خبر برامون داشته باشه که سر کیف بشیم
بقیه موارد به کنار خدایی چرا میگی یه بازی معمولی؟دلیل داری واسش؟عیب بازیو بگو
تو نمایش هایی که بازی داشت گرافیک عالی طبق همه بازی های GG محیط ها متنوع که هر کدوم طراحی و اکولوژی خاص خودشونو به گفته کارگردان بازی دارن اعم از جنگل بیابون کوهستان .اب و هوای داینامیک.ایده بازیو تو کل صنعت تا حالا دیدی؟نه.گیم پلی بازی مشکلی داره؟با اینکه نمایش های بازی رو لول پایین بوده اما بازم خیلی خوب بود با توجه به اینکه نصف تیرها و سلاح های ای لوی تو نمایش نبود اصلا.مهم تر از همه Aloy کرکتر اول بازی که به شدت عالیه، پرحرفیش طراحی چهرش لباساش. تو بازی هر نقطه ای که با چشم میبینی میشه به اونجا رفت سازنده ها قول دادن که اینقد چیزای مختلف واسه کشف بزارن که پلیر ساعت ها به دنبال گشت و گزار باشه و همچنین گفتن که بازی نیاز به یه چیزی واسه حمل و نقله با توجه به جو بازی چیزی که میشه بهش امیدوار بود حمل و نقل هوایی از طریق یه Stormbringer هستش..نویسنده بازی هم که کارشو قبلا پس داده و نشون داده چند مرده حلاجه تنها عیبی که بازی داشت تو نمایش هاش افت فریم بود که اونم حل میشه.حالا این یه بازی معمولی حساب میشه؟بازی که پارسال از سایت های زیادی اعم از IGN بهترین نمایش E3 انتخاب شد و تو گف سومین بازی مورد انتظار سال 2016 از بین 200 و خورده ای.من که یه بازی معمولی نمیبیبنم با این وضعیت
 
  • Like
Reactions: s.snake2
دوباره یه نمایش از TLG نشون میدن و میگن فعلا تو کف بونید ما هنوز داریم این بازی رو میسازیم. نمیدونم اینا میخوان شاه غول بشکنن که یه بازی رو اینقدر کشش میدن. من یکی که دیگه اصلا برای این بازی هایپ نیستم. گندش رو در آوردن دیگه

هه :D

یعنی شما یه زمانی برا TLG هایپ بودی و الان نیستی؟:D یعنی منظورت اینه که یه زمانی خیلی اشتیاق کار اودا رو داشتی ولی الان نداری؟میدونی که اودا کلاً دو تا بازی بیشتر نساخته،و کلاً تکه تو بازی سازی،یعنی این جوری نیست که مث اودا چند تا داشته باشیم و یه هوادارش بتونه با کارای دیگه خودش رو ارضا کنه؟من تعجبم اینه که شما چطور یه روزی هایپ بازی اودا رو داشتی و الان نداری،ک البته از نظر من اشتیاقتون هم کاملاً از روی جوگیری بوده و نه به خاطر خود بازی و متعلقات و ملحقاتش :D

به نظر من در قبال آخرین نگهبان 4 دسته داریم

1 : یه سری از آدمایی ک فقط چون انحصاریه اشتیاقش رو دارن ک اینا از تاخیر و این چیزای بازی زیاد گله نمیکنن چون نمیدونن اصلاً منتظر چی هستن.
2 : یه سری ک چون خیلی به گوششون خورده و شنیدن(حتی اگر خودشون بازی کرده باشن بازم این ادما فقط میشنون) ک بازی های اودا هنری و خاصه و فلان و بهمان موقع معرفیش جامه دریدن ک وای بازی جدید استاد و اینا.اینا همون دسته‌ن ک تو هر تاپیکی از تاخیر بازی (با تمسخر) مینالن و میگن گندش در اومده،همونایی ک قبل معرفی مجدد میگفتن اگر کنسل میشد بهتر بود یا ازش جوک میساختن،همونایی ک بعد معرفی مجدد به اولین چیزی ک بهش فکر کردن گرافیکش بود،یا این ک مث این دوستمون دیگه هایپش نیست:دی
3:یه سری ک زیاد چیزی مهم نی براشون وسط مسطا یه تیکه میندازن بی غرض :دی این ادما خوبن،اوکیه :دی
4 : هم کسایی که عاشق کارای اوداـن

الان میان میگن ک ما مث شما نیستیم که اگر عاشق چیزی باشیم چشمامون رو روو نکات منفی دیگه‌ش ببندیم،از این جملات روال و رو زمین ریخته :D
 
آخرین ویرایش:
بقیه موارد به کنار خدایی چرا میگی یه بازی معمولی؟دلیل داری واسش؟عیب بازیو بگو
تو نمایش هایی که بازی داشت گرافیک عالی طبق همه بازی های GG محیط ها متنوع که هر کدوم طراحی و اکولوژی خاص خودشونو به گفته کارگردان بازی دارن اعم از جنگل بیابون کوهستان .اب و هوای داینامیک.ایده بازیو تو کل صنعت تا حالا دیدی؟نه.گیم پلی بازی مشکلی داره؟با اینکه نمایش های بازی رو لول پایین بوده اما بازم خیلی خوب بود با توجه به اینکه نصف تیرها و سلاح های ای لوی تو نمایش نبود اصلا.مهم تر از همه Aloy کرکتر اول بازی که به شدت عالیه، پرحرفیش طراحی چهرش لباساش. تو بازی هر نقطه ای که با چشم میبینی میشه به اونجا رفت سازنده ها قول دادن که اینقد چیزای مختلف واسه کشف بزارن که پلیر ساعت ها به دنبال گشت و گزار باشه و همچنین گفتن که بازی نیاز به یه چیزی واسه حمل و نقله با توجه به جو بازی چیزی که میشه بهش امیدوار بود حمل و نقل هوایی از طریق یه Stormbringer هستش..نویسنده بازی هم که کارشو قبلا پس داده و نشون داده چند مرده حلاجه تنها عیبی که بازی داشت تو نمایش هاش افت فریم بود که اونم حل میشه.حالا این یه بازی معمولی حساب میشه؟بازی که پارسال از سایت های زیادی اعم از IGN بهترین نمایش E3 انتخاب شد و تو گف سومین بازی مورد انتظار سال 2016 از بین 200 و خورده ای.من که یه بازی معمولی نمیبیبنم با این وضعیت
سجاد، اجازه هست من جای نریمان جواب بدم؟ :D

این چیزایی که گفتی همشون خیلی عالی به نظر میان ولی خب فعلا فقط در حد صحبت و حرفن و تا نبینیمشون نمیشه درست در مورد هرکدوم نظر داد. نمایش بازی خداییش از لحاظ گرافیکی خیلی فک برانداز بود و موقع دیدنش واقعا آدم هایپ می‌شد ولی بجز گرافیک و جزییات فوق‌العاده اون هنوز چیز دیگه‌ای از بازی ندیدیم که بخواد هایپ برانگیز باشه. خصوصا مبارزه با کمان به عنوان سلاح اصلی حداقل توی تریلر اون جذابیت کافی رو نداشت و خیلی روند و شتاب کلی گیم‌پلی بخاطر دقتی که توی استفاده و نشونه‌گیری با کمان لازمه، آهسته به نظر میومد.

البته همونطوری که گفتم فعلا چیز زیادی از بازی ندیدیم و ممکنه گیم‌پلی نسخه نهایی یه چیز خیلی وحشتناکی باشه و Aloy سلاح‌ها و قابلیت‌های مختلفی داشته باشه که روند درگیری و مبارزات رو خیلی سریع و هیجان‌انگیز‌تر بکنه ولی خب با توجه به این نمایشی که تا الان از بازی دیدیم، هایپ شدن برای بخشای دیگه بازی بجز گرافیک تکنیکی (و هنری) فوق‌العاده و جزییات بالای اون، کار سختیه.

اینکه اولین باره که GG داره توی سبک RPG اونم با محیطای OW بازی میسازه، یکی دیگه از دلایلیه که باعث میشه هایپ شدن برای بازی سخت‌تر بشه چون نمیدونیم چقدر میتونند توی این زمینه موفق عمل کنند. مثلا اگه همین الان این تریلر رو CDPR نشون داده بود و میگفت این مال بازی بعدی ماست خود من از شدت هایپ یکی دو تا سکته رو زده بودم چون میدونم چه توانایی‌های توی ساخت بازی RPG دارن :D ولی خب وقتی به GG میرسه موقع ساخت RPG هنوز یه هندونه‌ی سربسته هستن و نمیدونیم چی قراره تحویلمون بدن :D
 
سجاد، اجازه هست من جای نریمان جواب بدم؟ :D

این چیزایی که گفتی همشون خیلی عالی به نظر میان ولی خب فعلا فقط در حد صحبت و حرفن و تا نبینیمشون نمیشه درست در مورد هرکدوم نظر داد. نمایش بازی خداییش از لحاظ گرافیکی خیلی فک برانداز بود و موقع دیدنش واقعا آدم هایپ می‌شد ولی بجز گرافیک و جزییات فوق‌العاده اون هنوز چیز دیگه‌ای از بازی ندیدیم که بخواد هایپ برانگیز باشه. خصوصا مبارزه با کمان به عنوان سلاح اصلی حداقل توی تریلر اون جذابیت کافی رو نداشت و خیلی روند و شتاب کلی گیم‌پلی بخاطر دقتی که توی استفاده و نشونه‌گیری با کمان لازمه، آهسته به نظر میومد.

البته همونطوری که گفتم فعلا چیز زیادی از بازی ندیدیم و ممکنه گیم‌پلی نسخه نهایی یه چیز خیلی وحشتناکی باشه و Aloy سلاح‌ها و قابلیت‌های مختلفی داشته باشه که روند درگیری و مبارزات رو خیلی سریع و هیجان‌انگیز‌تر بکنه ولی خب با توجه به این نمایشی که تا الان از بازی دیدیم، هایپ شدن برای بخشای دیگه بازی بجز گرافیک تکنیکی (و هنری) فوق‌العاده و جزییات بالای اون، کار سختیه.

اینکه اولین باره که GG داره توی سبک RPG اونم با محیطای OW بازی میسازه، یکی دیگه از دلایلیه که باعث میشه هایپ شدن برای بازی سخت‌تر بشه چون نمیدونیم چقدر میتونند توی این زمینه موفق عمل کنند. مثلا اگه همین الان این تریلر رو CDPR نشون داده بود و میگفت این مال بازی بعدی ماست خود من از شدت هایپ یکی دو تا سکته رو زده بودم چون میدونم چه توانایی‌های توی ساخت بازی RPG دارن :D ولی خب وقتی به GG میرسه موقع ساخت RPG هنوز یه هندونه‌ی سربسته هستن و نمیدونیم چی قراره تحویلمون بدن :D
اره چرا نتونی علی:D
صحبت و حرف؟این چیزایی که من گفتم همشون تایید شدن و نمایش داشتن جز اون وسایل حمل و نقل هوایی که گفتن فعلا نمیتونن چیزی در موردش بگن
نصف تیرهایی که تو تریلر نشون دادن اصلا چیزی نبوده در مقابل بقیه سلاح ها اصلا HUD بازی تو تریلرها هنوز کامل نبوده با این حال دیدیم که اصلا نصف تیرها داخل منو نبودن تو نمایش E3 که Aloy زیر ThunderJaw میرفت و یه حالت اسلوموشن به وجود میومد که تیر رو بزنه خودش یکی از اپگریدهای بازی بوده بقیه سلاح ها رو هم که ندیدیم همینجورین و صرفا به همین چندتا ختم نمیشه گیم پلی.
علاوه بر کمانی که ای لوی داره یه نیزه هم داره که تو درگیری هاش میتونه ازش استفاده کنه و سرعتش هم بالاست هم تو درگیری قابل استفادست هم به عنوان دفاع کردن که تو نمایشگاه PGW نحوه استفادش رو نشون دادن.این کمان هم با توجه به تریلر اولیه بازی و شرح داستان ظاهرا بخاطر این میتونه باشه که انسان ها بخاطر استفاده از سلاح های پیشرفته گرم و اتم و ...کره رو نابود کردن حالا یا تکنولوژیش از بین رفته یا ممنوع شده واسه همین سلاح بازی شده این و قبیله Aloy هم اولین قبیله ای بوده که این سلاح هارو رو کرده و این کمانشم که یه کمان چوبی نیس یه کمان مختص همون زمان بازیه و خیلیم پیشرفتست
اتفاقا هایپ شو...نصف کارمندای CDPR از پارسال دارن روی بازی کار میکنن و استدیو اعضا غول زیادی رو استخدام کرد که خبرشم اومد.
تو تریلر E3 هیجان و درگیری با سرعت بالا نبود؟یه دفه دیگه تریلر رو نگاه کنید میبینید که سرعت داشت یا نداشت یا تریلر PGW که اون ربات های گوزن مانند به Aloy حمله میکردن من اصلا ندیدم بازی ریتمش یکنواخت باشه همش درگیری و هیجان و انفجار حمله.بازی بدون حتی یک لودینگ اجرا میشه به راحتی میشه جا به جا شد بازم بازی هایپ نداره معمولیه؟
من خودم میدونم تو اصلا واسه بازی هایپ نیستی علی اما اینکه میگین بازی یه بازی معمولیه دیگه قابل قبول نیست.
 
آخرین ویرایش:
حالا از بندیکوت عزیزمون که بگذریم یه سری مطالب هست که گفتنش ضرر نداره :
  1. طبق معمول یه بخشی از کنفرانس به VR اختصاص پیدا میکنه که احتمالا خسته کننده باشه
  2. کنسول جدید معرفی میشه که فقط امیدوارم ضد حال نباشه
  3. دوباره یه نمایش از TLG نشون میدن و میگن فعلا تو کف بونید ما هنوز داریم این بازی رو میسازیم. نمیدونم اینا میخوان شاه غول بشکنن که یه بازی رو اینقدر کشش میدن. من یکی که دیگه اصلا برای این بازی هایپ نیستم. گندش رو در آوردن دیگه
  4. از Horizon باز هم نمایش خواهیم دید و هرچی بیشتر میبینیم بیشتر پی میبریم که این بازی از معمولی بودن خیلی معمولی تر هست و اصلا هایپ نداره
  5. شاید یه نمایش از گیم پلی Detroit هم باشه تو کنفرانس. هرچند از نظر بصری فوق العاده است ولی امیدوارم که گیم پلی خوبی داشته باشه
  6. به احتمال زیاد (امیدوارم) یه نمایش هرچند کوتاه از GOW خواهیم داشت که هرچی تو قسمتهای قبلی حالمون گرفته شده رو جبران کنه و حالمون رو جا بیاره :D
  7. به شخصه منتظر Dreams هستم و امیدوارم یه نمایش خوب ازش تو کنفرانس ببینیم
  8. امیدوارم ND توی کنفرانس یه سری خبر برامون داشته باشه که سر کیف بشیم

2- امیدوارم اگه قرار کنسول قوی تری معرفی بشه بگن از همین فردا توی قفسه های مغازه هاست.چون 7-8 ماه اونایی که میخان کنسول بخرن پا درهوا میمونن مثل خودم (گرچه امیدوارم کلش شایعه باشه که نیست)
3- تجربه نشون داده اکثربازیهایی که عرضه شون خیلی کش دار میشه میترکن.ولی بعضی هاشون هم بوده که خوب از آب دراومدن.کاش TLG هم جز دسته دوم باشه.
4- من که نسبتا راضی هستم از نمایش بازی و حداقل برای گرافیکش خیلی هایپم.
 
آخرین ویرایش:
نظر همه دوستان محترمه اما این که با قاطعیت بگی با نمایش جدید معلوم میشه horizon ی چیزی معملی تر از معمولیه واقعا ظلم بزرگی در حقشه :D
بین تمامیه بازی های معرفی شده کنفرانس های اخیر horizon بینشون بهترینه. من خودم تنها نگرانیم در مورد داستانش هستش چون GG سابقه بدی توی داستان نویسی داره و مهم ترین رکن عناوین RPG داستانشه.
در مورد سلاح های بازی هم فک نکنم فقط نیزه و کمان باشه تا اونجایی که یادمه گفتن سلاح های گرم هم توی بازی وجود داره و از بابت گیم پلی نباید نگران بود.
 
@sajadkh

سجاد بر اساس این پستت گفتم خیلیاشون هنوز در حد حرفن :دی حتی تایید رسمی هم باز تا چیزی ازش نبینیم نمیشه در موردش درست نظر داد. مثلا این بخشای Bold شده هنوز نمایشی نداشتن و نمیدونیم دقیقا چی از آب در میان و چطوری میشن.
بقیه موارد به کنار خدایی چرا میگی یه بازی معمولی؟دلیل داری واسش؟عیب بازیو بگو
تو نمایش هایی که بازی داشت گرافیک عالی طبق همه بازی های GG محیط ها متنوع که هر کدوم طراحی و اکولوژی خاص خودشونو به گفته کارگردان بازی دارن اعم از جنگل بیابون کوهستان .اب و هوای داینامیک.ایده بازیو تو کل صنعت تا حالا دیدی؟نه.گیم پلی بازی مشکلی داره؟با اینکه نمایش های بازی رو لول پایین بوده اما بازم خیلی خوب بود با توجه به اینکه نصف تیرها و سلاح های ای لوی تو نمایش نبود اصلا.مهم تر از همه Aloy کرکتر اول بازی که به شدت عالیه، پرحرفیش طراحی چهرش لباساش. تو بازی هر نقطه ای که با چشم میبینی میشه به اونجا رفت سازنده ها قول دادن که اینقد چیزای مختلف واسه کشف بزارن که پلیر ساعت ها به دنبال گشت و گزار باشه و همچنین گفتن که بازی نیاز به یه چیزی واسه حمل و نقله با توجه به جو بازی چیزی که میشه بهش امیدوار بود حمل و نقل هوایی از طریق یه Stormbringer هستش..نویسنده بازی هم که کارشو قبلا پس داده و نشون داده چند مرده حلاجه تنها عیبی که بازی داشت تو نمایش هاش افت فریم بود که اونم حل میشه.حالا این یه بازی معمولی حساب میشه؟بازی که پارسال از سایت های زیادی اعم از IGN بهترین نمایش E3 انتخاب شد و تو گف سومین بازی مورد انتظار سال 2016 از بین 200 و خورده ای.من که یه بازی معمولی نمیبیبنم با این وضعیت

بر اساس این پست اکثریت چیزایی که گفتی فقط تایید شدن یا در حد حرفن و هنوز چیزی ازشون ندیدیم پس هایپ شدن براشون سخته. خصوصا وقتی بودن بازی‌های دیگه‌ای که این موارد رو داشتن (مثل دسترسی به تمام نقاط توی نقشه) و خب توی محصول نهایی اونقدر که باید جذاب به نظر نمیومدن (حالا اسم نمیبرم که جنگ جهانی راه نیوفته :دی )

در کل حرف من در مورد هایپ بود نه معمولی بودن :دی فقط با این نمایشی که تا الان از بازی دیدیم من شخصا بجز گرافیک بازی فعلا چیز دیگه‌ای برای هایپ شدن درش ندیدم. گیم‌پلی برای نمایش اولیه جالب بود ولی همونطوری که گفتم یکم روندش کند به نظر میاد (این رو مقایسه کن با شمشیرزنی و مبارزات سریع Witcher 3 تا متوجه منظورم بشی) و این یکی از مواردیه که باعث میشه من هایپم برای بازی بالا نره :دی

البته همونطوری که گفتم ممکنه بعدا بازی بترکونه (خصوصا چون همونجوری که خودت بهش اشاره کردی تعدادی از اعضای CDPR هم به GG پیوستن) ولی خب فعلا تا نمایشای بعدی وضعیت هایپ همینطوری پایین میمونه :دی
 
  • Like
Reactions: sajadkh
خب مثل اینکه هورایزن هنوزم 2016 عرضه میشه احتمالا

50938428413114781360.jpg


?TeamShinobi or #TeamGoodbyeShinobi #
از کارگردان بازی پرسیدن چه کاریو تموم کردین؟گفته کار تیمی بعد پرسیدن منتظر نمایش بازی به شدت هستیم پاسخ داده برای نشون دادن اون نمیتونم صبر کنم.قطعا بازی نمایش داره و احتمالا تاریخ عرضه بازی اواخر 2016 باشه
از اولم قرار نبود 2017 بیاد چون خود سونی این و GT رو برای 2016 تایید کرده بود. فقط در حد یه شایعه بود این...
 
@sajadkh

سجاد بر اساس این پستت گفتم خیلیاشون هنوز در حد حرفن :D حتی تایید رسمی هم باز تا چیزی ازش نبینیم نمیشه در موردش درست نظر داد. مثلا این بخشای Bold شده هنوز نمایشی نداشتن و نمیدونیم دقیقا چی از آب در میان و چطوری میشن.


بر اساس این پست اکثریت چیزایی که گفتی فقط تایید شدن یا در حد حرفن و هنوز چیزی ازشون ندیدیم پس هایپ شدن براشون سخته. خصوصا وقتی بودن بازی‌های دیگه‌ای که این موارد رو داشتن (مثل دسترسی به تمام نقاط توی نقشه) و خب توی محصول نهایی اونقدر که باید جذاب به نظر نمیومدن (حالا اسم نمیبرم که جنگ جهانی راه نیوفته :D )

در کل حرف من در مورد هایپ بود نه معمولی بودن :D فقط با این نمایشی که تا الان از بازی دیدیم من شخصا بجز گرافیک بازی فعلا چیز دیگه‌ای برای هایپ شدن درش ندیدم. گیم‌پلی برای نمایش اولیه جالب بود ولی همونطوری که گفتم یکم روندش کند به نظر میاد (این رو مقایسه کن با شمشیرزنی و مبارزات سریع Witcher 3 تا متوجه منظورم بشی) و این یکی از مواردیه که باعث میشه من هایپم برای بازی بالا نره :D

البته همونطوری که گفتم ممکنه بعدا بازی بترکونه (خصوصا چون همونجوری که خودت بهش اشاره کردی تعدادی از اعضای CDPR هم به GG پیوستن) ولی خب فعلا تا نمایشای بعدی وضعیت هایپ همینطوری پایین میمونه :D
علی خب قسمت اولی که در مورد اکولوژی و محیط های بازی Bold کردی رو به طور کامل نشون دادن اینم عکساش:



یه گیف از اب و هوای داینامیک بازی که Bold کردی و گفتی نشون ندادن چیزی:
گیف
در مورد تیرها که باز Bold کردی:

80104079334913663891.jpg


همینجور که گفتم نصف تیرها رو ندیدیم اما مطمئنیم با توجه به منو تیرهای بیشتری وجود دارن و صرفا به همینا ختم نمیشه
در مورد پرحرفی Aloy هم دقیقا بعد معرفی بازی اولین چیزی که همه بهش اشاره کردن که چقد این ای لوی حرف میزنه هرکاری میخواد بکنه با خودش حرف میزنه
مثلا میگه بالاخره گلشون از راه رسید،بهتره تکون نخوری،تا الان باید مغزن هاشون پر شده باشه،حتی تو مبارزاتش هم میگه اوه یکی خیلی عصبانی شده یا اون تیر برقی
وقتی انتخاب میشه میگه باید برم زیرش که بتونه تیر رو بزنه حتی وقتی میخواد تیر خلاصی رو بزنه میگه وقتشه که خاموشت کنم یا موقع تله گذاری واسه ماشین ها. قدم به قدم کاراش حرف میزنه این که دیگه مشخصه پر حرفه و این پرحرفیش هم خیلی خوبه از روند خشک و سرد بودن بازی به دور میشه پلیر و یه ارتباط خاص برقرار میکنه با کرکتر.
بعد یه حرف جالبی که میزنی میگی گفتن ولی نشون ندادن خب بقیه سازنده ها چیکار میکنن مگه؟اگه استدیویی اومد گفت بازی ما فلان ویژگی رو داره دروغ گفته؟یا حتما باید دید که باور کرد چی شده؟خب این واضحه که بازی OW مثل هورایزن از وسایل نقلیه باید استفاده کنه من میگم هوایی چون Hermen بیشتر صحبت هاش در مورد هوایی بوده و کلا جو بازی به هوایی بیشتر میخوره چون قاعدتا اسبی تو بازی وجود نداره یا خودرو.
و یه چیز دیگه بازی فقط حول محور اون تیرکمون نمیچرخه میشه با دمیج وارد کردن به بافت نرم ماشین ها قسمتی ازشون جدا کرد که بهش دیسک لانچر میگن و یه سلاح گرمه.سلاح گرم تو بازی زیاد استفاده نکردن چون اعلام کردن نمیخواستن بازی شوتر بشه و به دنیا بازی بخوره.اون اعضای CDPR هم اعضا کلیدی استدیو بودن که اومدن گریلا و صرفا چندتا کارمند ساده نبودن.اینقد اطلاعات از بازی دادن که اگه بخوام بگم یه پست کامل میشه بازم حرفتون در مورد هایپ نشدن و معمولی بودن رو درک نمیکنم مشکل اینه شما هایپ نیستین مشکل اصلی گریلا تو داستان بازی بوده که الان یه نویسنده قدر پشت داستانه کلا من عیبی نمیبینم که بخوایم به بازی بگیریم و بگیم اوه یه بازی معمولیه.یه چیز دیگه که میگی با ویچر مقایسه کن هورایزن یه بازی اکشن ار پی جیه که المان های زیادی از RPG به ارث برده به این نکته هم دقت کنید کلا دنیا این دوتا بازی متفاوته.حالا بازم منتظر نمایش بازی میشیم تا ببینیم چی میشه.
 
آخرین ویرایش:
درباری Crash که دارن اینجوری میگن هایپ ملت بخوابه بازی رو که معرفی کردن همه کف کنن:دی تملک IP هم مهم نیست، اصلا برای اکتی اما چون رابطش با سونی خوبه شاید اجازه بده یه Crash انحصاری با همکاری خود سونی ساخته بشه:دی این دیگه ربطی به اینکه مالکیت IP با کی هست نداره:دی

++++

در مورد TLG من فکر میکنم بازی واقعا خفنی از آب در میاد و در این مورد معرفی زود هنگام روی کیفیت بازی تاثیر نمیزاره چون تو این سال ها بازی اصلا در حال ساخت نبوده! از اول ایده ای داشتن که نمیشد با PS3 در بیاد و الان دوباره داره با یه سخت افزار قوی تر ساخته میشه و فول تمرکز اودا روی کاره. و همین برای تضمین کیفیت بازی کافیه. از نظر بنده TLG نتنها بازی بدی نمیشه، بلکه میتونه حکم زلزله رو هم داشته باشه:دی یهو دیدی رو دست UC4 هم بلند شد:دی خصوصا من یه چیزی که در مورد بازی دوست دارم وسواس اودا برای نشون ندادن گیم پلی از بازی هست چون میگه نمیخواد داستان بازی لو بره و چیزی اسپویل بشه. و اینکه عملا با کمترین اطلاعات و پیش فرض ها وارد بازی بشیم خیلی هیجان انگیزه.
 
الان میان میگن ک ما مث شما نیستیم که اگر عاشق چیزی باشیم چشمامون رو روو نکات منفی دیگه‌ش ببندیم،از این جملات روال و رو زمین ریخته :D

بدبختی اینجاست نکته منفی وجود نداره که کسی چشم روش ببنده!:D این بحث کلیشه ای که همیشه درباره زمان ساختش هست و از طولانی شدنش جک می سازن 80% هیت، مابقی هم نتیجه بی اطلاعی مگرنه کجای کار اینها مصداق کش دادن پروسه ساخت ـه؟

یه تیم 25 نفره از 2008 تا اواسط 2010 روی پروژه کار کردن، پروژه به کل متوقف شده رفتن نشستن گوشه خونه، 2012 چند ده نفر اونو به PS4 منتقل کردن، تابستون 2014 اون تیم اولیه دوباره دور هم جمع شدن و قرار گذاشتن تا 2016 کارشون رو تموم کنن، یعنی The Last Guardian بیشتر از 4.5 سال در دست ساخت نبوده که تقریباً مساوی همین زمان رو صرف دو تا کار قبلی ـشون کردن. حالا اگه این زمان ساخت اونم با این تعداد نفر و همچین ایده های بلندپروازانه ای – که قبل هیچ کدومشون چیزی شبیهشون نبوده - واسه کسی عجیب ـه خُب همین Horizon رو نزدیک به 130 نفر و از 2013 به اینطرف بیشتر از 250 نفر که بشه 9 برابر تعداد اعضای genDESIGN! الان 4 سال دارن روش کار می کنن، یه شوتر روتین معمولی مثل The Order:1886 از 2011 با 45 نفر و تو پیک کارشون با 140 نفر که بشه 6 برابر تعداد اعضای اینها واسش 4 سال وقت صرف شده!

The Last Guardian نه بودجه غیر عادی داشته، نه زمان ساخت غیرمتعارفی داشته و نه حتی تعداد تأخیرهای زیادی داشته، فقط یه بار تابستون 2010 تاریخ خورد که ازش برگشت، مشکل اینجاست یه عده که از قضا هیچ اهمیتی هم دربارش نمیدن توقع دارن همینجوری یلخی یه چیزی سر هم کنن و به هر قیمتی و با هر وضعی که شده زودتر منتشرش کنن تا بلکه دیگه منتظر نباشن! چند ماه قبل Yoshida صادقانه گفت "وقتی میاد که تموم شده باشه" اینو گفتم که روی تأیید های اخیر هم قاطعانه حساب باز نکنین بعداً کفن پوش کسی نریزه تو تاپیک، اگه 1% وقت پالیش درست درمون پیدا نکنن قطعاً به سه ماهه اول سال بعد تأخیرش می زنن. ایده 10 سال قبلت رو زیر این همه فشار و توقعاتی که از سازنده Ico و SotC میره بخوای ارائه بدی سخته، منصف باشیم.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or