نمایشگاه/رویداد SONY E3 2015 Press Conference

  • Thread starter Thread starter kiya
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین کنفرانس سونی در E3؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    198
  • نظرسنجی بسته شده است .

kiya

کاربر سایت

با دورد
سونی تاریخ و ساعت کنفرانس خودش رو در E3 اعلام کرد سه شنبه 26 خرداد ساعت 5:30 بامداد بوقت تهران
همونطور که از تصویر مشخصه سونی تولد 20 سالگی پلی استیشن رو فراموش نکرده و شاید این نشونه خوبی از یه E3 خیلی خوب باشه !

کنفرانس رو میتونید بصورت زنده از Twitch.tv ، سایت رسمی پلی استیشن ، YT ، IGN و Gamespot تماشا کنید همچنین به احتمال زیاد مثل پارسال سونی App مخصوص E3 برای PS4 میده و از طریق اون هم میشه دید !


Electronic Entertainment Expo یا E3 برای گیمرها همیشه بزرگترین رویداد بوده و با اتفاقای خوب یا بد و سورپرایزهاش همه مارو هیجان زده کرده با توجه به سکوت طولانی خیلی از استودیوهای داخلی سونی میشه انتظار داشت امسال شاهد معرفی هایی از استودیوهای 1st Party باشیم
سونی قبلا اعلام کرده بود که همه استودیوها در حال کار بر روی پروژه هایی هستن


استودیوهایی مثل JAPAN STUDIO که اخرین بازی که با همکاری FromSoftware ساختن و مورد توجه و تحسین گیمرها و منتقدها قرار گرفت ولی بازی که ما از اونها میخواهیم چیزی نیست جز The Last Guardian ! :دی
ماجرای این بازی بر میگرده به خیلی وقت پیش شاید اوایل نسل هفت بود که یه خبرنگار گفته بود که سونی تصاویر بازی رو نشونش داده که باورش نمیشده اون بازی بوده یا واقعیت !
چند سال بعد با لو رفتن یک ویدئوی خیره کننده با اسم پروژه Trico همه جا صحبت از این بازی شد تا سونی در E3 2009 بازی رو بطور رسمی با نام The Last Guardian معرفی کرد
از اون روز تا الان حتی یه تصویر جدید از این بازی منتشر نشده ! خیلی ها میگن کنسل شده خیلی ها هم همچنان منتظر هستن ...


Gran Turismo بعنوان پرفروش ترین فرنچایز سونی یکی از مهمترین و محبوبترین انحصاریهای پلتفرم پلی استیشن بوده ولی مشکلات ساخت بازی برای PS3 باعث شد تا ساخت بازی خیلی طولانی بشه و اونطور که باید به یه GT عالی تبدیل نشه ولی حالا بعد از گذشتن تقریبا دو سال از عرضه PS4 انتظار میره حداقل یه نسخه Prologue از GT7 معرفی بشه
شخصا برای من این به تنهایی میتونه بهترین خبر باشه.


بازی بعدی که معرفی شده ولی باید تقریبا مدت زیادی برای انتشارش منتظر باشیم
یه گیم پلی خیره کننده مثل چیزی که از Uncharted 2 در E3 2009 دیدیم به اضافه معرفی سه گانه Uncharted برای PS4 میتونه سختی این انتظار رو کمتر کنه !


مدت زیادیه که GG روی عنوانی جدا از KZ در حال کاره ظاهرا پروژه با اسم رمز Horizon در حال ساخت هست و بنظر میاد سبک این عنوان RPG باشه و با توجه به Artwork هایی که مدتی قبل در اینترنت پخش شده بود انتظار میره تو بازی شاهد مقابله انسانهای با سلاح های مبتدی و روبات های غول اسا باشیم !
اطلاعات کامل از پروژه Horizon با تشکر از Lord Zeus عزیز .



خیلی بعیده Mm با دوتا بازی به E3 بیاد احتمالا با نمایشی از Tearaway همه مارو رو در انتظار دیدن پروژه جدیدشون بذارن که از اون تنها نمایشی عجیب در رونمایی PS4 دیده بودیم !



بعد از مشکلاتی که در Sony Santa Monica پیش اومد و باعث کنسل شدن یه پروژه بزرگ شده بود شاید باید فقط منتظر نمایشی کوتاه از GoW III روی PS4 باشیم !

از استودیوهای 1st Party دیگه مثل Guerilla Cambridge و Bend Studio و London Studio هم میشه انتظار نمایش پروژه هاشون رو داشت با توجه به سکوت طولانی که داشتن
از 2nd Party ها میشه به Insomniac و Quantic Dream و Tequila Works و The Chinese Room اشاره کرد که خیلی هاشون خیلی وقته که بازیشون معرفی شده ولی خبری ازشون نیست !
از 3rd Party ها هم دو تا بازی معرفی شده داریم که ممکنه نمایش گیم پلی از اونها ببینیم ABZU از Giant Squid و Let it Die از Suda51
انحصاری دیگری که تقریبا میشه تایید شده دونستش عنوانی RPG از استودیوی LEVEL 5 هست که احتمال خیلی زیاد امسال معرفی خواهد شد
نمایش انحصاریهای دیگه مثل Persona 5 و Wild هم دور از انتظار نیست.

از بازیهای دیگه که احتمال نمایش اونها بالاست میشه به SF V و AC Syndicate و Star Wars Battlefront اشاره کرد که همیشه زمان زیادی از کنفرانس رو به خودشون اختصاص میدن !

مرسی E3 خوبی داشته باشید ...
 
آخرین ویرایش:
ماشالله خوبه اولش نا امید بودیم شدیم این وگرنه که تا الان کشته داده بودیم....
اینطور که بوش میاد بهترین E3 این دهه (شایدم کلا) رو شاهد هستیم.... فک کنم واسه همینم سازمان سنجش کنکورو انداخت قبل E3 :d
 
دانته واقعی یعنی دانته مو سفید کپکام :دی

بهترین دانته هم بنظر من دانته DMC3 هست. واقعا cool به معنی واقعی کلمه بود. بعدشم دانته DMC4. دانته 2 که هیچی، شوخی بود، در آخر هم دانته 1! دانته 3 غرور عجیبی داشت، من هیچ وقت ان سکانس گریه کردنش یادم نمیره، میگفت بارونه! :دی

خب مومن تو هم که شدی هوادارا دانته ی Itsuno :دی کامیا فقط DMC1 رو ساخته و تنها روی اون نسخه نقش داشته. DMC3 و DMC4 کامل کار Itsuno بوده و طراحی شخصیت هاش هم Itsuno و Shimomura با همدیگه انجام دادن (که شیمومورا هم دوباره برگشته و داره روی سری DMC کار میکنه)

کلا توصیه میکنم همه DMC فنای تاپیک این مصاحبه که هفته قبل منتشر شد رو ببینند چون توضیحات جالبی در مورد دنیای بازی و شخصیت ها میدن که بشخصه خود من خیلی ازش خوشم اومد :دی

Devil May Cry 4SE - Q&A with Action Director Yuji Shimomura & Director Hideaki Itsuno (Pt. 2)

قرمز: موضوع بحث
Boldشده: Itsuno
سبز: Shimomura

دنیای با حضور شیاطین

این چیزیه که من بعدا متوجهش شدم، ولی ما با این فرض داشتیم بازی رو میساختم که هوادارای خارجی (خارج از ژاپن) میتونند دنیای بازی رو بپذیرند. ولی (بعدا فهمیدم) که یه جورایی پذیرفتن (این دنیا) برای بازیکنای خارجی سخته. جهانیه که توش دنیای شیطونا و دنیای انسانا وجود داره. پس خصوصا (برای) اونایی که مسیحی اند، (براشون) آسونه که بپذیرن (تصور کنند) که در کنار شیطونا (باید) در این دنیا فرشته ها هم وجود داشته باشند.

ولی اینکه یه دنیای داشته باشی که فقط توش شیطونا و انسان ها باشن، یه ذره... نمیخوام بگم ایده جدیدیه، ولی خب (قبول کردنش) یکم سخت تره، خصوصا برای خارجی ها.

برای ما ژاپنی ها، ما با چیزایی مثل "Devilman" بزرگ شدیم.

آره، توی مانگا و انیمه ...
برای همین (داشتن همچین دنیایی) برامون عادیه. (برای ما) موضوع همیشه تقابل بین شیطونا و انسانا بوده.

شخصیتای DMC

(طراحی) شخصیت دانته همیشه سخت بوده، نه؟
*خطاب به شیمومورا*
آره، توی DMC3 و همینطور DMC4. *با لبخند*
دانته و نیرو. در واقع، اگه ما (قبل از هر چیز) شخصیتا رو آماده کنیم، و بتونیم(از لحاظ شخصیت پردازی، طراحی و...) درست درشون بیاریم (باقی کار جلو میره). ولی اگر نتونیم شخصیتا رو آماده کنیم، نمیتونیم در مورد هیچ مسئله دیگه ای تصمیم بگیریم.
درسته.
از اونجایی که من و شیمومورا-سان اکثرا نظراتمون نزدیک به همدیگه است -در مورد 4SE هم این مورد صدق میکنه- من بهش میگفتم چی میخوام و اون سریع (متوجه میشد و) کار رو شروع میکرد.

یک دقیقه ای طول میکشه تا ایده هاش رو به یاد بیاره *با خنده* ولی خب بعد همه چیز یادش میاد.

دنیای بازی هم به همین صورته، ولی برای شخصیتای DMC، یه مقدار زمان میبره تا در موردشون فکر کنیم و ببینیم هرکدوم کجای دنیا قرار میگیرن(و چه نقشی توی اون ایفا میکنند).

دانته و نیرو

نیرو یه شخصیت جدید بود. و توی DMC4 ما هم نیرو رو داشتیم و هم دانته رو، بخاطر همین مشکلی که پیش میومد این بود که (میگفتیم) - اگر (شخصیت) دانته اینطوریه، پس با نیرو چکار کنیم(که با دانته متفاوت باشه)؟ -
*ایتسونو با سر تایید میکنه* اینطوری همه چیز شروع شد.

همینطور باید (نیرو) رو متفاوت از دانته DMC3 میساختیم. و اینکار خیلی سخت بود.

هرچند، هر دوتا شخصیت یه سری خصوصیات مشابه هم دارن.
(مثلا) هر دو احساسی اند،و ما نمیخواستیم (این خصوصیتشون) رو از دست بدیم. به عنوان مثال دانته توی DMC3 خیلی واضح و آزادانه از مبارزاتش لذت میبرد. ولی برای نیرو توی DMC4، اون از مبارزات لذت میبره، ولی سعی میکنه در عین حال خودش رو باحال نشون بده *خندیدن*. مثل یه پسر دبیرستانی که سعی میکنه خودش رو جلوی یه دختر باحال نشون بده. ما با یه همچین دیدی به شخصیت پرداختیم *با خنده*.

ورجیل

ورجیل حتی به اندازه یه میلیمتر بیهوده کاری رو نمیپذیره. اون بی رحمه. و صرفا دنبال قدرته. حالا که بحثش شد... (برای ورجیل) ما تصویر یه Iaido کار یه سامورایی رو در ذهن داشتیم. این بازیگر آمریکایی (نقش ورجیل)، Dan Southworth هنرهای رزمیی مثل Bushido رو دوست داره. و از اونجایی که آمریکاییه، (حرکاتش) یه کوچولو طوفانی/وحشیانه از آب در اومد، نه؟ *با لبخند*
آره.
یه کوچولو وحشیانه شد. کار (Dan) با کاتانا حرف ندازه. واقعا بی نقصه. (این موضوع باعث شد) اون استایل ذرق و برق دار آمریکایی به صورت خیلی خوبی خودش رو نشون بده. در کنار اون، (باعث شد حرکات ورجیل) صرفا اون استایل آروم هنرهای رزمی ژاپن یا سامورایی ها نباشه،(و) در ازاش یکم وحشیگری توی ورجیل به وجود بیاد.

این مورد خیلی خوب با شخصیت ورجیل کنار میاد. و نتیجه کلی خوبی به جا میزاره(گذاشته).
درسته *با لبخند*

تریش

در مورد تریش... *مکث طولانی*
راحت میشه شخصیتش رو تعریف کرد. یه مو طلایی خوشگل. (یه شخصیت) خیلی باحال. میخواستیم اون شخصیتی باشه که هیچکس نتونه ازش خوشش نیاد. اون همیشه....*به شیمومورا نگاه میکنه* ما هیچوقت در مورد تریش نگرانیی نداشتیم.
درسته، من حرکان اون رو براساس اولین ایده ای که ازش داشتم درست کردم.

Lady

Lady... اون هم یه شخصیت جدید دیگه است.
آآآآه... Lady خیلی سخت بود. ما (ایتسونو و شیمومورا) اون رو با همدیگه ساختیم و (اینکار رو) از دیالوگ هاش شروع کردیم. در گذشته شخصیت پیچیده تری بود. اون بیشتر... توی DMC3 اون دنبال انتقام گرفتن از پدرش بود، برای همین یه عالمه احساسات پیچیده درونش جریان داشت. ولی چندین سال بعد، توی DMC4،*شیمومورا میخنده* آره.

برای DMC4 ما فقط اون بخش دختر سرزنده و حاضر جواب بودنش رو نگه داشتیم. *با خنده*
منم بخاطر همین ازش خوشم میاد.
*با خنده*
 
فعلا که نیومدن!:دی شوتر بیشتری تو راهه!:دی
انحصاری ها رو میگم:دی
یدونه KZ2 بود (الان میاد میگه Resistance 8-| :دی) که اونم فعلا تو باقالی هاس با اون Shadow Fallـشون:دی KZ3 هم که هیچی:دی از این طرف GoW خودش به تنهایی یَلیه:دی Hellblade هم که هست. Bloodborn هم زیرسیبیلی گیم پلی ای شبیه داره.:دی مطمئنم 2-3 تا بازی هم از دستم در رفته:دی دیگه چی میخوای!؟:|
 
خب مومن تو هم که شدی هوادارا دانته ی Itsuno :biggrin1: کامیا فقط DMC1 رو ساخته و تنها روی اون نسخه نقش داشته. DMC3 و DMC4 کامل کار Itsuno بوده و طراحی شخصیت هاش هم Itsuno و Shimomura با همدیگه انجام دادن (که شیمومورا هم دوباره برگشته و داره روی سری DMC کار میکنه)

خوب من که نمیگم ایتسونو کارش بده!:دی مرد حسابی من خودم DMC3 جزو بهترین بازی های عمرمه!:دی حتی همین DMC2 هم گند ایتسونو نبوده! تازه امده شاهکار یکی دیگه رو جمع کرد! اما یه نکته نباید فراموش بشه, انم اینه که این گیم پلی رو کامیا پاسه گذاری کرد! ایده های اصلی داستان و ستینگش رو هم میکامی. بنظرم کامیا برگرده میتونه یه گیم پلی بهتر در بیاره!:دی ولی در کل بحثی نیست, همین که ندن NT دری وری بسازه کافیه!:دی

یدونه KZ2 بود (الان میاد میگه Resistance 8-| :biggrin1:) که اونم فعلا تو باقالی هاس با اون Shadow Fallـشون:biggrin1: KZ3 هم که هیچی:biggrin1: از این طرف GoW خودش به تنهایی یَلیه:biggrin1: Hellblade هم که هست. Bloodborn هم زیرسیبیلی گیم پلی ای شبیه داره.:biggrin1: مطمئنم 2-3 تا بازی هم از دستم در رفته:biggrin1: دیگه چی میخوای!؟:|

خوب سونی کلا شعف شوتر داره. برای همین امده روی دستنی و بتل فرانت و اینا سرمایه گذاری کرده. اما امیدوارم GG یه KZ واقعی عین KZ2 بسازن. حالا SF که هیچی شوخی بود, اما همون KZ3 هم از نظر تو دیوار بود! و اینکه اسکی زیادی از روی reach رفته بود!:دی

ولی سینا resistance 1 بد نبود!:دی 3 هم متوسط بود. 2 ابر شاهکار بود!:دی یه res خوب بسازن اصلا بد نیست!:دی در کل سونی حداقل یه شوتر پدر مادر دار خوب باید داشته باشه انحصاری.
 
Resistance 2 یکی از بهترین شوتر های نسل پیش بود :| همون Resistance 3 هم بازی عالی بود.

برید یه نگاه بکنید میفهمید چقدر R2 خوب بود که اومدن یکی از دشمن های مهمش رو دقیقا کپی کردن و چپوندن تو KillZone 3 !!!

- - -ویرایش - - -

gta 6 معرفی میشه ؟

نه عزیزم، طی یه حرکت انتحاری سونی میخواد به همه رو دست بزنه و یهویی GTA 7 رو معرفی کنه :)
 
آخرین ویرایش:
اینایی که گفتن ما یوزر عوض میکنیم به غضنفر و مش ماشالاه و ... دونه دونه بوک مارک نگه دارین بعد از کنفرانس به گوش بنده برسونید تا ترتیب عمل بدیم :دی
 
Resistance 2 رو من به اندازه ی KZ2 دوست دارم! خیلی خوب بود! :x
مرحله ی آخرش هم که ... >:)

شماره ی اولش رو خوشم نیمد...نمیدونم چون بعد از R2 بازیش کردم خوشم نیمد،یا گرافیکش که قدیمی شده بود:-" ، یا هم کلا به خاطر رنگ کاملا خاکستریه بازی:| (این آخری رو البته در موردش مطمئنم...ولی دوتای دیگه % تاثیر دار بودنشون رو مطمئن نیستم :d )

R3 هم که... بدترین کاراکتر R2 رو کردن کاراکتر اصلیه بازی که هیچ شباهتی به شماره دوم نداشت:| داستانش هم یک چیزی از خز اون طرف تر بود! :d
باس هاشم به خفنیه R2 نبودن:-" (اون غول 60 متری و دایناسور و ... :-" ) ولی اینکه سلاح ها آپگرید میشدن خیلی خوب بود! مرحله ی قطارشم بسی حال میداد:-" فقط نامردا چرا اون نارنجک آتیشیه که همینطور گسترش میافت رو حذف کردن:| نارنجک به این خفنی:(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or