
در مصاحبه با Gamasutra، آقای Cerny اظهار کرد که به دلیل ساده بودن سیستم و آسان بودن ساخت بازی برای آن، به عقیده وی PS4 بهترین Launch را خواهد داشت.
او در این باره اذعان نمود: "برنامه ریزی ما برای Launch کنسول PlayStation 4 که البته نمیتوانم تعداد عناوین آن زمان را فاش کنم، بزرگترین Launch تاریخ PlayStation خواهد بود و دلیل این امر نیز ساده بودن طراحی سخت افزار آن است. در این سیستم راه های بسیار بسیار زیادی وجود دارد که انتخاب کنید GPU به چه حالتی بین گرافیک و پردازش و محسبات بازی تقسیم شود. البته چیزی که در ابتدا اتفاق میافتد و تمام Launch Title ها نیز از آن بهره خواهند برد؛ تغذیه کامل گرافیک از این GPU است که هیچ مشکلی هم وجود ندارد و به نظر عالی میرسد. البته این مورد تا حدود نیمه های دوران حیات کنسول ادامه مییابد و قطعا بعد از آن، سازندگان خیلی بیشتر به محاسبات و پردازش ها نیز توجه میکنند."
منبع
لازم به ذکر است که اصطلاح Launch، به معنا و مفهوم زمان عرضه میباشد. برای مثال Launch Title ها عناوینی هستند که در زمان عرضه کنسول، منتشر میشوند.