به گفته معاون ارشد استدیوهای جهانی Sony، آقای Michael Denny مخفی نگه داشتن IP جدید و در دست تولید استدیوی Sucker Punch یعنی عنوان Ghost of Tsushima آن هم به این مدت طولانی از عمد بوده و آنها می خواستند تا فرا رسیدن زمانی مناسب، آن را به صورت یک راز نگه دارند
به گفته ایشان:
"اکنون ما و خیلی از ناشران دریافته ایم که می بایست برای نمایش یک عنوان زمانی مناسب انتخاب شود" . "بله این درست است؛ ما در گذشته بعضی عناوین خودمان را بسیار زودتر از موعد معرفی می کردیم و در این مورد خاص به نظرم مناسب ترین زمان ممکن برای نمایش عمومی این عنوانِ هیجان انگیز انتخاب شد، عنوانی که همیشه اعضای Sucker Punch آرزوی ساختن آن را داشتند . معرفی Ghost of Tsushima درست در زمانی اتفاق افتاد که مدت بسیار زیادی از زمان شروع توسعه می گذشت و ما اکنون یک نسخه قابل بازی عالی از آن داریم"
Ghost of Tsushima هنوز حتی یک تاریخ انتشار حدودی نیز ندارد و ما نمی دانیم واژه ی "خیلی زود است" برای یک عنوان از استدیوی Sucker Punch و در این کیس خاص چه معنایی می دهد . هر چند امیدواریم با توجه به مدت زمان طولانی توسعه هر چه زودتر شاهد یک تاریخ، هر چند حدودی باشیم
Source