Sony: امکان دارد دوره حیات کنسول ها کوتاه تر شود+ پشتیبانی از PS3 تا چند سال دیگر

Nathan Drake

Evanescence
کاربر سایت
Apr 19, 2011
6,457
نام
Amir Ho3ein
Sony-logo-wallpaper.jpg

به گزارش Sony، امکان دارد دوره حیات کنسول ها کوتاه تر شود. وقتی از آقای Fergal Gara تهیه کننده انگلیسی پرسیده شد که آیا PS4 نیز چرخه 10 ساله ای را در پی خواهد داشت، وی پاسخ داد که احساس درونی خودم، کمتر شدن عمر کنسول ها نسبت به نسل حاضر است.
وی در مصاحبه با Digital Spy اعلام نمود: "حیات کنسول فعلی (PS3) قطعا طولانی مدت خواهد بود و ما در حال برنامه ریزی برای آینده هستیم و با توجه به تکنولوژی های معرفی شده می‌توان انتظار زندگی طولانی برای این دستگاه داشت. 10 سال! بله این عددی است که ما انتخاب کردیم و جالب اینجاست که کنسول PS2 که حال به خواب رفته است؛ چرخه ای طولانی تر از 10 سال را تجربه کرده بود. PS3 نیز مدت زمانی به کار خود ادامه خواهد داد و من فکر می‌کنم امسال با شکوه ترین سال برای این کنسول است؛ ما عناوین بسیار خوبی را برایش معرفی کردیم و بازی های دیگری نیز عرضه خواهند شد. ما تا جایی که امکان دارد سعی می‌کنیم تا حیات این کنسول را ادامه دهیم. اما احساس خودم! به نظرم حیات کنسول ها در آینده به بلندای قبل نخواهد بود ولی با این حال طوری برنامه ریزی می‌شود که کوتاه نیز شمرده نشود. فکر می‌کنم حال دیگر خیلی خیلی از حیات یک ساله کنسول ها (عرضه سالانه کنسول ها) فاصله گرفته ایم."
منبع
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
من برداشتم از این حرفها اینه که از نسل بعد احتمالا چرخه ی عمر کنسول ها بین 6 تا 8 سال(مفید)خواهد بود.البته نینتندو همین کار رو داره انجام میده و هر 6 سال یه کنسول معرفی میکنه . ولی یه سوال پیش میاد که با این هزینه های کمر شکن برای تولید یه کنسول(از هر جهت)واقعا صرف میکنه که هر 6 یا 7 سال یه کنسول جدید وارد دنیای بازی بشه..؟؟بعد کنسولی که بخواد جا بیافته حداقل 2 سال اول ورودش به دنیای گیم پرت میشه و از سال 3 وم میافته رو غلطک حالا باید دید که چه برنامه ای از حرفهای این آدم درمیاد آینده همه چیز رو مشخص میکنه.
 

hazhirmahmodi

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,214
نام
Hazhir
آخیش اینم برای بار سوم سونی تایید کرده که پلی استیشن 3 حتی با اومدن پلی استیشن 4 بازی مولتی پلتفرم براش میاد (قابل توجه کسانی که این حرف های بنده رو شوخی میکنند)
 

bahramffx

دو حلقه
کاربر سایت
Nov 11, 2006
540
نام
bahram
خب تکنولوژی خیلی سریعتر از قبل پیشرفت میکنه و این طبیعی هست ولی باز 7 یا 8 سال باشه بازم خوبه 10 سال کمی زیاده :d
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
کاملا درست میگه مسلما با این رشد چشمگیر تکنولوژی نمیشه تا 10 سال عمرکنن کنسولا اما خوبی سونی اینکه در عین عرضه کنسول جدید از کنسول قدیمی هم پشتیبانی میکنه سونی واقعا به مشتری هاش احترام میزاه منم براش احترام زیادی قائلم تا جایی که بتونم وسایلم رو از این برند میگیرم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر