Soccer Physics | PC


Soccer Physics
Developer: Otto Ojala
Genre: 2D Arcade

فوتبال فیزیکی!

1_soccer_physics_2d.jpg


احتمالا تا بحال بازیهای فوتبالی مثل Fifa و یا PES را بازی کرده باشید ولی Soccet Physics تعریف جدیدی از یک بازی فوتبالی را برایتان معنی خواهد کرد! در این بازی نسبتا ساده, شما باید تنها یه کمک 1 یا 2 دکمه, کنترل یک بازیکن و دربازه بان را به عهده گرفته و با انجام حرکات متحیر کننده, به حریف گل بزنید و البته از دروازه ی خود نیز محافظت کنید.

بعد از هر بار گل زدن, حالت کلی بازی بصورت رندوم تغییر می کند. مثلا یکبار توپ بزرگ میشود, دروازه ها کوچک می شوند و یا با بازیکنان بی کله مواجه خواهید شد. گرافیک بازی بصورت کارتونی و دو بعدی طراحی شده و تنها از یک موزیک شاد در بازی استفاده می شود.

عاملی که بازی را بسیار جذاب می کند, حرکات غیر منتظره ای است که در بازی رخ می دهند که این حرکات ممکن باعث گل زدن, دفاع و یا حتی گل بخودی نیز بشوند. با اینکه با حریف کامپیوتری می توانید مسابقه دهید ولی اوج جذابیت این بازی تنها هنگامیست که با یکی از دوستانتان به رقابت بپردازید و سر رسیدن به 20, 30 و یا 100 گل به کل کل بپردازید. البته برای اینکار بهتر است که همان ابتدا به قسمت تنظیمات بازی رفته و تعداد گل را به بی نهایت تغییر دهید. اگر هم دو تا گیم پد دارید, می توانید با کمک نرم افزار Xpadder دو دکمه ی Up و W رو بر روی گیم پدها پیاده کنید.

در کل اگر به دنبال یک بازی شاد و خنده آور و جذاب هستید, به هیچ وجه این بازی 16 مگی رو از دست ندید!

Скачать файл Soccer_Physics_setup.exe. Скачать бесплатно и без регистрации с TurboBit.net
Download Soccer Physics setup exe

برای اندروید
http://dl.giveawaycrew.com/90/df/4a/com.Nebugu.SoccerPyhsics2D-APK4Fun.com.apk

تصاویر:

screen520x924.jpeg


2_soccer_physics_2d.jpg


screen480x480.jpeg


IMG_0589.png
 
آخرین ویرایش:

FINDbmx

کاربر سایت
Jul 22, 2012
133
نام
محمد حسن
هر چقدر هم از این بازی تعریف کنی و هرچقدر هم که بازیش کم حجم باشه، دیگران قانع نمیشن که این بازی رو دانلود کنن و امتحانش کنن و از روی عکس بازی فکر میکنن بازیش بچه گونه است.

در حالی که من با هرکی - از کوچیک و بزرگ - بازی کردمش، کلی خوشش اومد و اصلا نگفت بچگونه است. و هر چند بار هم که بازیش کرده باشیم، اما باز هم تازگی داره و جزو اولین گزینه ی ما برای بازی های دورهمی هست.
 

FINDbmx

کاربر سایت
Jul 22, 2012
133
نام
محمد حسن
اون عکسی که گذاشتی و بازیکناش مو بلند هستند، نسخه ی آندروید بازیه. نسخه ی آندروید، یک بدی ای که داره اینه که با هر گل قیافه ها و دروازه و توپ و آب و هوا، هیچکدوم تغییر نمیکنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر