Skul : The Hero Slayer | PC

yhho_12.png


DEVELOPER : SouthPAW Games

PUBLISHER: NEOWIZ




باز هم یک روگ لایک دیگه....اَه، این سازنده ها دیگه شورشو درآوردند...اما یک لحظه صبر کنید...این یکی یک مقدار فرق داره...

4 مورد از تفاوت های Skull the hero slayer را با بقیه روگ لایک های موجود در بازار بیان کنید؟​

  • سازنده این بازی استدیوی SouthPAW Games هست و ناشر NEOWIZ ..و سازنده و ناشر بازی های روگ لایک دیگه اشخاص حقیقی و حقوقی دیگری هستند این از اولین تفاوت اساسی...!!
  • بازی روگ لایته نه روگ لایک..یعنی بعد از هر بار مردن، بازی پیشرفت شما رو با نگه داشتن سنگ های قیمتی حفظ می کنه و امکان این رو دارید که خودتون رو بسازید و هر بار برای دور بعدی قوی تر بشید...
  • مبارزات هک اند اسلش ماورای تصور و گیم پلی فست پیس بازی که تفاوت آشکاری نیست ، یعنی هست اما پس اجازه بدید از قابلیت خود شخص اسکال مایه بگذاریم...اسکال این قابلیت رو داره که جمجمه خودش رو با جمجمه های دیگر تعویض کنه و به شکل دیگری دربیاد و از سلاح ، نحوه و سبک مبارزات و قدرت های اون بهره بگیره ..جمجمه های مثل جمجمه گرگنما ,مومیایی , ستاره راک یا مینوتور یا حتی اسپارتانی که در گذشته خدایان به علاوه پدر خودشو کشته و رفته نورس پناهنده شده...!!
  • اینبار شما شاهد رشادت های یک اسکلت جوان برای نجات demon king از دست انسان های پلید و زیاده خواه هستید و در جناحی قرار دارید که در بازی های دیگر عموما با آنها می جنگید .پس اگر همپیمانان شما ؛ اوگر ها و جادوگران و گرگینه ها و دشمنانتان شوالیه های مقدس، دیمون هانترها و خانم های پیش خدمت قصر بودند تعجب نکنید.

زِکی این ها که نشد تفاوت، این هم که فرقی با بقیه نداشت ...بله نداشت ولی همینیه که هست....!

خب بسه دیگه ...پست اوله که باشه ، ناسلامتی بازی روگ لایک..لایته !
پس تاپیکش هم باید روگ لایک تور و براساس کسب تجربه ، نمه نمه شکل بگیره و جلو بره...
1kyn_picture6-min.png




8et5_picture5-min.png



kxzn_picture7-min.png


r4w_picture3.jpg


li0_4.png

 
آخرین ویرایش:

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
929
نام
سعید
خب بازی بعد از حدود یک سالی که توی ارلی اکسس بود بالاخره عرضه شد...

فقط قبل از همه چیز می خواستم نکته ای در مورد بازی یادآوری کنم ...
اگه تریلر ها رو دیده باشید متوجه می شید که مبارزات بازی یکی از شلوغ ترین و درهم و برهم ترین شکل هایی هست که بشر گیمر به نوع خودش دیده... ?

بازی بسیار بسیار هک اند اسلشه ...خیلی هکه و بیشتر اسلشه...! ....از این مبارزه الکی ژاپنی ها هم نیست که با یک ضربه نصف صفحه هیت باکس بشه و شونصد نفر سَقط بشن ،نه.. باید برای هر ضربه واقعا دست مبارک رو بر روی گیم پد بفشارید و واقعا ضربه بزنید ولو شده 4 تا دمیج ناقابل به باسی با خط 1200 Hp وارد کنید ...

یک لحظه.. دوست عزیزی ? کنارم هست ببینم چی میگه...باشه باشه ...چشم!

خب کجا بودم ...آها یکی از نکات دیگه ای که بر این شلوغی و هم افزایی می افزایه!! تعداد زیاد دشمن ها در هر سیاهچال یا استیجه فرض کنید وارد یکی از اتاق خواب های قصر می شید اینور رو نگاه می کنید می بینید 17تا سرباز گارد ویژه امپراطوری گوش تا گوش وایستادن و برای اینکه سر نیزه شون رو وارد حفره مابین استخوان کتف و استخوان ترقوه شما فرو کنند لحظه شماری میکنند...
درست در سمت چپ شما 6 تا تیرانداز با البسه ای شبه داکتردوم پشت مبل جا خوردن... اون بالا روی طاقچه 5 تا پیش خدمت خانم 20 تا بشقاب دستشون گرفتند تا ول بدن سمت شما... و در نهایت 2 شوالیه طلایی کراوات زده ! هم که یک جادوگر نقابدار که به تازگی نغمه آتش ویخ رو فرا گرفته همراهی میکنند، از راه می رسند ...حالا شما پیدا کن آقای پرتقال به دست رو...?

7e2y_skul_2021-01-24_17-48-05-76.jpg

دوست عزیز گفتم که می گم باشه...دارم تایپ می کنما...

حالا فکر کنید وارد مبارزه باهمه اینا شدید و چند تاشون رو ناکار کردید بلافاصله هنوز مِیّت روی زمین نیافتاده ، با مرکز تماس می گیرند و خیل دشمن های جدید تر و گولاخ تر از راه می رسند..? اینقدر انفجار و هیت باکس و جادو توی صفحه پخش میشه بعضی وقت ها اسکلت کوچوی خودتون رو گم می کنید...

می خواستم این هشدار رو بدم که اوایل بازی که شما دست و بالتون خالیه و دست تون به آپگریدهای مناسب نمیرسه ، بازی ممکنه خیلی دکمه محور !به نظر برسه و هر دور اون به اندازه یکی از بازی های سینمایی اون کنسول محترم که همش باید توش راه رفت و از فضاسازی لذت برد دکمه زنی داره...بنابر این اوایل بازی که دشمن ها عموما درخت ها و سبزیجات جنگلی هستند و پوست کلفت و نمیر...ممکنه این دکمه زنی ها باعث بشه مقداری اذیت بشید.

آقا به شما هم اشاره می کنم گفتم که چشم ، اجازه بده شما...کچلم کردی چیز جان...!!?

فقط می تونم بهتون توصیه کنم اوایل بجای استفاده از فیزیکال اتک.. استفاده بیشتراز قدرت های ویژه و تعویض به موقع بین دو روی شخصیت اسکال میتونه شما رو از شر دکمه زنی های پی در پی خلاص کنه ..مثل ندید بدید ها نرید جلو تپ تپ مشت بزنید...
درسته این قدرت ها شارژی هستند و زمان میبره تا دوباره پر بشند ولی دسته شما سالم می مونه ارزشش رو داره...
می تونید اون گوشه وایستید و از قرار گرفتن در دامان پاک طبیعت لذت ببرید...آها عوامل محیطی هم هست ..روی قارچ های گازدار بپرید...دشمن ها رو هل بدید روی شمشاد ها و بشکه های باروت هم که همیشه همه جا هست...?

vfau_skul_2021-01-24_17-46-59-41.jpg

دومین نکته که کار شما رو راحت می کنه استفاده از جمجمه مناسبه . جمجمه های قدرتی مثل غول چراغ جادو یا گروت یا مینوتور رو دیدید درنگ نکنید بگذارید سرتون جمجمه های سرعتی مثل گرگنما برای اوایل کار ممکنه شما رو مجبور به رویارویی با فروشنده خوش انصاف محلتون بکنه..?

طی چند پست آتی با عنوان کدوم جمجمه رو بزاریم سرمون که بهمون بیاد به معرفی جمجمعات!! مختلف می پردازم...?

اِ ا اِ...یک لحظه آروم بگیر...موقعش بشه در مورد شما هم مینویسم ..کله کچلتو هم از جلوی مانیتورم بکش اونور...?

باز هم تاکید می کنم تو رو خدا شما یخورده بیشتر احتیاط کنید درسته دلار دور و بر 22 ..23 در حال پروازه ولی برای اون فروشنده عزیزدل..!
که الهی فدای اون چشمای درشت و مجلسیش بشم من...! دلار هیچ موقع ارزشی پایین تر از 50 هزار تومان نداشته...درسته این رقم برای اون بزرگوار ارزشه ولی ممکنه برای شما ضد ارزش باشه...?

پس بیخود بخاطر معرفی یک بازی زپرتی توسط یک کاربر درپیتی، اونم توی یک تاپیک دوزاری جوگیر نشید و با حفظ خونسردی کامل فقط دکمه ها رو آروم لمس کنید...خودم با دیدن دکمه x دسته ام که از سر جاش دراومد و افتاد زیر پام ?..یک حس ریزی در درونم بهم گفت که گیم پدم داره کم کم آسیب میبینه...!!?

ای وای خسته ام کردی ?... سونی فن ها بیایین حاجی تون رو تحویل بگیرین....

bx4p_picture1-min.png
 
آخرین ویرایش:

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
929
نام
سعید
jzz_picture2-min.png

اینجا هم مثل خیلی از بازی های روگ لایک در هر دانجن که وارد میشید یک درب در ابتدا ،دو درب در انتها و ...! قرار داره ...
اما شاید مثل بازی هیدیس کاملا مشخص نباشه ته سیاهچال بعدی چه غنیمتی بدست میارید...بنابراین شناخت این دروب ! می تونه نقش تعیین کننده ای در پیشروی شما داشته باشه.... متاسفانه من خودم چند ساعت اول سرم رو مثل چی می انداختم پایین و بدون توجه به این ویژگی می رفتم داخل ...?

کلا 5 نوع درب در بازی وجود داره ، ممکنه در مراحل مختلف ظاهرشون تغییرات جزئی بکنه ولی کارایی شون ثابته...
درب اول مربوط به باس فایت هاست که با این دَر اگر در بند در مانند، درمانند...!!
تابلوی تابوست ، چون هم بزرگتره و هم توی اون دانجن مگس هم پر نمی زنه و قشنگ مشخصه بازی به شما زمان داده وصیت نامه ای چیزی دارید بنویسید و اشهدتون رو بخونید ...باهاش کاری ندارم خودتون رفتید توش متوجه می شید چه خبره...!!?...

درب بعدی دری هست با رنگ بنفش و وا میشه به یک سوپری گرون فروش....این هم خیلی ظاهر نمیشه و اگه ظاهر بشه انتخاب دیگه ای وجود نداره بازی هل تون میده داخل.. اونجا هم فروشنده های اخمو به نام تخفیف و حراجستون..! حسابی تیغ تون می زنند..

اما 3 درب باقی مونده در های اصلی و سرنوشت ساز هستند...?

درب هایی که سبز رنگ هستند و چار چوب شون با جمجمه کچ بری و تذهیب شده، تهشون به شما جمجمه هدیه میده...درب های ساده برای سکه های طلا و اشرفی ....و درب هایی که جلوش صندوقچه های طلا ریخته پوچه یعنی طلا توش نیست گول نخورید بهتون آیتم میده ..

حالا شما با توجه به نیازتون ببینید که وارد کدوم درب بشید به نفع تون هست...
من خیلی پولکی نیستم همیشه انتخاب اولم کله پاچه هست...!! چهارستون بدنم سالم باشه پول خودش بدست میاد...?

اصلا یادم رفت اشاره کنم Skul فقط دو تا جمجمه می تونه برداره و با خرد کردن کله های اضافی و تبدیلشون به پودر استخوان می تونید جمجمه ای که بر سر دارید و بهش دل بستید تا 4 تا لول آپگرید کنید ...
هه هه هه ? به این راحتی ها هم نیست ..! قیمت آپگرید های بالاتر از لول 2 با تورم 200 درصدی بسته شده....!!

بعد از هر باس فایت و مینی باس فایت یک خانم موجه شش پا جلوتون رو میگیره و بهتون پیشنهاد های وسوسه انگیزی میده..! اونجا خدا کنه جلوش پودر استخون کم نیارید و ضایع نشید...

q9pi_cc-min.png
 
آخرین ویرایش:

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
929
نام
سعید
mzgu_picture2-min_(1).png

اینم از کریتوس لول بالاتر یا بهتره بگم ژنرال کریتوس...!
پودر استخونم کافی نبود ولی به نظرم یک لول دیگه آپگرید بشه محاسن مبارک میزنه بیرون و یک توله استخون دنبالش راه می افته...!!

30 گرم پودر استخون خرجش کردم شد این، برای بعدی 100 تا میخواد، از کجا بیارم...هر کله ای رو که بشکونی 5 گرم، نهایت طرف خیلی کله گنده باشه 11 تا میده ..البته کله های لجندری هم 44 تا میده ولی کی دلش میاد دست به اونا بزنه حیفه...!

مگه اینکه توراه شانس بیارید به Harpy Knight نازنین که اسیر دست دشمن هست برخورد کنید...اون در اِزای آزادی ,دست می کنه جیبش و 25 گرم می پاشه جلوتون...دمش گرم...!!

حالا که بحث پیش اومد اجازه بدید یک نگاهی کنیم به پروسه آزاد کردن زندانیان جرائم غیر عمد در بازی ...چندتا از این زندانی ها که شما بند ازشون بر میدارید همونجا توبه می کنند و برای همیشه آزاد میشن و میان توی گرم خونه قلعه شیطان ساکن میشد.. ولی چند نفر دیگه در طول هر دور بازی همیشه اسیر دشمن هستند و همونجا با شما معامله مواد و تجهیزات میکنند ...!!

مثلا یکیشون یک اسکلت فلج و عوضی هست که در ازای برداشت مقادیر متنابعی از hp به شما آیتم میده, می خوام نده ...بعدا برای پر کردن اون خط سلامتی جمجمه تون ترک برمیداره..من که هر چی صدام بزنه محلش نمی گزارم همون بهتر که تو قفس بمونه و بگَنده...!!

یکی دیگه یک پسر هست با تابلوش که نقدی حساب می کنه.. این دو نفر با هم شریکند و سر کلی آدم رو کلاه گذاشتند مواظب باشید..
و یا یک کشیش که جلوی صوتش سپر گذاشته کسی نشناسندش... اون یک دست به سر و روی قدرت های ویژه تون می ماله و حسابی صفا شون میده ؛ پولم میگیره ها....

یا یک جونوری شبیه گرگ به نام Spokesman of the mist که میگه روح جنگله و زندان حسابی پیرش کرده ..به شما یک آپگرید پسیو مثل افزایش اتک ،سرعت و...و کاملا مجانی میده..ولی شما مشتی باشید یک چیزی بگزارید کف دستش که از اینجا رفت بیرون دستش جلوی ناکس و نااهل دراز نباشه...!!

g8su_picture5-min_(1).png

باز هم هستند زندانیانی که باید از بند آزاد بشند . بقیه ثواب آزادی زندانیان با خودتون..اما بریم سراغ اصلی ها تا اینجایی که من جلو رفتم ...

در طول پرولوگ بازی اولین بانویی که آزاد میشه خانم جادوگر هست... بخدا اسمش جادوگره وگرنه فرشته نی می مونه...!
سرکار خانم جادوگر همون ابتدا وسط هال و پذیرایی قصر شیطان که حکم آخرین سنگر شما موجودات اهریمینی رو داره بساط می کنه و آپگرید چی بازی هم شخص ایشونه ... یک سفره جلوتون باز میکنه به نام Traits و توش کلی آپگرید پایدار و همیشگی چیده براتون، فقط یخورده فی بالاست.. اونجا تو تصویر مشخصه یک پاتیل لوبیا با سوسک ! هم بار گذاشته...

توی بخش اول بازی که جنگل باشه با یک مقدار پیشروی احتمالا روباه شکارچی رو پیدا میکنید و آدرس قصر رو میگیره میاد اونجا ..نمی دونم به خانم جادوگر نظر داره یا خاطرش رو می خواد ولی همیشه کنارش می ایسته...
هر بار همون اول کار روباه بهتون از همون کله هایی که شکار کرده و پوست از سرشون کنده یک جمجمه مجانی تعارف میکنه ، دستش رو رد نکنید ، بگیرید، و اگه خواستید برای دومی ازتون ده تا سنگ Dark Quarts میگیره...خودش میگه تا حالا 132 تا شکار زده ...گدا بازی درنیارید ازش خرید کنید...لازمتون میشه....

tetc_picture7.jpg

اگه باس اصلی اول یا همون درخت کهنسال وحشی...! رو بزنید به قصر می رسید و دیو یا اوگر دو سر رو اونجا می تونید از بند آزاد کنید , سومین نفری که میاد تلپ میشه توی قصر همین ایشونه ...آقای دیو هم به شما یک آیتم مجانی هر بار میده و در ازای دومی ازتون سنگ می ستانه..! نظرم اینه که همون یدونه کافیه بی خود پول برای آیتم ندید جلوتر همینطور روی زمین می ریزه نمی تونید بردارید...

اگر به یاری خداوند موفق بشید باس اصلی دوم که فعلا بهش اشاره نمی کنم چه کسانی هستند بزنید ، وارد آزمایشگاه و زیر زمین قصر می شید اونجا یخورده مقاومت از خودتون نشون بدید که بعید می دونم، با یک آقای درویید شیطانی ، همون بابای جنگل و اینا دیگه ، آشنا میشد که میاد کنار دیو می ایسته .بی خود دلتون رو خوش نکنید، خیلی گداست! چیزی ازش به شما نمی ماسه! فقط براتون دعا میکنه به اضافه آرزوی توفیقات روز افزون...!!

این رو اضافه کنم که باز هم هستند آقایون ارازل و زندانی...، منتها من هنوز به واسطه عدم توانایی در پیشروی سعادت آشنایی با این جماعت ستم دیده رو نداشتم .ببینمشون حتما سلام شما رو بهشون می رسونم...توی اینترنت تصویر یکی از اتاق خواب های قصر رو دیدم که یک بابای معتاد و جنایت کاری وسطش داشت چرت میزد...!

آقا یک سوال چرا همه اینایی که ما تو بازی ها از زندان آزادشون میکنیم میان توی خونه مون چتر می اندازند و بیرون نمیرن...نمونه اش دارک سول...یعنی هم باید آزادشون کنیم هم خرجشون رو بدیم...!

dhjq_picture4-min.png
 

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
929
نام
سعید
آقا همین دیشب بازی رو از انحصارمون در آوردند :(( و برای سوییچ هم می خوان عرضه کنند ...~X(

وقتی تاپیک رو خالی می کنید همین میشه دیگه .... دیشب چند تا از نینتندو فن ها ریختن تو تاپیک و تابلوی Exclusive سر در تاپیک رو آوردن پایین شکستن وبهش هتک حرمت کردند...!! همه شون نقاب داشتند ولی غلط نکنم سر دسته شون رو که سید صداش میزدند، شناختم .L-) چون بد جور fan-زلدا بود...!!!:-" آخه من تنهایی چی کار میکردم..!! :-<
سونی فن ها رو نگاه کنید تا پای جون برای حفظ و حراست از واژه انحصار می جنگند و از ریختن خون و آبرو ابایی ندارند اونوقت ما...(:|

حالا به جهنم ...کار از کار گذشته دیگه ..اجازه بدید 4 تا نینتندو فن فلک زده هم از این سفره ای که پهنه به یک نوایی برسند ما pc فن ها دلمون دریاست!! >:D<... احتمالا جمجمه ماریو یا لینک رو هم انحصاری براشون بتراشند...

...خب بریم سر کار خودمون...

بچه ها نکته ای رو دقت کنید ما در این بازی 7 نوع جمجمه شامل Balance ، Power ، Speed ، MAGIC ، Melee و RANGED و Physical داریم که هر کدوم ممکنه دمیج فیزیکی یا جادویی وارد کنند و در اون تبحر داشته باشند .

بنابراین با توجه به تایپ انتخابی خودتون دقت در انتخاب آیتم هایی که بر میدارید و اثر پسیو دارند دست خودتون رو می بوسه , مثلا اگر کاراکتر شما نوع جمجمه اش melee هست و ضربه فیزیکی وارد می کنه ، انتخاب آیتمی که جادو رو افزایش میده برای اون توسط شما, نشان از هوش و ذکاوت شما دوست عزیز داره.. بِپا ناسا شب خفتت نکنه انیشتین...!!:D

و طبق یک تقسیم بندی دیگه از اون طرف دوباره همه آیتمها و جمجمه ها در 4 دسته common, rare, unique, legendary. تقسیم می شند که بیشتر جنبه قیمت گذاری و مالی داره و کاملا مشخصه کدوم بهتره ....


چی سرمون کنیم که بهمون بیاد ...

iwo1_3.png


Alchemist یا کیمیاگر

Skull Type
Balance

Damage Type
Magic

"Where did it all go wrong..."​

بدون شک اگه بهترین نباشه یکی از بهترین هاست. بهترین جمجمه ای که میشه پیدا کرد برای به پایان بردن بازی همین آقاست.من خودم برای اولین بار با همین یک دست کله و پاچه بازی رو به انتها بردم اونم تو ران 79 یا 80...چون بازی واقعا سخته...!! حالا چرا باید از جادوی سیاه حمایت کنیم... ببینید این شخصیت یک عصا داره که گلوله های مجهز به رهگیری پرتو از خودش در میکنه که با آپگرید شخصیت بر شدت و حدت اون افزوده میشه . یعنی شما کافیه یک نقطه دنج بالای طاقچه ای ، سر درختی پیدا کنید و بدون این که خطری شما رو تهدید کنه سحر وجادو از خودتون در کنید اون گلوله جادویی خودش میره تو حلق دشمن و راه رو به اندرونی او باز میکنه!!

تمام کار به اینجا ختم نمیشه و هر چند ثانیه یکبار به طور خودکار و پسیو ، موجودی اهریمنی از پشت شما احضار میشه و گلوله ای عظیم ول میده وسط صحنه درگیری که کلا می شوره می بره...!!

پرتاب بطری ها و فلاسک های انواع معجون های منفجره آتشین و سمی و آغشته به طائون هم یکی از هنر های دیگه این عزیز و احضار همون هیولا به جهت ایجاد گردابه مرگ و تسهیل هلاکت دشمنان هم بخشی از قدرت های ویژه این دوست خوبمون هست که با آپگرید ایشون به لول دوم و تبدیل اون به Grand Alchemist بدست میاد...لول سوم هم تبدیل میشه به Dark Alchemist و دیگه گلوله هاش رسما رنگ و بوی مرگ میگیره و بدا به حال کسی که در تیر رس عصای جادوش باشه....پس در هر ران در به در دنبال این جمجمه rare باشید که اگه گیرتون اومد بی درنگ سرتون کنید . حالا می تونید امید داشته باشید برای پیشرفت در مراحل البته نه خیلی زیاد...و حتما از آیتم هایی استفاده کنید که قدرت مجیک وشیمی رو بالا می برند. فیزیک و تربیت بدنی اینجا ضریب شون خیلی پایینه!


w8c2_1.png


Mummy - مومیایی 3 و بیست و پنج صدم...

Skull Type
Balance

Damage Type
Physical


"The guard that protected King Azirabia of the netherworld."

یخورده فکر کنید ایشون رو کجا دیدید...!!...فکر کنید دیگه......

این دوست خوبمون مستقیما از متال اسلاگ برداشته شده به جان خودم ... اگه باور ندارید همین الان متال اسلاگ 2 رو نصب کنبد و به اولین مومیایی که رسیدید ..ازش خواهش کنید روتون تف کنه...!اگه قبول نکرد بهش بگید از طرف من اومدید تف که سهله حتی حاضره روتون جیش هم بکنه...!!

ایشون رویین تن هست نسبت به تله ها و سیخونک و کلا اشیا تیز بهش اثر نمیکنه اما یک مقدار کند حدود 10 درصد و دست وپا چلفتی .. مثلا به جای دش و رول خودشو تو گل می پلکونه البته شما هم بین پاهاتون 70 متر چلوار پیچیده بودند بهتر از این نمی تونستید حرکت کنید.حرکتش خیلی شبیه اسنیک هست توی متال گیر 5 که با مغز خودشو پرت می کرد روی تخته سنگ ها.......

تنها کاراکتری که از تفنگ استفاده میکنه منتها گلوله هاش خیلی ضعیفه...از جایی هم که شلوار پاش نیست تا دست کنه توی جیبش نارنجک دربیاره ..کله خودش رو به عنوان بمب پرتاب میکنه سمت دوستان ارازل...

من همیشه اوایل پودرش میکردم...ولی قابلیت های نهفته اش از لول دوم و تبدیل شدنش به Revived Mummy میزنه بیرون...برای شما از آسمون داره میاد یک دسته مهمات...یا ماشین گان یا راکت لانچر....ظاهرش هیچ تغییری نمیکنه و تا میتونه از خودش گازهای کشنده در میکنه و اخ و تف سمی می پاشه روی زمین...

لول سوم با تبدیل شدن به مومویایی 3 یا Revived Ancient Mummy دیگه رسما بازی تبدیل به شوتر میشه و سرعت شلیکش با دابل ماشین گان مارکو برابری میکنه...برای رسیدن به این نقطه 130 گرم پودر استخوان نیاز دارید و رسیدن به این نقطه با این کاراکتر ممکنه اوایل خیلی سخت باشه ولی بعد از اون فارغ از هرگونه دغدغه ای می تونید دستتون رو بگذارید روی ماشه و زر زر تیر در کنید...

ms50_2.png


Rider – موتور سوار

Skull Type
speed

Damage Type
Physical / Magic


"A speed demon of the otherworld that continuously pursued infinite speed."

این جمجمه برچسب rare روش خورده .اگر از طرفداران جانی بلیز یا همون Ghost rider مارول هستید بهتون تبریک می گم می تونید خودتون رو خفه کنید (یادش بخیر بازیش انحصار ps2 و psp بود و به دلیل تقلید مستقیم از گاو سونی نمره اش شد 4 به نظرم در حقش ظلم شد ...)

نوع جمجمه سرعتی هست... مجهز به 3 متر زنجیر در دو دست و یک موتور سی جی 125... خیلی لاتی هم می ایسته ... یکی از حرکات ویژه اش و بهترینش که نمیشه هم تغییرش داد حرکتی هست به نام 'Hell Bike'.. در اصل همین سواری و تک چرخ زدن با موتور هست که حدود 5 یا 6 ثانیه افسر سرشو می کنه اونور و شما اجازه دارید هرکسی رو که می تونید زیر کنید ، زیر کنید...موتور هم بیمه هست....!!

لول دوم یا بهتره بگم آقای Phantom Rider ..! کله کچلش شروع به سوختن می کنه منتها آتش سبز رنگه چون مارول براشون شاخ نشه وهمینطور پنجره کلاه ایمنی شو میده بالا که مثلا من دیگه خیلی خفنم...(البته توی ارلی اکسس کلاه نداشت بعدا از سادگیش استفاده کردند و کلاه سرش گذاشتند! )

در این لول قدرت پسیوی براش در نظر گرفته شده به نام Flame Boots که رد پاش گُر می گیره و آتش سرد و سبز رنگی از زیر چکمه هاش زبانه می کشه و سرعت حرکت زیاد تر میشه...فقط کافیه راه برید و همه نقاط رو برای دشمنان ناامن کنید حتی تغییر جمجمه باعث میشه که با موتور وارد صحنه بشه و بعد بپره پایین و موتور رو ول بده روی سر یک بنده خدا و منفجر بشه...لول سوم هم میشه Nightmare...

کاراکتر خیلی خفنی هست و هر آیتمی روش بندازید جواب میده .فیزیکی برای ضربات زنجیر و شیمیایی برای قدرت های ویژه اش .. ولی یک مقدار بی احتیاطه و ممکنه در کشاکش چرخوندن و پیچ و تاب دادن زنجیر در هوا حین مبارزه ضربات سختی هم دریافت کنید...

ادامه دارد.....
 
آخرین ویرایش:

MNAA

کاربر سایت
Jun 6, 2020
24
واقعا منی که عاشق روگلایک و روگلایت هستم چرا این بازی رو ندیده بودم،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk

اگه بخوای میتونی یک ماه صبر نکنی و از SteamUnlocked دانلودش کنی.
بازی های این سبکی برای دانلود رایگان زیاد داره و داخل سایتش به سایت RomsUnlocked هم لینک داره.

دانلود:

Skul: The Hero Slayer (v1.8.1 & ALL DLCs)
 
  • Like
Reactions: New Shredder

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
اگه بخوای میتونی یک ماه صبر نکنی و از SteamUnlocked دانلودش کنی.
بازی های این سبکی برای دانلود رایگان زیاد داره و داخل سایتش به سایت RomsUnlocked هم لینک داره.

دانلود:

Skul: The Hero Slayer (v1.8.1 & ALL DLCs)
سلام ممنون
متاسفانه pc م کارت گرافیکم سوخته و یه کارت گرافیک خیلی ضعیف روشه
صبر میکنم بیاد رو پلاس بعد. ولی کلی بررسی و گیمپلی دیدم این چند روز و حسابی عاشق بازی شدم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: New Shredder

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
عصبی میشم وقتی میبینم اینهمه بازی روگ لایت و لایک هست و بقیه تعریف میکنن ولی من هیچ جوره نتونستم جذب این سبک بشم حتی با تاپ ترینش. :D
اتفاقا من برعکس شما تقریبا همه ی بازی های روگلایک رو بازی کردم، و خیلی خیلی علاقه دارم. رو ps5 همیشه Returnal, hades, enter the gungeon، dead cell و.... رو نصب دارم، ولی این بازی رو تا حالا ندیده بودم
__ حالا شما هم یه فرصت بده به این سبک قطعا خوشت میاد

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر