Sine Mora

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان



سازنده : Digital REality - Grasshoper Manufacture
ناشر : Kalyspo Media
تاریخ انتشار : 20 November سال 2012
سبک : Shoot em up
مد : Single player
metascore : 83
IGN : 9 ( XBOX 360)
Downloadable only


بازی Sine mora عنوای هست در سبک Shoot em up با این تفاوت که gameplay و کنترل بازی به صورت 2D طراحی شده ( به حالت کلاسیک ) اما پس زمینه و Object های بازی همگی به صورت 3D رندر میشن. بازی مارچ امسال بر روی XBLA عرضه شده و موفقیت این بازی باعث شد ناشر ها اون رو به PC - PS3 - VITA هم بیارن .
داستان بازی Sine mora در مورد زنده ماندن هست ! شخصی به اسم Ronotra Koss قاتلی سریالی هست که حالا رویای نسل کشی رو در سرش پروش میده و هیچ چیز جلودارش نیست. او تعدادی از روباتهای درجه یک رو به کنترل خودش در اورده و همچنین دختری رو دزدیده که از اهمیت بالایی برخوردار هست. یک گروه از خلبانان ماهر که توانایی سفر در زمان رو دارن استخدام شدن تا به هر قیمتی سلح و ارمش رو به دنیا باز گردونن .
بازی Sine mora یک اکشن کلاسیک هست به همراه عناصر جدید. شما با انالوگ ها هواپیمای خودتور رو در زمینه دو بعدی بازی حرکت میدید و تا میتونید به دشمنان سره راهتون تیر میزند تا به BOSS هر منطقه برسید. برعکس عناوین کلاسیک این سبک پس زمینه بازی در حالت سه بعدی رندر میشه و در هنگام cutscene های بازی شما صحنه ها رو به صورت کاملا سه بعدی میبینید. این صحنه به صورت 3d رندر میشه تا به شما پرسپکتیو بهتری از میدان نبرد بازی و همچنین boss های بازی بده. در بازی شما میتونید اسلحه خودتون رو 8 مرحله اپگرید کنید در یک زمان. نهایتا امتیاز شما بر حست Kills, damage taken, power ups, collectibles محاسبه میشه و به leadboard بازی ثبت میشه. بازی شمال mode های store mode - time attacking - boss training و حتی challenge مد هست که شمال 4 درجه سختی میشه.
ن عنصر پر اهمیت در بازی در واقع زمان هست که در بالای تصویر برای شما نمایش داده میشه. برعکس سری های کلاسیک این سبک بازیهای به جای خوردن یک تیر به شما و مردنتان از میزان زمان کاسته میشه . اگر زمان به پایان برسه شما مرحله میبازید . برای بالا بردن زمان شما باید دشمنان بازی رو نابود کنید و از تیر خوردن جلو گیری کنید .special ایتمهای در بازی موجود هست که به شما شانس دومی رو در حین باختن میده مثل capsule time که پس از مردنتون به شما اجازه بازگردوندن زمان رو میده .
یکی دیگر از نکات بازی گرافیک بسیار زیبایی بازی روی vita هستش . این بازی پس زمینه کاملا سه بعدی داره و طراحی محیط چه از نظر بصری و چه از نظر تکنیکی در سطح بسیار بالایی قرار داده. هر مرحله طراحی بسیار متفاوتی رو داره و عناصر مثل نورهای پویا و یا دریا به بهترین شکل ممکنه در حال رندر شدن هستش. در بین بازیهای arcade بیشک sine mora یکی از بهترین بازیها هست در زمنیه گرافیکی.
عکسهای از بازی در VITA که خودم گرفتم :

 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بازیش خیلی جالب بنظر میرسه!دمو قابل بازیش طولانیه?اگه اره که دانلودش کنم!همون دمو رو بگیرم بعدا پول تو اکانتم بریزم لازمه بازیو بازم دانلود کنم یا یه فایل چند کیلوبایتی میده که میگه بازی unlock شده,?

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
بازیش خیلی جالب بنظر میرسه!دمو قابل بازیش طولانیه?اگه اره که دانلودش کنم!همون دمو رو بگیرم بعدا پول تو اکانتم بریزم لازمه بازیو بازم دانلود کنم یا یه فایل چند کیلوبایتی میده که میگه بازی unlock شده,?

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
اره بازی خیلی خیلی خوبیه ... دموش زیاد طولانی نیست. کلا یک part از مرحله هست اما بازی کامل دانلود میشه اگر بخریش فقط license رو میگیره ... لازم نیست دوباره دانلود بشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر