ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Silent Hill 2 Remake
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Booker DeWitt" data-source="post: 5418853" data-attributes="member: 163492"><p>فیزیک بازی و انیمیشن ها خوب نبود اصلا ولی گرافیک و جو محیط خیلی خوب بود.</p><p>گیم پلی خیلی رو کمبود مهمات و مبارزه نزدیک تاکید داشت در حالی که همین بنظرم میشه بلای جونش! مهمات کمه؟ ایراد نداره ولی جایگزینش چیه؟ یه انیمیشن ضربه زدن افتضاح و تکراری؟ بدون هیچ مکانیزم دفاعی، حمله، تمام کننده و و و؟ این ایراد بزرگیه، وقتی رو مبارزه نزدیک تاکید داری، باید چیزی تو این ضمینه برای عرضه داشته باشی نه اینکه پلیر رو بارها و بارها وادار به انجام یه حرکت با یه انیمیشن تکراری کنی...</p><p>یا اصلا راه جایگزین بزار، پلیر رو درگیر مبارزه اجباری نکن، یه آپشن بزار برای مخفی کاری، پنهان موندن، سرگردون کردن دشمن و ... وقتی بازیکن رو درگیر مبارزه کردی، باید رو سیستم مبارزه کار کنی حالا چه با سلاح چه بدون سلاح.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Booker DeWitt, post: 5418853, member: 163492"] فیزیک بازی و انیمیشن ها خوب نبود اصلا ولی گرافیک و جو محیط خیلی خوب بود. گیم پلی خیلی رو کمبود مهمات و مبارزه نزدیک تاکید داشت در حالی که همین بنظرم میشه بلای جونش! مهمات کمه؟ ایراد نداره ولی جایگزینش چیه؟ یه انیمیشن ضربه زدن افتضاح و تکراری؟ بدون هیچ مکانیزم دفاعی، حمله، تمام کننده و و و؟ این ایراد بزرگیه، وقتی رو مبارزه نزدیک تاکید داری، باید چیزی تو این ضمینه برای عرضه داشته باشی نه اینکه پلیر رو بارها و بارها وادار به انجام یه حرکت با یه انیمیشن تکراری کنی... یا اصلا راه جایگزین بزار، پلیر رو درگیر مبارزه اجباری نکن، یه آپشن بزار برای مخفی کاری، پنهان موندن، سرگردون کردن دشمن و ... وقتی بازیکن رو درگیر مبارزه کردی، باید رو سیستم مبارزه کار کنی حالا چه با سلاح چه بدون سلاح. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Silent Hill 2 Remake
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft