Sideway: New York | PC

Sidway_New_York_thumb.jpg


بخش 1) اطلاعات بازی:
Developer: Playbrain
Publisher: Fuel Industries
Genre: Action/2D Platformer
Platforms: PC/PS3
Release Date: November 15, 2011​


بخش 2) لینک ها:



بخش 3) توضیحات:

یک بازی زیبای دو بعدی برای کسانی که عاشق تجربه ای جذاب با چاشنی موسیقی رپ و هیپ هاپ هستند. بازی زیبای Sideway: New York یک عنوان جذاب پلتفرمر دو بعدی است که در ماه نوامبر برای دو پلتفرم PC و PS3 منتشر شد.
ماجرای بازی درباره شخصیتی به نام Nox است که خواهرش توسط دزدان ربوده شده، به همین دلیل Nox به همراه دوست خود به دنبال خواهر خود و نابودی دزدان است. Nox به جای آنکه بر روی زمین راه برود بر روی دیوار راه می رود. بله! درست حدس زدید سرتاسر جریان بازی بر روی دیوارهای شهر نیویورک جریان دارد و Nox خود همانند نقاشی متحرکی بر روی دیوار حرکت می کند. همین موضوع باعث شده است بازی گیم پلی تازه و جذاب داشته باشد.
شاید در نگاه اول بازی چندان چالش برانگیز نباشد و در مقابل عناوینی همچون Trine 2 نتیجه را واگذار کند اما گیم پلی بازی حقیقتا اعتیاد آور است. شخصیت اصلی بازی یعنی Nox از رنگ برای نابودی دشمنانش استفاده می کند، همچنین از گلوله های رنگی برای نارنجک استفاده می کند. در کل در سرتاسر بازی استفاده از نقاشیهای جالب موج میزند. به عنوان مثال نقاشی موجودی شبیه به اختاپوس که اگر به آن برخورد کنید خواهید مرد. در کنار حالت اکشن، سکو بازی هم در بازی وجود دارد. از سکویی به سکوی دیگر پریدن، ارتقای تواناییهای Nox و در نتیجه با گذر از هر مرحله مواجه شدن با دشمنان قویتر و سرسخت تر.
بازی علاوه بر حالت تکنفره دارای حالت Coop هم هست که بصورت آفلاین است.
در انتها Sideway: New Your در اوج سادگی بازی جذاب و پرانرژی است که لحظات شادی را به همراه دارد، بخصوص آنکه موسیقی رپ و هیپ هاپ بازی، جذابیت دو چندانی دارد.
 

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
این بازی رو هم چند ماه پیش تریلرشو دیدم و خیلی خوشم اومد, امیدوار بودم که رو PC هم منتشر بشه که شد ولی خب اونجوری که فکر می کردم نشد :d ولی در کل بازیه خلاقانه ای هست ولی نمیدونم چرا بدقلق هست یعنی خیلی از مواقع آدم راه رو گم میکنه و هی میافته پایین و دوباره باید تکرار کنه. ولی جدا نمیشه از نوآوری جالب بازی گذشت (حرکت یک شخصیت دوبعدی روی دیوارهای سه بعدی)
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
ممنون وحید.
من از بازی دو بعدی کلا همه جور خوشم میاد. ولی‌ استایل گرافیکی این اصلا نچسبید بهم.زیاد جذاب به نظر نمیاد.
البته بازیش نکردم از رو عکسها میگم.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
ممنون وحید.
من از بازی دو بعدی کلا همه جور خوشم میاد. ولی‌ استایل گرافیکی این اصلا نچسبید بهم.زیاد جذاب به نظر نمیاد.
البته بازیش نکردم از رو عکسها میگم.
اتفاقا فکر میکنی استایل گرافیکش خوب نیست.
بازی همه چیزش دلچسب هست. من سه مرحله آخر بازی هستم. تو این مراحل آخری بازی سخت شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر