Shinji Mikami از The Evil Within میگوید..

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
002_thumb18.jpg
درود.

مجله فامیتسو مصاحبه ای از بازی را برای خوانندگان تدارک دیده که طی آن با خود شینجی میکامی نیز مصاحبه ای داشتند که با هم میخوانیم:
فامیتسو مصاحبه را با این سوال شروع می کند که چه شد که شما و استودیوی Tango Gameworks تصمیم برای ساخت یک عنوان در سبک ترس و بقا را گرفتید ؟!
"درخواست های زیادی مبنی بر این بود که من یک عنوان در سبک ترس و بقا خلق کنم، همچنین شرکت اصلی (ZeniMax) هم خیلی به این قضیه علاقه مند بود، خیلی ها بودند که می گفتند که اگر استاد میکامی یک بازی ترس و بقا نسازه، ما خودمون دست به کار میشیم و همین شد که من نهایتا تصمیم گرفتم که یک عنوان جدید در سبک ترس و بقا رو خلق کنم!"

003_thumb23.jpg
سوال بعدی این بود که آیا او از تجربه های قبلی و گذشته خود در ساخت این بازی استفاده خواهد کرد یا خیر..
"راه من در ساخت و توسعه بازی ها فکر کنم از زمان عرضه Playstation 3 تغییر کرده ! میکامی میگوید: "مقدار اطلاعات و جزئیات در بازیها در این نسل به شدت افزایش داشته، و من فکر میکنم که موتور ها و برنامه های توسعه بازی سخت تر و پیچیده تر شدن و شما برای اینکه یک بازی باکیفیت بتونین تولید کنین، فکر کنم زمان زیادی رو نیازمند هستین !""
"اون قبل ها،من اون راه و روش های قدیمی رو بیشتر ترجیح میدادم برای ساخت و توسعه یک بازی ولی الان از موقعی که این کارها دیگه دشوار تر شده همین شد که من تصمیم گرفتم که به کمپانی ZeniMax ملحق بشم، و بازی هامون رو بر اساس تکنولوژی های جدید ZeniMax توسعه بدیم، فکر میکنم این بتونه فرصت عالی برای من باشه."

004_thumb24.jpg
حتی دیگه نیازی نیست که بخوایم برای موتور بازی ها و برنامه های توسعه بازی هامون نگرانی داشته باشیم، ما افراد با استعداد و خوش ذوقی داریم که از بازیسازی لذت می برن، البته یادمون نره که این یک کمپانی هستش،ما باید آدم هایی رو در اختیار داشته باشیم که برای پول درآوردن هم بالاخره اهمیت بدن، به هرحال وقتی بحث بازی میاد وسط، همه باشور و اشتیاق هستن، من فکر میکنم که این شور و علاقه رو هم برای بازی آینده مون هم خواهیم داشت..
از وقتی که من بخشی از استودیوی Tango Gameworks کمپانی ZeniMax شدم (از سال 2010)، بازی اول ـمون همین TEW توجه خیلی از طرفداران رو در سراسر جهان جلب کرده بود..
فامیتسو از وضعیت میکامی در این استودیو می پرسد..
20140131_064103_thumb.jpg
"من هیچ فشار و سختی رو در این استودیو ندارم، ولی قطعا ساخت یک Ip جدید اونم با یک تیمی که تاحالا باهاش کار نکردی، فکر نکنم آسون باشه"میکامی میگوید: "از لحاظ مدیریتی هم مشکلات کوچکی بود ولی با تمرکز بیشتر تونستم بر اونها غلبه کنم، وقتی هم که این برای مشکلات قراره تصمیم بزرگی گرفته بشه، اولین نفری که مسئول است ، من هستم،ولی اگر غیر از این مسئله باشه، دست دیگر اعضای تیم برای انجام کارها بیشتر باز هست."
اینطوری است که ایده های بیشتری را کسب خواهید کرد، و من معتقد هستم که بازی های سرگرم کننده تری رو بتونیم خلق کنیم..
از سوی دیگر، بعضی از این ایده ها باعث میشه که تفاوتی در ایده های اصلی من ایجاد بشه، به این معنا که به غیر از تمام بازی هایی که تا الان بر روی آن کار کرده ام، The Evil Within شاید متفاوت ترین آنها باشد، ولی اون طرف قضیه رو اگر نگاه کنیم، میشه همون "ریشه های سبک ترس" که فکر نکنم تغییری در اون ایجاد کرده باشم، چون اصلا تغییر نخواهد کرد."
source
 
آخرین ویرایش:
به نظرم گرافیکش حرف نداره... نمیدونم چرا اینقدر ایراد بنی اسرائیلی میگرید .....:|

من عاشق این بازیم اما از حق نگذریم بازی ایراداتی داره گرافیک بازی در مقابل بازیهای نسل بعد مثل The Order 1866 و چند عنوان دیگه حرفی برای گفتن نداره! به نظر من تنها ایرادش همینه ما به هر حال نمیشه گفت گرافیکش بده! امیدوارم بهتر بشه در آینده!
 
من عاشق این بازیم اما از حق نگذریم بازی ایراداتی داره گرافیک بازی در مقابل بازیهای نسل بعد مثل The Order 1866 و چند عنوان دیگه حرفی برای گفتن نداره! به نظر من تنها ایرادش همینه ما به هر حال نمیشه گفت گرافیکش بده! امیدوارم بهتر بشه در آینده!
گرافیک رزیدنت اویل 4 در زمان خودش انقلابی بود. نمیدونم چرا با وجود موتور پایه قوی id tech five گرافیکش کوبنده نیست. شاید از قصد باشه. در هر صورت گرافیک باید خیلی بالا باشه چون اگر نباشه ازش نمره کم میکنند
 
به قول اونوري Just Shut Up And Take My Money

دوستان بازي Cross-Gen را با امثال The Witcher و The Order كه فقط براي نسل بعد ساخته شدند نميشه به لحاظ گرافيكي مقايسه كرد.
 
تو نبود بازی تو این سبک این بازی باید موفق باشه چون اگه فروش نکنه و شکست بخوره احتمالن باید با این سبک خداحافظی کنیم!
بشخصه خیلی گرافیک تو این سبک برام مهم نیست و امیدوارم داستان خوبی پشت کار باشه چون با طراحی محیط و جو بازی با توجه به تریلرها مشکلی نداشتم و تو ذوق نزده.
 
تو نبود بازی تو این سبک این بازی باید موفق باشه چون اگه فروش نکنه و شکست بخوره احتمالن باید با این سبک خداحافظی کنیم!
بشخصه خیلی گرافیک تو این سبک برام مهم نیست و امیدوارم داستان خوبی پشت کار باشه چون با طراحی محیط و جو بازی با توجه به تریلرها مشکلی نداشتم و تو ذوق نزده.
اره امین باید موفق بشه. اگر نشه دیگه بعد از میکامی کسی سراغ این سبک نمیره.:(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or