Shinji Mikami از The Evil Within میگوید..

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
002_thumb18.jpg
درود.

مجله فامیتسو مصاحبه ای از بازی را برای خوانندگان تدارک دیده که طی آن با خود شینجی میکامی نیز مصاحبه ای داشتند که با هم میخوانیم:
فامیتسو مصاحبه را با این سوال شروع می کند که چه شد که شما و استودیوی Tango Gameworks تصمیم برای ساخت یک عنوان در سبک ترس و بقا را گرفتید ؟!
"درخواست های زیادی مبنی بر این بود که من یک عنوان در سبک ترس و بقا خلق کنم، همچنین شرکت اصلی (ZeniMax) هم خیلی به این قضیه علاقه مند بود، خیلی ها بودند که می گفتند که اگر استاد میکامی یک بازی ترس و بقا نسازه، ما خودمون دست به کار میشیم و همین شد که من نهایتا تصمیم گرفتم که یک عنوان جدید در سبک ترس و بقا رو خلق کنم!"

003_thumb23.jpg
سوال بعدی این بود که آیا او از تجربه های قبلی و گذشته خود در ساخت این بازی استفاده خواهد کرد یا خیر..
"راه من در ساخت و توسعه بازی ها فکر کنم از زمان عرضه Playstation 3 تغییر کرده ! میکامی میگوید: "مقدار اطلاعات و جزئیات در بازیها در این نسل به شدت افزایش داشته، و من فکر میکنم که موتور ها و برنامه های توسعه بازی سخت تر و پیچیده تر شدن و شما برای اینکه یک بازی باکیفیت بتونین تولید کنین، فکر کنم زمان زیادی رو نیازمند هستین !""
"اون قبل ها،من اون راه و روش های قدیمی رو بیشتر ترجیح میدادم برای ساخت و توسعه یک بازی ولی الان از موقعی که این کارها دیگه دشوار تر شده همین شد که من تصمیم گرفتم که به کمپانی ZeniMax ملحق بشم، و بازی هامون رو بر اساس تکنولوژی های جدید ZeniMax توسعه بدیم، فکر میکنم این بتونه فرصت عالی برای من باشه."

004_thumb24.jpg
حتی دیگه نیازی نیست که بخوایم برای موتور بازی ها و برنامه های توسعه بازی هامون نگرانی داشته باشیم، ما افراد با استعداد و خوش ذوقی داریم که از بازیسازی لذت می برن، البته یادمون نره که این یک کمپانی هستش،ما باید آدم هایی رو در اختیار داشته باشیم که برای پول درآوردن هم بالاخره اهمیت بدن، به هرحال وقتی بحث بازی میاد وسط، همه باشور و اشتیاق هستن، من فکر میکنم که این شور و علاقه رو هم برای بازی آینده مون هم خواهیم داشت..
از وقتی که من بخشی از استودیوی Tango Gameworks کمپانی ZeniMax شدم (از سال 2010)، بازی اول ـمون همین TEW توجه خیلی از طرفداران رو در سراسر جهان جلب کرده بود..
فامیتسو از وضعیت میکامی در این استودیو می پرسد..
20140131_064103_thumb.jpg
"من هیچ فشار و سختی رو در این استودیو ندارم، ولی قطعا ساخت یک Ip جدید اونم با یک تیمی که تاحالا باهاش کار نکردی، فکر نکنم آسون باشه"میکامی میگوید: "از لحاظ مدیریتی هم مشکلات کوچکی بود ولی با تمرکز بیشتر تونستم بر اونها غلبه کنم، وقتی هم که این برای مشکلات قراره تصمیم بزرگی گرفته بشه، اولین نفری که مسئول است ، من هستم،ولی اگر غیر از این مسئله باشه، دست دیگر اعضای تیم برای انجام کارها بیشتر باز هست."
اینطوری است که ایده های بیشتری را کسب خواهید کرد، و من معتقد هستم که بازی های سرگرم کننده تری رو بتونیم خلق کنیم..
از سوی دیگر، بعضی از این ایده ها باعث میشه که تفاوتی در ایده های اصلی من ایجاد بشه، به این معنا که به غیر از تمام بازی هایی که تا الان بر روی آن کار کرده ام، The Evil Within شاید متفاوت ترین آنها باشد، ولی اون طرف قضیه رو اگر نگاه کنیم، میشه همون "ریشه های سبک ترس" که فکر نکنم تغییری در اون ایجاد کرده باشم، چون اصلا تغییر نخواهد کرد."
source
 
آخرین ویرایش:
یکی از بازیهایی هست که واقعا بهش امیدوارم....
فقط خداکنه بازی سمت اکشن نره و همون سبک و سیاق کلاسیک میکامی رو داشته باشه
ممنون بابت مطلب.
 
آخرین ویرایش:
به به ببین کی مصاحبه کرده:
the father of surviver horror
خیلی ها بودند که می گفتند که اگر استاد میکامی یک بازی ترس و بقا نسازه، ما خودمون دست به کار میشیم و همین شد که من قصد ساخت یک عنوان در سبک ترس و بقا رو تصمیم گرفتم بسازم !"
خودش هم بالاخره فهمید استاد هست. اما نمیدونم چرا انقد دیر:(
 
ولی اون طرف قضیه رو اگر نگاه کنیم، میشه همون "ریشه های سبک ترس" که فکر نکنم تغییری در اون ایجاد کرده باشم، چون اصلا تغییر نخواهد کرد."

مرسی استاد این همون چیزیه که میخوایم یه بازی بسازی دقیقا مثل ایول های کلاسیک 3 گانه بدون هیچ تغییری :)
 
با عرض خسته نباشید، ترجمتون دارای مشکلات نگارشی متعددی هست که به سادگی قابل ویرایش هستند، و کمی آزاردهنده هست برای خواننده. امیدوارم اصلاح شه.
مثلاً:
همین شد که من قصد ساخت یک عنوان در سبک ترس و بقا رو تصمیم گرفتم بسازم !
 
اینقدر بازی لوث و اسپویل شده که دیگه اگه بازیش کنیم اصلا سوپرایز نمیشیم و میدونیم چی به چیه . حس راز آلودیش نابود شد رفت
 
اینقدر بازی لوث و اسپویل شده که دیگه اگه بازیش کنیم اصلا سوپرایز نمیشیم و میدونیم چی به چیه . حس راز آلودیش نابود شد رفت
نه حالا با بقیه بازی ها ادم ده ها بار سوپرایز میشه! اگر یکی بتونه سوپرایز کنه همین سلطان دلهره شینجی میکامی هست. نمونش هم ونکوییش که با تمام شوترها متفاوت بود
 
نمایشهایی که از بازی دیدم تا حالا دو تا ایراد داشت:
1 انیمیشن راه رفتن شخصیت اصلی خیلی زشت بود
2 بخش شوتینگ بازی حس ترس چندانی نداشت و یه مقدار اکشنش زیاد بود. همینطور این بخش مشکل داست. مثلا موقع کاشتن مین رو زمین وقتی زامبی ها روش رد میشد. یه انفجار کاملا پفکی اتفاق می افتاد که تقریبا هیچ اثری هم نداشت
 
اینقدر بازی لوث و اسپویل شده که دیگه اگه بازیش کنیم اصلا سوپرایز نمیشیم و میدونیم چی به چیه . حس راز آلودیش نابود شد رفت

بازم خیلی اسپویل نشده کپکام که قبل از اومدن رزیدنت اویل 6 انقدر تریلر داد که دیگه وقتی تو بازی به یک صحنه ای میرسیدیم راحت دیگه میدونستیم بعدش چی میشه! اما این بازی نهایتا یک مرحاش اونم قسمتیش اسپویل شده و اگه کانسپت آرتها رو دیده باشی مراحل و لوکیشن های متنوعی تو بازی هستم مثل از جنگل مقبره و ... یه جایی شنیده بودم که تاریخ عرضه ی بازی آوریل امسال هست ولی بعدی میدونم درست باشه!
 
به نظر من بازی هنوز جای پیشرفت به خصوص از نظر گرافیکی داره. بهتره بعد از e3 بیاد تا ایرادهاش بازم دیده بشه برطرف بشه بعد بیاد بترکونه goty سال 2014 بشه و همه بازی ها را شکست بددا...................:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or