بازی رو تموم کردم، متاسفانه بازی ضعفهایی داره و اوپن ورلد شده ولی دست شما رو باز نزاشته.
مسیر حل معما خطیه و اگه تو اون چارچوب حرکت نکنی، نمیتونی معما رو جلو ببری، باید حتما چیزی که مد نظره بازیه رو ببینی و گر نه حتی سرنخ بعدی رو ببینی، بازی اجازه ادامه رو نمیده.
نکته دوم نداشتن عواقب هست، معماهای اصلی یکسریاش به جواب قطعی ختم نمیشه و لازم هست وقتی این مدلی میشه، از عواقب درست یا اشتباه بودن کارت باخبر بشی ولی کلا داستان اون معما ول میشه
تو جهان باز، باید شهر پویا باشه که نیست، اکتها خیلی تصنعیه ، طرز صحبت و تن صدا و ری اکشنها خیلی خشک و بی روحه.
صحبت از کاستومایز خونه هست ولی همونم صرفا به چند خرید ساده بدون قدرت انتخاب محدود میشه
تو یه جمله یه شهری ساختن و ازش هیچ استفاده ای نکردن و پتانسیلش از بین رفته و تنها باعث شده فرصت و هزینه ای که میشد صرف بهتر کردن بازی شد هدر بره.
از جهان باز شدن قبلا هم l noire استفاده کرده بود که اتفاقا موفق بود اون، ولی از لحاظ مالی نتونست خیلی موفق عمل کنه
____________
داستانهای فرعی از داستانهای اصلی بهتر بودن، همین اتفاقات کوچک مثل گوش دادن و گرفتن ماموریت فرعی باعث شده بود که کمکی اوپن ورلد شدن قابل تحمل بشه
داستان بازی بد نبود به گذشته شرلوک اشاره داشت و شرلوک خودمون نبود، اکشن بازی بد نبود و یذره حس هیجان تونسته بود به بازی وارد کنه
_______________________
این شهر نیاز به داشتن مینی گیم داشت و یه مینی گیم فکری
وسیله نقلیه تو شهر نبود که میشد از همون دوچرخه های قدیمی استفاده کرد و حتی ازش برا مینی یم و معما استفاده کرد تو خود مرداک هم یکی از داستاناش در جریان دوچرخه سواری رخ میده، میشدد این مدلی هم استفاده کرد
یه چیز دیگه نبود هیجان و احساسه هم تو شخصیتها و هم بازی، اگه یکم اکشن و تعقیب و گریز هم به بازی افزوده میشد شاید از این خشکی و یکنواختی میتونست کم کنه.
یه مقدار زیاده روی تو مباحث تغییر لباس و تمرکز شده بود یا پین کردن سرنخ، که اگه انجام نمیشدن بازی جلو نمیرفت.
________________________________
با توجه به اینکه برای اولین بار شده بودن ناشر و قطعا محدودیت منابع مالی هم داشتن، بد نبود و 7-7.5 رو میشه بهش داد.