شایعه Shenmue HD اوایل سال بعد برای PS3?

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
SHENMUE3E3-300x225.jpg


Sega هم می‌خواهد مانند بسیاری از توسعه دهندگان عناوین نسل گذشته Dreamcast و PlayStation خود را با در نظر گرفتن عناوین جدید HD سازد.
Yakuza 1 & 2, Jet Set Radio, Sonic Adventure 1 و 2 House of The Dead, Crazy Taxi به همراه Skies of Arcadia عناوینی بودند که برای اولین بار بر روی Dreamcast منتشر شدند و شایعه عرضه دوباره آنان در این نسل بوده است.

اما در مورد Shenmue چه؟ پاسخ "بزودی است." با توجه به پاسخ مجله Play UK در شماره 226 در سوال یکی از طرفداران بدین شرج هست:

Sega به تدریج در حال کار بروی تعدادی از عناوین نسل گذشته خود هست, قطعا 2 نسخه از بازی در صدر این لیست هرکسی هست, مخصوصا لیست ما. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا دوباره Ryu Hazuki را ببینیم, ما پیش بینی می‌کنیم بازی در اوایل سال 2013 عرض شود.

این اولین باری نیست که یک مجله انگلیسی نامی از Shenmue HD می‌آورد.

اوایل سال قبل نیز 360 GAMER در لیست خود نام Shenmue 1 و 2 را برای عرضه‌ در XBLA "بزودی" نمایش داده بود. با این وجود نام این عنوان‌ها از لیست مجلات بعدی حذف شدند.

 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
ما از این شانس ها نداریم ... تو این نسل هر خبری در مورد بازسازی و یا ساختن Shenmue گفتن ، حقیقت پیدا نکرد ... اینم روش :|

مهدی اعصاب نداریما :d
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,603
نام
حمیدرضا
امیدوارم این اتفاق زودتر بیوفته (خیلی بعید بنظر نمیرسه :( ) حقیقتا بهترین عنوانی که تو زندگیم انجام دادم همین بود . یادش بخیر اون موقع 13/14 سالمون بود و خیلی از جاها رو به کمک دیکشنری رد میکردیم .
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
بعضی از بازی ها با گذشت زمان گیم پلیشون هم کهنه میشه. به نظر من Shenmue هم یکی از همین بازی هاست با اینکه ایده QTE و مبارزات و کلا سیستم Open World بازی تو زمان خودش همه رو کف بر کرده بود ولی اخیرا که بازیش میکردم واقعا تحمل گیم پلیش سخت بود و نمی شد باهاش کنار اومد. ولی بعضی از بازی ها شاید ده سال دیگه هم اگه بازی بشن بازم خوش دست و روونن. این نسخه هم میتونه واسه طرفدارای قدیمی واقعا لذت بخش باشه و خاطرات زیادی رو زنده کنه ولی کسایی که بخوان تازه با این سری آشنا بشن یه مقداری نا امید میشن.
 

WiiMan

کاربر سایت
Nov 24, 2007
41
بجای دوشیدن و سواستفاده از این ip کاش از یو سوزوکی حمایت میکردن برای ساخت شماره 3.
کی تموم میشه این نسل کالکشنها و HD remaster ها !.
 

ramaz

کاربر سایت
Dec 31, 2010
494
نام
رضا
شماره سومی بهیچ وجه در کار نخواهد بود. استاد سوزوکی همون اول سناریوی تمام بازی رو برای 12 فصل نوشت و همون موقع سگا با خون جگر 2+4 فصل رو تحت عناوین شنمو و شنمو2 عرضه کرد
ممکنه نهایتش بعد از سپری شدن 10 سال دیگه یا سناریو لیک بشه، یا بصورت یک رمان عرضه بشه یا نهایت نهایتش روی یک کنسول دستی ساخته بشه
همه داغی و حرارت مخاطبین سر ساخت شماره سومش توی این ده سال تلف شد رفت پی کارش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر