Shadow of the Tomb Raider | PC

hb4o_title_(2).jpg

Title: Shadow of the Tomb Raider
Developer: Eidos-Montréal & Crystal Dynamics
Publisher: Square Enix
Genre: Action/Adventure
Players: Single player, Co-op
Release Date: 14-Sep-2018
Platforms: PC - PS4 - XBOX ONE
بالاخره شایعاتی که چند سال در مورد نسخه ی بعدی Tomb Raider به گوش میرسید، درست بود. این نسخه توسط Eidos-Montréal و Crystal Dynamics ساخته خواهد شد. استودیو Nixxes Software وظیفه ی پورت بازی رو بر روی PC و با کمک Nvidia بر عهده داره. طبق سایت store.square-enix.com برای PC فقط بر روی استیم عرضه میشه و برای اکتیو کردن به اینترنت نیاز دارید.

8xfo_3_story_-_copy.jpg

در Shadow of Tomb Raider همانند بازی های قبلی در نقش لارا کرافت هستید. داستان این شماره ادامه ی دو شماره ی قبلی و پختگی لارا کرافت و تبدیل شدن اش به Tomb raider هست. در Shadow of Tomb Raider باید جلوی آخرالزمان مایاها را بگیرید و دنیا را نجات بدین. در این بین گروه Trinity هم به دنبال یه شی باستانی مایاها هستند. شروع بازی در مکزیک و در روز مردگان اتفاق می افتد. همونطوری که تایید شده این بازی پایان داستان Trinity و پختگی لارا کرافت هست که شروع اش از سال 2013 بود.

a2vv_a333447bdf8f813d935bbb099d0a5f95.jpg

در طول بازی دوستانی هم به کمکتان خواهند آمد. Jonah یکی از شخصیت هایی است که تاکنون تایید شده. دشمنان بازی هم گروه Trinity و رهبر آنان Dominguez می باشد ولی بر خلاف شماره های گذشته در کنار Trinity ، قبیله ی مایاها هم هستند که باید با آنها مبارزه کنید. هر دوی این گروه ها با هم دشمن هم هستند و در طول بازی شاهد درگیری آنها هم خواهید بود. حیوانات متعدی هم در بازی هستند، مانند خرس، آهو، پلنگ و ....

1auu_6d26299fd3fccf25b579da5b0f781fb0.jpg

10ly_4_gearguide_-_copy.jpg
شبیه دو نسخه ی قبلی میتوانید از تیر کمان،چاقو، اسلحه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده کنید. قابلیت راه رفتن بر روی دیوار با طناب یا بالا رفتن از آن با دو تبر مخصوص خود را هم دارید. قابلیت ارتقای اسلحه و ساخت وسایل و تجهیزات جدید رو هم دارید. برای درست کردن هم به متریال خاص نیاز دارید که میتونید از کشتن پوست حیوانات یا با جست و جوی اجساد دشمنان به دستشون بیارید. به تازگی به صورت PDF تجهیزات لارا منتشر شده و تا جایی که بتونم عکس ها رو ترجمه میکنم و توی همین پست میزارم. عکس ها حجمشون بالاست (~4 مگ)


4z8_5_locations_-_copy.jpg

شروع بازی در مکزیک هست. بازی شامل جنگل های مکزیک، مقبره های مایاها هم هست. بر عکس شماره های قبلی غارهای عظیم زیرزمینی و گشت و گذار در محیط های زیر آبی هم هستید که طبق گفته ی خود سازنده بسیار وسیع تر و شمل تونل های تو در تو و عمیق است. پازل ها هم که جز لاینفک بازی هستند. مقبره ها هم روی زمین قرار دارند و خبری از مقبره های زیر زمینی به وسعت قبل نیستیم. محیط بازی بسیار خطرناکتر و بی رحمتر از قبل می باشد. از وسایل و تجهیزات یا محیط پیرامون خودتون برای غلبه بر دشمنانتون میتونید استفاده کنید. مثلا سریع حمله کنید و بعد بر روی درختان یا سایه ها پنهان بشید. حتی میتونید از گِل برای استتار استفاده کنید. بزرگترین مپ تاریخ بازی های Tomb raider در این شماره قرار داره. مانند نسخه های قبلی شامل چندین مپ میشه که میتونید آزادانه در آنها گردش کنید و ماموریت های فرعی و اصلی رو انجام بدین.

5kfk_e478adca725c7ef103446251b21bfe76.jpg

bghj_media.jpg

 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
دوستان مشخصات لپ تاپ من اینه میتونم باهاش بدون مشکل این نسخه رو بازی کنم ؟
اویل 2 رو با گرافیک قابل قبول آورد بازی کردم ولی نه گرافیک آخرش
اگر سیستم میکشه از نت دانلودش کنم
Cpu i5
Ram 8GB
Graphic nvidia 840M
Win 10 64x
گرافیکت ضعیفه داداش. بنظرم کیفیت قابل قبولی اجرا نمیکنه .اینم درنظر بگیر از اویل 2 سنگین تره
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
دوستان مشخصات لپ تاپ من اینه میتونم باهاش بدون مشکل این نسخه رو بازی کنم ؟
اویل 2 رو با گرافیک قابل قبول آورد بازی کردم ولی نه گرافیک آخرش
اگر سیستم میکشه از نت دانلودش کنم
Cpu i5
Ram 8GB
Graphic nvidia 840M
Win 10 64x
خیر بازی نسبت به RE2 شدیدا سنگین هست و با گرافیک Low و روی 720P برا اینکه 30 فریم بگیرید ته تهش باید لپ تابتون دارای چیپ MX150 (همون 1030 پی سی) باشه.
 

m2relax

کاربر سایت
Jun 25, 2011
1,316
نام
Morteza
من بازی رو تازه تموم کردم و خیلی به من حال داد و یک بازی با گرافیک خوب و داستان ماجراجویی خوب و گیم پلی نرم (به لطف زیرنویس فارسی داستان بازی هم کامل متوجه شدم ) فقط تنها نقطه ضعف بازی کرش کردن ها و مشکلات فریز شدن روی DX12 بود که این طور که پیگیر شدم مشکل عمومیه و خیلی ها باهش رو به رو بودن. در کل این نسخه هم مثل نسخه قبلیش خوب بود و راضی بودم ازش
 
  • Like
Reactions: kamyy and hitman68

banners

کاربر سایت
Apr 2, 2012
1
سلام دوستان ببخشید یه راهنمایی در خصوص این قسمت از بازی میخام عکسشو میزارم. کلا این در باز نمیشه چجوریه ؟؟تبر رو که تو دسته در میندازه دیگه درجش پر نمیشه که در باز بشه. درصد 16 بازی هست تقریبا
115250
 
  • Like
Reactions: kamyy

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
مدت زیادی از اخرین نسخه Tomb Raider می گذرد و شرکت Square Enix صحبتی در رابطه با انتشار نسخه جدید سری انجام نداده است!اما اخیرا این شرکت نام تجاری Tomb Raider Ultimate Experience را به ثبت رسانده است!
البته در ثبت این نام تجاری اطلاعاتی در مورد پلتفرم های مقصد یا اینکه این عنوان بازی است یا تنها یک نام تجاری بیان نشده است!
باید دید و منتظر بود که آیا شاهد نسخه جدید از این سری خواهیم بود یا خیر؟
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
سلام دوستان ببخشید یه راهنمایی در خصوص این قسمت از بازی میخام عکسشو میزارم. کلا این در باز نمیشه چجوریه ؟؟تبر رو که تو دسته در میندازه دیگه درجش پر نمیشه که در باز بشه. درصد 16 بازی هست تقریبا
View attachment 115250
تا جایی که یادم میاد باید محیط بگردی یک راه ورود (پارگی فنس) پیدا می کنی و در را دور می زنی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر