ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sekiro: Shadows Die Twice
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="B_O_X_E_R" data-source="post: 4589291" data-attributes="member: 123930"><p>تموم شد.عالی بود.محشر بود. بهترین اثر فرام سافت ویر هس.یه چیز ماندگار. </p><p>چه داستانی بود این بازی چه مساله ای داشتیم باهاش!. اول از گرافیک بازی شروع کنم.مثل کارای قبلیه فرام سافت ویر بود. میازاکی استاد بزرگیه با اینکه بازیهاش گرافیک جالبی ندارن ولی تو طراحی واقعا شاخن. میتونم بگم گرافیک بازی مال سال ۲۰۱۴ شاید یکی دو سال جلوتر شاید.در حد کارهای قبلیش بود. در بحث فنی خوب بود. برای مثال وقتی لای علف ها و گیاه ها میرفتی قشنگ تکون میخوردن که نشون میده گرافیک بازی اونقدرا هم پرت نی. ولی خوب جوری نبود که دلتو بزنه.اونم به خاطر طراحی محیط. واقعا این شمشیر فرو کردن و صدای برخورد شمشیرها خیلی عالی بود.خسته نمیشدی. من تعجب میکنم بعضی برو بچ با بازی مشکل دارن! الان بلاد بورن تاپیکش شونصد صفحه جلو رفته شرط میبندم اگه اینم انحصاری بود الان رو سیصد میچرخید! دست بردارید. واقعا.الانم که تو تاپیک پرنده پر نمیزنه! در مورد سختی بازی. من اولا باید یه بار دیگه از کاربرایی که سه سال قبل تو تاپیک دارک سولز ۳ منو ترغیب به خرید کردن تشکر کنم. دارک سولز ۳ اولین تجربم برام بود و واقعا برام سخت نبود به غیر از دو باس آخر. توین پرنس دوقولوها باس وحشتناکی بود. قسمت نشد نیم لس کینگ رو پیدا کنم وگرنه حالی به حولش اساسی میدادم D: باس اخرشم محشر بود.البته ابیس واچر هم بد نبود.بازی برام سخت نبود. تعجب میکنم خیلیا مینالن و آنلاین کمک میگرفتن. به غیر از یکی دو باس سخت نبود. مثلا باسی مثل سالیوان برام پاستیل بود.!! دی: تو دارک سولز ۳ اتمسفرانقدر وحشتناک بود که من یه ساعت بازی میکردم میاوردم بیرون میرفتن آنلاین یو اف سی فایت میدادم حریفامو آسفالت میکردم تا از اتمسفر دارک سولز بیام بیرون.ههه. !ولی سکیرو اون اتمسفرو نداشت. یعنی داشت عالی بود ولی نه در اون حد. بعد از تمام کردن دارک سولز ۳ واقعا دلم میخواست دوباره نیو گیمپلاس بزنم لول آپ کنم دشمنا رو قیمه کنم. ولی فروختمش واقعا فرق بازی ها اینجا مشخص میشه 62 ساعت دارک ۳ زدم خسته نشدم ولی مثلا بازی ای مثل هورایزن رو هم ۶۲ ساعت زدم دیگه نمیتونستم ۱ دقیقه تحمل کنمش.در مورد سکیرو چون سیستم لول آپی انچنان نداشت به غیر از ۲ مورد بعد از اتمام بازی خیلی رغبتی به نیو گیم پلاس نیس. و کارهای قبلی فرام سافت به شدت اعتیاد اور تر بودن. ولی اعتیاد اور بودن نشانه بهتر بودن نیست و سکیرو واقعا بهتر از دارک ۳ هست. در مورد نقش آفرینی بودن که میگید این نیست و کارهای قبلیش هس.اگه قرار بر این باشه ۴ تا لول آپ بشه نقش آفرینی که نمیشه. نقش آفرینی بحثش جداس.ولی اگه بگیم دارک سولز ۳ نقش آفرینیه پس سکیرو هم هست! بلاد بورن رو تجربه نزدم ولی فک کنم اونم بالا پایینش در حد دارک سولز ۳ باشه. سکیرو واقعا تجربه لذت بخشی بود. موسیقی های بازی میتونست بهتر باشه ولی در همین حدم عالی بود. داستان بازیم خوب بود ولی بعضیا سازنده بازیرو تو داستان سرایی یه چیز خفن میدونستن. ولی خوب سکیرو نه اینکه خوب نباشه اتفاقا محشره ولی این شکلی داستان زیاد دیدیم. با داستان سرایی کارهای قبلی فرام سافتم حال نکردم دوس ندارم برم ۴ تا نوشته پیدا کنم برای خودم نتیجه بگیرم داستان چیه.! به هر حال به مذاق همه خوشایند نیس. تو باس فایت های سکیرو باید بگم issin the sword saint لعنتی ترین، و عوضی ترین باس فایت با اختلاف در تاریخ بازیهاس. لامصبی بود واسه خودش. گنیچیرو هم لامصب بود ولی نه در این حد. بازی سخت نبود ولی این دو باس واقعا بازی رو در حد جنون بردن. فکر نکنم تو دنیای گیم اون جوری که بعد از زدن باس های این بازیا خر کیف میشد تو چیز دیگه بشید! لیدی باترفلای خوب بود دوست داشتنی بود. اون بوزینه نگهبان و راهب فاسد بد نبودن ولی مالی هم نبودن! البته طراحی بوزینه نگهبان سر به فلک بود و واقعا در حد بازیهای امروز بود. demon of hatred زدیمش ولی چون باس اصل نبود به اون طریقی زدم که خود سازنده راحتش کرده. ولی پریدن رو اون برج و رفتن رو پشت بام اون یکی یه پروسه ۱ ساعته و وقت گیر شد.که گیمرهای خارجیم توش گیر بودن.چون باس اصلی نبود نخواستم زیاد وقت بزارم روش. و اما در مورد اینکه بعضی میگن با باس اخر باید درگیر شید چون بازیسازش بازی رو جوری طراحی زده که حتما باید درگیر نزدیک بشید مسخرس اگه قرار بر اینه پس چرا محیطش رو انقدر بزرگ طراحی کرده بود. احتمالا برای در رفتن و ضربه زدن.استایل هر کسی تو بازی یه جوره.ضمن اینکه این رو هم بگم تمامی نوشتم بر اساس مقایسم با دارک سولز ۳ بود.</p><p>[SPOILER="داستان"] </p><p>بعدزدن ایشین اسورد سین میره پیش کورو که زخمیه با شمشیرطبق میل خودش میکشتش.کمی گنگ بود ولی اون خواست به مسایلدیواین هیر پایان بده.پایان خوبی بود.آخرش جای دیمون هترد اون پیرمرد نشست اون زنه براش ابزارشواورد.اما بعدش دشمنا سر جاشون بودن و تغییری نشده بود.جالب نبود.</p><p>[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="B_O_X_E_R, post: 4589291, member: 123930"] تموم شد.عالی بود.محشر بود. بهترین اثر فرام سافت ویر هس.یه چیز ماندگار. چه داستانی بود این بازی چه مساله ای داشتیم باهاش!. اول از گرافیک بازی شروع کنم.مثل کارای قبلیه فرام سافت ویر بود. میازاکی استاد بزرگیه با اینکه بازیهاش گرافیک جالبی ندارن ولی تو طراحی واقعا شاخن. میتونم بگم گرافیک بازی مال سال ۲۰۱۴ شاید یکی دو سال جلوتر شاید.در حد کارهای قبلیش بود. در بحث فنی خوب بود. برای مثال وقتی لای علف ها و گیاه ها میرفتی قشنگ تکون میخوردن که نشون میده گرافیک بازی اونقدرا هم پرت نی. ولی خوب جوری نبود که دلتو بزنه.اونم به خاطر طراحی محیط. واقعا این شمشیر فرو کردن و صدای برخورد شمشیرها خیلی عالی بود.خسته نمیشدی. من تعجب میکنم بعضی برو بچ با بازی مشکل دارن! الان بلاد بورن تاپیکش شونصد صفحه جلو رفته شرط میبندم اگه اینم انحصاری بود الان رو سیصد میچرخید! دست بردارید. واقعا.الانم که تو تاپیک پرنده پر نمیزنه! در مورد سختی بازی. من اولا باید یه بار دیگه از کاربرایی که سه سال قبل تو تاپیک دارک سولز ۳ منو ترغیب به خرید کردن تشکر کنم. دارک سولز ۳ اولین تجربم برام بود و واقعا برام سخت نبود به غیر از دو باس آخر. توین پرنس دوقولوها باس وحشتناکی بود. قسمت نشد نیم لس کینگ رو پیدا کنم وگرنه حالی به حولش اساسی میدادم D: باس اخرشم محشر بود.البته ابیس واچر هم بد نبود.بازی برام سخت نبود. تعجب میکنم خیلیا مینالن و آنلاین کمک میگرفتن. به غیر از یکی دو باس سخت نبود. مثلا باسی مثل سالیوان برام پاستیل بود.!! دی: تو دارک سولز ۳ اتمسفرانقدر وحشتناک بود که من یه ساعت بازی میکردم میاوردم بیرون میرفتن آنلاین یو اف سی فایت میدادم حریفامو آسفالت میکردم تا از اتمسفر دارک سولز بیام بیرون.ههه. !ولی سکیرو اون اتمسفرو نداشت. یعنی داشت عالی بود ولی نه در اون حد. بعد از تمام کردن دارک سولز ۳ واقعا دلم میخواست دوباره نیو گیمپلاس بزنم لول آپ کنم دشمنا رو قیمه کنم. ولی فروختمش واقعا فرق بازی ها اینجا مشخص میشه 62 ساعت دارک ۳ زدم خسته نشدم ولی مثلا بازی ای مثل هورایزن رو هم ۶۲ ساعت زدم دیگه نمیتونستم ۱ دقیقه تحمل کنمش.در مورد سکیرو چون سیستم لول آپی انچنان نداشت به غیر از ۲ مورد بعد از اتمام بازی خیلی رغبتی به نیو گیم پلاس نیس. و کارهای قبلی فرام سافت به شدت اعتیاد اور تر بودن. ولی اعتیاد اور بودن نشانه بهتر بودن نیست و سکیرو واقعا بهتر از دارک ۳ هست. در مورد نقش آفرینی بودن که میگید این نیست و کارهای قبلیش هس.اگه قرار بر این باشه ۴ تا لول آپ بشه نقش آفرینی که نمیشه. نقش آفرینی بحثش جداس.ولی اگه بگیم دارک سولز ۳ نقش آفرینیه پس سکیرو هم هست! بلاد بورن رو تجربه نزدم ولی فک کنم اونم بالا پایینش در حد دارک سولز ۳ باشه. سکیرو واقعا تجربه لذت بخشی بود. موسیقی های بازی میتونست بهتر باشه ولی در همین حدم عالی بود. داستان بازیم خوب بود ولی بعضیا سازنده بازیرو تو داستان سرایی یه چیز خفن میدونستن. ولی خوب سکیرو نه اینکه خوب نباشه اتفاقا محشره ولی این شکلی داستان زیاد دیدیم. با داستان سرایی کارهای قبلی فرام سافتم حال نکردم دوس ندارم برم ۴ تا نوشته پیدا کنم برای خودم نتیجه بگیرم داستان چیه.! به هر حال به مذاق همه خوشایند نیس. تو باس فایت های سکیرو باید بگم issin the sword saint لعنتی ترین، و عوضی ترین باس فایت با اختلاف در تاریخ بازیهاس. لامصبی بود واسه خودش. گنیچیرو هم لامصب بود ولی نه در این حد. بازی سخت نبود ولی این دو باس واقعا بازی رو در حد جنون بردن. فکر نکنم تو دنیای گیم اون جوری که بعد از زدن باس های این بازیا خر کیف میشد تو چیز دیگه بشید! لیدی باترفلای خوب بود دوست داشتنی بود. اون بوزینه نگهبان و راهب فاسد بد نبودن ولی مالی هم نبودن! البته طراحی بوزینه نگهبان سر به فلک بود و واقعا در حد بازیهای امروز بود. demon of hatred زدیمش ولی چون باس اصل نبود به اون طریقی زدم که خود سازنده راحتش کرده. ولی پریدن رو اون برج و رفتن رو پشت بام اون یکی یه پروسه ۱ ساعته و وقت گیر شد.که گیمرهای خارجیم توش گیر بودن.چون باس اصلی نبود نخواستم زیاد وقت بزارم روش. و اما در مورد اینکه بعضی میگن با باس اخر باید درگیر شید چون بازیسازش بازی رو جوری طراحی زده که حتما باید درگیر نزدیک بشید مسخرس اگه قرار بر اینه پس چرا محیطش رو انقدر بزرگ طراحی کرده بود. احتمالا برای در رفتن و ضربه زدن.استایل هر کسی تو بازی یه جوره.ضمن اینکه این رو هم بگم تمامی نوشتم بر اساس مقایسم با دارک سولز ۳ بود. [SPOILER="داستان"] بعدزدن ایشین اسورد سین میره پیش کورو که زخمیه با شمشیرطبق میل خودش میکشتش.کمی گنگ بود ولی اون خواست به مسایلدیواین هیر پایان بده.پایان خوبی بود.آخرش جای دیمون هترد اون پیرمرد نشست اون زنه براش ابزارشواورد.اما بعدش دشمنا سر جاشون بودن و تغییری نشده بود.جالب نبود. [/SPOILER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sekiro: Shadows Die Twice
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft