ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sekiro: Shadows Die Twice
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="NaRiiMaN" data-source="post: 4429269" data-attributes="member: 47810"><p style="text-align: center">[ATTACH=full]194972[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><strong><span style="color: #ff8000">Developer:</span></strong> From Software</p> <p style="text-align: center"><strong><span style="color: #ff8000">Publisher:</span></strong> Activision</p> <p style="text-align: center"><strong><span style="color: #ff8000">Genre:</span></strong> Action-Adventure</p> <p style="text-align: center"><strong><span style="color: #ff8000">Platforms:</span> </strong>PS4 / XB1 / PC</p> <p style="text-align: center"><strong><span style="color: #ff8000">Release Date:</span></strong> March 22nd, 2019</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><strong><span style="font-size: 26px"><span style="color: #ff8000">Kill Ingeniously</span></span></strong></p><p></p><p>با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.</p><p></p><p>هر آنچه از بازی میدانیم:</p><p></p><p></p><p><strong><span style="color: #ff8000">Story</span></strong></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.</li> <li data-xf-list-type="ul">بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.</li> <li data-xf-list-type="ul">داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.</li> <li data-xf-list-type="ul">دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.</li> <li data-xf-list-type="ul">فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.</li> </ul><p><strong><span style="color: #ff8000">Gameplay</span></strong></p><ul> <li data-xf-list-type="ul">سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.</li> <li data-xf-list-type="ul">بازی دارای Stat های RPG نیست.</li> <li data-xf-list-type="ul">بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.</li> <li data-xf-list-type="ul">مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.</li> <li data-xf-list-type="ul">بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.</li> <li data-xf-list-type="ul">همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.</li> <li data-xf-list-type="ul">مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.</li> <li data-xf-list-type="ul">3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.</li> <li data-xf-list-type="ul">مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.</li> <li data-xf-list-type="ul">بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.</li> <li data-xf-list-type="ul">استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.</li> </ul> <p style="text-align: center"><em><strong>اطلاعات بیشتر بزودی...</strong></em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NaRiiMaN, post: 4429269, member: 47810"] [CENTER][ATTACH type="full" alt="194972"]194972[/ATTACH] [B][COLOR=#ff8000]Developer:[/COLOR][/B] From Software [B][COLOR=#ff8000]Publisher:[/COLOR][/B] Activision [B][COLOR=#ff8000]Genre:[/COLOR][/B] Action-Adventure [B][COLOR=#ff8000]Platforms:[/COLOR] [/B]PS4 / XB1 / PC [B][COLOR=#ff8000]Release Date:[/COLOR][/B] March 22nd, 2019 [B][SIZE=7][COLOR=#ff8000]Kill Ingeniously[/COLOR][/SIZE][/B][/CENTER] با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد. هر آنچه از بازی میدانیم: [B][COLOR=#ff8000]Story[/COLOR][/B] [LIST] [*]Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد. [*]بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم. [*]داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد. [*]دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده. [*]فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود. [/LIST] [B][COLOR=#ff8000]Gameplay[/COLOR][/B] [LIST] [*]سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد. [*]بازی دارای Stat های RPG نیست. [*]بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد. [*]مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد. [*]بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد. [*]همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند. [*]مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند. [*]3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند. [*]مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه. [*]بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد. [*]استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید. [/LIST] [CENTER][I][B]اطلاعات بیشتر بزودی...[/B][/I][/CENTER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Sekiro: Shadows Die Twice
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft