Sega كليه حقوق مربوط به دنياي Warhammer را خريد!

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
article_post_width_SEGA-warhammer.jpg

مدتي قبل بود كه Sega اعلام كرد كه امتياز ساخت بازي بر اساس دنياي فانتزي Warhammer را خريداري كرده است و شركت The Creative Assembly نيز در حال ساخت يك بازي بر محور اين دنياي فانتزي است، اما اين خريد شامل ساير Spin-Off هاي Warhammer نبود. با اعلام خبر خريد كمپاني Relic توسط Sega نگراني بين جامعه ي گيمران پيش آمده بود كه سرنوشت Warhammer 40K و بازي ها ساخته شده بر اساس آن چه خواهد شد.بر اساس خبري جديد كه منتشر شده است اكنون Sega كليه حقوق ساخت بازي در قالب دنياي Warhammer را خريداري كرده است و اين خريد شامل Warhammer 40k و Warhammer MMO نيز مي شود.

اين خريداري شامل تمامي دومين هاي ثبت شده همچون www.warhammer40000darkmillenniumonline.net كه توسط Vigil براي Dark Millennium ثبت شده بود نيز هست.با اعلام اين خبر اكنون امتياز سري Down Of War به همراه Space Maines و Dark Milenium نيز به Sega منتقل شده است.همچنين به نظر مي رسد كه Sega امتياز مربوط به بازي قبلي شركت Relic يعني سري Homeworld را نيز خريداري كرده است.

 
آخرین ویرایش:

Empyrium

کاربر سایت
May 9, 2011
1,025
سری Total war و Company of heroes و دنیای Warhammer دست Sega ست.کم کم داره به خدای استراتژی تبدیل می شه.(البته در کنار خدای حال حاضر استراتژی،بلیزارد:D)
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
Relic که بهترین استراتژی ساز هست [نظر شخصی]، Creative Assembly رو هم که داشتن، دیگه مشخصه Sega یکی از ناشرهای خیلی بزرگ استراتژی واسه چند سال آینده هست :D راستی نگرانی پیرامون Dawn of War 3 هم برطرف شد :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
خدا حافظ warhammer
اقا به سگا توهین نکن میدونی داری به ناشر یکی از سری بازی های برتر سبک استراتژیک توهین می کنی بعدم Relic که خودش و کارکنانش از بین نرفتند که بخواد این عنوان رو SEGA بده به دست یکی از استدیو های خودش
 

doostanehsoft

کاربر سایت
May 19, 2011
1,407
نام
Mojtaba
سگا یکی از بهترین سازنده ها و بهترین ناشر های سبک های مختلف از جمله اکشن، تخیلی، استراتژی، ادوینچر و ... هست و اگه این عنوان دستش بیفته مطمئنم کولاک می کنه بازی رو.
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,105
نام
پویان
به نظرم خوب شد !
کار به کاردانش رسید ! البته قبلش هم کادان خوبی داشت !
فقط امیدوارم وار همر مثل توتال وار به یک استراتژی نوبتی تبدیل نشه !
از Company of heroes خبری نیست !؟
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,985
نام
محمود
بهترین خبر ممکن بود این خبر!
gv6x8c1z7dk62yj0kb.jpg


اگه بدونید چقدر من نگران این بودم که امتیاز Warhammer 40,000 که دست THQ بود و با رلیک به سگا منتقل نشده بود، پس تکلیف Dawn of War ها چی میشه؟ این سوال رو توی انجمن های بازی Company of Heroes از کارگردان CoH 2 پرسیدم که گفت من نمی دونم و نمی تونم پیش بینی کنم که در آینده چی برای DoW ها پیش میاد! الان دیگه اینو خوندم خیالم حدود 97.5 درصد راحت شد...
ddaxnxx3inngj2uhtubo.gif
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
تمركز استراتژي ساز ها و IP هاي استراتژي واقعا خوبه.الان قشنگ ميتونن زمان بندي كنن كه كي اين بازي ها عرضه بشن تا به فروش همديگه لطمه وارد نكن.بعلاوه ميتونن از تجربيات همديگه هم استفاده كنن.

يادم مياد يك سال ما بين عرضه Down Of War و يكي از Total War ها فاصله 10-20 روزه افتاده بود كه به فروش هردو بازي لطمه زده بود.
 

Mr. Dante

کاربر سایت
Jan 25, 2013
76
نام
کیوان
Sega داره تبدیل میشه به غول استراتژیک. تو این چند سال سگا خیلی خوب عمل کرده و آینده روشنی خواهد داشت این کمپانی. تو سبک اکشن هم داره پیسرفت میکنه. یه زمانی سگا هم تا مرز ورشکستگی رفت اما دادنش دست مدیرای کاردان و الان این کمپانی داره پیشرفت میکنه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر