Sea of Thieves | PC

199069
مقدمه:

ایده کلی بازی برای اولین بار در سال 2014 شکل گرفت. Rare برای ساخت دنیای اسرار آمیز SoT از داستانهای منحصر به فردی که توسط پلیرهای عناویی مانند Eve Online ، DayZ و Rust که با استفاده ابزارهای ارائه شده توسط این بازی ها ساخته شده بود، الهام گرفت. این استودیو موضاعت مختلفی مانند خون آشام ها و دایناسورها را بررسی کرد ، اگرچه سرانجام به موضوع دزدان دریایی پرداخت و از فیلم هایی از جمله دزدان دریایی کارائیب و The Goonies نیز الهام گرفت.
این بازی از یک "سیستم پیشرفت" استفاده می کند که فقط موارد ظاهری را باز می کند زیرا تیم سازنده می خواست بازیکنان کژوال و باتجربه را به بازی با یکدیگر تشویق کند. در مقایسه با سایر بازی های Rare ، روند توسعه Sea of Thieves شفاف تر بود و Rare از طرفداران دعوت می کرد تا بیلد های اولیه بازی را امتحان کنند.

در هسته مرکزیش، Sea of Thieves یک عنوان دنیای باز آزاد بوده، که معمولاً شما را مجبور نمی‌کند تا به صورت خاصی بازی کنید. ساختار غیر خطی آن بدین معنا است که شما توانایی ایجاد اهداف مخصوص خود را داشته و پیش‌روی در بازی می‌تواند هر موردی باشد که شما برای خود تعیین کرده‌اید. هرچند بعضی وظایف و دستاوردهای خاص وجود داشته که می‌توانند ساختاری برای گردش و تجربه آزادانه شما در اقیانوس ایجاد کنند.به عنوان مثال شاید شما بخواهید صدها چالش اچیومنت مانند که با نام Commendation شناخته می‌شوند را انجام داده و به واسطه آن‌ها تایتل گلد دابلون و حتی لباس‌های نادر بدست آورید؛ شما همچنین ممکن است به لطف Tall Talesها که تجربه‌ای داستانی و مکانیزم‌های منحصر به فرد را به بازی Sea of Thieves می‌آورند، راهی بعضی ماجراجویی‌های شمشیر‌به‌دستان شوید!

مایکروسافت این بازی را در مارس 2018 برای ویندوز و Xbox One منتشر کرد. SoT یکی از اولین بازی های فرست پارتی بود که برای مشترکین Xbox Game Pass منتشر شد. در ابتدای عرضه منتقدین به دلیل کمبود محتوا و گیم پلی کم عمق بازی، ایراداتی از آن گرفتند. اما Rare که SoT را به عنوان یک بازی "game as a service" توصیف می کرد، همواره با انتشار آپدیت های بیشمار مشکلات بازی را برطرف کرد و SoT را به یک موفقیت تجاری بزرگ برای مایکروسافت تبدیل نمود. به طوری که تا به امروز بیش از 20 میلیون پلیر را به خود جلب کرده است و همچنین به عنوان موفق ترین مالکیت معنوی (IP) جدیدی که مایکروسافت در این نسل منتشر کرده است ، تبدیل شد. نسخه بهینه بازی نیز در نوامبر 2020 برای Xbox Series X / S منتشر شد. یک سیستم فصلی در 28 ژانویه 2021 به بازی اضافه شد ، که به بازیکنان امکان می دهد با تکمیل چالش های جدید پاداش دریافت کنند.
---------------

از کجا شروع کنیم؟

اولین کاری که باید پس از ورود بازی به ان بپردازید انجام بخش آموزشی Maiden Voyage بوده که با ارائه تجربه‌ای عملی، نکاتی اساسی چون دریانوردی و تعمیرات کشتی را به شما خواهد آموخت.





photo_2021-01-19_10-23-08.jpg

اگر در این بازی بخواهیم یک هدف نهایی و بلند مدت برای شما تایین کنیم همکاری با کمپانی یا Trading Companies های بازی بوده است برای تبدیل شدن به پایرت لجند یا pirate legend میباشد.عنوانی که بدست آوردن آن بسیار دشوار بوده و می‌توانید به وسیله‌اش یک لجندری هاید اوت(Legendary Hideout) و کمپانی انحصاری به نام Athena’s Fortune را بدست آورید. برای دستیابی به لقب پایرت لجند، شما باید در سه کمپانی از شش کمپانی موجود در بازی Sea of Thieves به لول ۵۰ برسید. در ادامه می‌توانید لیست ۶ کمپانی ذکر شده را مشاهده کنید:

(Merchant Alliance
Gold Hoarders
Order of Souls)
سه کمپانی که باید به لول 50 برسید برای لجند شدن
بهترین روش برای لول اپ کردن این سه کمپانی خرید وویج ها و انجام ان ها است.
قبل از انجام دادن وویج ها بهتر است فلگ این کمپانی ها را خریده و به فلگ وت تغییر بدهید.

Hunter’s Call
Reaper’s Bones
Sea Dogs (این کمپانی در بخش Arena Mode قرار دارد)


photo_2021-01-19_11-05-28.jpg

معرفی کمپانی ها

هر نوع Voyage تجربه متمرکز نسبتاً متفاوتی را ارائه داده و می‌توان آن‌ها را از ۴ کمپانی از ۷ کمپانی موجود در بازی خریداری کرد (کمپانی های Hunter’s Call ،Reaper’s Bones و Sea Dogs وویج Voyage به شما نمی‌دهند).

سه کمپانی از میان این چهار کمپانی یعنی Merchant Alliance ،Gold Hoarders و Order of Souls را می‌توان در هر یک از ۷ اوت پست موجود در Sea of Thieves پیدا کرد:

Sanctuary Outpost و Golden Sands Outpost در Shores of Plenty
Plunder Outpost و Ancient Spire Outpost در Ancient Isles
Galleon’s Grave Outpost و Dagger Tooth Outpost در The Wilds
Morrow’s Peak Outpost در The Devil’s Roar
کمپانی های واقع در The Devil’s Roar، با وجود آنکه همانند سایر کمپانی های دیگر عمل می‌کنند، دارای وویج های دشوارتری بوده و در عین حال پاداش‌های بهتری به شما خواهند داد.
بین سایر کمپانی های که وویج هایی را ارائه می‌دهند، Athena’s Fortune تنها برای بازیکنان دارای پایرت لجند قابل دسترسی است.




photo_2021-08-25_20-11-59.jpg

Gold Hoarders

بعد از خرید وویج گلد بعضی از این وویج ها به صورت علامت X چست را به شما نشان میدهد و شما باید با مقایسه جزیره (واقع در وویج چست) با جزایر موجود در مپ که در کشتی شما وجود دارد، جزیره مورد نظر را پیدا کنید.
از سوی دیگر وویج های معما در اولین خط خود اسم جزیره شما را گفته و رفته رفته سرنخ‌های بیشتری در مورد محل قرارگیری چست برای شما مشخص خواهند کرد.Voyageهای این گروه پس از بدست آوردن تمام چست ها مربوطه به اتمام خواهند رسید، هرچند به یاد داشته باشید که برای بدست آوردن طلا و شهرت حاصل از این مأموریت‌ها، باید لوت یافت شده را به کمپانی Gold Hoarders در یکی از اوت پست ها تحویل دهید.


photo_2021-08-25_20-13-09.jpg

Order of Souls

بعد از خرید وویج از کمپانی مربوطه متنی در وویج وجود دارد که اسم جزیره و اسم کاپیتان را به شما میدهد که شما باید به ان جزیره رفت و اسکلت ها و کاپیتان را بزنید و جمجمه کاپیتان را بردارید و به کمپانی اوردر در یکی از اوت پست ها تحویل دهید.


photo_2021-01-19_11-08-51.jpg

Merchant Alliance

تخصص Merchant Alliance در بدست آوردن و جابجایی کالاهای تجاری بوده و وویج های آنان در دو نوع مختلف عرضه می‌شوند. وویج های ساده این گروه از شما می‌خواهند تا یک حیوان – خوک، مار و مرغ – با رنگی خاص را یافته و آن‌ها را در مکانی مشخص به کمپانی Merchant Alliance تحویل دهید.دومین نوع از وویج های Merchant Alliance، شما را مسئول حمل یک محموله خواهند کرد، که طی آن باید کالاهایی را از یک NPC (که معمولاً در پایگاه آغازین واقع شده است)، براساس لیست Voyage دریافت کنید. پس از آن شما باید این کالاها را به یک NPC دیگر در یکی از اوت پست ها یا جزایر مختلف تحویل دهید.

محموله باید پیش از اتمام وقت آن تحویل داده شود (از ساعت موجود در لیست اقلام خود برای پیگیری زمان سپری شده از شروع وویج استفاده کنید)، و در صورتی که به خوبی از آن‌ها نگهداری نشود، امکان آسیب‌دیدگیشان وجود داشته که هنگام تحویل از پاداش شما کم خواهند کرد؛ گیاهان نباید خشک شوند و بایئد به انها اب بدهید،شیشه ها نباید آسیب ببینند (پریدن، سقوط و برخورد باعث آسیب دیدن آن‌ها خواهد شد)، و لباس‌ها باید خشک باقی بمانند پس از انداختن آن‌ها در آب یا سفر در مناطق طوفانی خودداری کنید. برخلاف سایر شرکت‌های تجاری، مأموریت‌های Merchant Alliance پس از تحویل تمامی کالاها به اتمام می‌رسند.

------------------------
با تشکر از کانال SeaofThieves_Channel
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
یه مسئله خیلی خیلی جالب که امروز دیدم تو استور ، اینه که بازی برای کسانی که Game Pass دارن از همین الان Free ـه! :-bd (یه 14 روز Game Pass هم که برای همه به صورت Trial رایگان هست!!!)

5srs_121.jpg

 
  • Like
Reactions: <Professional>

shayan_boss

کاربر سایت
Jul 18, 2009
425
یه مسئله خیلی خیلی جالب که امروز دیدم تو استور ، اینه که بازی برای کسانی که Game Pass دارن از همین الان Free ـه! :-bd (یه 14 روز Game Pass هم که برای همه به صورت Trial رایگان هست!!!)

5srs_121.jpg
علی جان فعال کردن این 14 روز trial چه جوریه؟
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
علی جان فعال کردن این 14 روز trial چه جوریه؟
از طریق Store که وارد میشید ، Game Pass رو جستجو کنید ، 2 تب برای انتخاب میاره که یکیش Join 14 Days Trial هست (اگر قبلا استفاده نکرده باشید) و دیگه خرید یک ماهه این اشتراک هست. Join میشید ، و تمام!:x
 

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,270
نام
Morteza
یه مسئله خیلی خیلی جالب که امروز دیدم تو استور ، اینه که بازی برای کسانی که Game Pass دارن از همین الان Free ـه! :-bd (یه 14 روز Game Pass هم که برای همه به صورت Trial رایگان هست!!!)

5srs_121.jpg
خب بازی برای چند وقت رایگانه؟ بعد از 14 روز هم میشه بازی کرد؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر