Screenshot Center

  • Thread starter Thread starter R.P.G
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

R.P.G

کاربر سایت
سلام
این تاپیک مخصوص قرار دادن Screenshot از هر بازی و از هر جایی که فکرش میکنید هستش . واسه گذاشتن Screenshot تو این تاپیک هیچ محدودیتی ندارید فقط چند تا قانون ساده زیر رو رعایت کنید


1.اسکرین شات ها حتما حتما یا به صورت بند انگشتی یا داخل اسپویلر گذاشته بشن.

2.در صورتی که اسکرین از خود شما نبود حتما حتما لینک پستی که مالک Screenshot تو فضای مجازی گذاشته رو برا دادن Credit بهش اینجا قرار بدید.
با تشکر
 
Last edited by a moderator:
با 760 هم میشه؟ روش PLZ:دی

!!!!!Srsly :دی

3D Manage Settings توی کنترل پنل بعد توی گلوبال ستینگز شما DSR Factor رو انتخاب میکنی با رزولوشن هایی که میخوای. بعد هم توی بازی میتونی رزولوشن رو به اون تغییر بدی. اکثرا واسه Unreal Engine مجبوری ازش استفاده کنی.

در ضمن ممنون هر چی شات توی پست قبل بود رو پکوندی :دی
 
Life is Strange و Lords of the Fallen:

واسه هر دو بازی Debug command استفاده شده برای کنترل دوربین.
روی 3840x2160 کپچر شده و همچنین کراپ و ریسایز شدن.
chromatic aberration هم از توی INI فایل برای هر دو غیر فعال شده. البته فکر کنم LotF خودش یک آپشن واسه CA داشت.

برای کارایی که باید واسه Life is Strange انجام بدید اینجا رو ببینید و واسه LotF هم اینجا.

[TABLE="class: grid, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]
The Dirt[/TD]
[TD="align: center"]
Prescott Dormitory[/TD]
[TD="align: center"]
Kate[/TD]
[TD="align: center"]
Max[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 960, align: center"]
[TR]
[TD]
Untitled[/TD]
[TD]
The Watcher[/TD]
[TD]
Brawler[/TD]
[TD]
Stalker[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
آخرین ویرایش:
PC 4K ScreenShots

Assassin's Creed Unity , 4K UHD , Max Settings , FXAA , Nvidia Features on











Assassin's Creed Unity , FHD , Max Settings , TXAA , Nvidia Features on









Grand Theft Auto V , 4k UHD , Max Graphics and Advanced Graphics Settings , MSAA2
Wonderful GPU Usage, Really Heavy Rendering



53.gif

 
Leftovers:
Dying Light - Middle-Earth: Shadow of Mordor - The Witcher 3 - TESV: Skyrim - Metro Last Light Redux - The Witcher 2: AoK EE


[TABLE="class: grid, width: 640, align: center"]
[TR]
[TD]
The Fields of Ard Skellig | 17000x4096
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
Swim In, You Can | 22000x3840
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 900, align: center"]
[TR]
[TD]
The White Orchard
3600x4800
[/TD]
[TD]
Haunted Tower
3600x4800
[/TD]
[TD]
On Countdown
3600x4800
[/TD]
[TD]
Wolf
1080x1440
[/TD]
[TD]
Poser
1350x1800[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 960, align: center"]
[TR]
[TD]
Lilu
2560x1080
[/TD]
[TD]
Suicidal Zombie
2560x1080[/TD]
[TD]
Leap of Faith
2560x1080[/TD]
[TD]
Boredom At The Metro
2560x1080[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


The Witcher 3: 8K SRWE Hotsampling
The Witcher 2: GeDoSaTo Downsampling from 8K
Dying Light: Nvidia DSR and Resampling
TESV Skyrim: 4K Custom Resolution, GeDoSaTo and Resampling
Metro Last Light Redux: 4K Custom Resolution and Resampling
Middle-Earth Shadow of Mordor: 4K Custom Resolution and Resampling
 
آخرین ویرایش:
The Witcher 3: Wild Hunt - Dragon Age: Inquisition​

[TABLE="class: grid, width: 848, align: center"]
[TR]
[TD]
Cirilla Fiona Elen Riannon
• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200 SRWE - Crop
• Timestop - Time of day
• Free Camera - FOV - Tilt - Character Switch - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Corner of Aftermath

• ReShade Framework
• Captured in 3640x4200 SRWE - Resampled
• Timestop - Time of day - Weather Control
• Free Camera - FOV - HUD Toggle
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 480, align: center"]
[TR]
[TD]
Beginning of a Long Journey

• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Timestop - Free Camera - FOV - Tilt - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Inquisition Camp

• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Timestop - Free Camera - FOV - Tilt - HUD Toggle
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
PC ScreenShots

Assassin's Creed Unity , FHD Max Graphic Settings , TXAA , Nvidia Features is on







































The Witcher 3 Wild Hunt , FHD Max Graphic Settings , Nvidia Features is on , Hairworks is High 8x







@};-
 
بعد حدوداً یک سال دوباره برگشتم به DA:I و طبق معمول دوباره Sword And Shield برداشتم.

همه با Widnowed Borderless Gaming هاتسمپل شدن. (3600x4800) شات ها هم به 1440x1920 ریسمپل/ریسایز شدن. Lanczos2
یعنی بالا بردن رزولوشن در 'حین بازی کردن' به هر AR یا Resolutionـی که دوست دارید. من واسه تنظیم کردن فریم برای ARـه 3:4 روی 810x1080 میزارم، بعد که مشخص شد از چی میخوام شات بگیرم میبرمش روی 3600x4800 و کپچر میکنم و دوباره برمیگردم روی رزولوشن قبلی.

واسه Free Camera , FoV, Tilt هم از Cinematic Tools استفاده کردم. Distance LOD رو هم باهاش افزایش دادم. مقداری هم DoF تایپ ِ Simple روی شاتهای Qunari استفاده کردم.

[TABLE="class: grid, width: 900, align: center"]
[TR]
[TD]
The Breach
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Timestop - Free Camera - FOV - Tilt - HUD Toggle

[/TD]
[TD]
The Breach
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Timestop - Free Camera - FOV - Tilt - HUD Toggle

[/TD]
[TD]
Qunari
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Timestop - Free Camera - FOV - Tilt - HUD Toggle

[/TD]
[TD]
Qunari
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Timestop - Free Camera - FOV - Tilt - HUD Toggle

[/TD]
[TD]
Qunari
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Timestop - Free Camera - FOV - Tilt - HUD Toggle

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


مرسی از [MENTION=6688]LeonSM[/MENTION] واسه اشاره به این پست توی پیج رسمی ویچر. :دی
بسی تعجب کردم!

s1geq8pm6q89zftx1f5.jpg
 
marked one واقعا از دیدن کارات لذت می برم . می تونم بگم بسیار حرفه ای عمل می کنی و واقعا معلوم هست در کاری که داری انجام میدی مهارت و استعداد داری . هر کجا هستی موفق باشی و به کارت ادامه بده که من یکی منتظر کار های بعدیت هستم
 
marked one واقعا از دیدن کارات لذت می برم . می تونم بگم بسیار حرفه ای عمل می کنی و واقعا معلوم هست در کاری که داری انجام میدی مهارت و استعداد داری . هر کجا هستی موفق باشی و به کارت ادامه بده که من یکی منتظر کار های بعدیت هستم
خیلی ممنون دوست عزیز !! همیشه سعی میکنم تا جایی که امکانش هست اسکرین شات های متفاوت بگیرم و کیفیت کار رو هم همیشه رعایت کنم. البته سیستمم واقعاً برای این کارا ضعیفه. مثلاً همین چند ساعت پیش اومدم DA:I رو به 5400x7200 هاتسمپل کنم، تا Apply رو زدم، سیستم رسماً هنگ کرد ریست فیزیکی هم نمیشد!! :))

مانیتورمم هم برای Custom Resolution یا بعضی بازی ها که setres انجام میدی به نوبه خودش یه *اک بلاک هست و خیلی محدودیت ایجاد میکنه. :دی

بعد یه سری از قوانین DeadEndThrills خیلی کمک میکنه که یه حالت کلی برای همه شات هایی که میخوایم بگیریم رو رعایت کنیم. مثل:
- No huds or letterboxing (که خب این که مسلمه و نیازی هم به گفتنش نبود)
- No cut scene shots (به عنوان مثال اگه توجه کرده باشین وقتی که اوایل ِ ریلیز یک بازی هست؛ از یک صحنه ی Cutscene ممکنه چندین نفر به یه شکل شات بزارن که خب میشه گفت کار زیاد سختی هم نیست، فقط Prt Scr اسپم میشه :دی) البته خودم اوایل یه چند تایی از ACU گرفتم که اکثراً کراپ کردم و تعدادی هم سقط شدن.
- Full camera control is crucial to the process (بدون فری کمرا سعی میکنم اصلاً به فکر اسکرین شات گرفتن از بازی نباشم. کاراکتر به عنوان یه بت همیشه اون وسط ولو هست (توی بازی های سوم شخص) یا مثلاً اسلحه طرف توی بازی های اول شخص که خب رسماً اون شات هیچ موضوع یا چیزی برای ارائه کردن نداره)
- Choose your aspect ratio and framing carefully (اگه امکانش باشه، قبل شات گرفتن Aspect Ratioـی که میخوام واسه اون شات استفاده کنم برای خودم مشخص میکنم که فریم بندی کار و سوژه رو راحت تر و بهتر بتونم کپچر کنم.)

این پست رو هم یه نگاه بنداز؛ یه سری سخنرانی هم اونجا داشتم. :دی http://forum.bazicenter.com/thread95579/page11/#post3746846
 
آخرین ویرایش:
Dragon Age: Inquisition

شات ها بعضاً روی 5400x7200 و بیشتر روی 3800x4800 کپچر شدن. ARـه همه همون 3:4 هست. به 1440x1920 هم ریسمپل/ریسایز شدن.

کانفیگ ریشید ست های بالا و پایین همونطور که نوشتم با هم دیگه فرق دارن.

[TABLE="class: grid, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD]
Temple of Ashes
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 5400x7200 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Demonic Veins
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 5400x7200 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Frostbite
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Pride Demon
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


[TABLE="class: grid, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD]
Untitled
• ReShade Framework
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Untitled
• ReShade Framework
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Untitled
• ReShade Framework
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Untitled
• ReShade Framework
• 3600x4800 Hotsampling WBG - Resampled
• Free Camera - FOV - Tilt - Timestop - HUD Toggle
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Tomb Raider

Resampled to lower resolutions
[TABLE="class: grid, width: 640, align: center"]
[TR]
[TD]
Diarrhea At Ruins
• ReShade Framework
• 6400x2700 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 900, align: center"]
[TR]
[TD]
Useless Torch
• ReShade Framework
• 3600x4800 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[TD]
Relief
• ReShade Framework
• 2400x3200 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[TD]
It's Still On
• ReShade Framework
• 2400x3200 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[TD]
Stalking
• ReShade Framework
• 2400x3200 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[TD]
May the Sun Wash Me
• ReShade Framework
• 2400x3200 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
آخرین ویرایش:
Tomb Raider


[TABLE="class: grid, width: 640, align: center"]
[TR]
[TD]
Wilderness
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 5120x2160 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
World Of Moths
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 6720x2835 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 540, align: center"]
[TR]
[TD]
Paranoia
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[TD]
AIDS Carrier
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[TD]
House of Dead
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn
• 3600x4800 Hotsampling via WBG
• Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

 
آخرین ویرایش:
خب منم بلاخره ویچر رو تموم کردم و از این به بعد فقط میزنم تو کار عکس گرفتن ازش :دی این یدونه هم برای دستگرمی و شروع کارم .

The Witcher 3 : Wild Hunt



پ.ن : هیچ نوع مادی نصب نیست و فقط یک مقدار افکت با فتوشاپ اضافه کردم .


بسلامتی. :دی یه پیشنهاد: میگم این کارایی رو که با فوتوشاپ انجام دادین رو، با ReShade هم میتونستید انجام بدین. اگه اشتباه نکنم الان شما یه مقدار گرالت رو Blur کردین که همین کار رو با DOF ـه ریشید میتونستید انجام بدید. فقط کافیه واسه ویچر logarithmic depth buffer رو از توی common_settings.cfg فعال کنین بعد با Manual Focus توی McFX_settings.cfg یه مقدار ور برید تا یه همچین افکتی بگیرید.​

حتما چندتا ماد درست حسابی برای بازی میریزم ، ممنون بابت راهنمایی :دی
 
آخرین ویرایش:
Assassin's Creed IV Black Flag - Tomb Raider - Dragon Age: Inquisition
[TABLE="class: grid, width: 1000, align: center"]
[TR]
[TD]
Going To Take His Sugar
• ReShade Framework • 6720x3720 Hotsampling via WBG • Free Camera - FOV - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Kamikaze
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn • 6400x2700 Hotsampling via WBG • Timestop - Free Camera - FOV
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]
Untitled
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn • 3200x1800 Custom Resolution • Free Camera - FOV - HUD Toggle
[/TD]
[TD]
Untitled
• ReShade 0.18.3 with MasterEffect Reborn • 3200x1800 Custom Resolution • Free Camera - FOV - HUD Toggle
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: grid, width: 720, align: center"]
[TR]
[TD]
Too Late To Blink
• MasterEffect Reborn • 3600x4800 Hotsampling via WBG • Free Camera - FOV - Timestop
[/TD]
[TD]
Walkabout
• ReShade Framework • 3600x4800 Hotsampling via WBG • Free Camera - FOV - Timestop
[/TD]
[TD]
Untitled
• ReShade Framework • 3600x4800 Hotsampling via WBG • Free Camera - FOV - Timestop
[/TD]
[TD]
20209695058_b55110b40e_m.jpg

Burning, Ages
• ReShade Framework • 3600x4800 Hotsampling via WBG • Free Camera - FOV - Timestop
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
این جدولا رو یکی شو درست میکنی اون یکی دیگه میپکه، تو ویرایش هم که میای همه چی اوکی هست!!!
خب منم بلاخره ویچر رو تموم کردم و از این به بعد فقط میزنم تو کار عکس گرفتن ازش :دی این یدونه هم برای دستگرمی و شروع کارم . The Witcher 3 : Wild Hunt پ.ن : هیچ نوع مادی نصب نیست و فقط یک مقدار افکت با فتوشاپ اضافه کردم .
بسلامتی. :دی یه پیشنهاد: میگم این کارایی رو که با فوتوشاپ انجام دادین رو، با ReShade هم میتونستید انجام بدین. اگه اشتباه نکنم الان شما یه مقدار گرالت رو Blur کردین که همین کار رو با DOF ـه ریشید میتونستید انجام بدید. فقط کافیه واسه ویچر logarithmic depth buffer رو از توی common_settings.cfg فعال کنین بعد با Manual Focus توی McFX_settings.cfg یه مقدار ور برید تا یه همچین افکتی بگیرید.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or