Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2023
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,640
نام
طاها
ظاهراً تاخیر جدید بازی STALKER 2: Heart of Chernobyl از طریق پیامی به افرادی که این اثر را در کشور لهستان پیش‌خرید کرده‌اند، ارسال شده است. در این پیام اشاره شده است که انتشار بازی به تاریخی نامعلوم موکول شده و افراد در حال ریفاند کردن پیش‌خریدهای خود هستند.

استودیوی جی‌اس‌سی گیم ورلد (GSC Game World) هنوز علت تاخیر دوباره در انتشار بازی STALKER 2 را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد این تاخیر به مشکلات ایجاد شده در این استودیو به دلیل جنگ میان اوکراین و روسیه ارتباط دارد.
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,507
نام
alireza
تویت پاک شده، جریان چی بود؟

یکی تو توییتر گفته که شاید بازی تا ۲۰۲۵ هم نیاد...چون خیلی از بازی سازها بهخاطر شرایط جنگ دیگه نمیتونن بازی بسازن


که خب طبیعی هست...شایدم کلا کنسل شه بازی
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,721

Ukrainian Developer Of The S.T.A.L.K.E.R. Series Dies Fighting Russians

ولودیمیر آزوف ، توسعه دهنده بازی stalker
که در ساخت بازیهای
RIP S.T.A.L.K.E.R game developer Volodymyr Ezhov - involved in the creation of Alexander (RTS/RPG from 2004), Cossacks 2 (RTS, 2005), Heroes of Annihilated Empires and STALKER: Clear Sky (2008) -
نقش داشت، در باخموت در راه دفاع از وطنش کشته شد.
 
آخرین ویرایش:

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,416
نام
مهیار
View attachment 280207

اکانت رسمی بازی تایید کرده که عنوان STALKER 2 از تمام قدرت UE5 استفاده میکنه.
نمیدونم چرا ولی حس میکنم اگه با همون انجین X ray خودشون ادامه میدادن بهتر بود! اصن چیز محشری بود، همین Anomaly هم که الان بین یوتیوبرا معروف شده بیسش رو همین انجینه.
البته احتمالا به هزینه اش نمی ارزیده که رفتن سراغ UE5
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
نمیدونم چرا ولی حس میکنم اگه با همون انجین X ray خودشون ادامه میدادن بهتر بود! اصن چیز محشری بود، همین Anomaly هم که الان بین یوتیوبرا معروف شده بیسش رو همین انجینه.
البته احتمالا به هزینه اش نمی ارزیده که رفتن سراغ UE5
شاید بخاطر شرایط جنگی پیش اومده برای سریعتر پیش رفتن و هزینه‌ی کمتر رفتن سمت UE5.
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,416
نام
مهیار
شاید بخاطر شرایط جنگی پیش اومده برای سریعتر پیش رفتن و هزینه‌ی کمتر رفتن سمت UE5.
نه اون که از قبل جنگ تایید شده بود که UE5 هست
کلا GSC بودجه اش خیلی محدود بود و عملا ورشکسته شده بودن چند سال پیش، واسه همین کدای Xray engine رو بصورت اوپن سورس و پابلیک منتشر کردن که نتیجه اش شد شاهکار Anomaly.
هزینه ی آپدیت کردن انجینشون احتمالا قابل توجیه نبوده و ترجیح دادن با UE کار کنن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر