Rockstar: بخش چند نفره GTA V سبک Open World را متحول خواهد کرد

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
بنا بر سخنان آقای Leslie Benzies از شرکت Rockstar، بخش چند نفره بازی GTA V دنیای بازی های Open World را متحول خواهد کرد.



gta-v-logo1.jpg


وی در مصاحبه با IGN، گفت: "ما می خواهیم همه چیز را یک مرحله به جلو ببریم و عناصری به گیم پلی اضافه کنیم که قبل از این حضورشان امکان پذیر نبود. قابلیت تعویض بین سه شخصیت اصلی بازی، به بازی کنندگان اجازه می دهد کار هایی انجام دهند که در بازی های قبلی سری GTA امکان پذیر نبودند. و در مورد بخش چند نفره، ما امیدواریم GTA V تحولی در بازی های Open World ایجاد کند که GTA III در سال 2001 در بخش تک نفره این سبک ایجاد کرد."


وی افزود: "ما در حال کار کردن بر روی بخش چند نفره بازی هستیم، اما نمی خواهیم زیاد در این باره صحبت کنیم. ما بر روی متحول کردن بازی های Open World تمرکز کرده ایم و به زودی اطلاعات جدیدی در این مورد منتشر خواهیم کرد."


با اینکه تاکنون اطلاعات کمی از بخش چند نفره ی GTA V منتشر شده است، اما می دانیم که این بازی همانند بازی Max Payne 3 دارای Crew System خواهد بود و همچنین شرکت Rockstar از بازی کنان این عنوان در خواست کرده تا نظرات شان را با این شرکت در میان گذاشته و به بهتر کردن بخش چند نفره ی این بازی کمک کنند.

منبع
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
حقیقت من به راکاستار اعتماد دارم ولی هیچ اعتمادی به این کنسولها نیست و فکر میکنم این چیزی که این ها میگن و ما انتظارش رو داریم ، نخواهیم دید..
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
این راک استار رو باید مجسمه شو ساخت گذاشت یجا که همه گیم سازا عبادتش کنن !
نه به خاطر این حرفشون
به خاطر تمام فعالیت های شرکتشون از اول تا بحال
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر