Rock of Ages | PC

developer: ACE Team
publisher: Atlus
genre: strategy / tactical
platforms: PC - X360 - PS3
release date: 07 September 2011
play modes: single / multiplayer

suggested system requirements:
Core 2 Duo 1.6 GHz, 1.5 GB RAM (4 GB RAM - Vista/7), graphic card 256 MB (GeForce 8800 GT or better), 1.2 GB Windows XP/Vista/7, Internet connection.

40fa3a38ba2f0a21d7a2ef89422a8539235ebbf5.jpg


اگر قبلا بازیه عجیب و غریب Zeno Clash را بازی کرده باشید, پس تا حدی با جو عجیب این بازی هم آشنا هستید چون سازنده ی هر دو بازی یکیست. ولی به غیر از این شباهت در استفاده از محیطی خیالی همراه با موجوداتی که هرگز ندیده اید و همچنین غولهای چند فوتی, در بقیه ی موارد شباهتی دیده نمیشود. بازی در سبک سوم شخص است و در آن باید با کنترل یک سنگ گرد و با قل دادن و پرش از یک مسیر پر مانع, عبور کرده و خود را به دروازه ی حریف رسانده و آنرا خرد کنید و در نهایت حریف را له کنید ! ولی حریف شما هم در مقابل همین وظیفه را بر عهده داشته و با کمک انواع و اقسام ادوات جنگی و غیر جنگی (مثل گاومیش و فیل جنگی و منجنیق و بالون و ...) در سر راه شما مانع ایجاد می کند تا اینکه از سرعت شما بکاهد و خود زودتر برنده شود. البته شما هم می توانید از این ادوات استفاده کنید.


بازی از 20 مرحله تشکیل شده که در هر کدام از آنها با یک حریف جدید دست و پنجه نرم می کنید و در پایان هر 4-5 مرحله نیز به نبرد با یک غول عظیم الجثه خواهید رفت. امکان بازی دونفره بصورت تقسیم صفحه به دو نیم نیز وجود دارد.

rock_of_ages_atlus_1.jpg


از موزیک های جدید و کلاسیک زیبایی در طول مراحل استفاده شده و صداگذاری شخصیتهای بازی که بصورتی نا مفهوم حرف می زنند نیز خیلی خوب از آب در آمده و بهمراه میان پرده های کوتاه بین مراحل, صحنه های خنده آوری را پدید آورده اند. (مخصوصا میانپرده ی مرحله ی سوم که طنزیست بر فیلم معروف 300 )

Rock_of_Ages_-_Romanticism_2.jpg


طراحی گرافیکی بازی بسیار هنرمندانه صورت گرفته و با اینکه از موتور UE3 در ساخت بازی استفاده شده ولی استفاده ی هنرمندانه از طرحهای دوبعدی در خلال طرحهای سه بعدی, تحسین همگان را به دنبال دارد. با اینکه بازی از نبود AA رنج می برد ولی استفاده از موتور فیزیک PhysX نوید یک فیزیک بسیار زیبا را می دهد که در هنگام تخریب مواضع حریف, بخوبی نمایان است.

درنهایت اگر به دنبال یک بازی بسیار متفاوت و ناب هستید که قبلا آنرا تجربه نکرده اید, این بازی را از دست ندهید.


rock-of-ages.jpg


وبسایت رسمی

تصاویر بیشتر

561 مگ
اگر به دنبال لینک مستقیم هستید, عبارت زیر را جستجو کنید:
Rock of Ages دانلود
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: The Spectre

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر