Multi Platform RoboCop: Rogue City

EGS_RoboCopRogueCity_Teyon_S1_2560x1440-0e2b89ec6e73db0690475fc02db38a50.jpg

سازنده: Teyon
ناشر: Nacon
سبک: شوتر اول شخص, RPG
پلتفرم: PC, Switch, PS5, Xbox Series X|S
تاریخ عرضه: 2 نوامبر 2023

"زنده یا مرده, تو بامن میای!"
پس از گذشت سالها, روبوکاپ با Auto-9 محبوب خود به خیابان های شهر Detriot بازگشته تا آن را از جرم و جنایت و فساد کورپوریشن ها پاکسازی کند.
RoboCop: Rogue City عنوانی به سبک شوتر اول شخص با المان های آر پی جی است که توسط Teyon, سازنده های عنوان معمولی اما محبوب Terminator: Resistance توسعه سافته است.

اطلاعات:

"شما این قدرت را دارید که چگونه ماموریت را به روش خود پیش ببرید, اما با گسترش داستان باید با احتیاط پیش بروید چرا که فساد و طمع هیچ محدودیتی نمی شناسد."

1. پیتر ولر, بازیگر فیلم های روبوکاپ به ایفای این نقش بازگشته.
2.داستان بازی بین قسمت دوم و سوم سری فیلم بوده و تیم توسعه قول داده تا جواب هایی که بینندگان قسمت دوم دباره شخصیت الکس مورفی نگرفتند را در این بازی دریافت کنند.
3. بازی بین 20 تا 30 ساعت گیم پلی با پایان های مختلف خواهد داشت.
4. المان های آر پی جی بازی شامل سیستم دیالوگ و آپگریدهایی برای روبوکاپ خواهد بود.
5. انتخاب دیالوگ ها برروی داستان و شرنوشت شخصیت ها تاثیر گذار خواهد بود.
6. بازی شامل محیطی جهان باز شده که ماموریت های فرعی در این محیط وجود دارد.

 
آخرین ویرایش:
به هرحال انتظار نداریم مثل رد-دد هر گوشه کنار خبری باشه بازی خطی هستش.در کل من از شماره قبلیش لذت بردم ولی الان که فکر میکنم اگر پلیس آهنی کارکترش نبود و همین رو میخواستم بازی کنم قطعا انقدر لذت بخش نبود یعنی وجود خود پلیس آهنی و نوستالوژیش بازی رو پر کشش کرده بود.
مشکل اصلی لول دیزاین بازی بود که خیلی تکراریه و البته عملا چالشی هم در طول بازی نداریم به اون صورت و بازی آسونه از بس کرکتر اورپاوره. :D
به قول شما نوستالژی و هی منتظر این بودن که فلان صحنه از فیلم و فلان شخصیت رو ببینیم تا اخر گیمر رو پای بازی نگهیمداره:D وگرنه تو همون ساعت های اول بازی دراپ کردنیه

.​
 
مشکل اصلی لول دیزاین بازی بود که خیلی تکراریه و البته عملا چالشی هم در طول بازی نداریم به اون صورت و بازی آسونه از بس کرکتر اورپاوره. :D
به قول شما نوستالژی و هی منتظر این بودن که فلان صحنه از فیلم و فلان شخصیت رو ببینیم تا اخر گیمر رو پای بازی نگهیمداره:D وگرنه تو همون ساعت های اول بازی دراپ کردنیه

.​
خب توی فیلم هاش هم عملا کسی حریف پلیس آهنی نبود :D
کلا ۳ تا باس داشت یکی ED 209 بود یکی ROBOCOP 2 یکی هم اون شمشیر زن های ژاپنی که خب تهش اونا رو هم‌ نابود کرد ....:D
به نظر من مشکل همچنان کمبود بودجه بوده
حساب کن نبرد اخر اگر مثل فیلم دوم به خیابون و قتل عام و نبرد خیابونی میکشید چقدر با الان فرق می‌کرد...
یا اگر تعقیب و گریز با ماشین داشت
من فکر میکنم کمبود بودجه نذاشت بازی رو متنوع کنن
 
آخرین ویرایش:
خب توی فیلم هاش هم عملا کسی حریف پلیس آهنی نبود :D
کلا ۳ تا باس داشت یکی ED 209 بود یکی ROBOCOP 2 یکی هم اون شمشیر زن های ژاپنی که خب تهش اونا رو هم‌ نابود کرد ....:D
به نظر من مشکل همچنان کمبود بودجه بوده
حساب کن نبرد اخر اگر مثل فیلم دوم به خیابون و قتل عام و نبرد خیابونی میکشید چقدر با الان فرق می‌کرد...
یا اگر تعقیب و گریز با ماشین داشت
من فکر میکنم کمبود بودجه نذاشت بازی رو متنوع کنن
یه کار دیگه میتونستن بکنن عین ولفنشتاین فلشبک دو بعدی بزنن مثلا روبوکاپ خواب ببینه بعد بازی دو بعدی مثل سگا بشه و یک چند دقیقه ای اینجوری باشه الان ترمینیتور 2d داره میاد ببین چقدر باحاله
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or